Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, Hank Amarillo said:

Heter å utnytte de sjansene som byr seg det.

Hun tenkte nok det samme. 

Det er mange menn som er gode nok for sex, men som ikke duger til et langvarig forhold. Så hun utnyttet sjansen når den bød seg og fikk seg litt pikk. Noe mer var hun ikke ute etter. TS er nå sur, føler seg brukt og skylder på at dama er løs. LOL. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ei kvinne som sprer beina på første eller andre date, er nok løs ja. Tenk hvor mange hun har gjort det for da, hvorfor skal DU være så spesiell liksom?

Anonymkode: 8a43a...b1a

En mann som jukker på første eller andre date er løs ja. Tenk hvor mange han har gjort deg med før da, hvorfor skal DU være så spesiell liksom? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts er mer som nøkkelkortet til et nedlagt hotell. 

Anonymkode: 8aca1...002

🤣🤣🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mye tull her. Det er mer alvorlig om en kvinne er løs enn en mann. 

Anonymkode: 30096...5e9

Feil, det er langt mer alvorlig med en løs mann enn en løs kvinne. En kvinne kan tross alt bare bli gravid bare så og så mange ganger iløpet av et liv. Hun bærer barnet i magen i 9 mnd og knytter sterke bånd til barnet, vil sannsynligvis alltid være der hos barnet så barnet får kontakt med sin mor. Kvinner er dessuten mer opptatt av å bruke prevensjon enn hva menn er. Kvinner er dermed langt mer i kontroll over sin reproduksjon enn hva menn er. Kvinner har høyere utdanning og er smartere enn menn, samt at vi har bedre sosiale relasjoner og nettverk. Kvinner som får barn alene har derfor gode muligheter til å følge opp barna sine på en god måte.

Når en mann er løs risikerer han å få barn både her og der. Hvordan skal han klare å følge disse opp? Kvinnene som blir gravide med mannen vil jo selvsagt være interessert i å få barnebidrag fra han, så de insisterer på at han skal betale. Nekter han, kan kvinnen gå rettens veg og kreve at han skal ta DNA-test. Han vil da kunne bli økonomisk ruinert herfra til evigheten. Han vil heller aldri ha mulighet til å utvikle relasjoner til alle sine barn da både kvinnene og barna sannsynligvis vil synes han er en innavla fjott som ikke har noe å bidra med til noen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Trolltunge skrev:

Det kan det jo gjøre, om det er avtalt i forholdet. Om man har avtale om monogami synes jeg man skal holde hva man lover en partner, og som er det grunnlaget man bygger forholdet på. 

Uansett er dette en helt annen diskusjon. Å ha selvrespekt er også viktig i forhold, men å velge å ha en partner er også å velge å tenke like mye på partner som seg selv. 

Er det tanke om partneren damer bruker ved "hodepine, passer ikke, vil ikke osv."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Wolff skrev:

Kvinner har høyere utdanning og er smartere enn menn,

vi er der ja

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Er det tanke om partneren damer bruker ved "hodepine, passer ikke, vil ikke osv."?

Vil ikke og passer ikke bør være lov begge veier, uansett om det er hodepine eller annet. 

Utover det ønsker jeg ikke gå inn på en ny meningsløs diskusjon på hvordan "alle kvinner er". Om min partner får høre at jeg har hodepine så har jeg faktisk det, og retten til å si neitakk til sex er gjensidig. Får jeg høre at han har hodepine så har han det. Ikke driver noen av oss på med spill, for vi liker sex begge to. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Vil ikke og passer ikke bør være lov begge veier, uansett om det er hodepine eller annet. 

Utover det ønsker jeg ikke gå inn på en ny meningsløs diskusjon på hvordan "alle kvinner er". Om min partner får høre at jeg har hodepine så har jeg faktisk det, og retten til å si neitakk til sex er gjensidig. Får jeg høre at han har hodepine så har han det. Ikke driver noen av oss på med spill, for vi liker sex begge to. 

Da er du nesten den eneste som ikke driver med akkurat det. For mange og da veldig mange damer gjør det slik jeg skisserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møttes tre ganger og ligget sammen tre ganger. Hun insja på å ta første date hjemme hos meg. Hun er veldig pen og jeg trodde jeg måtte jobbe litt for å få henne, men trengte ikke gjøre noe.

Det får meg til å lure på om hun er like enkel med alle menn hun synes er kjekke eller om hun liker meg ekstra godt. Synes det er litt turn off. Hvordan kan jeg finne ut om hun liker meg eller om hun bare er en tøs?

Anonymkode: 746e7...ebb

Hva er insja? Få deg et speil, du er like løs som henne så lurer fælt på hvor selvinnsikten din er. 

Anonymkode: c3478...8af

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Da er du nesten den eneste som ikke driver med akkurat det. For mange og da veldig mange damer gjør det slik jeg skisserer. 

Jeg hører at du sier det, gang på gang. Det jeg hører fra kvinner generelt et at sex er noe de liker og trenger, og at de er frustrert når partner blir litt lat på feltet. 

