Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest alle innleggene hans?

Anonymkode: 5f9f2...585

Nei. Jeg kommenterte dette innlegget som mange av dere har likt, helt i starten av tråden, på det grunnlaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Da er du nesten den eneste som ikke driver med akkurat det. For mange og da veldig mange damer gjør det slik jeg skisserer. 

Hvis du har opplevd det så mange ganger kan det tyde på at du er veldig dårlig i sengen. Eller at du ikke aksepterer et nei for et nei. Jeg og mannen min er ærlige med hverandre om vi ikke er i sexmodus. 

Anonymkode: c3478...8af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike
1 time siden, Rogadame skrev:

denne diskusjonen minner meg om en undersøkelse jeg såg på tv for lenge siden.

En meget pen ung dame spurte 10 random menn på gata om de ville ha sex . Alle svarte ja

En meget pen ung mann spurte 10 random damer om de ville ha sex. Alle svarte nei.

Nå sier jeg ikke at alle menn er hulemenn som grafser til seg et stykke kjøtt med en gang de ser et, men kan av og til virke slik.

Og fremdeles forstår ikke folk det åpenbare:

Tilfeldig sex er enkelt å få for kvinner og vanskelig å få for menn. Noen få unntak finnes selvsagt, men de er få.

Dette gjør at det faktisk har noe å si om dama di et løs eller ikke: Hun kommer fortsatt til å ha mer eller mindre uinnskrenket tilgang på tilfeldig sex også etter at hun blir sammen med deg.

Og du vil faktisk ikke at hun skal ha lav terskel for å hoppe til sengs med en ny mann den dagen hun har fått for seg at du ikke "ser henne" og kjekke nysingle Adrian på salgsavdelingen begynner å gi henne oppmerksomhet...

Mange menn der ute som ikke faktisk et far til barn de tror er deres. Løse damer er ikke verdt risikoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS  vettu du hva ... Det er veldig vanskelig å si om hun er løs eller ei. Snakker for meg selv. Jeg er en pen jente, sterk og uavhengig. Det tiltrekker mange menn og de fleste må jobbe hardt for å få meg å fortsette å date med de og få noe fysisk. Her snakker vi om å bruke masse tid med meg: restauranter, blomster, gaver osv. Imidlertid de som jeg er virkelig faller for ( 100% kjemi) klarer få meg i seng med en gang uten særlig innsats😅 

Så her snakker man egentlig om å gjøre seg kostbar for de man ikke særlig er interessert i. 

 

 

Anonymkode: 97d3c...925

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har opplevd det så mange ganger kan det tyde på at du er veldig dårlig i sengen. Eller at du ikke aksepterer et nei for et nei. Jeg og mannen min er ærlige med hverandre om vi ikke er i sexmodus. 

Anonymkode: c3478...8af

Er nok ingen av delene her. Jeg maser heller ikke da. Det siste der blir feil fordi noen damer er så sub at de ikke skal på noen måte bidra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får veldig på følelsen av at jenta har ghostet eller avvist deg, TS? Du virker veldig bitter på denne dama haha

Anonymkode: c5235...418

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, vanSteike skrev:

Kjapt spørsmål:

Jeg går ut fra at dette ikke er et problem, siden ingen må våge å ha noen form for negative tanker om damer som puler rundt.

Joda jeg tørr! Jeg liker ikke damer som puler rundt, men vet du hva om jeg hadde gjort det samme så hadde jeg hatt såpass selvinnsikt at jeg hadde klappet kjeften min godt igjen, og bare ikke nevnt at damene gjorde det. For det er ikke annet en rent hykleri. Det er jo der TS bommer så vanvittig, han kritiserer damen for å være tøs, og han er like mye tøs selv med høy kølle og lav moral som gikk rett i fella akkurat som møllen mot lyset :) Ha ha ha helt episk hyklersk tråd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper hun likte deg veldig godt, men innså at du er og blir en drittsekk og tok avstand. Så det spiller vel ingen rolle hva verken du eller andre her skulle mene. Det er forbi.

Anonymkode: 5d8bb...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tross alt mann.

Anonymkode: 746e7...ebb

You Tarzan, I Jane. 

Anonymkode: 8aca1...002

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Slik jeg tolker det, så har denne jenta avvist deg på en eller annen måte etter den siste gangen - muligens tatt litt avstand? Og da fikk selvtilliten din en knekk fordi hun muligens brukte deg for sex, så du kaller henne en tøs fordi du føler deg brukt?

