Gå til innhold

Avhekting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 uker...

Da er jeg like langt som forrige gang da jeg datt ut... huff. Ja men nå går det så mye bedre føler jeg. 

Det er igjen takket være han nye mannen. Vi snakker utrolig mye sammen og det gikk over til lydfiler og nå er vi på web cam. Det er faktisk kjempehyggelig.  Krysser fingrene for at vi møtes om ikke alt for mange måneder. Men jeg ser faktisk lys i tunnelen på denne korona greia. Jeg tror i april mai neste år har kommet langt og mye er på vei til å åpne igjen.  

Så egentlig ikke så mye å skrive. Det går bra. 

TS

Anonymkode: db1cf...832

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS.

Ny rekord... 3 uker idag. Det går fremover. Fortsatt ingen lyst til å sende noe melding ...herlig..men savnet er der. Jeg savner å høre fra han, men vet det er best når jeg ikke hører noe.  Noen ganger gjør det vondt. Som da jeg måtte nabo huset hans pga jobb og hente noen sent på natta. Da så jeg bilen hans stå der og huset var nyoppusset og pyntet både utvending og innvendig til jul. Skikkelig fint. Og tenkte at her ser det jo ut som det er ett par som bor. Ikke at han bor i kjeller etasjen ... samtidig gjorde det vondt å tenkte på hvordan kunne det bli så kaldt mellom oss som nå? Vi som hadde det så hyggelig før. Nei det er så ille å tenke på hvordan ting kan snu fra varme og glede til kulde og is. Men men jeg kommer nok til å tenke om noen måneder at jaggu var det bra det gikk som det gikk. Jeg hadde jo min online venn som trøst her men nå sa han går at han skulle slette kontoen sin og søke meg opp idag med ny profil. Det sliter jeg litt med å tro på da han sist sa han skulle det tok det 1 mnd til jeg hørte fra han igjen. Det gjørogså litt vondt at alt og alle skal lissom forlate meg. Jeg føler meg så fortlatt av mange. Eks. bestevenninna mi, ungene mine, hektet mitt og nå denne hyggelige karen online. Nå er ikke dagen idag omme, men jeg er innstilt på at han ikke dukker opp igjen idag. Og kommer han om 3 uker som ingenting har skjedd så er det over og ut fra min side sånn behandling orker jeg ikke fra en mann noe mer. Faren er at når sånne ting skjer senkes også grensen mot hektet. Så her må jeg passe på så jeg ikke faller for fristelsen når ensomhetn tar meg igjen. Den som er verst. Men tre kvelder på rad fra og med i morgen starter heldigvis opp den hobbyen jeg meldte meg på for ja sikkert 1,5 mnd så endelig noe som skjer og som gjør at ting blir enklere for meg. Ellers går jo dagene i jobb og se på tv eller gå en tur. Jeg meldte meg på trim tur med noen damer. Jeg håpet jo selvfølgelig ta de ikke skulle være topptrent. Det var de så jeg følte jeg hang på som ett slips ...jeg så for meg  1 times gåtur og da vi var ferdig hadde vi gått 10 km og brukt nesten 2,5 -3t . Nei det ble for voldsomt for meg. Jeg skjønner at ingen andre vil melde seg på det der .ha ha ha Men burde vel finnes folk som ikke har sånn super kondis som kunne tenke seg å gå en tur da. Skal se om jeg kan legge ut noe om det. 

Ja sånn er ståa her. tilbake til å være ensom majestet. 

Hvordan går det med dere andre som har skrevet her inne? Det var lite å høre fra dere. 

Anonymkode: db1cf...832

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 16.43):

Hold deg sterk TS ❤️

Anonymkode: 852ec...1e4

TS her. 

Tusen takk for tilbakemelding. 

