Gå til innhold

Fikk du tatt hevn på mobberne dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.11.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Eller lot du mobberne vinne ved "tilgi" dem? 🙄 

Lot du virkelig mobberne slippe unna uten konsekvenser? 🤔

Anonymkode: e2586...429

Føler du at du vinner ved å synke ned på det nivået?

Anonymkode: ec15c...d8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke mobba som liten, men iallefall 1 av jævelungene på skolen har tatt selvmord, noen er narkomane osv.

 

HAHA!

Anonymkode: 2553a...755

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/2/2020 at 10:58 PM, AnonymBruker said:

Eller lot du mobberne vinne ved "tilgi" dem? 🙄 

Lot du virkelig mobberne slippe unna uten konsekvenser? 🤔

Anonymkode: e2586...429

Jeg var både en mobber og jeg ble mobbet. Skal jeg slå meg selv i ansiktet etter at jeg har hevnet meg på mobberne mine? Dere mobbeofre som skriver om mobbere på internet er patetiske. 

Anonymkode: 70cf4...f0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Eller lot du mobberne vinne ved "tilgi" dem? 🙄 

Lot du virkelig mobberne slippe unna uten konsekvenser? 🤔

Anonymkode: e2586...429

Jeg tilga aldri, jeg godtok 10 år etterpå at skjedd har skjedd og gikk videre med livet. Hodet høyt hevet, stolt over å ha vunnet at jeg fortsatt lever og er den jeg er, sterkere enn noensinne og med mye erfaring rikere. 

Anonymkode: 91569...820

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble ikke mobba som liten, men iallefall 1 av jævelungene på skolen har tatt selvmord, noen er narkomane osv.

 

HAHA!

Anonymkode: 2553a...755

Søk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt som en over sier, mobberne var barn. Miljøet rundt flere var dårlig og læreren var direkte ondskapsfull. Det ble den sterkestes rett, og jeg vant dessverre ikke den. Men jeg slo jo nedover i blant jeg og.

Utestengelse og annet på ungdomsskolen var ille. Jeg fikk skjelt ut hun ene på en sosial tilstelning noen år senere, med rette altså. Det føltes godt! Flere år med leie følelser fikk utløp, uten at jeg sa et eneste usaklig ord! Hun satt og grein resten av kvelden. Etter det har jeg ikke hatt noe behov for hevn. 

Jeg trenger å passe på meg selv, at jeg er takt med meg selv og i positiv utvikling 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/2/2020 at 11:01 PM, Hr. Aktiv said:

De ble tatt hånd om ja og lagt i stabilt sideleie for frie luftveier før jeg forlot stedet. 

Etterpå ble det veldig stille og fredelig rundt meg. 

Her kommer tøffe tøffe tøff!

 

 

Anonymkode: 70cf4...f0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en pakke med bæsj i posten til tre av de verste mobberne. 

Anonymkode: f094e...659

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av dem er død og en annen sitter i fengsel. En tredje har angivelig blitt prostituert. En er inn og ut av psykiatriske institusjoner.   Ville ikke valgt å ta hevn uansett, vi vokste opp i et belastet område og i ettertid forstår jeg at vi hadde en vanskelig oppvekst med diverse kombinasjoner av rus, psykiatri, fraværende fedre og omsorgssvikt de fleste av oss. 
Jeg hang med en gjeng som ble sett på som nerder og stort sett hadde det til felles at vi hadde en ressurssterk forelder. Vi fikk mye bank, og en har fått PTSD i ettertid. Men de fleste inn min gjeng har tatt en utdannelse. Få av mobberne har det. 

Anonymkode: 8d43b...79d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg ikke et utpreget mobbeoffer, men hvordan folk oppfører seg pre voksen legger jeg ikke så mye i senere i livet.  Med feil miljø og fæle opplevelser kunne sikkert jeg også vert en "ond satan" i tenårene og iallefall enda tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevn føles bare godt i noen minutter, så er det jeg som sitter igjen og føler meg dritt. Livet er tøft nok, så de har nok hatt det jævlig nok en eller annen gang. Hevn nok det.

Anonymkode: 1cb7f...bc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tilgitt. Jeg nekter å synke ned på et slikt nivå. Vi var barn og jeg tenker at de ikke hadde det så godt med seg selv som hadde det behovet å mobbe andre for å føle seg bedre. Jeg slet med mitt og var et lett offer. Jeg håper de i dag innser hva de har gjort, men jeg håper også de har det bra i dag og sluttet å mobbe andre. 

Anonymkode: 6d8c7...63b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du som voksen går å tenker at du må «ta hevn» på de som mobbet deg som barn tror jeg du bør oppsøke profesjonell hjelp. Det er ikke normalt å være så opphengt i ting som skjedde for 15+ år siden, heller ikke sunt for psyken din nå. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble forsøkt mobbet ved flere skoler. Jeg gadd ikke bry meg, og fant meg bare andre og bedre venner.

Anonymkode: 66a20...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frøyamor skrev:

Hvis du som voksen går å tenker at du må «ta hevn» på de som mobbet deg som barn tror jeg du bør oppsøke profesjonell hjelp. Det er ikke normalt å være så opphengt i ting som skjedde for 15+ år siden, heller ikke sunt for psyken din nå. 

Det er normalt å få senskader av mobbing, jo. Det som ikke er normalt er å mobbe folk.

 

 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å tilgi. Fysiske og psykiske smerter i oppveksten har ført til et "fattig liv". Håper de har eller får det svært vondt i løpet av livet.

Anonymkode: 3218a...ff6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Jeg ser ikke hensikten med hevn. Søsteren hennes begikk selvmord for noen år siden. Jeg syntes synd på søsteren, men må ærlig si jeg ikke syntes særlig synd på mobberen min. Min første tanke var at jeg er glad hun endelig kan kjenne på en uutholdelig smerte.

Hun terroriserte meg i 6 år og jeg endte opp alvorlig psykisk syk på grunn av alt hun gjorde. Jeg overlevde såvidt et selvmordsforsøk i tenårene etter at hun hadde hengt opp nakenbilder av meg på hele skolen. Det var en av de mindre ille tingene hun gjorde. Da var vi 15 år gamle. Hun fikk tak i bildene fordi hun utgav seg for å være en jeg var forelsket i på msn. Hun bygget tillit til meg som denne personen gjennom flere måneder fram til jeg sende henne bildene.

Jeg velger å håpe hun forstår i dag hvilken smerte hun påførte meg.

I dag har jeg en jobb jeg trives i, et godt liv og alt jeg kunne ønske meg. Hun sliter fortsatt med depresjon etter selvmordet til søsteren. Jeg føler ærlig talt ikke noe sympati ovenfor henne.

Anonymkode: b0cb3...6e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Uatskillelig skrev:

Det er normalt å få senskader av mobbing, jo. Det som ikke er normalt er å mobbe folk.

 

 

Er ikke det normalt? Mobbing er naturlig og du finner det blant de fleste dyrearter, også mennesker. 

Anonymkode: 04a0d...3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke tatt hevn og ikke skal jeg ta hevn heller. Orker ikke bruke tid og krefter på å hevne meg for noe som skjedde i barne og ungdomsskolen, men tilgi mobbingen gjør jeg aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2020 den 17.08, Giftmann30 skrev:

Nei , skjønner at de var umoderne barn og jeg er nå en voksen mann. Hvorfor skal jeg bære hat i mitt hjerte utføre hevn?

 

Dette :) 

Anonymkode: d2b8f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...