Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tenker at trollet store og lille øye kan henspeile på cecilie sitt varemerke som er å ha veldig aktiv ansiktsmimikk. Haha

Alle hintene passer henne,  bortsett fra det med konkurranse.. finner ikke ut at hun har vært så aktiv i konkurranser..?

Anonymkode: 27170...3f0

Har ikke tenkt på det før du skrev dette, men ansiktet kan jo minne om denne emojien 🤪 ? Og det føler jeg heller veldig i komiker-retning (selv om jeg egentlig er en av de som tror det er Ulrikke).

Anonymkode: 6d9e6...a9a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollet

Kan jo ikke være Ulrikke B, Ingeborg W eller Lisa B. Alle har kjæreste, og det er mange hint om at trollet er singel. Jakten på kjærligheten/Finnes det en for meg) 

Trollet er skuespiller/revyartist (Andre bestemmer hårsveisen min og klærne mine) 

Trollet har andre i familien som vi har sett opptre. 

Trollet er glad i å danse. 

Trollet har jobbet seg opp fra gølvet. 

Trollet startet sin karriere ganske tidlig (ikke som helt pur ung da) 

Knekkebrød med makrell i tomat kan bety dårlig råd. 

Trollet bruker ofte caps, eller er kjent for en rolle med caps. 

Trollet går rundt i en lekeby. Har det noe med en rolle å gjøre? 

Trollet må ha vært godt kjent for bortimot 2 år siden, da deltakerne ble valgt ut. Tok 1,5 år å lage masker/kostymer. 

Det var det jeg kom på i farta. Blir sprø snart 😀

Anonymkode: 2cb39...d02

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Trollet

Kan jo ikke være Ulrikke B, Ingeborg W eller Lisa B. Alle har kjæreste, og det er mange hint om at trollet er singel. Jakten på kjærligheten/Finnes det en for meg) 

Trollet er skuespiller/revyartist (Andre bestemmer hårsveisen min og klærne mine) 

Trollet må ha vært godt kjent for bortimot 2 år siden, da deltakerne ble valgt ut. Tok 1,5 år å lage masker/kostymer. 

Enig! Gir ingen mening med noen av de at kjærligheten har måttet vike... 

Anonymkode: 9a415...b84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trollet

Det at man har sett andre i familien opptre er vel fra 2 løgner og 1 sannhet. Kan like gjerne være "ikke lege, men prøver å lage den beste medisin" - som om det er løgn er gitt for å passe til Cess og Latter. Eller "kan prate i timesvis uten noen i rommet" - som jeg ikke skjønner helt. Podcast?

Uansett...

Cess skrev på insta 17. Mai at "neste år så blir det folkefest, barnetog og nettingstrømper igjen" Og det var den siste aktiviteten fra en ellers meget aktiv Cess på Instagram. Som passer med savn av real folkefest.

Men er cess virkelig så flink til å synge??

Trollet har forøvrig også drevet med idrett på land og i vann, og med ball og med dyr....

Cess har vært med i revyer og hadde "musikal" på latter. Hun har generelt veldig god kontroll på stemmen, men er hun virkelig sååå god???

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det at man har sett andre i familien opptre er vel fra 2 løgner og 1 sannhet. Kan like gjerne være "ikke lege, men prøver å lage den beste medisin" - som om det er løgn er gitt for å passe til Cess og Latter. Eller "kan prate i timesvis uten noen i rommet" - som jeg ikke skjønner helt. Podcast?

Uansett...

Cess skrev på insta 17. Mai at "neste år så blir det folkefest, barnetog og nettingstrømper igjen" Og det var den siste aktiviteten fra en ellers meget aktiv Cess på Instagram. Som passer med savn av real folkefest.

Trollet har forøvrig også drevet med idrett på land og i vann, og med ball og med dyr....

Cess har vært med i revyer og hadde "musikal" på latter. Hun har generelt veldig god kontroll på stemmen, men er hun virkelig sååå god???

Hun har kjærsoe og har hatt det i minst 1 år, så hun sliter ikke med kjærligheten heller. 

Anonymkode: 7f8cd...153

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har kjærsoe og har hatt det i minst 1 år, så hun sliter ikke med kjærligheten heller. 

Da utgår Cess også, ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hintene trenger ikke bety at personen er singel akkurat nå, men at det er noe man forbinder med personen. Cess har laget veldig mye humor rundt det at hun var singel i lang tid, så er absolutt et hint som passer henne.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Eller "kan prate i timesvis uten noen i rommet" - som jeg ikke skjønner helt. Podcast?