Anonymkode: c5235...418

Ønsketenkning fra din side;) vurderer om jeg skal kaste bort mer tid på henne eller ikke

Anonymkode: 746e7...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsketenkning fra din side;) vurderer om jeg skal kaste bort mer tid på henne eller ikke

Anonymkode: 746e7...ebb

Nei ikke gjør det. Gjør henne den tjenesten så hun kan finne en mann med litt bedre holdninger enn dine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Trolltunge said:

Ja det er det jo, dersom man faktisk ønsker og har behov for sex asap, men lar være fordi man er redd for hva andre synes om det. 

Har man selv ønsker og behov for å avvente er det selvrespekt å avvente. 

Å la seg styre av hva andre mener og synes er aldri å ha selvrespekt, men hva som er selvrespekt, altså å vektlegge eget ønske for hva som føles riktig, varierer. 

Mhm. Menn forstår ikke at vi kvinner også kan ha høy sexlyst som dem, og tillegger oss egenskaper som «mangel på selvrespekt» og gjengangeren «har sex for bekreftelse» når vi simpelthen kan ha følt sterk lyst der og da og tiltrekning til vedkommende. De mennene jeg har måtte undertrykke egen sexlyst for og latt som om jeg ikke vil ha sex før det er følelser i bildet har vist seg å ha et ganske dobbeltmoralistisk kvinnesyn, der de selv ikke har telling på partnere og ville eventyr, mens kvinnen er hore om hun har hatt fler enn 3 partnere og for eksempel en trekant for 20 år siden. Når jeg har vært med noen jeg ikke har følt jeg må late som dette men bare vært meg selv har det vist seg at mannen er selvsikker og ikke har følt seg truet av sexlysten min, men derimot syns det har vært helt topp, har kun blitt sunne relasjoner med slike menn. 

Anonymkode: 54aca...d5e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhm. Menn forstår ikke at vi kvinner også kan ha høy sexlyst som dem, og tillegger oss egenskaper som «mangel på selvrespekt» og gjengangeren «har sex for bekreftelse» når vi simpelthen kan ha følt sterk lyst der og da og tiltrekning til vedkommende. De mennene jeg har måtte undertrykke egen sexlyst for og latt som om jeg ikke vil ha sex før det er følelser i bildet har vist seg å ha et ganske dobbeltmoralistisk kvinnesyn, der de selv ikke har telling på partnere og ville eventyr, mens kvinnen er hore om hun har hatt fler enn 3 partnere og for eksempel en trekant for 20 år siden. Når jeg har vært med noen jeg ikke har følt jeg må late som dette men bare vært meg selv har det vist seg at mannen er selvsikker og ikke har følt seg truet av sexlysten min, men derimot syns det har vært helt topp, har kun blitt sunne relasjoner med slike menn. 

Anonymkode: 54aca...d5e

Dette er min erfaring også. 

I og med at vi kvinner så enkelt kan få sex er det å ha selvdisiplin, for egen skyld, noe vi kvinner stort sett må ha, uten å pålegges det. 

Kåthet kan være akkurat like påtrengende hos kvinner som hos menn. Såpass at man kunne tenke seg å gå ut i gata og hente inn første og beste mann. At det mye mulig hadde resultert i å få sex også gjøre at vi selv, for egen skyld, for å ikke havne i situasjoner vi i etterkant hadde angret på (for egen del) må ha selvdisiplin, og har hatt det selv om vi ender opp med å ha hatt sex med 40 menn. Vi har likevel selv valgt å avstå fra de fleste muligheter til det, og sikkert avstått fra langt flere muligheter enn menn flest, uansett hvor vondt kåte vi der og da var. 

Vi kvinner kunne gjerne hatt sex med 5-10 ulike menn daglig, om vi ønsket det. Det bruker menn mot oss, som at da må vi som har slikt tilbud (som de ikke har, men som DE står for) vise selvdisiplin ved å avstå. Ikke engang slik at vi ender opp med å ha tilsvarende mange seksuelle partnere som dem totalt sett, men FÆRRE enn dem, tross like stor kåthet og like naturlig behov for sex, og langt langt flere tilbud om det. 

Det gjør vi uten å bli bedt om det, av eget ønske, for å ivareta oss selv. Selv en kvinne som har hatt 40 partnere eller mer har avstått fra tusenvis av tilbud. Valgt svært selektivt. Mye mer selektivt enn det de fleste menn gjør, selv om hun trolig har vært akkurat like kåt som menn. 

