Gå til innhold

Er så dritt lei av at kvinner behandles så dårlig av menn i dag, at de bare bruker oss for sex og aldri vil gifte seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De fanger kanskje opp auraen din

Anonymkode: cca02...22f

Slapp av hadde ikke rørt deg med en 2 meter lang pinne

Anonymkode: d3f3e...0f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

Helt uenig. 

Ja, det finnes menn som er drittsekker, kalde, ekle, what ever. 

Men det finnes også veldig mange menn som er det motsatte. 

Min erfaring er at de fleste menn er empatiske og snille. Men nå vet jeg jo ingenting om hvor gammel du er (TS), og/eller hvilket miljø du oppholder deg i. 

Anonymkode: c6bc6...8c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange snille menn som virkelig vil ha dame i gamingmiljøet. Dei har ikkje så mykje erfaring med damer, men er stort sett genuint snille. Eg gifta meg med ein 27 år gammal jomfru frå eit brettspelmiljø. Han var ikkje forgifta av datingverden eller roller om kva menn og kvinner bør væra, eller "reglar". For oss var det ingen reglar.

Vist du tenkje at vaksne gamere bare er store ungar så tar du feil. Det er så mykje fordommar som bare ikkje stemmer. Fleste har ein jobb som "alle andre" og lever eigentlig eit ganske rolig normalt liv.

Kunne det vore noko for deg?

Anonymkode: 31132...5b0

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Dette har skjedd over mange tiår og har kommet krypende. Der alle prinsene og prinsessene som er dyrket som dette av sine foreldre, skole og nærmiljø så til de grader og de blir aldri korrigert på noen måte. Dette drar de med seg inn i ungdommen og voksenlivet mange, og de har et ego store som hus! Når de så skal finne noen å klaffe sammen med? Det sier seg selv at det ikke er lett. Det blir meg meg meg og atter meg, og er det litt til overs så går det også til meg. Dette skal to mennesker forene i et forhold? Det sier seg selv at det ikke er lett, ja for mange er det umulig. Da er det å finne de få av motsatt kjønn som faktisk ikke har fått en slik oppdragelse og tatt det med seg videre i livet.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ide kan jo være å ikke la seg bruke: sette en høyere verdi på seg selv enn at du deler ditt mest private med menn som driter i deg.

En annen ide kan være å reflektere over at hvis en mann får alt han vil ha uten å forplikte seg til en dritt, så vil han ofte slå til på det tilbudet: ikke forplikte seg til en dritt.

En tredje ide: menn som ønsker å forplikte seg og få dame og barn velger ikke den dama som nettopp ble ditchet av hennes tinder-pul nr.28. Slike damer siler seriøse menn ut.

Menn ønsker en dame de føler seg stolte over å kapre og stolt kan kalle kona si. Det blir lite til fangst og lite å være stolt over hvis drøssevis av menn har hatt fri tilgang til alt i forkant for mannen som nå "kaprer" deg for resten av livet. Det kan høres usympatisk ut, men det er nå en gang sånn menn som er seriøse og søker forpliktelse tenker. Bare det at en del damer har så dårlig smak at de har menget seg med titalls menn av så lav og harry kvalitet "Ronny rus og pul" gjør at enhver kjekk og ordentlig mann styrer unna. Hvorfor skal han velge en sånn dame når han kan velge en ordentlig, selektiv,kresen og oppegående dame istedet?

Anonymkode: c293d...266

Herregud kvinner er mennesker. Ikke fisk. Bare det kvinnesynet ditt viser at du ikke er en slik som burde blitt gift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ide kan jo være å ikke la seg bruke: sette en høyere verdi på seg selv enn at du deler ditt mest private med menn som driter i deg.

En annen ide kan være å reflektere over at hvis en mann får alt han vil ha uten å forplikte seg til en dritt, så vil han ofte slå til på det tilbudet: ikke forplikte seg til en dritt.

En tredje ide: menn som ønsker å forplikte seg og få dame og barn velger ikke den dama som nettopp ble ditchet av hennes tinder-pul nr.28. Slike damer siler seriøse menn ut.

Menn ønsker en dame de føler seg stolte over å kapre og stolt kan kalle kona si. Det blir lite til fangst og lite å være stolt over hvis drøssevis av menn har hatt fri tilgang til alt i forkant for mannen som nå "kaprer" deg for resten av livet. Det kan høres usympatisk ut, men det er nå en gang sånn menn som er seriøse og søker forpliktelse tenker. Bare det at en del damer har så dårlig smak at de har menget seg med titalls menn av så lav og harry kvalitet "Ronny rus og pul" gjør at enhver kjekk og ordentlig mann styrer unna. Hvorfor skal han velge en sånn dame når han kan velge en ordentlig, selektiv,kresen og oppegående dame istedet?

Fullstendig korrekt.

Kvinner virker nærmest desperate etter å ikke forstå det innlysende: Kjekke menn med gode kvaliteter er ettertraktede. Det er relativt få slike menn, og veldig mange kvinner som vil ha en.

