Gå til innhold

Er så dritt lei av at kvinner behandles så dårlig av menn i dag, at de bare bruker oss for sex og aldri vil gifte seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Logikk er vel ikke kvinners sterkeste side...?

Anonymkode: b1606...758

Det er et morsomt utdagn, fordi det i seg selv ikke er logisk 😂 Så du viser du mangler logisk sans i samme setning som du anklager noen for å ikke være logisk. 

Anonymkode: cc545...001

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samfunnet har blitt kaldere....

Alle behandler hverandre dårligere.....

Likevel klager alle på ensomhet.....

Anonymkode: 8ec28...882

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samfunnet har blitt kaldere....

Alle behandler hverandre dårligere.....

Likevel klager alle på ensomhet.....

Anonymkode: 8ec28...882

Alle gjør ikke det, å de var ikke akkurat fryd og gammen før heller, men  da skulle du i større grad holde tyst og tolerere det vonde. 

Anonymkode: cc545...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Alle gjør ikke det, å de var ikke akkurat fryd og gammen før heller, men  da skulle du i større grad holde tyst og tolerere det vonde. 

Anonymkode: cc545...001

Jeg tror fortsatt det var bedre før alle satt med nesa i hver sin mobil/ekkokammer

Anonymkode: 8ec28...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror fortsatt det var bedre før alle satt med nesa i hver sin mobil/ekkokammer

Anonymkode: 8ec28...882

Min personlig mening er at det absolutt var bedre før! Nettopp fordi at om du ikke vil være ensom - så måtte du ringe til folk og investere i dem, du måtte snakke med dem og planlegge ting. Nå så investere man i litt meldinger og tror det er en greie, man skaper seg ingen nære og gode relasjoner med mennesker. Og jeg ser jo andre steder også, folk sitter på kafe sammen med nesen i mobilen. 

Anonymkode: 8daf0...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror fortsatt det var bedre før alle satt med nesa i hver sin mobil/ekkokammer

Anonymkode: 8ec28...882

Mobil er ille, ekkokammer var det før også, bare at da var flere under det samme ekkokameret. Generalisering osv er ikke nytt. Bare tenk på hvordan mange snudde seg imot jødene under 2 verdenskrig det var et ekkokammer til en grad, hvor all logikk ble kastet ut rita ig de faktisk drepte og torturerte fordi de ble fortalt det. Sosial kontroll er normalt og fælt. Som religion, det er et ekkokammer. Sexisme er et ekkokammer. 

Anonymkode: cc545...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om han fordufter er han ikke riktig mann. Ha sex utifra om du vil eller ikke, ikke for å prøve å få noen. 

Anonymkode: cc545...001

Jeg vil jo ikke ha sex med noen som det ikke blir noe langvarig med uansett kvaliteten på sexen.

Anonymkode: 19b04...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er et morsomt utdagn, fordi det i seg selv ikke er logisk 😂 Så du viser du mangler logisk sans i samme setning som du anklager noen for å ikke være logisk. 

Anonymkode: cc545...001

På hvilken måte er det ikke logisk?

Anonymkode: e2bbe...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 1.16):

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

De fleste kjekke og snille er tatt

Anonymkode: ab3eb...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre det enn at de gifter seg og så behandler dama dårlig hjemme? 

Anonymkode: ebe35...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

De fleste kjekke og snille er tatt

Anonymkode: ab3eb...9ad

Her er jeg:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2024 at 12:33 AM, AnonymBruker said:

At det ville ha vært fint om det var slik at det fantes den rette for alle der ute.

Men sånn er det ikke. Noen menn er veldig populære. Som du påpeker er det også noen kvinner som er veldig populære. De fleste er sånn passe ettertraktet. Og så er det noen som «ingen» vil ha.

Anonymkode: e2bbe...6b8

Menn får matcher på 1 av 40 høyresveip. Kvinner får match på 1 av 2.

"De fleste" er ikke sånn passe ettertraktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2024 at 1:03 AM, AnonymBruker said:

Menn vil ikke forplikte seg. Da de henger i skjørtet på mora  eller ekskona si til de er over 50. De aner heller ikke hva romantikk, ære og integritet er. Lite peil på kvinner har de også.

Det er min erfaring. Finnes muligens unntak.Og jeg har ikke datet på Tinder, for der fantes det bare useriøse og masete menn. Har ikke ligget rundt ellers heller.

Har mista trua på menn. Da selv de man trodde var kamerater har ønsket sex etter mange års bekjentskap. Altså...!!

Anonymkode: dd566...982

La meg gjette. De menn du har møtt har fremvist en dedikasjon til deg som du har likt og funnet som noe du vil ha. Positiv oppmerksomhet du følte var riktig. Men så feilet du i å se at du bare fant mammadalter som omdirigerte sin hang etter mamma over på deg en stund. Etterhvert måtte du dele med mamma og da ble de mammadalter.