Jeg tenkte jeg måtte skrive om at jeg i går møtte på hektet ved en tilfeldighet, visste jo det kom til å skje før eller senere. Jeg hadde bestemt meg for å bare være vanlig og vise vanlig folkeskikk og si hei..og småprate ...så da jeg kom ut av der jeg var så står han utenfor der...han ser meg og sier hei... jeg sier hei.. og han begynner å skravle fort og overøser meg med masse spørsmål om jobben og jula og alt mulig uviktige ting egentlig... og jeg så han ble stressa av å treffe meg.  Jeg snakket kanskje 2-3 minutter så sa jeg god jul og dro.  Jeg kjente vel der og da kun at jeg ble nervøs fordi jeg skjemtes... men ikke de sommerfuglene de var nesten ikke merkbare. Jeg fikk vel heller følelsen av at nei dette er jeg heldigvis ferdig med. Det frister ikke så mye mer. Mulig glansbildet mitt av han begyner å falme så jeg begynner å se han slik han egentlig er....ikke det store. Men følelsen jeg fikk da jeg så han var at han ble stressa for at han måtte hilse på meg og at helst kanskje hadde villet unngå å treffe meg. Det gjør det jo enda enklere for meg å tenke at nei... nå er jeg ferdig med det her jeg skal ikke ta noe mer kontakt. Det kjennes faktisk enklere nå. Så lenge han er sånn som nå... ikke særlig varm i møte med meg som han kunne være før. Det kjente jeg godt. Gjør det desto enklere for meg. 

I tillegg har online mannen min dukket opp igjen som avtalt jeg trodde han kom til å forsvinne som de fleste gjør, men nei han er der... er så glad for det. Tror vi snakka 1,5 time på web cam her en kveld det var så hyggelig... håpet i meg lever fortsatt i at vi kanskje kan møtes en dag. Han er ikke så kjekk som "hektet" men gud så hyggelig han er mot meg. Jeg syns det er så uvant at noen bryr seg om meg og vil meg noe godt. Det er jeg da ikke vant til i det heletatt. Jeg er jo vant til å bli oversett og ignorert og nedprioritert på alle plan. Plutselig en som sier i fra når han ikke kan skrive en kveld og som hele tiden sender meg fine meldinger og emojier fra en annen verden. Nei jeg nyter den altså så lenge det måtte vare. Selvtilliten min trenger noe sånt. 

Så alt i alt har jeg det egentlig veldig greit ... 

 

Anonymkode: db1cf...832

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne kvinnfolk.. "hektet puler sikkert rundt og bryr seg fint lite

Anonymkode: 08003...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gærne kvinnfolk.. "hektet puler sikkert rundt og bryr seg fint lite

Anonymkode: 08003...312

Ts... du har helt sikkert rett der. Og akkurat nå bryr det ikke meg heller lengre😊

Anonymkode: db1cf...832

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts... du har helt sikkert rett der. Og akkurat nå bryr det ikke meg heller lengre😊

Anonymkode: db1cf...832

Betyr det ikke noe ... skulle det være.  Ts

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gærne kvinnfolk.. "hektet puler sikkert rundt og bryr seg fint lite

Anonymkode: 08003...312

Hektet handler om hennes bindinger. Ikke hans. Selv om enkelte hekt kan være gjensidige. 

Anonymkode: fa036...488

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese dette.. Mister troa på menneskeheten. Møte en fyr som både er gift og barn, hva forventer man? Også sammenligner man det etterpå med å være hektet på heroin.. Makan..

Anonymkode: 08003...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trist å lese dette.. Mister troa på menneskeheten. Møte en fyr som både er gift og barn, hva forventer man? Også sammenligner man det etterpå med å være hektet på heroin.. Makan..

Anonymkode: 08003...312

Ts når var det skrevet at han er gift? Jeg trodde i ett helt år at han var single. Det er det han sa og som sto i profilen den gangen. At han bor i samme hus som sin eks... hevder fortsatt han er single... han har aldri vært gift så vidt jeg vet. Men du er heldig som har sluppet å havne oppi det der. 

Anonymkode: db1cf...832

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts når var det skrevet at han er gift? Jeg trodde i ett helt år at han var single. Det er det han sa og som sto i profilen den gangen. At han bor i samme hus som sin eks... hevder fortsatt han er single... han har aldri vært gift så vidt jeg vet. Men du er heldig som har sluppet å havne oppi det der. 