Hvilket vil si at en slik mann har valgmuligheter

Hvilket vil si at du konkurrerer om en slik mann.

Og dette betyr at hvis du som dame vil ha en slik mann, da må du være det en slik mann vil ha – og du må være det mer enn damene du konkurrerer mot. Hvis ikke blir det en annen som får ham.

Punktum.

Det er ikke deg som kvinne som stiller kravene hvis du vil ha en mann med høy markedsverdi – hvilket er hva dere beskriver, selv om dere kanskje ikke forstår det.

Og som AnonymBruker så glimrende påpeker: Nei, han kjekke mannen med de gode kvalitetene som alle damer ønsker seg velger ikke henne som har latt seg bli pult og dumpet av et lite 17.mai-tog av Tinder-slasker.

Hva du som dame måtte "føle" om dette er revnende likegyldig. Han bryr seg ikke mer om hva du synes når han velger deg bort enn du bryr deg om hva han overvektige arbeidsledige gameren som fremdeles bor på gutterommet hos mamma synes når du ikke ofrer ham en seriøs tanke.

Vil du ha en vinner får du være det en vinner vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, vanSteike said:

Fullstendig korrekt.

Kvinner virker nærmest desperate etter å ikke forstå det innlysende: Kjekke menn med gode kvaliteter er ettertraktede. Det er relativt få slike menn, og veldig mange kvinner som vil ha en.

Hvilket vil si at en slik mann har valgmuligheter

Hvilket vil si at du konkurrerer om en slik mann.

Og dette betyr at hvis du som dame vil ha en slik mann, da må du være det en slik mann vil ha – og du må være det mer enn damene du konkurrerer mot. Hvis ikke blir det en annen som får ham.

Punktum.

Det er ikke deg som kvinne som stiller kravene hvis du vil ha en mann med høy markedsverdi – hvilket er hva dere beskriver, selv om dere kanskje ikke forstår det.

Og som AnonymBruker så glimrende påpeker: Nei, han kjekke mannen med de gode kvalitetene som alle damer ønsker seg velger ikke henne som har latt seg bli pult og dumpet av et lite 17.mai-tog av Tinder-slasker.

Hva du som dame måtte "føle" om dette er revnende likegyldig. Han bryr seg ikke mer om hva du synes når han velger deg bort enn du bryr deg om hva han overvektige arbeidsledige gameren som fremdeles bor på gutterommet hos mamma synes når du ikke ofrer ham en seriøs tanke.

Vil du ha en vinner får du være det en vinner vil ha.

Lurer da på hvordan jeg har fått de alle vil ha og konkurrerer om uten å gjøre noe for det annet enn å være meg selv. Hadde jammen løpt i motsatt retning hvis jeg måtte skapt meg om til den perfekte Madonna for å bevise meg selv bra nok, hvem pokker er så desperat 😳 høres helt jævelig ut faktisk. 

Anonymkode: cca02...22f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer da på hvordan jeg har fått de alle vil ha og konkurrerer om uten å gjøre noe for det annet enn å være meg selv. Hadde jammen løpt i motsatt retning hvis jeg måtte skapt meg om til den perfekte Madonna for å bevise meg selv bra nok, hvem pokker er så desperat 😳 høres helt jævelig ut faktisk. 

Anonymkode: cca02...22f

Du har fått "de" alle vil ha...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, vanSteike said:

Du har fått "de" alle vil ha...?

Ja, det har jeg faktisk. Og det må jo være hardt å svelge for dere som mener det er nærmest umulig. Er til og med jeg som ikke har ønsket å gå videre til noe seriøst med unntak av èn gang. De har jobbet for å få meg, ikke omvendt. Hadde jeg fulgt rådet ditt om å tilpasse meg og utslette meg selv tipper jeg alle hadde mistet interessen med en gang. 

Anonymkode: cca02...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg faktisk. Og det må jo være hardt å svelge for dere som mener det er nærmest umulig. Er til og med jeg som ikke har ønsket å gå videre til noe seriøst med unntak av èn gang. De har jobbet for å få meg, ikke omvendt. Hadde jeg fulgt rådet ditt om å tilpasse meg og utslette meg selv tipper jeg alle hadde mistet interessen med en gang. 

Anonymkode: cca02...22f

Gratulerer du er en attraktiv dame. 

Anonymkode: d2426...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv. Jeg har giftet meg med den flotteste og snilleste mannen.

Anonymkode: 5f4e7...4be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv. Jeg har giftet meg med den flotteste og snilleste mannen.

Anonymkode: 5f4e7...4be

TS har ikke klart å kapre drømmemannen. Stort sett alle damer sloss om de topp 20% kjekkeste menn. Damer går kun oppover. Spesielt på Tinder er det en liten gruppe kjekke menn som får omtrent alle matchene. 

De vil ikke binde seg med en dame, når de kan pule en ny dame hver dag omtrent. Mange av disse damene tror de har funnet drømmemannen fordi han er en kjekkas. I virkeligheten har de funnet en serie piler som sikkert har 200+ damer på samvittigheten. 