Av egeninteresse avstår vi uansett fra de fleste tilbud, uansett hvor kåte vi er, og av egeninteresse burde vi velge bort menn som ikke finner vår lyst og vårt seksuelle behov likeverdig med eget, for de har ikke skjønt kvinner, og det preger også eventuelt forhold med dem. 

Det er definitivt også min erfaring at det er menn som ikke føler seg truet og usikker av kvinners seksualitet, og som synes at kvinners sexlyst er bra, som er de beste partnere også. Selve årsaken til at noen menn føler seg usikker og truet av kvinners lyst og behov ødelegger også mye i monogame forhold. Jeg ville derfor aldri hatt et forhold til en så uvitende og utrygg mann, for dette ender ikke ved forhold heller. Det blir et problem videre også. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Trolltunge said:

Dette er min erfaring også. 

I og med at vi kvinner så enkelt kan få sex er det å ha selvdisiplin, for egen skyld, noe vi kvinner stort sett må ha, uten å pålegges det. 

Kåthet kan være akkurat like påtrengende hos kvinner som hos menn. Såpass at man kunne tenke seg å gå ut i gata og hente inn første og beste mann. At det mye mulig hadde resultert i å få sex også gjøre at vi selv, for egen skyld, for å ikke havne i situasjoner vi i etterkant hadde angret på (for egen del) må ha selvdisiplin, og har hatt det selv om vi ender opp med å ha hatt sex med 40 menn. Vi har likevel selv valgt å avstå fra de fleste muligheter til det, og sikkert avstått fra langt flere muligheter enn menn flest, uansett hvor vondt kåte vi der og da var. 

Vi kvinner kunne gjerne hatt sex med 5-10 ulike menn daglig, om vi ønsket det. Det bruker menn mot oss, som at da må vi som har slikt tilbud (som de ikke har, men som DE står for) vise selvdisiplin ved å avstå. 

Det gjør vi uten å bli bedt om det, av eget ønske, for å ivareta oss selv. Selv en kvinne som har hatt 40 partnere eller mer har avstått fra tusenvis av tilbud. Valgt svært selektivt. Mye mer selektivt enn det de fleste menn gjør, selv om hun trolig har vært akkurat like kåt som menn. 

Av egeninteresse avstår vi uansett fra de fleste tilbud, uansett hvor kåte vi er, og av egeninteresse burde vi velge bort menn som ikke finner vår lyst og vårt seksuelle behov likeverdig med eget, for de har ikke skjønt kvinner, og det preger også eventuelt forhold med dem. 

Det er definitivt også min erfaring at det er menn som ikke føler seg truet og usikker av kvinners seksualitet, og som synes at kvinners sexlyst er bra, som er de beste partnere også. Selve årsaken til at noen menn føler seg usikker og truet av kvinners lyst og behov ødelegger også mye i monogame forhold. Jeg ville derfor aldri hatt et forhold til en så uvitende og utrygg mann, for dette ender ikke ved forhold heller. Det blir et problem videre også. 

👏🏻

Jeg er veldig takknemlig for årene med min eks (Som jeg forøvrig hadde sex med første kvelden som resultatet av sterk kjemi og lyst) som aldri shamet min og andre kvinner sin seksualitet men heller forstod nøyaktig hva vi to skriver om her, og følte seg heldig som fikk meg. Han elsket sensualiteten min, og det var mye lidenskap og lite sjalusi, for han følte seg ikke truet. Det er mye pga han jeg vet jeg fortjener bedre enn en jeg må undertrykke meg selv med og som har påført meg skam med meningene sine, og at det ikke trenger å være slik selv om mange menn forsøker å promotere dette og tre det over hodet vårt. Som du sier kunne vi hatt endeløse ligg, men har selvvalgt langt færre. Fordi vi ivaretar oss selv og velger de vi ønsker. 

Anonymkode: 54aca...d5e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Nei, som sagt så vil jeg at hun viser at hun har selvrespekt, standarder og krever at jeg beviser meg verdig før hun ligger med meg slik at jeg kan være stolt av at jeg vant henne og føle meg heldig som som får være hennes kjæreste.