Anonymkode: db1cf...832

Bare ignorer disse trolla. De har bare et behov for å føle seg bedre enn alle andre. Hekt er ikke noe man kan forstå seg på hvis man ikke har opplevd det selv. 

Jeg er glad for å høre at du har klart deg så bra som du gjør. Veldig stolt av deg. Jeg er den anonyme som hadde fått en god partner etter et hekt. Jeg skal innrømme at jeg har falt litt tilbake etter han tok kontakt igjen og sliter men å løsrive meg. Hektet mitt kom tilbake og fortalte meg så at han han elsket meg. Gjorde fryktelig vondt å høre det, men samtidig så hadde jeg en litt rar god følelse også. Tror aldri jeg klarte å a hekte meg helt og tenker fortsatt mye på han. Prater i blandt. Jeg er fortsatt helt ærlig om alt dette til min nåværende partner. Jeg elsker han og han fortjener å vite sannheten. Ønsker han å gå så forstår jeg det. Kan virkelig ikke være godt å elske noen som også elsker noen andre. (jeg er ganske sikker på at jeg elsker begge, men jeg vet hvor jeg blir lykkelig. Det er med min nåværende partner) 

Jobber med saken. Tenker å søke profesjonell hjelp hvis jeg ikke klarer dette. 

Anonymkode: f71b7...5ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

tillegg har online mannen min dukket opp igjen som avtalt jeg trodde han kom til å forsvinne som de fleste gjør, men nei han er der... er så glad for det. Tror vi snakka 1,5 time på web cam her en kveld det var så hyggelig... håpet i meg lever fortsatt i at vi kanskje kan møtes en dag. Han er ikke så kjekk som "hektet" men gud så hyggelig han er mot meg. Jeg syns det er så uvant at noen bryr seg om meg og vil meg noe godt. Det er jeg da ikke vant til i det heletatt. Jeg er jo vant til å bli oversett og ignorert og nedprioritert på alle plan. Plutselig en som sier i fra når han ikke kan skrive en kveld og som hele tiden sender meg fine meldinger og emojier fra en annen verden. Nei jeg nyter den altså så lenge det måtte vare. Selvtilliten min trenger noe sånt. 

Og poff ble jeg rett og slett ghosta... slettet sin profil uten forvarsel. Det er er nok til å vippe meg av pinnen nå... er så lei meg og føler meg så innmari alene...why me? Har jeg lissom ikke fått nok snart???  Som jeg skrev til slutt det varte ikke så jævla lenge. TS

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare ignorer disse trolla. De har bare et behov for å føle seg bedre enn alle andre. Hekt er ikke noe man kan forstå seg på hvis man ikke har opplevd det selv. 

Jeg er glad for å høre at du har klart deg så bra som du gjør. Veldig stolt av deg. Jeg er den anonyme som hadde fått en god partner etter et hekt. Jeg skal innrømme at jeg har falt litt tilbake etter han tok kontakt igjen og sliter men å løsrive meg. Hektet mitt kom tilbake og fortalte meg så at han han elsket meg. Gjorde fryktelig vondt å høre det, men samtidig så hadde jeg en litt rar god følelse også. Tror aldri jeg klarte å a hekte meg helt og tenker fortsatt mye på han. Prater i blandt. Jeg er fortsatt helt ærlig om alt dette til min nåværende partner. Jeg elsker han og han fortjener å vite sannheten. Ønsker han å gå så forstår jeg det. Kan virkelig ikke være godt å elske noen som også elsker noen andre. (jeg er ganske sikker på at jeg elsker begge, men jeg vet hvor jeg blir lykkelig. Det er med min nåværende partner) 

Jobber med saken. Tenker å søke profesjonell hjelp hvis jeg ikke klarer dette. 

Anonymkode: f71b7...5ab

Ja jeg er veldig spent på hva en proffesjonell kan gjøre i en slik situasjon er jo redd en blir bare gjort til latter og ikke tatt seriøst ...får en den følelsen vil en jo stenge seg helt.  Fortell gjerne når du kommer dit. Jeg forstå også fustrasjonen din..ja jeg tror helt klart man kan elske to menn... men velge den som er best for en selv slik du har gjort. Han er tålmodig han typen din da... er bra det. 

