Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, fitnessjenta said:

I så fall virker det som at vi har tolket TS forskjellig. Han likte denne dama i utgangspunktet veldig godt, og kunne tenke seg å date henne. Men hun sender ut signaler på at hun kanskje bare vil ha sex med han, og ligger rundt. Om TS også ligger rundt er irrelevant,han er usikker på hvordan han skal tolke denne dama og hva hun er ute etter. Ser ikke problemet med det.

Så han tester henne to ganger til, for sikkerhets skyld?

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.10.2020 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Dere snakker som om det ikke er forskjell på menn og kvinner...

Åpenbart bryr ikke kvinner seg om hvor mange mannen ligger med. De som får mye får bare mer. Kanskje ikke for alle men det er tydelig at det er tilfellet for de mannfolka som får seg mest. Det krever ingenting for en kvinne å få seg et ligg, men menn må jobbe for det og vi er dessuten programmert for å jakte etter kvinner. Kvinner er programmert til å være selektive og velge riktig partner så det er helt unaturlig at kvinner skal ligge rundt som menn. 
 

At en mann får seg mye er nesten bevis på at han er en bra fyr siden han må overbevise kvinnen om at han er det for å ligge, men kvinner trenger ikke bevise noe. De trenger bare se bra ut så er det nok til at de får seg et ligg.

Ja, vi skal være likestilte i samfunnet, men vi er da fortsatt menn og kvinner. Forskjellige.

Dere synes kanskje det er urettferdig men det er mye som er urettferdig for menn også når det kommer til dating. Sånn er livet. 
 

Så hvis dere vil synes at jeg er dum og forferdelig fordi jeg synes menn skal være menn og kvinner skal være kvinner så for all del. Bryr meg ikke:)

Anonymkode: 746e7...ebb

Ok så det vil si ts har så dårlig selvtillit at han tenker han ikke er noe catch siden han tenker at siden hun lå med han så var hun ikke selektiv? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måneskinn skrev:

Ja, klart det skal være lov å ønske seg en partner som ikke ligger rundt. Men i.o.m at han stiller spørsmålstegn ved at HUN ville ligge første date, hvorfor lå han med henne?  Dersom det er så viktig for han at dama skal holde igjen, så får han holde igjen selv. Det er litt dobbeltmoralsk av han syns jeg. 

Hadde du shamet jenta på samme måte dersom hun lå med en kar første kvelden, og deretter lurte på hva han var ute etter? Kan ta et eksempel: En jente starter en tråd på dette forumet der hun er usikker på en kar hun møter, fordi hver gang de har møttes så involverer det sex. Hun liker han, men er redd for at hun brukes for sex, og at fyren er en fuckboy. Hva hadde svarene vært da? Sannsynligvis noe a la: «dropp han, han bruker deg» eller «spør hva han er ute etter». Ingen hadde sittet og shamet TS da. Hvorfor slik dobbeltmoral?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en kvinner som krever at jeg må bevise meg før hun lar meg ligge med henne. Det viser at hun her selvrespekt og standarder også føler jeg meg heldig og fornøyd med meg selv når jeg får henne. Huff så forferdelig jeg er! Haha 

Hvis du har ligget med mange menn og fortsatt er singel så kanskje prøv å lek litt hard to get meste gang så kanskje han ser på deg som kjærestemateriale;)

Anonymkode: 746e7...ebb

Så ikke ligg med henne da dersom hun ikke innfrir kravene dine da. Du har faktisk lov å si nei til sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Hadde du shamet jenta på samme måte dersom hun lå med en kar første kvelden, og deretter lurte på hva han var ute etter? Kan ta et eksempel: En jente starter en tråd på dette forumet der hun er usikker på en kar hun møter, fordi hver gang de har møttes så involverer det sex. Hun liker han, men er redd for at hun brukes for sex, og at fyren er en fuckboy. Hva hadde svarene vært da? Sannsynligvis noe a la: «dropp han, han bruker deg» eller «spør hva han er ute etter». Ingen hadde sittet og shamet TS da. Hvorfor slik dobbeltmoral?

Det er ikke det ts mener

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ok så det vil si ts har så dårlig selvtillit at han tenker han ikke er noe catch siden han tenker at siden hun lå med han så var hun ikke selektiv? 

Handler ikke om å ha dårlig selvtillit, men ingen ønsker å bli brent ved å investere alt på 1 person dersom det viser seg at personen ligger med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Det er ikke det ts mener

Begrunn? Jeg har lest hele tråden fra start til slutt, og det er akkurat det Ts mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fitnessjenta skrev:

Kan ta et eksempel: En jente starter en tråd på dette forumet der hun er usikker på en kar hun møter, fordi hver gang de har møttes så involverer det sex. Hun liker han, men er redd for at hun brukes for sex, og at fyren er en fuckboy. Hva hadde svarene vært da? 

Svarene hadde vært noe a la:

Ser han forelska på deg?

Holder han deg i hånda ute? 

Har dere vært på date på offentlig sted? 

Har dere møtt hverandres venner eller fortalt personlige ting om dere selv? 

Liker han å gjøre hyggelige ting på dater utover sex? 

Etc.

Anonymkode: 8aca1...002

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han tester henne to ganger til, for sikkerhets skyld?

Anonymkode: 5f9f2...585

Selvfølgelig er det dumt av TS å ligge med dama 3 ganger uten å få avklart hva hun er ute etter på forhånd, men jeg syns måten folk shamer TS på er ekstremt dobbeltmoralsk og forkastelig. Spist er spist, men jeg forstår jo at han er usikker på hvorfor hun kun vil ha sex? Jeg tolker det dithen at dama ønsker et ff-forhold med TS, og det må være lov, men da må TS ta stilling til om han ønsker dette, eller om han vil finne noen som ser på han som date-materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Begrunn? Jeg har lest hele tråden fra start til slutt, og det er akkurat det Ts mener.

