Gå til innhold

Er så dritt lei av at kvinner behandles så dårlig av menn i dag, at de bare bruker oss for sex og aldri vil gifte seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er det jeg har innsett også. Jeg tiltrekker meg ikke menn som er noe gode for meg, og for at jeg skal tiltrekke meg menn som jeg trenger, som jeg kan finne roen med, så må jeg gjøre noe med meg selv! Har gjort masse, men det er fortsatt en lang å gå! ❤️ 

Anonymkode: 8daf0...68d

Heier på deg ❤️

Anonymkode: 037d6...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

På hvilken måte er det ikke logisk?

Anonymkode: e2bbe...6b8

Fordi logikk ikke er forbeholdt et kjønn. Derfor er det feil, og om noe er feil, så er det ikke logisk. 

Hvorfor må du spørre? Du må jo ha ærfart at dette ikke stemmer? 

Anonymkode: cc545...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 1.16):

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

Tror dessverre en del kvinner har gått i fellen av å leve livene sine etter råd fra enten enslige barnløse feminister, eller 35 årige pule-rundt-alle har jo herpes og hpv damer, som figurerer på VG og i ulike kvinneblader under tittelen ekspert/sexolog/influenser. 

Det er jo fritt frem å leve sånn - ingen mann skal behandle deg dårlig av den grunn/være slem - men det er særdeles få menn som ønsker seg å gifte seg med en slik dame.

Normalt oppegående menn som ønsker eksklusive forhold ønsker det med en normalt oppegående kvinne med samme verdier. På samme måte som at han ikke har pult 50 stk og datet 120 stk, så ønsker han heller ikke en partner som har hatt den livsførselen.

Anonymkode: c293d...266

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi nå menn skyld for alt som er kjipt i samfunnet, ei heller generaliser og dra alle menn her i landet under en kam. 
Det er både urettferdig og totalt passé. 
 

Dårlige epler og manglende moral og etikk finner man på kryss og tvers av kjønn. Det er ikke «en manne-greie».
 

Dessuten er det vel meg bekjent etterhvert blitt allmennkunnskap at datingapper mangler noe dybde i sin hensikt og utforming, samt at det ikke nødvendigvis er det stedet hvor man møter den store kjærligheten; selvom noen få gjør nettopp det. 
 

Jeg elsker mannen min, han er hjertet mitt og forloveden min. Han er en mann av få ord, men han er helt fantastisk. Livet vårt sammen er nydelig.  
 

Før han har jeg vært i to andre totalt anderledes og ulike relasjoner; han første både pga at vi var feil for hverandre, fordi vi fikk det verste fram i hverandre og fordi han var maktsyk og bedrev manipulering og nedppsyking i form av fysisk og psykisk vold; bevisst og med overlegg.
 

Han andre var verdens fineste menneske og vi hadde noen fine år sammen, men han ville ha langt flere barn enn hva jeg ønsket, var alt for glad i alkohol og samtidig var hjertet hans var alt for uerfarent og mitt var alt for skadet. 

Han jeg har vært med de siste 5 årene har virkelig vist meg hva kjærlighet er.
Vi har tilsammen 4 barn fra hver vår tidligere relasjon. Han har gitt meg livet i gave med å vise meg grunnleggende respekt og medfølelse når jeg ikke følte at jeg fortjente det eller visste helt hvordan det føltes å bli så bra behandlet av en mann.

Han har tilført livet mitt en ny gnist og utfordrer meg på en sunn måte som fører til nye perspektiv på ting, han gir meg trygghet og omsorg, han har gitt meg selvfølelsen og selvtilliten tilbake, han har stått med meg gjennom tøffe tider. Han har vist meg en ubetinget kjærlighet som jeg aldri har opplevd før jeg traff han.  
Vi er forlovet, han er veldig sikker, jeg er livredd for tanken på å gifte meg, men det betyr mye for han, og det føles også riktig og vakkert for meg.
Jeg er virkelig lykkelig med denne mannen. Og jeg er heldig som har han i livet mitt som min største støttespiller. 
 

Vet ikke hvor gammel du er ts, men jeg er i begynnelsen av 30-årene og kunne hatt mange grunner til å svartmale menn etter 10 år med min første samboer hvor jeg ble utsatt for mye sykt. Går fortsatt til psykolog for traumebehandling pga av han. 
Men de fleste menn er fantastisk fine og bra mennesker.
 

Jeg har også en fantastisk sønn, min egen herlige pappa, de 3 beste brødrene i verden, har hatt verdens beste morfar og farfar, jeg har også utallige nydelige kompiser. De er alle virkelig bra, kjekke, snille og kloke menn med både hjertet og hodet på rett plass. Noen av favorittmenneskene mine i livet. 
 

Den eneste du straffer med ditt svart-hvitt syn og mannehat; det er deg selv. For du går glipp av de beste, mens du kaster bort energi på de verste.🤗

Endret av Therealslimshady
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/27/2020 at 9:12 AM, AnonymBruker said:

Alt handler om "kjekk".

Siden det er ca like mange kvinner som menn, kan ikke alle damene få en av de kjekke mennene. Selv om de fleste naturligvis prøver på akkurat det.

Det er ikke synd på damer som ikke får en av de kjekke.

Anonymkode: a3b64...829

De kjekke mannfolka på Tinder bader i vagina, hvorfor skal de binde seg? Hvis du går etter de 20% mannfolka som får mest matcher så er nok sjansen stor du ender opp som en "insing". De som klager over en lav sko på menn er kanskje de som velger feil type menn,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...