Huff han skremte meg..han kom tilbake igjen... faan så lei meg jeg ble...skjønner nå hvor sårbar ting er for meg..tåler jo ikke en dritt lengre.... han skulle bare skifte nick navn... huff... ts

Anonymkode: db1cf...832

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja jeg er veldig spent på hva en proffesjonell kan gjøre i en slik situasjon er jo redd en blir bare gjort til latter og ikke tatt seriøst ...får en den følelsen vil en jo stenge seg helt.  Fortell gjerne når du kommer dit. Jeg forstå også fustrasjonen din..ja jeg tror helt klart man kan elske to menn... men velge den som er best for en selv slik du har gjort. Han er tålmodig han typen din da... er bra det. 

Huff han skremte meg..han kom tilbake igjen... faan så lei meg jeg ble...skjønner nå hvor sårbar ting er for meg..tåler jo ikke en dritt lengre.... han skulle bare skifte nick navn... huff... ts

Anonymkode: db1cf...832

Høres vanskelig ut. Jeg har også tenkt professjonelle mest sannsynlig ikke har mye å hjelpe med og at jeg vil bli tatt serriøst, men nå er det så ille at jeg ikke ser en annen utvei enn å prøve. Problemet er jo lange ventelister og nedprioritering hvis man ikke har akutte selvmordstanker og det har jeg jo ikke. 

Føler at mye er min egen feil siden jeg ikke klarer å bare si det rett ut som det er til hektet at jeg ikke er interessert i noe forhold. Jeg har på en måte sagt det men veldig indirekte og mer sagt at jeg trenger hjelp og uansett ikke er psykisk bra nok til et forhold selv om jeg ønsket det (noe jeg tror er veldig sant. Derfor føler jeg også på mye tungt i forhold til min nåværende partner). Har opplevd å ikke følt meg elsket av mine foreldre i oppveksten. De hadde en vanskelig skilsmisse og det ble mye krangling på hvem som skulle betale hvilke utgifter og jeg var også en form for budbringer i mellom dem. 

Begynner å mistenke at jeg har et behov for å ha folk rundt meg som elsker meg fordi jeg har fryktelig dårlig selvbilde. Selv om jeg ikke direkte vil være sammen med hektet så er det på en måte godt å vite at han er glad i meg og trenger meg. Samme med partneren min. Det er så godt å føle at man er elsket, men samtidig har jeg de konstante følelsene av at jeg kanskje bare utnytter begge to eller at jeg egentlig ikke fortjener kjærlighet og er en jævelig person...men...Nå er jeg ganske sikker på at jeg jo også at elsker begge to veldig mye. Elsker dem på forskjellige måter.

Fryktelig vanskelig og uansett hva jeg gjør eller sier så blir det bare feil. Jeg stoler ikke på meg selv i det hele tatt og da vet jeg at jeg må få en form for nøytral hjelp. Man blir bare gal av å sitte med slikt alene. 

Hjelper å vite at andre også sliter med det samme og jeg tror nok jeg hadde reagert som deg ts hvis jeg fikk følelsen av noen ghostet meg. Jeg er livredd for å være alene, og redd for å bli forlatt. 

Anonymkode: f71b7...5ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff får håpe d vil bli en ordning tilslutt.

Fikk sånn feeling for den her

 

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med en annen. Distanserte meg så mye jeg kunne, var mye opptatt med kjæresten min og etter kanskje et halvt år i forholdet så kom jeg over hekten som jeg hadde i hele 5 år. Rett og slett fordi gjensidig kjærlighet ga meg mye mer i lengden. 

Anonymkode: e2f0f...4c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg ble sammen med en annen. Distanserte meg så mye jeg kunne, var mye opptatt med kjæresten min og etter kanskje et halvt år i forholdet så kom jeg over hekten som jeg hadde i hele 5 år. Rett og slett fordi gjensidig kjærlighet ga meg mye mer i lengden. 