Eller instastory/videoer.

Hintet om smågodt er også noe som passer veldig til Cess. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun har vel aldri sunget noe i offentlighet uten at det har vært humor, og tilogmed da synger hun jo veldig bra. Jeg har ingen tvil i verden om at hun kan synge så bra, bare hun er seriøs. Hvis deltagerne ble valgt ut for 1,5 år siden så har de helt sikkert sunget mye siden da.

Anonymkode: d7fda...afa

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 20.44):

Alle hintene passer henne,  bortsett fra det med konkurranse.. finner ikke ut at hun har vært så aktiv i konkurranser..?

Kan være at hun har veldig konkurranse instinkt. Hun har sagt at hun har fått mange tilbud om å være med på kjendisversjoner av 71 og Farmen bl.a, men at hun kun takker ja til ting som hun vet hun kan vinne. 

Skrevet

Kan ravnen være Tiril Sjåstad christiansen?

Skrevet
Tantadi skrev (8 minutter siden):

Kan ravnen være Tiril Sjåstad christiansen?

Nei, Tiril fødte for 4 dager siden. 

• Liker 4
Skrevet

Uansett...

Jannike Kruse..?

Anonymkode: 9ff84...12a

Skrevet

Grubler fortsatt på Trollet. Kanskje vi har tenkt feil? Måtte gi opp jakten på kjærligheten for å følge drømmen sin. Hun sluttet vel som programleder i JPK for å bli programleder i Skal vi danse? Jobbet seg opp fra (danse) gulvet. Var først deltaker i Skal vi danse? Synger/har gitt ut album. Hmmmm 🙂

Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Men hele hennes karrierere fram til hun fikk kjæreste for et par år siden har jo dreid rundt det å være singel, det var hennes varemerke, og hun laget en sang om jakten på en drømmemann. Så sånn sett føler jeg det er et veldig klart hint til henne, fremfor de andre alternativene.

allr de andre hintene stemmer jo veldig bra,

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men hele hennes karrierere fram til hun fikk kjæreste for et par år siden har jo dreid rundt det å være singel, det var hennes varemerke, og hun laget en sang om jakten på en drømmemann. Så sånn sett føler jeg det er et veldig klart hint til henne, fremfor de andre alternativene.

allr de andre hintene stemmer jo veldig bra,

Ja, og hun har snakket noen ganger om at hun tror det er vanskelig å finne kjærligheten fordi hun er en morsom dame..

De tre andre forslagene er jo 25, 24 og 21 år gamle, og har kjærester, så litt rart å si at kjærligheten har måttet vente.

Ingen av de passer med å ha jobbet seg opp fra gølvet heller, ikke på samme måte som med Cess og billettluka på Latter. Har jo vært nok av skriverier om hvordan hun startet på bunnen på Latter og endte på topplakaten.

Kanskje det er noen heeeelt andre som vi ikke har tenkt på?

• Liker 2
Skrevet
Kristina S. skrev (59 minutter siden):

Hva er JPK og hvem tenker du på?

Sorry, ble for ivrig 🙂. Kathrine Moholt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun var jo på nettopp Skal vi danse, som gikk samtidig som maskorama😊

• Liker 3
Skrevet

Jeg velger å beholde gjettene mine på Gunn Rita Dahle for Ravnen og Cess på trollet jeg ass. Litt fordi det er de jeg vil at det skal være. Anne Rimmen blir for skuff. Ikke har hun holdt på med det hun holder på med lengre enn de fleste heller. Og på Trollet så hadde det virkelig vært kult om en som ikke var artist sang så bra 👏👏

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg velger å beholde gjettene mine på Gunn Rita Dahle for Ravnen og Cess på trollet jeg ass. Litt fordi det er de jeg vil at det skal være. Anne Rimmen blir for skuff. Ikke har hun holdt på med det hun holder på med lengre enn de fleste heller. Og på Trollet så hadde det virkelig vært kult om en som ikke var artist sang så bra 👏👏

Helt enig👏🏻 Har selvfølgelig vært innom ulrikke for trollet jeg også, men jeg synes det blir for opplagt og kjedelig hvis det er henne. Hun har vært med på så og si alt av sangkonkurranser, så hadde vært fint om trollet overrasket litt. Hadde vært så sykt kult hvis det er Cess☺️

• Liker 2
Skrevet

Hun synger absolutt ikke så bra og hun var på SVD samtidig som Maskorama ble sendt.

Anonymkode: bcb36...ee5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...