Jeg er klar over at det kan skjære seg seksuelt mellom to på 1001 måter, men det er også en helt annen diskusjon. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har sexlyst de og vet du. Jeg vet om flere, inkludert meg selv, som har hatt sex med noen vi har tent på men som vi ikke har sett på som forholdsmateriale. Ja vi er selektive på både hvem vi velger til forhold og til sex, men sex med en kjekk man kan også bare være det, sex. Og bra sex. 

Jeg synes det er turn-off om han jeg datet hadde ligget med latterlig mange. Og at menn som får seg mye automatisk er bra menn er det motsatte av min erfaring. At man er flink til å sjarmere og ser bra ut sier ingenting om personligheten. Er du 15 år eller?

Anonymkode: c3478...8af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike
4 timer siden, Hespe3 skrev:

En bra fyr, faktisk 😂 Min erfaring er at de mannfolka som puler rundt, er skikkelig høye på seg selv og dårlig partnermateriale, fordi de først og fremst er interessert i å pule rundt.

Kjapt spørsmål:

Jeg går ut fra at dette ikke er et problem, siden ingen må våge å ha noen form for negative tanker om damer som puler rundt.

Så på hvilken måte betyr dette at de er «høye på seg selv og dårlig partnermateriale»...?

For du sier da vel ikke... gisp!!! ... at damer som puler rundt er høye på seg selv og dårlig partnermateriale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lett på tråden= sterk og frigjort? Haha okay 😂

Anonymkode: 746e7...ebb

Du er like lett på tråden selv om du skal bruke det ordet herregud 😂 dere var tent på hverandre begge to, kanskje hun bare ville ha sex med deg og thats it eller så er hun betatt av deg og ville ha sex med deg pga det. Du får finne en som er jomfu, passer til middelaldersynet ditt. 

Anonymkode: c3478...8af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud haha😂 å ikke ligge sammen asap er å «Undertrykke egen seksualitet»! Hører du deg selv?

Anonymkode: 746e7...ebb

Hvorfor forventer du mer av din fremtidige dame når du ikke greier leve opp til de samme forventingene? 

Anonymkode: c3478...8af

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lett på tråden= sterk og frigjort? Haha okay 😂

Men kjære deg, vet du ikke at du som kvinne er veldig "sterk og frigjort" hvis du legger deg på rygg og sprer beina for menn som er ute av din liga og bare er interessert i å bruke deg som et vått hull å tømme seg i for en natt?

Er ikke dette "sterkt og frigjort" så vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hespe3 skrev:

Det som virkelig er morsomt her, er jo at en gentleman - i motsetning til ignorante duster som deg - aldri ville kalt en kvinne for "tøs" eller noe annet nedsettende.

Sant nok. Tror gentlemenn bruker oftest ordet 'utsvevende'. Evt 'lettlivet'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, vanSteike skrev:

Kjapt spørsmål:

Jeg går ut fra at dette ikke er et problem, siden ingen må våge å ha noen form for negative tanker om damer som puler rundt.

Så på hvilken måte betyr dette at de er «høye på seg selv og dårlig partnermateriale»...?

For du sier da vel ikke... gisp!!! ... at damer som puler rundt er høye på seg selv og dårlig partnermateriale?

Det var faktisk ikke en generalisering, men basert på mine egne og venninners erfaring. Så ja, damer som puler rundt kan selvsagt også være høye på seg selv og dårlig partner materiale.

Forøvrig var det også en kommentar til han som hevdet at menn som puler rundt er "bra fyrer" mens kvinner er "løse" om de gjør det samme. Kvinner og menn som puler rundt er akkurat like løse - eller ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Nei, som sagt så vil jeg at hun viser at hun har selvrespekt, standarder og krever at jeg beviser meg verdig før hun ligger med meg slik at jeg kan være stolt av at jeg vant henne og føle meg heldig som som får være hennes kjæreste.

Anonymkode: 746e7...ebb

Om hun har samme holdninger som deg kan det godt hende hun tenker nå at DU ikke viste deg verdig 🙂 

Anonymkode: c3478...8af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hank Amarillo skrev:

Ser det er mye kvinnfolk her som er livredde for at menn skal synes de er tøser. Enkel løsning på det problemet: ikke ligg med halve bygda så slipper du at menn synes du er en tøs.

Ingen i min venneflokk har brukt et sånt uttrykk om noen. Vi er i 2020. Eller, det blir brukt om en mann i byen her som ligger med alt og alle. Ingen standarder. Det kan bli for mye av det gode. Han ser bra ut men han kommer til å være evig singel fordi alle vet han ligger med alt som kravler og går i ekstreme tall, han skryter av det selv. Noe mer patetisk finnes ikke. 

Kvinner er ikke redde for at menn skal mene de er tøser. De mennene har ikke sjans på oss uansett fordi de er så innskrenket i hodet. Tiden kvinner lot seg innskrenke av menn er forbi. Aksepter det eller lev med troen på at naturen er sånn som du tror haha. 

Anonymkode: c3478...8af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner at dette er satt på spissen fordi han omtalte henne som tøs.

Anonymkode: c029b...b00

Det står at han mistenker at hun er tøs. Dere må være langt mer presise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...