Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et jævlig nedsettende ordtak og dobbeltmoralsk. Skjønner ikke du at denne dobbeltmoralen ikke funker? Det blir som ts sier. Dere får ligge med mange, men dere får ikke en kvinne som ikke ligger rundt når dere selv holder på sånn. 

Anonymkode: d5468...bf2

Handler ikke om rettferdighet, handler om hva som er naturlig.

Når en hund føler seg trygg og møter noen den liker så vifter/logrer den med halen.

Når en katt føler seg utrygg og møter noen den ikke liker så vifter/logrer den med halen.

Å påpeke slike forskjeller er ikke dobbeltmoral, det er å påpeke fakta. Naturen er ikke dobbeltmoralsk den er amoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Men lå du ikke med henne tre ganger, på tre forskjellige dates?

Anonymkode: 5f9f2...585

Jo, men jeg gikk fra å tenke at hun var en jeg kunne bli sammen med til å tenke at hun bare vil ha sex og mest sannsynlig ligger på første date med mange menn. 

Anonymkode: 746e7...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Caroline1986 said:

Bare at menn og damer er mennesker, ikke låsemekanismer😘

»Løs» er et begrep konstruert av menn for å kontrollere kvinners seksualitet. Samme med at det er kult for menn å pule rundt, men ikke for damer. Konstruert.

 

La folk få pule hvem de vil, det sier ikke noe om dem som personer eller om hvilken verdi de har.

For å ta det første først, er innlegget du siterte patetisk.

Vel, menn kan også være løse. Du har sikkert rett i at det er menn som har funnet på uttrykket. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i at det skal være kult for menn. Tvert om har samtlige menn jeg vet om som ligger rundt ganske markante personlighetsutfordringer for å kalle det det, og er ikke noen de fleste tenker så mye godt om.

Selvsagt sier det mye om hvem man er. En person som ligger med alt og alle har en svært annerledes personlighet enn en person som kun ligger med noen man har sterke følelser for. Begge deler er greit, men man passer neppe så godt sammen om man er motsatt skrudd sammen her. TS høres eksempelvis ut til å passe godt sammen med hun han dater, da han åpenbart er like løs på tråden selv. Jeg for min del kunne aldri ligget med en kvinne jeg nettopp hadde møtt, det er fullstendig uaktuelt.

Anonymkode: e651b...51d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ville på date med henne fordi jeg ble veldig sjarmert av henne da jeg møtte henne tilfeldig første gang og syntes hun var vakker. Hadde ingen planer om å ligge med henne på første date, men hun ville helst møte meg hjemme hos meg på første date og så kysset jeg henne og da hev hun seg over meg og ville ha sex. Da viste hun hvor lett det var å få henne og tenkte det var bedre å ha sex med henne enn å sende henne hjem

Anonymkode: 746e7...ebb

Du er altså lett å få til sengs.

Anonymkode: 1407f...c86

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hank Amarillo said:

Handler ikke om rettferdighet, handler om hva som er naturlig.

Når en hund føler seg trygg og møter noen den liker så vifter/logrer den med halen.

Når en katt føler seg utrygg og møter noen den ikke liker så vifter/logrer den med halen.

Å påpeke slike forskjeller er ikke dobbeltmoral, det er å påpeke fakta. Naturen er ikke dobbeltmoralsk den er amoralsk.

:klaske:

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er altså lett å få til sengs.

Anonymkode: 1407f...c86

Jeg ville ikke at hun skulle prøve å ligge med meg på første date siden jeg vil ha en skikkelig kvinne, men sier ikke nei til sex med en vakker tøs. Jeg tross alt mann.

Anonymkode: 746e7...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klaske:

Anonymkode: 5f9f2...585

Ser det er mye kvinnfolk her som er livredde for at menn skal synes de er tøser. Enkel løsning på det problemet: ikke ligg med halve bygda så slipper du at menn synes du er en tøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trolltunge skrev:

Å undertrykke egen seksualitet og egne seksuelle behov for å leke hard to get er ikke å ha selvrespekt, det er å late som man er en annen enn man er for å tilpasse seg de menn som ikke tåler å tenke at kvinner også har et naturlig behov for sex. 

Selvrespekt er å stå opp for seg selv og sine behov, ikke la seg styre av rigide regler som er satt av andre, for å tilfredstille andres ønsker og krav. 

Gjelder dette når en er i forhold også? Eller varier reglene dine? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg ville ikke at hun skulle prøve å ligge med meg på første date siden jeg vil ha en skikkelig kvinne, men sier ikke nei til sex med en vakker tøs. Jeg tross alt mann.