Han skrivet senere i tråden at det er forskjell på kvinner og menn og at han vil damer skal holde igjen slik at han får jaktet og kan føle seg spesiell når han endelig får henne i seng og han sier allerede i hi at jenter som ligger på 1 date er løse

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarene hadde vært noe a la:

Ser han forelska på deg?

Holder han deg i hånda ute? 

Har dere vært på date på offentlig sted? 

Har dere møtt hverandres venner eller fortalt personlige ting om dere selv? 

Liker han å gjøre hyggelige ting på dater utover sex? 

Etc.

Anonymkode: 8aca1...002

Ja nemlig. Hvorfor er det ingen som stiller disse spørsmålene til TS? Ser bare spydige kommentarer om at kvinner må få lov til å ligge rundt og bruke menn for sex og mannen må bare knipe igjen dersom han ønsker no mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Ja nemlig. Hvorfor er det ingen som stiller disse spørsmålene til TS? Ser bare spydige kommentarer om at kvinner må få lov til å ligge rundt og bruke menn for sex og mannen må bare knipe igjen dersom han ønsker no mer.

Pga overskriften. Er stygt å kalle folk løs

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Pga overskriften. Er stygt å kalle folk løs

I så fall syns jeg ordene fuckboy og mannehore også må bli slått like hardt ned på, da det også er ord som blir brukt av damer som er bitre på at fyren ikke hadde mer enn sex å tilby. Å være seksuelt frigjort må få være akseptert av begge kjønn, og å ha preferanser må også være akseptert. Alle disse stygge ordene er bare et resultat av dårlig kommunikasjon og mistolkning. Tenk deg at en dame startet en tråd der hun kalte fyren for fuckboy, og så hadde hele KG slengt ut spydige innlegg der de kalte henne tøs fordi hun selv valgte å ligge med han? Lite populært.

Endret av fitnessjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, fitnessjenta skrev:

I så fall syns jeg ordene fuckboy og mannehore også må bli slått like hardt ned på, da det også er ord som blir brukt av damer som er bitre på at fyren ikke hadde mer enn sex å tilby. Å være seksuelt frigjort må få være akseptert av begge kjønn, og å ha preferanser må også være akseptert. Alle disse stygge ordene er bare et resultat av dårlig kommunikasjon og mistolkning. Tenk deg at en dame startet en tråd der hun kalte fyren for fuckboy, og så hadde hele KG slengt ut spydige innlegg der de kalte henne slut fordi hun selv valgte å ligge med han? Lite populært.

Eneste gangene jeg har lest damer kalle menn fuckboy og mannehore er fordi de er sinte på menn fordi de har blitt såra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Ja nemlig. Hvorfor er det ingen som stiller disse spørsmålene til TS? 

Fordi han ikke kommer med noen informasjon utover at de har ligget sammen. 

Anonymkode: 8aca1...002

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Maleficenta skrev:

Han skrivet senere i tråden at det er forskjell på kvinner og menn og at han vil damer skal holde igjen slik at han får jaktet og kan føle seg spesiell når han endelig får henne i seng og han sier allerede i hi at jenter som ligger på 1 date er løse

Kanskje litt spydig og bittert formulert av TS, men han har kanskje erfaring med at de som venter med sex er mer seriøse enn de som ikke gjør det. Jeg som dame hadde også sett det som et rødt flagg dersom den nye «daten» min kastet seg over meg første kvelden uten å ha blitt kjent først, da hadde jeg jo lurt på hvor mange han gjør dette med og om han virkelig likte meg som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Kanskje litt spydig og bittert formulert av TS, men han har kanskje erfaring med at de som venter med sex er mer seriøse enn de som ikke gjør det. Jeg som dame hadde også sett det som et rødt flagg dersom den nye «daten» min kastet seg over meg første kvelden uten å ha blitt kjent først, da hadde jeg jo lurt på hvor mange han gjør dette med og om han virkelig likte meg som person.

Er en ide å kommunisere det da ikke ta med dama hjem for å teste om hun venter eller ikke. Og han har og lov å si nei til sex om han syns de bør vente. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Er en ide å kommunisere det da ikke ta med dama hjem for å teste om hun venter eller ikke. Og han har og lov å si nei til sex om han syns de bør vente. 

Dilemmaet her er jo hva dama er ute etter, og hvordan han skal forholde seg til henne framover. Ikke at TS hadde sex første kvelden. Han lurer på hvor mye han skal investere av følelser og commitment, eller om han skal forholde seg til det som bare en booty call. Preferansen hans er tydeligvis at jenta ikke ligger rundt, for at han skal vurdere det som kjærestemateriale, og måten hun inviterte til hjemmedate første kvelden og kastet seg over han før de ble kjent, er jo et rødt flagg om at hun kun vil ha sex - så jeg forstår at TS er usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Maleficenta said:

Han skrivet senere i tråden at det er forskjell på kvinner og menn og at han vil damer skal holde igjen slik at han får jaktet og kan føle seg spesiell når han endelig får henne i seng og han sier allerede i hi at jenter som ligger på 1 date er løse

Du mister poenget mitt litt. Sier ikke at kvinner skal holde igjen. Jeg vil ka en kvinne som ikke vil ha sex på første date. En som er ordentlig. Om du holder igjen er du jo ikke det.

Anonymkode: 746e7...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...