Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne "taktikken" fungerer særs dårlig. (Jeg skriver taktikk i hermetegn fordi det ikke er en taktikk fra min side, det er sånn jeg er og de verdiene jeg har) Jeg blir ansett som kjedelig og prippen og menn mister interessen når de ikke får nudes før vi møtes og jeg ikke ligger på første daten. 

Anonymkode: a1ad9...639

Men du dodger  kuler som Neo i matrix. De mennene er bare ute etter sex. Tro meg im du vil møte en mann som er klar for forhold så fortsett med det du gjør. 

Anonymkode: 746e7...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skjønner at dette er satt på spissen fordi han omtalte henne som tøs.

Anonymkode: c029b...b00

Jeg burde kanskje skrevet «lett på tråden» men det er flere ord og ordet tøs får i tillegg frem at jeg ikke synes noe om dem. Jeg sa i det minste ikke hore som er enda verre enn tøs

Anonymkode: 746e7...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva er feil? Jeg ville egentlig bare ha tips til hvordan jeg kan finne ut om hun er en som ligger mye rundt på første dates eller om hun liker meg enste godt, men tenker nå at hun bare ville ha sex. 

Anonymkode: 746e7...ebb

Du ville jo også ha sex, så hva er problemet?

Hvis du heller ville vente og bli bedre kjent først, kunne du jo bare ha sagt det; men det gjorde du ikke. Da blir det kleint å komme med "jeg er mann", og mene at menn kan pule i vei mens kvinner ikke kan det.

Hvem skal menn pule hvis kvinnene ikke skal kunne pule?

Kanskje menn helst skal pule hverandre?

 

Anonymkode: 1407f...c86

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du ville jo også ha sex, så hva er problemet?

Hvis du heller ville vente og bli bedre kjent først, kunne du jo bare ha sagt det; men det gjorde du ikke. Da blir det kleint å komme med "jeg er mann", og mene at menn kan pule i vei mens kvinner ikke kan det.

Hvem skal menn pule hvis kvinnene ikke skal kunne pule?

Kanskje menn helst skal pule hverandre?

 

Anonymkode: 1407f...c86

Dette går tydeligvis ikke inn hos folk. Kanskje det hjelper hvis jeg lager en liste over prioriteringene mine.

1. Kjæreste

2. Sex

Anonymkode: 746e7...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg burde kanskje skrevet «lett på tråden» men det er flere ord og ordet tøs får i tillegg frem at jeg ikke synes noe om dem. Jeg sa i det minste ikke hore som er enda verre enn tøs

Anonymkode: 746e7...ebb

Jada, du er et prakteksemplar på en gentleman som ikke omtaler damer som horer men "bare" som tøs.

Anonymkode: c029b...b00

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette går tydeligvis ikke inn hos folk. Kanskje det hjelper hvis jeg lager en liste over prioriteringene mine.

1. Kjæreste

2. Sex

Anonymkode: 746e7...ebb

Så hvorfor lå du med henne da? Har du ikke selvrespekt nok til å følge listen din?

Anonymkode: c029b...b00

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, du er et prakteksemplar på en gentleman som ikke omtaler damer som horer men "bare" som tøs.

Anonymkode: c029b...b00

En gentleman vet også forskjellen på en Dame og en tøs. Just sayin'.

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ei flott dame du har lyst på, kanskje kan bli sammen med,

meeen...det store problemet er at du bekymrer deg for at dere har sex på første daten?

 Min erfaring :

Når vi har sex første kvelden og vil ha forhold så blir vi i senga. 
Det blir det et hett forhold.

(Forutsetter at begge er ubekymret/ikke synes at sex på første date er noe negativt)
 

Endret av Syngemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hank Amarillo said:

En gentleman vet også forskjellen på en Dame og en tøs. Just sayin'.

Haha helt riktig!

Anonymkode: 746e7...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, RoH skrev:

Gjelder dette når en er i forhold også? Eller varier reglene dine? 

Det kan det jo gjøre, om det er avtalt i forholdet. Om man har avtale om monogami synes jeg man skal holde hva man lover en partner, og som er det grunnlaget man bygger forholdet på. 