Anonymkode: 746e7...ebb

Du vil med andre ord at kvinner skal ha sex med deg, samtidig som du ikke vil at kvinner skal ha sex med deg.

 

Anonymkode: 1407f...c86

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Handler ikke om rettferdighet, handler om hva som er naturlig.

Når en hund føler seg trygg og møter noen den liker så vifter/logrer den med halen.

Når en katt føler seg utrygg og møter noen den ikke liker så vifter/logrer den med halen.

Å påpeke slike forskjeller er ikke dobbeltmoral, det er å påpeke fakta. Naturen er ikke dobbeltmoralsk den er amoralsk.


Sist jeg sjekket så logrer både hunn og hann hunder med halen når de blir glad. Og både hunn og hann katter logrer når de ikke er fornøyd. 
 

La henne gå og kom deg videre, hun fortjener en som er bedre enn deg. Enten hun bare vil ha sex eller et forhold. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cheddar said:


Sist jeg sjekket så logrer både hunn og hann hunder med halen når de blir glad. Og både hunn og hann katter logrer når de ikke er fornøyd. 
 

La henne gå og kom deg videre, hun fortjener en som er bedre enn deg. Enten hun bare vil ha sex eller et forhold. 

Eller jeg kan fortsett og ha sex med henne siden det er alt hun vil ha så slipper jeg å gå uten sex til jeg finner en ny potensiell kjæreste. 

Anonymkode: 746e7...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cheddar skrev:

Sist jeg sjekket så logrer både hunn og hann hunder med halen når de blir glad. Og både hunn og hann katter logrer når de ikke er fornøyd. 

Korrekt, selv om det er fullstendig irrelevant for poenget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hank Amarillo said:

Ser det er mye kvinnfolk her som er livredde for at menn skal synes de er tøser. Enkel løsning på det problemet: ikke ligg med halve bygda så slipper du at menn synes du er en tøs.

Altså, du sammenligner menns og kvinners seksualitet med nøkler og låser. Og hvordan hunder og katter logrer med halen.

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo også tøsen her? Eller er det kun et begrep du bruker om kvinner?

Anonymkode: c029b...b00

Feil. Det er ingenting som tyder på at han er tøs, eller at hun er tøs for den saks skyld. 

Dere må seriøst tenke dere om før dere liker innlegg som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en kvinner som krever at jeg må bevise meg før hun lar meg ligge med henne. Det viser at hun her selvrespekt og standarder også føler jeg meg heldig og fornøyd med meg selv når jeg får henne. Huff så forferdelig jeg er! Haha 

Hvis du har ligget med mange menn og fortsatt er singel så kanskje prøv å lek litt hard to get meste gang så kanskje han ser på deg som kjærestemateriale;)

Anonymkode: 746e7...ebb

Denne "taktikken" fungerer særs dårlig. (Jeg skriver taktikk i hermetegn fordi det ikke er en taktikk fra min side, det er sånn jeg er og de verdiene jeg har) Jeg blir ansett som kjedelig og prippen og menn mister interessen når de ikke får nudes før vi møtes og jeg ikke ligger på første daten. 

Anonymkode: a1ad9...639

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, norw said:

Feil. Det er ingenting som tyder på at han er tøs, eller at hun er tøs for den saks skyld. 

Dere må seriøst tenke dere om før dere liker innlegg som dette. 

Har du lest alle innleggene hans?

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er feil? Jeg ville egentlig bare ha tips til hvordan jeg kan finne ut om hun er en som ligger mye rundt på første dates eller om hun liker meg enste godt, men tenker nå at hun bare ville ha sex. 

Anonymkode: 746e7...ebb

Hva har du sånn ca rett under nesa?  Er like greit å spørre henne 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, norw skrev:

Feil. Det er ingenting som tyder på at han er tøs, eller at hun er tøs for den saks skyld. 

Dere må seriøst tenke dere om før dere liker innlegg som dette. 

Du skjønner at dette er satt på spissen fordi han omtalte henne som tøs.

Anonymkode: c029b...b00

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er feil? Jeg ville egentlig bare ha tips til hvordan jeg kan finne ut om hun er en som ligger mye rundt på første dates eller om hun liker meg enste godt, men tenker nå at hun bare ville ha sex. 

Anonymkode: 746e7...ebb

Åh som jeg håper at hun er på KG, kjenner seg igjen i situasjonen, og får innblikk i kvinnesynet ditt.

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...