Gå til innhold

Avhekting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekk ut videoene til coach lee /no contact på YouTube. De er utrolig bra. Reddet livet mitt.

Anonymkode: 2748f...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel jeg har vært borti noe liknende.

Jeg var sammen med en fyr i ca 5 år. Så ble det slutt. 
Han huket meg inn ved flere anledninger og brukte meg veldig for han visste alltid at jeg tok han imot. 
Så fikk jeg meg en ny kjæreste så ble det stille en stund.

Så begynte vi å snakke igjen etter noen år. Han slet i forholdet sitt med samboeren. De har barn sammen. Jeg slet i mitt forhold også og hadde fått et barn. 
Så begynte han å prate om at han ønsket at jeg var mor til barna hans og at han angret på at han ga slipp på meg. 
Kunne skrive i flere timer og klarte aldri å gi slipp på han. 
Så ble det slutt med meg og samboeren min. Da begynte han å ville møte meg. Jeg var ensom og lei meg over å bli alenemor. Selvtilliten var på bånn. 
Vi hadde sex og alt det kjente kom tilbake. Men samvittigheten min spiste meg opp. Så jeg måtte gi beskjed til han at enten så slår du opp med samboeren din eller så kan vi ikke møtes mer. 
Gikk en stund så prøvde han å ta kontakt igjen og spurte om vi kunne møtes. Jeg skjønte at det kun var sex han ønsket. Så jeg sa nei. 
Men vi fortsatte å prate på meldinger. 
 

Jeg fikk meg ny kjæreste og la han litt bak meg. Så fikk jeg en ny melding fra han hvor han sa «er vel bare å glemme å spørre deg om å møtes nå siden du har type?» 

jeg svarte «noe møte blir det aldri for du har kjæreste og jeg har kommet meg videre». 
 

Så blokkerte jeg han fra alle sosiale medier. Jeg måtte bare kvitte meg med han en gang for alle. Slik at jeg kunne komme meg videre og åpne meg skikkelig til min nye kjæreste. Kjærligheten blomstrer og jeg har det mye bedre med meg selv. Jeg måtte bare slutte å se meg over skulderen etter det som var. Konsentrere meg om det jeg har og være sterk alene først og fremst. Først da klarte jeg å åpne øynene mine for andre😊 

Aldri gå på akkord med deg selv. Tenk på hva som gjør deg lykkelig. Hvis en person gir deg mer smerte enn glede så er det ikke verdt det. Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og godtatt dritt fra alle jeg har vært sammen med. Det har jeg sluttet med og er nå sammen med verdens snilleste mann som behandler meg med respekt. 
Så lenge du respekterer deg selv så får du respekt tilbake. 

Anonymkode: 9a6ab...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vel jeg har vært borti noe liknende.

Jeg var sammen med en fyr i ca 5 år. Så ble det slutt. 
Han huket meg inn ved flere anledninger og brukte meg veldig for han visste alltid at jeg tok han imot. 
Så fikk jeg meg en ny kjæreste så ble det stille en stund.

Så begynte vi å snakke igjen etter noen år. Han slet i forholdet sitt med samboeren. De har barn sammen. Jeg slet i mitt forhold også og hadde fått et barn. 
Så begynte han å prate om at han ønsket at jeg var mor til barna hans og at han angret på at han ga slipp på meg. 
Kunne skrive i flere timer og klarte aldri å gi slipp på han. 
Så ble det slutt med meg og samboeren min. Da begynte han å ville møte meg. Jeg var ensom og lei meg over å bli alenemor. Selvtilliten var på bånn. 
Vi hadde sex og alt det kjente kom tilbake. Men samvittigheten min spiste meg opp. Så jeg måtte gi beskjed til han at enten så slår du opp med samboeren din eller så kan vi ikke møtes mer. 
Gikk en stund så prøvde han å ta kontakt igjen og spurte om vi kunne møtes. Jeg skjønte at det kun var sex han ønsket. Så jeg sa nei. 
Men vi fortsatte å prate på meldinger. 
 

Jeg fikk meg ny kjæreste og la han litt bak meg. Så fikk jeg en ny melding fra han hvor han sa «er vel bare å glemme å spørre deg om å møtes nå siden du har type?» 

jeg svarte «noe møte blir det aldri for du har kjæreste og jeg har kommet meg videre». 
 