Uansett er dette en helt annen diskusjon. Å ha selvrespekt er også viktig i forhold, men å velge å ha en partner er også å velge å tenke like mye på partner som seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Dette går tydeligvis ikke inn hos folk. Kanskje det hjelper hvis jeg lager en liste over prioriteringene mine.

1. Kjæreste

2. Sex

Anonymkode: 746e7...ebb

Da har ikke du vært tydelig på prioriteringene dine, og det er ditt eget ansvar.

Det blir for dumt å komme klagende på henne etterpå, med ordbruk som "løs", "lett på tråden": ordbruk som vel egentlig hører til blant de eldre generasjoner.

Anonymkode: 1407f...c86

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Da har ikke du vært tydelig på prioriteringene dine, og det er ditt eget ansvar.

Det blir for dumt å komme klagende på henne etterpå, med ordbruk som "løs", "lett på tråden": ordbruk som vel egentlig hører til blant de eldre generasjoner.

Anonymkode: 1407f...c86

Hvilke ord bruker man i dag da?

 

Anonymkode: 746e7...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne diskusjonen minner meg om en undersøkelse jeg såg på tv for lenge siden.

En meget pen ung dame spurte 10 random menn på gata om de ville ha sex . Alle svarte ja

En meget pen ung mann spurte 10 random damer om de ville ha sex. Alle svarte nei.

Nå sier jeg ikke at alle menn er hulemenn som grafser til seg et stykke kjøtt med en gang de ser et, men kan av og til virke slik.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har ikke du vært tydelig på prioriteringene dine, og det er ditt eget ansvar.

Det blir for dumt å komme klagende på henne etterpå, med ordbruk som "løs", "lett på tråden": ordbruk som vel egentlig hører til blant de eldre generasjoner.

Anonymkode: 1407f...c86

Hun blir jo ikke mindre løs på tråden bare ved at han lar være å ligge med henne.

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil ha en kvinner som krever at jeg må bevise meg før hun lar meg ligge med henne. Det viser at hun her selvrespekt og standarder også føler jeg meg heldig og fornøyd med meg selv når jeg får henne. Huff så forferdelig jeg er! Haha 

Hvis du har ligget med mange menn og fortsatt er singel så kanskje prøv å lek litt hard to get meste gang så kanskje han ser på deg som kjærestemateriale;)

Anonymkode: 746e7...ebb

Hun så vel ikke på deg som betydningsfull da vet du. Hun så på deg som lettvint moro. 

Hun tenkte sikkert sitt når du ikke stoppet henne i at dere havnet i seng. En ordentlig mann med respekt for seg selv evner å spare seg til sin utvalgte kvinne. Han sier ikke jatakk til alle som tilbyr ham noe. Hun testa deg og så at du ikke var noe å samle på. Du har sikkert gjort det samme før, og vil gjøre det samme igjen med andre kvinner. 

Prøv å lek litt hard to get neste gang så kanskje du slipper lage nye tråder på KG hvor du beklager deg over at damer ser på deg som en vandrende kuk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Hank Amarillo said:

Hun blir jo ikke mindre løs på tråden bare ved at han lar være å ligge med henne.

Og han blir ikke mindre løs på tråden ved å anklage henne for akkurat det samme som han selv har holdt på med. Han lå med henne = han er like løs på tråden selv. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hespe3 skrev:

Det blir nå litt teit å linke til definisjonen av analogi (og så på Wikipedia, da) når det er tydelig at du selv ikke helt skjønner hva en analogi er.... 

Begge de 2 jeg kom med som det ble referert til var analogier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

 Nei, som sagt så vil jeg at hun viser at hun har selvrespekt, standarder og krever at jeg beviser meg verdig før hun ligger med meg slik at jeg kan være stolt av at jeg vant henne og føle meg heldig som som får være hennes kjæreste.

Anonymkode: 746e7...ebb

Det er tydeligvis sårt for deg å innse at hun ikke så på deg som en det var verdt å knipe igjen bena for. Har du ikke skjønt at hun ikke bryr seg om deg? Hun ser ikke på deg som kjærestemateriale. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wolff skrev:

Og han blir ikke mindre løs på tråden ved å anklage henne for akkurat det samme som han selv har holdt på med. Han lå med henne = han er like løs på tråden selv. 

Heter å utnytte de sjansene som byr seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...