Noldi Skrevet 28. desember 2020 #121 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg testet også negativt 9dpo, og det gjør veldig mange andre også, så en negativ test på 9dpo er definitivt ikke slutten😁🤞🏼 Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. desember 2020 #122 Del Skrevet 28. desember 2020 9 dpo er tidlig, det er fortsatt håp 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. desember 2020 #123 Del Skrevet 28. desember 2020 Ja vi er maange her som har testet negativt på 9 dpo, før den svake streken dukket opp litt senere. Håper fortsatt for deg! Tempen ser i alle fall knall ut! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 28. desember 2020 Forfatter #124 Del Skrevet 28. desember 2020 Takk for heiarop @Noldi, @Neutral90og @Amatariel! Jeg har jo lest en del prøvedagbøker og vet jo at mange ikke tester positivt så tidlig som på dag 9, men man glemmer det liksom litt når man sitter der selv. I morgen skal jeg uansett teste med en CB early (sånn digital med pluss og minus). I dag testet jeg med Babyplan tidlig, og de er vel litt varierende eller? Siden jeg ikke har hatt EL før (!) aner jeg ikke hvor lang lutealfasen min er, så det blir jo også spennende å se 👏🏻 Ellers er det superspesielt å være på hytten med hele familien og så skulle drive og teste, men det er litt hyggelig med en liten hemmelighet uansett. Siden dette er første ordentlige testeperiode er også min mann like spent som meg, så vi ser testene sammen. Det er jo litt hyggelig (selv om jeg også vet at det ikke kommer til å bli sånn hver gang om vi blir langtidsprøvere) 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 29. desember 2020 Forfatter #125 Del Skrevet 29. desember 2020 Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive 😭😭♥️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. desember 2020 #126 Del Skrevet 29. desember 2020 Huuurra! 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 29. desember 2020 #127 Del Skrevet 29. desember 2020 Åh shit 😍😍🙏 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 29. desember 2020 #128 Del Skrevet 29. desember 2020 Oi, det gikk fort! Gratulerer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 29. desember 2020 #129 Del Skrevet 29. desember 2020 HERREGUD for et sjokk!😍😍 Gratulerer!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. desember 2020 #130 Del Skrevet 29. desember 2020 Ooooooi for en romjulsgave!! Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 29. desember 2020 Forfatter #131 Del Skrevet 29. desember 2020 @Neutral90@babycodex@Lily92@Noldi@Amatariel Tusen takk!! Det kom helt uforventet og vi er egentlig fortsatt i sjokk. Denne syklusen har vært så rar, med eggløsning på dag 47 (!!!) og positiv test på dag 56. Jeg som hadde gitt opp denne syklusen, sluttet å tempe og startet på Primolut før jeg fant ut at jeg skulle tempe likevel og plutselig fikk jeg litt EL-slim (dog to dager etter EL). Flaks gjorde at vi hadde sex på dagen jeg hadde EL. Og på utrolig vis har én fantastisk sædcelle funnet veien til gullegget 💖 Jeg føler vi har hatt sånn flaks og jeg skjønner ingenting. Men for en herlig hemmelighet å bære på! Det mest utfordrende er at jeg har et veldig godt forhold til familien min, som vi er på hyttetur med nå. Likevel har vi valgt å vente med å si noe som helst. Vi vet at alt er skjørt, og at det ikke er sikkert at det går veien selv om alt virker bra nå. Så vi holder også litt igjen på følelser. Nå skal vi bare leve litt på denne skyen. Jeg var med mine foreldre til butikken isted og fikk lurt meg inn på apoteket for å kjøpe noen flere tester. Heldigvis fortsatt positive 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #132 Del Skrevet 30. desember 2020 3+4 Positiv digital! Nå ble det enda mer ekte. Jeg kjenner på en flom av takknemlighet og spenning. Nå blir det en fin tid fremover - håper bare det lille frøet klamrer seg fast og vil være der lenge 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 30. desember 2020 #133 Del Skrevet 30. desember 2020 Det er så deilig med den teksten der😍 Håper spiren vokser seg stor og er klar for verden om ni måneder😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. desember 2020 #134 Del Skrevet 31. desember 2020 Ønsker deg alt godt for året som kommer Sovia Det blir utrolig spennende - tenk at du skal bli mamma! Kjempefin hemmelighet å bære på inn i det nye året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #135 Del Skrevet 1. januar 2021 Amatariel skrev (11 timer siden): Ønsker deg alt godt for året som kommer Sovia Det blir utrolig spennende - tenk at du skal bli mamma! Kjempefin hemmelighet å bære på inn i det nye året. Tusen takk for kjempekoselig melding! 😍 det samme til deg - håper virkelig ting klaffer for deg veldig snart 🥰 stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #136 Del Skrevet 3. januar 2021 4+1 Dette blir jeg så glad for å se 💖 I går fortalte vi nyheten til mine foreldre. De ble sååå glade og rørt. Det blir deres første barnebarn 😍 I kveld skal vi fortelle svigers. Dette blir deres første barnebarn også. Gleder meg så! TUL er bestilt til 25.1, da er jeg 7+2. Termin er foreløpig beregnet til 14. september ✨ I morgen skal jeg til legen for en annen grunn, og da tenkte jeg å få han til å måle HCG i tillegg. Dette har virkelig ikke gått helt opp for meg enda. I tillegg er jeg så bekymret for at det ikke skal gå. Håper tiden frem til UL går fort, og at vi finner et bankende hjerte da 💖 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. januar 2021 #137 Del Skrevet 3. januar 2021 Fiiiiiiiin test!! Og så gøy at det er første barnebarn på begges sider da! Skjønner godt det er gøy å fortelle da! 😄 Vi var så unge første gang jeg ble gravid at vi bare var redde for å si noe, hehe. Men har fått tatt den hyggelige meddelelsen ved senere anledninger da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. januar 2021 #138 Del Skrevet 3. januar 2021 Så fiiine tester😍 Og gratulerer med å fortelle de kommende besteforeldrene😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 3. januar 2021 #139 Del Skrevet 3. januar 2021 Først og fremst: gratulerer så mye! Fantastiske nyheter! Jeg leste om graviditeten din i romjula, men har ikke fått somla meg til å logge inn før nå! Leste også gjennom hele dagboken din igjen, og jeg følte på så mye håp når du satt der med positiv test. Selv teller jeg CD43 nå, fikk aldri positiv EL-test og har ventet på mensen i snart ei uke, så det at gullegget slapp hos deg såpass sent OG matchet med en god svømmer er fantastisk å lese! ❤️ Det betyr ikke at det samme skjer med meg, men det gir meg håp om at selv kropper som oppfører seg trassig (i mangel på et bedre ord 🤪) også får det til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #140 Del Skrevet 4. januar 2021 Takk for hyggelig melding, @Sai! Så kjekt at min syklus kan være til inspirasjon for andre (😂). Jeg hadde som jeg skrev selv mistet alt håp og hadde jo også akkurat startet på Primolut, gruet meg til at det skulle gå ti dager med piller før mensen forhåpentligvis dukket opp. Så fikset kroppen det selv. Tro meg, jeg har felt mange tårer den siste uken når jeg tenker på hvordan jeg fikk eggløsning av meg selv, på dag 47, at egget jeg slapp faktisk var bra nok, og at det traff en sædcelle. Ikke minst var det helt tilfeldig at vi faktisk hadde sex den dagen jeg hadde EL i det hele tatt. Så, ikke mist håpet selv om du har lange sykluser - til tross for at det gjør ventetiden lengre og kjedeligere. Gleder meg til å følge med deg videre 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå