Gå til innhold

Er så dritt lei av at kvinner behandles så dårlig av menn i dag, at de bare bruker oss for sex og aldri vil gifte seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shash90

Her merker man at datingen har gått dårlig.
 

Er enig til en viss grad. Tror nok de gode og snille mennene er i et stabilt og bra forhold. Har kommet til et punkt der jeg bare vil være singel nå. Orker heller ikke denne dating trenden. Kjærligheten får komme når det kommer. Hvis det ikke dukker opp så får jeg bare akseptere at å stifte familie var aldri ment for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

En ide kan jo være å ikke la seg bruke: sette en høyere verdi på seg selv enn at du deler ditt mest private med menn som driter i deg.

En annen ide kan være å reflektere over at hvis en mann får alt han vil ha uten å forplikte seg til en dritt, så vil han ofte slå til på det tilbudet: ikke forplikte seg til en dritt.

En tredje ide: menn som ønsker å forplikte seg og få dame og barn velger ikke den dama som nettopp ble ditchet av hennes tinder-pul nr.28. Slike damer siler seriøse menn ut.

Menn ønsker en dame de føler seg stolte over å kapre og stolt kan kalle kona si. Det blir lite til fangst og lite å være stolt over hvis drøssevis av menn har hatt fri tilgang til alt i forkant for mannen som nå "kaprer" deg for resten av livet. Det kan høres usympatisk ut, men det er nå en gang sånn menn som er seriøse og søker forpliktelse tenker. Bare det at en del damer har så dårlig smak at de har menget seg med titalls menn av så lav og harry kvalitet "Ronny rus og pul" gjør at enhver kjekk og ordentlig mann styrer unna. Hvorfor skal han velge en sånn dame når han kan velge en ordentlig, selektiv,kresen og oppegående dame istedet?

Anonymkode: c293d...266

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg TS! Derfor har jeg lagt dating på hylla og aldri hatt det bedre enn nå det siste året (sett bortifra corona). Nyter singellivet. Flørter og har det gøy uten forpliktelser. 

Kjæreste kommer når man minst venter det og det skjer på en naturlig måte. Å aktivt lete på datingapper etter kjæreste fremstår litt desperat og gjør deg lite attraktiv. Og det er jo som du sier at mange menn på dating apper ikke er spesielt snille. Man blir brukt, ghostet, holdt for narr. Det finnes noen få gullkorn i all gråsteinen der inne så jeg tenkte det var verdt å prøve, men jeg ble bare mentalt sliten av den samme runddansen om og om igjen. Jeg ble bare ulykkelig av det hele og ga det helt opp.

Går jeg på date nå er det bare for å ha det gøy uten noe forventninger. Blir det noe mer så er det også hyggelig, men det er ikke det som er intensjonen min i dag. 

Nyt livet ❤️

Endret av Cherilyn
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn!

Alt handler om "kjekk".

Siden det er ca like mange kvinner som menn, kan ikke alle damene få en av de kjekke mennene. Selv om de fleste naturligvis prøver på akkurat det.

Det er ikke synd på damer som ikke får en av de kjekke.

Anonymkode: a3b64...829

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt handler om "kjekk".

Siden det er ca like mange kvinner som menn, kan ikke alle damene få en av de kjekke mennene. Selv om de fleste naturligvis prøver på akkurat det.

Det er ikke synd på damer som ikke får en av de kjekke.

Anonymkode: a3b64...829

Alle vil da vel ha en partner som de synes ser fin ut og tenner på? Men så har du cluet: «Kjekk» for meg er «forsvinner i mengden» for venninna mi, og «kjekk» for venninna mi er «altfor glatt» for meg. Vi har forskjellig smak og det handler faktisk ofte ikke om urimelige krav.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg liker ikke å være singel, men jeg orker heller ikke denne datinga.

Anonymkode: 0dc68...899

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn!

Anonymkode: bd5ed...de9

Mange menn vil gifte seg og få barn, men dessverre har du enda ikke truffet noen som vil gifte seg og få barn med deg. Slik er det dessverre mange som har det. 

 

Quote

Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Bitterhet og selvmedlidenhet er det ingen som synes er attraktivt, enhver mann som leser innlegget ditt vil nok tenke sine tanker om hva det er som egentlig har skjedd.  

Anonymkode: e26b7...eec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter bare kvinner som vil knulle på første date og det er dealbreaker for meg da jeg leter etter kjæreste. 