Anonymkode: 80717...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«Jeg er ikke klar for forhold nå»

Les: Jeg har bedre tilbud.

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«Jeg er ikke klar for forhold nå»

Les: Jeg har bedre tilbud.

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«Jeg vil ikke kaste bort mine beste år i et forhold»

Les: Jeg har bedre tilbud.

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«La oss spise middag på søndag»

Spiser du ikke middag på søndager?

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«Du vil ikke møtes igjen?»

Han sjekker om det er det du mener med hva du nå enn sa?

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«Jamen vi kan være venner»

Les: Jeg  har bedre tilbud.

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«Du vil ikke ha nye venner? Du leter etter noen å dele livet med?»

Han sjekker om det er det du mener med hva du nå enn sa?

On 2/5/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

«Når du sier det der så betyr det bare at du er forelsket i meg..»
«den eneste grunnen til at du ikke vil være venn med meg er fordi du er håpløst forelsket i meg.. sånn er alle kvinner»

Okay, så du finner menn som ikke er Mensamedlemmer.

Det er noen relativt enkle løsninger på disse tingene.

Anonymkode: 80717...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Les: Jeg har bedre tilbud.

Les: Jeg har bedre tilbud.

Les: Jeg har bedre tilbud.

Spiser du ikke middag på søndager?

Han sjekker om det er det du mener med hva du nå enn sa?

Les: Jeg  har bedre tilbud.

Han sjekker om det er det du mener med hva du nå enn sa?

Okay, så du finner menn som ikke er Mensamedlemmer.

Det er noen relativt enkle løsninger på disse tingene.

Anonymkode: 80717...5c6

Samme mannen, akkurat han der, kunne tekste meg bare for å si at han ikke var interessert i meg og at han ikke var klar for noe forhold.. etter vi ikke hadde snakket sammen på to måneder.. for så si at han var glad i meg og at vi skulle vært kjærester om jeg ikke hadde hatt sønnen min så mye.. for så bli sur når jeg sier at jeg ikke vil møte han igjen også at alle damer vil ha han som kjæreste..

Anonymkode: 8daf0...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2024 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Menn vil ikke forplikte seg. Da de henger i skjørtet på mora  eller ekskona si til de er over 50. De aner heller ikke hva romantikk, ære og integritet er. Lite peil på kvinner har de også.

Det er min erfaring. Finnes muligens unntak.Og jeg har ikke datet på Tinder, for der fantes det bare useriøse og masete menn. Har ikke ligget rundt ellers heller.

Har mista trua på menn. Da selv de man trodde var kamerater har ønsket sex etter mange års bekjentskap. Altså...!!

Anonymkode: dd566...982

Flott menneskesyn, eller kanskje på tide å vende blikket innover….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Osenua
mannfolket skrev (6 minutter siden):

Flott menneskesyn, eller kanskje på tide å vende blikket innover….

Brukernavnet ditt kombinert med profilbildet er herlig nedlatende på en hysterisk måte XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Logikk er vel ikke kvinners sterkeste side...?

Anonymkode: b1606...758

Nei, for dere menn er så gode på logikk. Ooooh, jeg er så logisk og rasjonell bla bla 😅

Anonymkode: acc25...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som klager over datingmarkedet og at menn kun bruker og kaster innser ikke at de selv har skapt denne situasjonen

Når kvinner løper etter en håndfull menn som kan velge og vrake, så sier det seg selv at disse mennene ikke tar kvinnene noe seriøst.

Løsningen er selvfølgelig ikke at kvinner skal begynne å date menn de ikke er tiltrukket av. Det er jo en oppskrift på katastrofe. Derfor mener jeg at kvinner heller burde jobbe med seg selv sånn at de mennene de vil ha også vil ha noe seriøst med dem

Anonymkode: 037d6...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner som klager over datingmarkedet og at menn kun bruker og kaster innser ikke at de selv har skapt denne situasjonen

Når kvinner løper etter en håndfull menn som kan velge og vrake, så sier det seg selv at disse mennene ikke tar kvinnene noe seriøst.

Løsningen er selvfølgelig ikke at kvinner skal begynne å date menn de ikke er tiltrukket av. Det er jo en oppskrift på katastrofe. Derfor mener jeg at kvinner heller burde jobbe med seg selv sånn at de mennene de vil ha også vil ha noe seriøst med dem

Anonymkode: 037d6...615

Det er det jeg har innsett også. Jeg tiltrekker meg ikke menn som er noe gode for meg, og for at jeg skal tiltrekke meg menn som jeg trenger, som jeg kan finne roen med, så må jeg gjøre noe med meg selv! Har gjort masse, men det er fortsatt en lang å gå! ❤️ 

Anonymkode: 8daf0...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...