Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker ikke som du har så store problemer når du legger deg på rygg hele 3 ganger TS. Du mangler tydeligvis selvrespekt for seg selv som ikke setter tydelige grenser før du har sex. Folk som deg er patetiske, og jeg begriper ikke at i 2020 sitter det fortsatt mannesjåvinister som degraderer kvinner til objekter. Få hodet utav egen ræv

Anonymkode: c029b...b00

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Lett på tråden= sterk og frigjort? Haha okay 😂

Anonymkode: 746e7...ebb

Så du er ikke lett på tråden som gjorde det samme som henne?

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Virker ikke som du har så store problemer når du legger deg på rygg hele 3 ganger TS. Du mangler tydeligvis selvrespekt for seg selv som ikke setter tydelige grenser før du har sex. Folk som deg er patetiske, og jeg begriper ikke at i 2020 sitter det fortsatt mannesjåvinister som degraderer kvinner til objekter. Få hodet utav egen ræv

Anonymkode: c029b...b00

Det klarer de helt fint selv. Jeg vil ha en ordentlig kvinne :)

Anonymkode: 746e7...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du ligger jo med henne på første daten selv ..er du billig og lettpult...? 

Anonymkode: 0f3e1...777

En lås som kan låses opp av enhver nøkkel er en dårlig lås.

En nøkkel som kan låse opp enhver lås er bra nøkkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hank Amarillo said:

En lås som kan låses opp av enhver nøkkel er en dårlig lås.

En nøkkel som kan låse opp enhver lås er bra nøkkel.

Den der er oppbrukt og utdatert forlengst. Dessuten utrolig tåpelig.

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en kvinner som krever at jeg må bevise meg før hun lar meg ligge med henne. Det viser at hun her selvrespekt og standarder også føler jeg meg heldig og fornøyd med meg selv når jeg får henne. Huff så forferdelig jeg er! Haha 

Hvis du har ligget med mange menn og fortsatt er singel så kanskje prøv å lek litt hard to get meste gang så kanskje han ser på deg som kjærestemateriale;)

Anonymkode: 746e7...ebb

Å undertrykke egen seksualitet og egne seksuelle behov for å leke hard to get er ikke å ha selvrespekt, det er å late som man er en annen enn man er for å tilpasse seg de menn som ikke tåler å tenke at kvinner også har et naturlig behov for sex. 

Selvrespekt er å stå opp for seg selv og sine behov, ikke la seg styre av rigide regler som er satt av andre, for å tilfredstille andres ønsker og krav. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

En lås som kan låses opp av enhver nøkkel er en dårlig lås.

En nøkkel som kan låse opp enhver lås er bra nøkkel.

Bare at menn og damer er mennesker, ikke låsemekanismer😘

»Løs» er et begrep konstruert av menn for å kontrollere kvinners seksualitet. Samme med at det er kult for menn å pule rundt, men ikke for damer. Konstruert.

 

La folk få pule hvem de vil, det sier ikke noe om dem som personer eller om hvilken verdi de har.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Caroline1986 skrev:

Bare at menn og damer er mennesker, ikke låsemekanismer😘

Værsågod: https://en.wikipedia.org/wiki/Analogy

7 minutter siden, Caroline1986 skrev:

»Løs» er et begrep konstruert av menn for å kontrollere kvinners seksualitet. Samme med at det er kult for menn å pule rundt, men ikke for damer. Konstruert.

Det kunne man sagt. Dessverre smadres det argumentet rett inn i en fjellvegg når man skjønner at  mesteparten av slutshamingen er det kvinner som står for.

7 minutter siden, Caroline1986 skrev:

La folk få pule hvem de vil, det sier ikke noe om dem som personer eller om hvilken verdi de har.

Folk må få pule hvem de vil. Og folk må få inngå forhold med hvem man vil. Om noen ikke vil i et forhold med billige damer så er det deres valg.

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tull her. Det er mer alvorlig om en kvinne er løs enn en mann. 

Anonymkode: 30096...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hank Amarillo said:

Det kunne man sagt. Dessverre smadres det argumentet rett inn i en fjellvegg når man skjønner at  mesteparten av slutshamingen er det kvinner som står for.

Dokumentasjon?

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mye tull her. Det er mer alvorlig om en kvinne er løs enn en mann. 

Anonymkode: 30096...5e9

Hvorfor?

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dokumentasjon?