Så blokkerte jeg han fra alle sosiale medier. Jeg måtte bare kvitte meg med han en gang for alle. Slik at jeg kunne komme meg videre og åpne meg skikkelig til min nye kjæreste. Kjærligheten blomstrer og jeg har det mye bedre med meg selv. Jeg måtte bare slutte å se meg over skulderen etter det som var. Konsentrere meg om det jeg har og være sterk alene først og fremst. Først da klarte jeg å åpne øynene mine for andre😊 

Aldri gå på akkord med deg selv. Tenk på hva som gjør deg lykkelig. Hvis en person gir deg mer smerte enn glede så er det ikke verdt det. Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og godtatt dritt fra alle jeg har vært sammen med. Det har jeg sluttet med og er nå sammen med verdens snilleste mann som behandler meg med respekt. 
Så lenge du respekterer deg selv så får du respekt tilbake. 

Anonymkode: 9a6ab...978

Flott historie. Glad det endte så godt. Men det hjalp på å få en ny kjæreste right? Gikk fortere over da du fikk tankene over på noen andre👍🏻. Ts

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts... god jul til alle. Hvordan gikk julefeiringen?

Her gikk det fort og tilbake på jobb og føler meg akkurat nå super ensom. Ingen å prate med. Nattvakt ... nei litt stusselig egentlig ... gleder meg bare til vanlige hverdager igjen. De er best og forholde seg til. 

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 22.29):

Sjekk ut videoene til coach lee /no contact på YouTube. De er utrolig bra. Reddet livet mitt.

Anonymkode: 2748f...5d5

Ts. Ja har sett en del av han men skjønner ikke helt poenget med å se på no contact når man prøver å komme over ett hekt??? Ja mulig de tar kontakt igjen etter ett halvår hvem vet men da må de i såfall bringe noe nytt til bordet hvis man skal vise de noe interesse... som regel er det jo bare for å sjekke at de fortsatt har taket på deg slik jeg har forstått det.

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år folkens.

Hvordan gikk jule og nyttårs feiringen? 

Jeg kunne ha hatt en bedre enn men gjort er gjort. Jeg ble vel mest skuffet over at min nye online venn glemte meg helt på nyttårs aften mens jeg sendte hilsning. Ser jo tegnet helt klart han er ikke interessert i nok og jeg får med en gang flashback til hektet mitt. Hektet mitt har jeg klart å holde meg unna. Det har gått greit. Jeg har fortsatt ikke lyst til å sende noen melding. Men håper fortsatt på å høre fra han når alt annet går drit. Men realistisk sett så vet jeg at det ikke kommer til å skje. Jeg føler meg ganske så alene og tom på årets første dag. Ingen god følelse... håper det går bra med dere alle. Og at energien og livslysten er på topp igjen etter noen dager. JUl og nyttår er tunge tider for min del og gleder meg mest til å komme tilbake til vanlig hverdag. 

TS.

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 9.42):

Ts. Ja har sett en del av han men skjønner ikke helt poenget med å se på no contact når man prøver å komme over ett hekt??? Ja mulig de tar kontakt igjen etter ett halvår hvem vet men da må de i såfall bringe noe nytt til bordet hvis man skal vise de noe interesse... som regel er det jo bare for å sjekke at de fortsatt har taket på deg slik jeg har forstått det.

Anonymkode: db1cf...832

Null kontakt er det beste mot avhekting og veien tilbake til en selv og et bedre liv, man må være obs på at en lar seg fort hekte og jobbe med seg selv, lese seg opp på narsissisme og psykopati.

Det er vanlig at det kommer en hoover ( melding ) etter en stund, det er flere årsaker til det. les mer om det på blogg: psykopati og kjærlighet.

Sunne mennesker hekter deg ikke.

Anonymkode: 8ffb1...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Null kontakt er det beste mot avhekting og veien tilbake til en selv og et bedre liv, man må være obs på at en lar seg fort hekte og jobbe med seg selv, lese seg opp på narsissisme og psykopati.

Det er vanlig at det kommer en hoover ( melding ) etter en stund, det er flere årsaker til det. les mer om det på blogg: psykopati og kjærlighet.

Sunne mennesker hekter deg ikke.

