Gå til innhold

Fikk du tatt hevn på mobberne dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller lot du mobberne vinne ved "tilgi" dem? 🙄 

Lot du virkelig mobberne slippe unna uten konsekvenser? 🤔

Anonymkode: e2586...429

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ble tatt hånd om ja og lagt i stabilt sideleie for frie luftveier før jeg forlot stedet. 

Etterpå ble det veldig stille og fredelig rundt meg. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fikk tatt igjen på tre av mobberne, men ikke alle. Tok igjen ganske så brutalt siden jeg ble naturligvis lei av mobbingen. De tre sluttet å mobbe meg etter hendelsene.

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han hadde de minst like vondt som meg.. 

Anonymkode: be7a6...63f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke tilgitt nei. Det har kostet meg for mye til det. Men har ikke helt sett poenget med å hevne meg. Når skoletiden var over, så var jeg ferdig med dem. Har ikke ofret dem så veldig mange tanker siden det.

Anonymkode: cda3b...094

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe behov for å ta hevn. Virker bare smålig når voksne sitter og snakker om å hevne seg for noe folk gjorde som barn.

Anonymkode: 5fe85...cd0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sjansen til å banke opp vedkommende, men valgt å gå vekk for å slippe synke ned til samme elendige nivå. Vedkommende klarte å lirke ut en unnskyldning så føler ikke jeg tapte. 

Anonymkode: 9d4e1...c3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste mobber gjorde et selvmordsforsøk da vi var i begynnelsen av 20-årene. Da fikk jeg fred, fordi da så jeg hvem av oss som hadde kommet godt ut av det likevel.

Anonymkode: 9bb02...1d0

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 2.11.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Eller lot du mobberne vinne ved "tilgi" dem? 🙄 

Lot du virkelig mobberne slippe unna uten konsekvenser? 🤔

Anonymkode: e2586...429

På hvilken måte vinner mobbere ved at man tilgir? For meg virker det som de virkelig hsr vunnet om man fortsatt sliter med bitterhet og sinne i årevis etterpå? Jeg har ikke tilgitt, men jeg har heller ikke tatt hevn. Jeg har gått videre og tenker ikke på dem mer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel i stor grad tilgitt dem. De var dumme barn da dette skjedde, flere av dem hadde problemer på hjemmebane og jeg lever uansett et bedre liv enn dem nå. 

Anonymkode: b49aa...029

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot meg selv vinne ved å gå videre og ha det bra med meg selv. Hva de gjør i dag er jeg helt likegyldig til og jeg har ikke et snev av behov for å hevde meg på bekostning av dem. De betyr ingenting for meg. Men på generelt grunnlag håper jeg at de har lært seg bedre mestringsstrategier enn å tråkke på folk. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mobbet for jeg var stygg som barn. Ble vakker som voksen mens mobberne ser stygge ut i dag som voksen. Så ja.. jeg har vunnet!!

Anonymkode: 32e8c...f8c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har latt de gå i glemmeboken, de er ikke verdt min tid verken for tilgivelse eller hevn. 

Anonymkode: 0463c...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Sitter virkelig voksne mennesker å prater om hevn på personer?

Ikke alle her som har mentaliseringskapasitet til å forstå at mobberne har det minst like vondt, som personene de plager. Dette er tanker en burde legge fra seg, det gjør at du utstråler visse ting og du ikke tiltrekker deg positive folk/situasjoner. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke på hevn.

Men er så «smålig» at jeg kjenner glede de få gangene jeg har sett dem. Begge virker slitne, ulykkelige, og sliter med 8-16-jobb, mens jeg har eget firma, kan jobbe når jeg vil, og er lykkeligere enn noen gang 😊 

Karma is a bitch! 

Anonymkode: cdecf...6b0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hevn hver gang noen gjorde noe mot meg ja. Har aldri blitt slått uten at jeg slår dobbelt tilbake. Vil ikke si at jeg har blitt mobbet, men de gangene noen har gjort mobbeaktige ting så har de fått igjen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30

Nei , skjønner at de var umoderne barn og jeg er nå en voksen mann. Hvorfor skal jeg bære hat i mitt hjerte utføre hevn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble mobbet for jeg var stygg som barn. Ble vakker som voksen mens mobberne ser stygge ut i dag som voksen. Så ja.. jeg har vunnet!!

Anonymkode: 32e8c...f8c

Hva skal oss som var regnet som stygge den gangen da og fremdeles ikke er "vakre" gjøre? Åja, jeg vet det! Bli voksne og skjønne at en persons verdi ikke har noen sammenheng med hvordan de ser ut. 

Folk liker meg for mine positive egenskaper, ikke for hvordan jeg ser ut. Og det hjelper fint lite med et vakkert ytre om man er så skakkjørt på innsiden... 

Anonymkode: ae87d...c56

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...