Anonymkode: d2426...6bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som gjennomsnittlig mann har ikke sjanse på andre en damer som er dobbelt så tykke som meg. 

De fleste som fortsatt er single i 30 årene jakter på de samme kjekke mennene de aldri har fått. Tinder damer er ett stort rødt flagg. 

Anonymkode: d2426...6bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer da på hvordan jeg har fått de alle vil ha og konkurrerer om uten å gjøre noe for det annet enn å være meg selv. Hadde jammen løpt i motsatt retning hvis jeg måtte skapt meg om til den perfekte Madonna for å bevise meg selv bra nok, hvem pokker er så desperat 😳 høres helt jævelig ut faktisk. 

Anonymkode: cca02...22f

En nydelig kvinne kan raskt bli helt "uspiselig" hvis hun har en dårlig personlighet/egenskaper. Mens "gjennomsnittlig utseende" kvinne kan blir nydelig hvis hun har en god personlighet/egenskaper. Utseende er viktig som førsteinntrykk, men etter det er det helt andre verdier som teller for min del i hvertfall.

Jeg tipper du har en fengende personlighet eller fine egenskaper basert på din beskrivelse av deg selv. Alernativt har du former og utseende som menn liker selv om du ikke tror det! 😉

Anonymkode: 73a8d...7af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har ikke klart å kapre drømmemannen. Stort sett alle damer sloss om de topp 20% kjekkeste menn. Damer går kun oppover. Spesielt på Tinder er det en liten gruppe kjekke menn som får omtrent alle matchene. 

Igjen: Fullstendig korrekt.

Så kan man jo selvsagt skyte inn at hvis det er 20% av mennene "alle" kvinner vil ha, da vil 20% av kvinnene kunne få seg en slik mann for et monogamt parforhold. Greit nok, og du finner saktens damer som får en slik mann.

Personlig tror jeg kanskje heller vi snakker om 5-10% av mennene, men det forandrer ikke det vesentlige.

... som altså er at de aller, aller fleste damer ikke vil få en av disse karene, uansett. Hvorvidt vi snakker om 80% av damene, 90% eller 95% er av mindre betydning.

Det som er viktig for en kvinne å forstå er at "drømmemannen" hennes også er andre kvinners drømmemann. Hun er ikke alene om å ville ha ham.

Så kvinne: Hvorfor skulle han være interessert i akkurat deg? Hva gjør du for å få (og beholde) ham?

Det er et spørsmål som er vel verdt å stille seg.

Endret av vanSteike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike menn er ofte notorisk utro også siden de får tilbud av damer hele tiden. De kjekkeste får gjerne ett barnekull i 20 år alder med en jevn gammel dame. Så i 30 årene ny dame i 20 årene etc. 

Anonymkode: d2426...6bd

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vanSteike
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike menn er ofte notorisk utro også siden de får tilbud av damer hele tiden. De kjekkeste får gjerne ett barnekull i 20 år alder med en jevn gammel dame. Så i 30 årene ny dame i 20 årene etc. 

Anonymkode: d2426...6bd

Kan være noe i det, ihvertfall som tendens.

Kvinner er i et litt vanskelig situasjon i så måte: Det at en mann oppfattes som attraktiv av andre kvinner er i seg selv attraktivt.

Slik er det ikke for menn. Vis meg den mann som synes at en dame blir mer attraktiv av å få vite at andre menn synes hun er attraktiv. I bokstavelig forstand, altså – ikke bare at gubben får litt ny gnist når kona gjennom 20 år plutselig får oppmerksomhet fra en yngre mann. Dette er mate guarding, som er noe annet.

Det finnes en grunn for at du aldri har sett, og heller aldri vil få se, et beatlemania med kjønnene byttet om...

Men kjekke menn har da også bedre tilgang på andre damer. Og selv om de ikke nødvendigvis er jevnt over dårlige mennesker i utgangspunktet, så vil de som faktisk er det også ha anledning til å leve det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det fordi mann har sex, i stedet for å vente. Bare tull at man må prøve før man gifter seg. Sånne ting får man till etter hvert. Menn oppfører seg sånn, fordi kvinner tillater det.

Det er en penis og en vagina som møtes uansett hvilken mann du velger å ende opp med til slutt. Så forskjellige at man må prøve mange, er vi virkelig ikke. Det er bare en stor løgn fortalt så mange ganger, at folk til slutt tror på den.

Anonymkode: d4d27...db8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn gidder å gifte seg mtp ulempene man får ved ekteskap.

Anonymkode: 4cf92...47b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ofte vil jo gjerne kvinner ha sex så fort som mulig for å finne ut om mannen er «verdt» å satse på. Man skal og bli forelsket med én gang og blir man ikke det, er ikke mannen verdt det. Kanskje å se litt på seg selv, før man dømmer andre? 

Jeg som kvinne er LEI av menn som tror at jeg er som de andre kvinnene de har vært med fordi DE andre kvinnene vil ha det sånn. 

Anonymkode: 58591...553

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...