Anonymkode: e2f0f...4c7

Ts .. ja tror ett hekt vil gå over fortere hvis man er heldig å treffe på noen andre som tar oppmerksomheten bort fra hektet. Sett flere eksempler på her. Så ett godt tips det.👍🏻

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også hektet, mye pga sexen som er helt sinnsykt bra. Er 26år, han er 42år. Litt forskjell, men jeg klarer ikke si nei. Klarer ikke holde meg unna... :) Eneste som har gitt meg orgasme ved samleie og hver gang vi har sex. Han tar meg med storm, som vi skulle kjent hverandre for alltid...når vi setter i gang stemmer alt 100%. 

Sånn kan det gå... :) Sex kan forplante mye videre..

Anonymkode: f59eb...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går sånn noenlunde bra med deg, ts. 

Jeg var på en god førstedate i går, og koste meg skikkelig.  Jeg har tenkt mye på hvor dritt det er å bruke noen andre for å komme seg over et hekt, men kanskje jeg må bare la meg flyte med strømmen her, og se. 

Anonymkode: c0d4d...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt å høre at det går sånn noenlunde bra med deg, ts. 

Jeg var på en god førstedate i går, og koste meg skikkelig.  Jeg har tenkt mye på hvor dritt det er å bruke noen andre for å komme seg over et hekt, men kanskje jeg må bare la meg flyte med strømmen her, og se. 

Anonymkode: c0d4d...092

ts... her 

Jeg tenkte det samme som du til jeg møtte denne online mannen da...men gud bedre som det hjelper... nå har jeg ligget under dyna flere kvelder på rad og skravlet med denne mannen på web cam da han ringer. Det er så hyggelig jeg koser meg skikkelig. Da er jo alle tanker om noe annet helt borte. Jeg liker denne mannen bare mer og mer... han er så anderledes ..enkel og forholde seg til. Han sier ting jeg aldri har hørt en mann si... men samtidig ser jeg jo faren for at poff er profilen borte en dag. Men jeg kan ikke gå rundt å være redd for det. 

Til deg som skrev om bra sex... det var det som hektet meg også ..den seksuelle biten har jeg aldri opplevd noe så bra som med hektet. Det hadde alt det jeg ønsket meg i ett sexliv...ja og det er fryktelig vanskelig å si nei... men jo mer følelser du får jo værre blir det å holde det skjult... her er det rimelig kaldt mellom oss...og akkruat nå passer det meg helt perfekt. Enklere blir det. Jeg ser nå etter siste gang jeg traff han at han kommer ikke til å ta kontakt igjen hvis han følte seg å ukomfortabel da vi møttes så oppsøker ikke en mann noe sånt frivillig igjen det nekter jeg og tro..en annen følelse jeg fikk er jo at jeg tror kanskje det har gått seg til med den eksen han bor i samme hus med... og ikke noe er bedre enn det når de har barn sammen det unner jeg han nå. Jeg unner han alt godt for han vil bestandig ha en plass i mitt hjerte. Det var jeg som gikk så feil her fordi jeg trodde når jeg kunne endre meg så kunne han også.  Til samme person... som jeg refererte til her... du har bare ikke kommet langt nok i prossessen til at du har kommet til dagen du har fått nok... den kommer en vakker dag.. hjelper ikke en dritt hva andre sier du skal gjøre for du klarer det bare ikke når man er så hektet... man har hele tiden håpet.. ... lurer seg selv til å tro at det vil gå bra tilslutt. Men som meg... det kom en dag jeg tenkte at nok er nok, men så fikk jeg jo ett tilbakefall men hentet meg heldigvis fort inn igjen og er kjempeglad for å ha kommet så langt som jeg har nå. 

Nå er 3 uker siden jeg hørte fra han online...bortsett fra det tilfeldige møte men det var ultra kort så det spilte ingen rolle for meg kjente jeg. 

Så ja en ny date er nok lurt eller begynne å bli kjent med noen nye innimellom før eller senere vil man vel treffe noen man finner interessant nok og da begynner snøballen å rulle i din favør.  

Stå på damer... gled dere til jul... 

Anonymkode: db1cf...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...