Anonymkode: 746e7...ebb

Og hva skal hun være stol av da? Du ligger jo selv med hvasomhelst sier du. I tillegg er du mindre intelligent, naiv, historieløs, og kunnskapsfattig. Eller enda værre. Du skjønner hva du driver med og er bare rett og slett et rævva menneske. 

Menn har alltid hatt "gode" grunner for å trykke ned kvinner. Nekte de skolegang, nekte dem å gå ut av huset, ha sosial kontakt, tvinge dem til å gå med slør, latterliggjøre dem, nekte stemmerett, dødsstraff for kvinner/kudos til menn. Trist å se at det fortsatt i 2020 finnes flere her som synes det er helt på sin plass å undertrykke kvinner seksuelt. 

Anonymkode: d3f25...844

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles hun som den rette og vi åpner oss intimt på første daten så blir jeg glad.

Elsker uhemmet sexualitet, lidenskap og sensualitet.

Slike øyeblikk er en gave, saboterer ikke det pga teori ditt eller datt.
Mange av disse rare meningene rundt omkring hemmer og ødelegger for alles seksualitet altså.

Og en annen ting, en kan være et bra menneske selv om en er løs.
Treffer jeg den rette vil jeg bare være løs med henne.
Og nå snakker jeg ikke bare for meg selv.
To løse fugler fant hverandre engang og da var det bare oss da.
Selv om vi kunne pult rundt på nachpielet til Grethe Waitzløpet eller senere 
på impulstur til Thailand, i sangkoret, på fellesvaskeriet, i hotellheisene osv.
 

Endret av Syngemann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Syngemann skrev:

Føles hun som den rette og vi åpner oss intimt på første daten så blir jeg glad.

Elsker uhemmet sexualitet, lidenskap og sensualitet.

Slike øyeblikk er en gave, saboterer ikke det pga teori ditt eller datt.
Mange av disse rare meningene rundt omkring hemmer og ødelegger for alles seksualitet altså.

Og en annen ting, en kan være et bra menneske selv om en er løs.
Treffer jeg den rette vil jeg bare være løs med henne.
Og nå snakker jeg ikke bare for meg selv.
To løse fugler fant hverandre engang og da var det bare oss da.
Selv om vi kunne pult rundt på nachpielet til Grethe Waitzløpet eller senere 
på impulstur til Thailand, i sangkoret, på fellesvaskeriet, i hotellheisene osv.
 

Herlig! 

Blir veldig glad hver gang menn som deg står frem og taler mot slikt tull, for selv om jeg vet at mange menn har samme synet som deg er det oftest menn som ønsker å påføre restriksjoner og skam for kvinner som opptar taleplass. 

Antagelig er det mye sinne og følelser av urettferdighet bak, eventuelt også usikkerhet, men noe bra er det uansett ikke. Det mangler den forståelse og trygghet som gjør at du og din partner, jeg og min, og mange andre kan nyte det seksuelle fritt. Virkelig la oss begeistre av hverandre, og over å ha funnet den man føler at er en perfekt match, også seksuelt. Drar ikke med oss annet inn i forholdet. 

Jeg vet imidlertid ikke hvor mye jeg tror på mennesker som hevder at slikt betyr så mye for dem. Jeg tror det er noe som er lett å hevde og selv tro på, iallefall ønske å mene, til de eventuelt møter seg selv i døra når de treffer den de virkelig faller for, og føler sterkere for enn det å stå på slike prinsipper. 

Jeg møtte meg selv i døra på mye da jeg traff min kjære. Såpass at jeg sto imot å følge følelser en stund. Min kjære det samme, men han var klok nok til å si tydelig at det å finne noen man føler så sterkt for, og det er gjensidig, det er noe som skjer så sjelden at da er man regelrett dum dersom man forkaster det bare fordi det ikke var nøyaktig som man hadde tenkt seg at det skulle være. 

For vår del var det helt andre ting det gikk i, men begge to hadde vi forestillinger om hvem som skulle bli den rette og perfekte som måtte forkastes. Jeg er så ulik dama han hevdet at han skulle ende opp med at han har måtte tåle ganske mye erting fra kamerater for det. Han er så ulik det jeg trodde var riktig for meg at jeg altså avviste at dette kunne bli noe til jeg tok innover meg hvor rett han hadde angående at dette skjer ikke oftere enn at det bare hadde vært dumskap å snu ryggen til det på grunn av at det var litt annerledes enn hva man hadde sett for seg. 