Anonymkode: 8ffb1...51b

Ts...ja jeg tror ikke det er bare hans feil at jeg ble hekta det er vel like mye min  feil og min personlighet og bakgrunn som kan til det... lett for å bli knyttet til folk. 

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DrueSmoothie skrev (På 5.11.2020 den 14.59):

Kutt kontakten, kutt kontakten, kutt kontakten. Ikke søk opp vedkommende på facebook, instagram, SnapMap eller noe som helst for å se hva vedkommende driver med. Tankene må rett og slett over på helt andre ting

Det gjør drit vondt i starten, du kommer nok til å bare tenke på vedkommende døgnet rundt de første dagene, lure på hva h*n tenker, driver med, hvor vedkommende er.... men gradvis går det bedre, enten det føles sånn eller ikke 😄 

Been there, done that 

Easy to say..... 

Anonymkode: bde22...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2020 den 15.20):

En dag slo det meg at jeg vil ha og jeg fortjener bedre. Jeg så oppførselen hans for det det var. Jeg så hvordan han faktisk var, og at jeg jaget smulene han nå og da kastet ut. Jeg sluttet å finne forklaringer på oppførselen hans, jeg sluttet å se hva jeg ville se. Så tittet jeg på ham med åpne øyne. En patetisk liten mann som bare kan få kvinner til å falle for ham hvis han manipulerer og hekter, en mann som ikke har noen ordentlige verdier og er emosjonellt helt utilgjengelig. 

Jeg avbrøt ikke der og da, jeg bare endret meg og begynte å oppføre meg som om vi var i det forholdet han påstod vi var i, haha han GHOSTED meg 1 uke senere! 

Anonymkode: 470bc...345

Hehe slik gjorde jeg også og da fikk han helt angst og borte ble han. Jeg tok nok hull på fantasiboblen hans. Lot meg ikke tråkke på mer og oppførte meg som et normalt voksent (og ærlig) menneske og det passet visst ikke inn i det han holdt på med. Så da var det greit da. 😂 Jeg var trist lenge etterpå men det var fordi jeg savnet det jeg TRODDE vi hadde sammen, men det var bare bedrag fra han. Og da jeg fant ut at han hadde spilt dette hekte-spillet med flere.. ja.. jeg sa bare som den forrige damen han lurte: jeg trenger en mann -ikke en guttunge -adjø. 
Nå er han sammen med ei han holdt på med tidligere.. hun må være hjernevasket eller et brødhue -sannsynligvis en blanding. Håper hun ser sin verdi snart og kommer på bedre tanker. Vi kan nok danne en klubb. 

Anonymkode: 7d632...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 20.46):

Hehe slik gjorde jeg også og da fikk han helt angst og borte ble han. Jeg tok nok hull på fantasiboblen hans. Lot meg ikke tråkke på mer og oppførte meg som et normalt voksent (og ærlig) menneske og det passet visst ikke inn i det han holdt på med. Så da var det greit da. 😂 Jeg var trist lenge etterpå men det var fordi jeg savnet det jeg TRODDE vi hadde sammen, men det var bare bedrag fra han. Og da jeg fant ut at han hadde spilt dette hekte-spillet med flere.. ja.. jeg sa bare som den forrige damen han lurte: jeg trenger en mann -ikke en guttunge -adjø. 
Nå er han sammen med ei han holdt på med tidligere.. hun må være hjernevasket eller et brødhue -sannsynligvis en blanding. Håper hun ser sin verdi snart og kommer på bedre tanker. Vi kan nok danne en klubb. 

Anonymkode: 7d632...d86

Ts...er det ikke deilig å kommet dit at man kan bare se dem som de er😀... vesentlig dårligere enn den oppfatningen en hadde før😊

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts...

Nå har jeg kommet ut av tellinga på når jeg hørte fra hektet sist... godt... men her om dagen kom det faktisk melding fra han da ...der sto det Godt nytt år... ok ..jeg svarte med det samme og har ikke tenkt å skrive noe mer...jeg holder meg fortsatt til min online venn som fortsatt er der. Vi hadde en hyggelig kveldsprat i går på cam før vi la oss det er så hyggelig. Det er synd men jeg tror denne koronaen vil nok ta lengre tid og få åpnet grensene igjen. Men sånn er det likt for alle da. Han trodde han antagelig måtte vaksinere seg for å få lov å reise hit og da kan det jo ta lang tid med den farten vaksineringen tar..men men..akkruat nå er jo online helt greit. Får jo ikke omtrent røre seg uten at man gjør noe ulovlig...