Anonymkode: 5f9f2...585

Vanlig praksis at man ikke trenger sitasjon for allmennkunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Trolltunge said:

Å undertrykke egen seksualitet og egne seksuelle behov for å leke hard to get er ikke å ha selvrespekt, det er å late som man er en annen enn man er for å tilpasse seg de menn som ikke tåler å tenke at kvinner også har et naturlig behov for sex. 

Selvrespekt er å stå opp for seg selv og sine behov, ikke la seg styre av rigide regler som er satt av andre, for å tilfredstille andres ønsker og krav. 

Å herregud haha😂 å ikke ligge sammen asap er å «Undertrykke egen seksualitet»! Hører du deg selv?

Anonymkode: 746e7...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den der er oppbrukt og utdatert forlengst. Dessuten utrolig tåpelig.

Anonymkode: 5f9f2...585

Ikke bare tåpelig, men jævlig ufin og motbydelig. Den har heller aldri vært morsom. 

Anonymkode: d5468...bf2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud haha😂 å ikke ligge sammen asap er å «Undertrykke egen seksualitet»! Hører du deg selv?

Anonymkode: 746e7...ebb

Ja det er det jo, dersom man faktisk ønsker og har behov for sex asap, men lar være fordi man er redd for hva andre synes om det. 

Har man selv ønsker og behov for å avvente er det selvrespekt å avvente. 

Å la seg styre av hva andre mener og synes er aldri å ha selvrespekt, men hva som er selvrespekt, altså å vektlegge eget ønske for hva som føles riktig, varierer. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare tåpelig, men jævlig ufin og motbydelig. Den har heller aldri vært morsom. 

Anonymkode: d5468...bf2

Ikke nødvendigvis ment å være morsom. Illustrerer enkelt forskjellene og hvorfor ting er som de er på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Hank Amarillo skrev:

Ikke nødvendigvis ment å være morsom. Illustrerer enkelt forskjellene og hvorfor ting er som de er på dette området.

Det henger ikke på greip, nei. Det er bare dobbeltmoralsk. Og menn som bare synes det er gøy å såre kvinner og snakke nedsettende om kvinnekroppen kan heller ikke regne med å få en kvinne som har ligget med svært få heller. De kvinnene tiltrekkes ikke av menn med så dårlig synspunkt. De som ligger mer bryr seg ikke. 

Anonymkode: d5468...bf2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Ikke nødvendigvis ment å være morsom. Illustrerer enkelt forskjellene og hvorfor ting er som de er på dette området.

Det illustrerer ingenting da det ikke er en forskjell. Å fortsatt ha den utdaterte, sexistiske og mannssjåvinistiske tankegangen er sjukt. 

Anonymkode: c029b...b00

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det henger ikke på greip, nei. Det er bare dobbeltmoralsk. Og menn som bare synes det er gøy å såre kvinner og snakke nedsettende om kvinnekroppen kan heller ikke regne med å få en kvinne som har ligget med svært få heller. De kvinnene tiltrekkes ikke av menn med så dårlig synspunkt. De som ligger mer bryr seg ikke. 

Anonymkode: d5468...bf2

Litt rart at du kaller den tåpelig om du ikke forstår den. Alltid en god ide å forstå det man kritiserer.

Vet ikke hva den analogien har med "gøy å såre kvinner" og "snakke nedsettende om kvinnekroppen" å gjøre. Fremstår som en non sequitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere snakker som om det ikke er forskjell på menn og kvinner...

Åpenbart bryr ikke kvinner seg om hvor mange mannen ligger med. De som får mye får bare mer. Kanskje ikke for alle men det er tydelig at det er tilfellet for de mannfolka som får seg mest. Det krever ingenting for en kvinne å få seg et ligg, men menn må jobbe for det og vi er dessuten programmert for å jakte etter kvinner. Kvinner er programmert til å være selektive og velge riktig partner så det er helt unaturlig at kvinner skal ligge rundt som menn. 
 

At en mann får seg mye er nesten bevis på at han er en bra fyr siden han må overbevise kvinnen om at han er det for å ligge, men kvinner trenger ikke bevise noe. De trenger bare se bra ut så er det nok til at de får seg et ligg.

Ja, vi skal være likestilte i samfunnet, men vi er da fortsatt menn og kvinner. Forskjellige.

Dere synes kanskje det er urettferdig men det er mye som er urettferdig for menn også når det kommer til dating. Sånn er livet. 
 

Så hvis dere vil synes at jeg er dum og forferdelig fordi jeg synes menn skal være menn og kvinner skal være kvinner så for all del. Bryr meg ikke:)

Anonymkode: 746e7...ebb

Altså... what???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...