Vi har hatt en del utfordringer angående det at vi er og alltid har vært litt for ulike, egentlig, men likevel er jeg ikke i tvil om at vi valgte rett da vi våget å gå for hverandre, selv om vi da måtte forkaste hva vi hadde trodd at var svært viktig. Jeg hadde valgt ham igjen, uansett hvor mange ganger jeg fikk valget. Å føle slik for noen, og det er gjensidig, det er noe mer fantastisk enn noe prinsipp eller hva man innbilte seg noen gang kan være. 

Som min kjære sa, å føle dette, men snu ryggen til det på grunn av at man trodde noe annet, det er bare for dumt. Dette skjer ikke så ofte. Det er så unikt at da er det verdt å møte seg selv i døra og innse at det man trodde var viktig faktisk ikke er viktig, bare noe dumt å velge bort ekte og sterke følelser for. 

Det er dumt. Tåpelig faktisk. Det tror jeg de fleste innser når og om det skjer, det at den de faller hardt for viser seg å ikke være akkurat som man på forhånd trodde. 

Det er så lett å mene noe til annet viser seg å veie tyngre. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en kvinner som krever at jeg må bevise meg før hun lar meg ligge med henne. Det viser at hun her selvrespekt og standarder også føler jeg meg heldig og fornøyd med meg selv når jeg får henne. Huff så forferdelig jeg er! Haha 

Hvis du har ligget med mange menn og fortsatt er singel så kanskje prøv å lek litt hard to get meste gang så kanskje han ser på deg som kjærestemateriale;)

Anonymkode: 746e7...ebb

Jepp, jeg skal forbli singel ser jeg ......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Metalbitch said:

Jepp, jeg skal forbli singel ser jeg ......

Det er nettopp det der han vil oppnå, ikke hør på han eller tro at alle menn er slik. Les innleggene til trolltunge på forrige side så ser du virkeligheten disse mennene ikke forstår. 

Anonymkode: 54aca...d5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trolltunge skrev:

Dette er min erfaring også. 

I og med at vi kvinner så enkelt kan få sex er det å ha selvdisiplin, for egen skyld, noe vi kvinner stort sett må ha, uten å pålegges det. 

Kåthet kan være akkurat like påtrengende hos kvinner som hos menn. Såpass at man kunne tenke seg å gå ut i gata og hente inn første og beste mann. At det mye mulig hadde resultert i å få sex også gjøre at vi selv, for egen skyld, for å ikke havne i situasjoner vi i etterkant hadde angret på (for egen del) må ha selvdisiplin, og har hatt det selv om vi ender opp med å ha hatt sex med 40 menn. Vi har likevel selv valgt å avstå fra de fleste muligheter til det, og sikkert avstått fra langt flere muligheter enn menn flest, uansett hvor vondt kåte vi der og da var. 

Vi kvinner kunne gjerne hatt sex med 5-10 ulike menn daglig, om vi ønsket det. Det bruker menn mot oss, som at da må vi som har slikt tilbud (som de ikke har, men som DE står for) vise selvdisiplin ved å avstå. Ikke engang slik at vi ender opp med å ha tilsvarende mange seksuelle partnere som dem totalt sett, men FÆRRE enn dem, tross like stor kåthet og like naturlig behov for sex, og langt langt flere tilbud om det. 

Det gjør vi uten å bli bedt om det, av eget ønske, for å ivareta oss selv. Selv en kvinne som har hatt 40 partnere eller mer har avstått fra tusenvis av tilbud. Valgt svært selektivt. Mye mer selektivt enn det de fleste menn gjør, selv om hun trolig har vært akkurat like kåt som menn. 

Av egeninteresse avstår vi uansett fra de fleste tilbud, uansett hvor kåte vi er, og av egeninteresse burde vi velge bort menn som ikke finner vår lyst og vårt seksuelle behov likeverdig med eget, for de har ikke skjønt kvinner, og det preger også eventuelt forhold med dem. 

Det er definitivt også min erfaring at det er menn som ikke føler seg truet og usikker av kvinners seksualitet, og som synes at kvinners sexlyst er bra, som er de beste partnere også. Selve årsaken til at noen menn føler seg usikker og truet av kvinners lyst og behov ødelegger også mye i monogame forhold. Jeg ville derfor aldri hatt et forhold til en så uvitende og utrygg mann, for dette ender ikke ved forhold heller. Det blir et problem videre også. 

Hør hør👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...