Hvordan går det med dere andre? Jeg syns det går greit her..fortsatt. 

 

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ts

Dagene går og ting blir ikke verre men bedre dag for dag. Og bra er det. Hvordan går det med dere andre?

Jeg er på en dating app der jeg har skrudd av online symbolet mitt for jeg snakker kun med min online venn fortsatt. Nå begynner jeg å bli så opphengt i han at jeg gleder meg bare til å møtes..og jeg håper vi når dit en vakker dag. 

Men i går kveld kom det melding fra hektet på den appen. Veldig kort melding og jeg svarte kun OK... og da hørte jeg ikke mer. Jeg tenker han tester vannet for å se om jeg er online og om jeg svarer. Han klarer lissom ikke å la være. Snart vil han bli den patetiske her. 

Ellers blir det mye alene tid og tiden brukes til jobb og sove stort sett.  Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til disse tiltakene letter og jeg kan føle meg litt mer fri igjen. 

 

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ts her ...jeg er tilbake etter å vært utestengt fra kg en mnd .. jeg hadde vel helt sikkert bare godt av det. Min feil når jeg har brutt forumsregler. Kom plutselig på denne tråden og måtte innom å se hvordan det har gått?

Egentlig går det greit her. Er over en mnd siden siste lyd så det er deilig. Min online venn er her fortsatt han ringer 2-3 ganger per uke på cam og jeg syns det er så drithyggelig. Jeg vet helt klart hvem jeg hadde valgt av disse to nå☘️. Men selvsagt tenker jeg fortsatt på hektet vet han kom ut for noe og mest sansynligvis mistet lappen. Det var det siste jeg hørte at han ikke visste om han fikk beholde lappen... etter det har det vært stille og det er egentlig helt greit nå😊☘️. 2021 blir en ny vår.

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk meg unna, tok mindre og mindre kontakt, fokuserte på andre ting, begynte å date andre menn. Sakte menn sikkert gikk følelsene over og hektet slapp. Men det tok tid! Jeg tenker at det faktisk tok over 1 år tilsammen før jeg innså at dette aldri ble noe av! 

Tøff erfaring, men det har lært meg noe viktig, og jeg lar meg nok aldri hekte sånn igjen.

 

Anonymkode: 4f69a...9bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ts her..

Har flere begynt å komme seg over sine hekt?

Jeg er fortsatt ikke over men mantra mitt er «han er ikke interessert i meg» han bryr seg ikke om meg» osv osv messer og messer dette i hodet mitt hver gang han kommer inn i tankene mine ...tror det er lett for å bli sånn pga tiltak og stengte grenser og man har ikke den store muligheten til å komme videre med noe nytt som hadde gjort meg godt. Blir fustrasjon der og når man aldri ser noe ende på koronatiltakene. Har fortsatt stor lyst på å møte han fra utlandet. Vi holder kontakten daglig så det går greit men det kjennes veldig langt unna til tider. Mens hektet er så nære så nære. Samtidig har jeg bestemt meg for å vente på «utlendingen» min😊. Føler det er « my best shot» så håper det er verd å vente på.

Hektet sendte meg mld for 10-12 dager siden etter stillhet i 1 mnd men det var upersonlig om hvordan det går og hvordan det er her jeg bor🤷‍♀️. Burde jo han vite han bor her han og. Jeg svarte kort bra og at stedet var fint så vidt jeg kunne se. Men spurte ikke han om en dritt. Slutt på å være egoboozt for han😇. Etter det stille. Men regner med det kommer en idioti mld om en 14 dager igjen da har det igjen gått 1 mnd. Jeg blir mest irritert når han sender en mld.. er bare bullshit det som kommer.
 

Føler det går greit bortsett fra at jeg fortsatt tenker mye på han men det må jeg vel leve med og si til meg selv om og om igjen at han vil meg ikke noe godt.

Akkurat nå har jeg null lyst til å treffe på han .. hadde ikke visst hva jeg skulle si så holder meg langt unna steder jeg kan treffe på han.

Drømmer om at tiltakene må lette snart så ett nytt spennende kapittel kan starte så jeg slipper å tenke så mye på dette her.

Ja det var litt tanker fra meg.

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...