Anonymkode: d3f3e...0f3

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kalikalinka said:

Alle vil da vel ha en partner som de synes ser fin ut og tenner på? Men så har du cluet: «Kjekk» for meg er «forsvinner i mengden» for venninna mi, og «kjekk» for venninna mi er «altfor glatt» for meg. Vi har forskjellig smak og det handler faktisk ofte ikke om urimelige krav.

Det er jo urimelige krav hvis det rett og slett ikke er nok av dem. Tror de fleste menn opplever at de har kamerater som har en Tinder-fling hver uke, og kamerater som omtrent aldri blir sveipet til høyre. Fordi kvinner er såpass kresne på hvilke menn som er bra nok, får vi denne håpløse situasjonen der en liten gruppe menn blir omringet av kvinner som bruker dem for sex, mens en annen, større gruppe menn, verken er aktuelle for sex eller forhold.

Anonymkode: 05caa...1d6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

min er både kjekk og snill ellers hadde jeg ikke giddi å være med han. at du blir behandlet dårlig er jo opp til deg. det er bare å kutte ut folk som behandler deg dårlig. giftemål og barn er ikke et lifegoal for alle. å dra alle menn under en kam som drittsekker er ganske frekt og idiotisk 

Anonymkode: 57c89...344

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt handler om "kjekk".

Siden det er ca like mange kvinner som menn, kan ikke alle damene få en av de kjekke mennene. Selv om de fleste naturligvis prøver på akkurat det.

Det er ikke synd på damer som ikke får en av de kjekke.

Anonymkode: a3b64...829

hva som er kjekk å ikke er vel forskjellig fra person til person. meg og venninna mi er totalt motsatt av hva vi syns er "pent"

Anonymkode: 57c89...344

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
17 hours ago, AnonymBruker said:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

Problemet er vel strengt tatt ikke at det ikke finnes snille menn, men heller det at snille menn som faktisk er kjekke er såpass ettertraktede at de fort blir tatt. 

Samtidig er jo det ting som tyder på at kjekke menn generelt er mindre villige til å binde seg når de kan få goder uten å måtte binde seg. En promiskuøs kultur er derfor ikke fordelaktig for kvinner som vil lande kjekke menn for forhold. Den er heller fordelaktig om man er promiskuøs selv og ønsker sex med attraktive menn.  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da velger du feil menn. Aldri opplevd noe av det du sier. Har aldri vært med en mann som ikke respekterer meg. Synes også du er litt urettferdig for kvinner er også ganske gode på å utnytte menn, både for sex eller andre ting. Vi kvinner klager også jæv mye på menn. Noen ganger skjønner jeg at de ikke vil inngå noe seriøst med enkelte kvinner

Endret av Badbunny
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kalikalinka said:

«Kjekk» for meg er «forsvinner i mengden» for venninna mi, og «kjekk» for venninna mi er «altfor glatt» for meg. Vi har forskjellig smak og det handler faktisk ofte ikke om urimelige krav.

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

hva som er kjekk å ikke er vel forskjellig fra person til person. meg og venninna mi er totalt motsatt av hva vi syns er "pent"

Anonymkode: 57c89...344

Det er sterkt overdrevet hvor ulik smaken er. Det er en stor enighet om hvilke menn som ikke er attraktive, og da blir det ikke nok kjekke menn til alle.

Anonymkode: a3b64...829

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Det er sterkt overdrevet hvor ulik smaken er. Det er en stor enighet om hvilke menn som ikke er attraktive, og da blir det ikke nok kjekke menn til alle.

Anonymkode: a3b64...829

Ja, er liksom det. Av og til får jeg inntrykk av at "alle har forskjellig smak"-gjengen mener det er litt sånn 50/50 om kvinner foretrekker sixpack eller ølmage, at fyren er 1.60 eller 1.85, møter opp pent kledd på date eller i joggis og allværsjakke, men ærlig talt, det jo ikke det.

Anonymkode: 05caa...1d6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil finne en kvinne og gifte meg men finner ingen ordentlige kvinner.

Anonymkode: d3f3e...0f3

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil finne en kvinne og gifte meg men finner ingen ordentlige kvinner.

Anonymkode: d3f3e...0f3

De fanger kanskje opp auraen din

Anonymkode: cca02...22f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...