Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke helt hvordan shrek og tog story og sånn passer, men ellers passer det jo, han ble mobbet som liten (holdt seg mye hjemme?) og hadde masse støtte i familien. Fant støtte i gaming... har etterhvert holdt på lenge på yoturbe før han ble mer kjent (de som kan høre gresshoppene har hørt meg lenge), lager han festlige toner som har blitt streamet til mange da? Vil tro det. Han jobber jo hardt for mye..

synes jeg ser en del fakter hos han som ligner, han slår mye ut med armene i en sånn «hvem  et» positur 😜

Anonymkode: 27170...3f0

Kjenner ikke veldig godt til han, men han har i hvert fall laget årets Blime-sang/dans. 

Anonymkode: 5838a...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vikingen sa "wow" i en episode for noen uker siden. Det sa Herman Dahl hele tiden i Maestro.. Det er rett og slett ikke tvil. Herman Dahl er jo blitt ganske kjent de siste årene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Så da må plutselig hele gjengen vere enige om at det er Herman? 🙃

Anonymkode: 2a9c8...b38

Dere kan få lov til å ta feil, men å spekulere i hvem andre det kan være er litt som å prøve å bevise at jorden er flat. Mye kan passe, men det blir for dumt. Svaret er bevist for lengst. Det gjelder Markus Bailey, Anne Rimmen og Ulrikke Brandstorp og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (10 minutter siden):

Dere kan få lov til å ta feil, men å spekulere i hvem andre det kan være er litt som å prøve å bevise at jorden er flat. Mye kan passe, men det blir for dumt. Svaret er bevist for lengst. Det gjelder Markus Bailey, Anne Rimmen og Ulrikke Brandstorp og.

Du tar så innmari feil😅

Anonymkode: fef51...a65

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (46 minutter siden):

Dere kan få lov til å ta feil, men å spekulere i hvem andre det kan være er litt som å prøve å bevise at jorden er flat. Mye kan passe, men det blir for dumt. Svaret er bevist for lengst. Det gjelder Markus Bailey, Anne Rimmen og Ulrikke Brandstorp og.

Åja neimen da kan vi jo bare avslutte diskusjonen akkurat her da. 🤷🏻‍♀️

 

🤡

Anonymkode: 61298...5c1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er Herman. Så langt har det vært kjente og etablerte kjendiser med. Herman er knapt en E-kjendis og totalt ukjent for veldig mange. 

Anonymkode: 55993...06f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner ikke veldig godt til han, men han har i hvert fall laget årets Blime-sang/dans. 

Anonymkode: 5838a...9af

Måtte søke litt på Victor. Han er veldig opptatt av Disney filmer også. Skal undersøke litt mer, men får det iallefall til å stemme mer enn Herman. 

Anonymkode: 2a9c8...b38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Åja neimen da kan vi jo bare avslutte diskusjonen akkurat her da. 🤷🏻‍♀️

 

🤡

Anonymkode: 61298...5c1

I mosetning vil dommerpanelet er vi ikke nødt til å dra inn alle navn på folk det kanskje kunne ha vært og spille dumme sånn for underholdningens skyld. Både vi og dommerne har visst svarene siden uke to.

Det er lett å finne tusen mennesker som er mer eller mindre kjente og som passer hintene litt. Hvis du er sikker på at det er noen andre, burde det være mulig å begrunne det med mer enn at to av hintene passer. Det er bare en person i hvert kostyme.

Jeg trodde målet her var å finne ut hvem maskene er, og det har vi gjort. Når andre navn fremdeles kom opp trodde jeg det skyldtes at ikke alle leser hele tråden eller andre steder og får med seg bevisene som har kommet frem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, maskertbruker said:

I mosetning vil dommerpanelet er vi ikke nødt til å dra inn alle navn på folk det kanskje kunne ha vært og spille dumme sånn for underholdningens skyld. Både vi og dommerne har visst svarene siden uke to.

Det er lett å finne tusen mennesker som er mer eller mindre kjente og som passer hintene litt. Hvis du er sikker på at det er noen andre, burde det være mulig å begrunne det med mer enn at to av hintene passer. Det er bare en person i hvert kostyme.

Jeg trodde målet her var å finne ut hvem maskene er, og det har vi gjort. Når andre navn fremdeles kom opp trodde jeg det skyldtes at ikke alle leser hele tråden eller andre steder og får med seg bevisene som har kommet frem.

 

Men vi er jo ikke enige alle sammen.

Anonymkode: 3be7f...786

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n.jenta skrev (38 minutter siden):

Jeg tror trollet er Linnea Myhre

Ja, for hun beviste sine sangferdigheter da hun kom på sisteplass MGP junior i 2002. Trollet kan synge, skikkelig.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (3 timer siden):

I mosetning vil dommerpanelet er vi ikke nødt til å dra inn alle navn på folk det kanskje kunne ha vært og spille dumme sånn for underholdningens skyld. Både vi og dommerne har visst svarene siden uke to.

Det er lett å finne tusen mennesker som er mer eller mindre kjente og som passer hintene litt. Hvis du er sikker på at det er noen andre, burde det være mulig å begrunne det med mer enn at to av hintene passer. Det er bare en person i hvert kostyme.

Jeg trodde målet her var å finne ut hvem maskene er, og det har vi gjort. Når andre navn fremdeles kom opp trodde jeg det skyldtes at ikke alle leser hele tråden eller andre steder og får med seg bevisene som har kommet frem.

 

Har begrunna flere ganger hvordan hintene passer til cess, passer faktisk bedre til henne enn ulrikke. Men du nekter jo tydeligvis å forholde deg til det andre skriver så. 
det er jo ikke bevist noe som helst før masken er av uansett

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maskertbruker skrev (4 timer siden):

I mosetning vil dommerpanelet er vi ikke nødt til å dra inn alle navn på folk det kanskje kunne ha vært og spille dumme sånn for underholdningens skyld. Både vi og dommerne har visst svarene siden uke to.

Det er lett å finne tusen mennesker som er mer eller mindre kjente og som passer hintene litt. Hvis du er sikker på at det er noen andre, burde det være mulig å begrunne det med mer enn at to av hintene passer. Det er bare en person i hvert kostyme.

Jeg trodde målet her var å finne ut hvem maskene er, og det har vi gjort. Når andre navn fremdeles kom opp trodde jeg det skyldtes at ikke alle leser hele tråden eller andre steder og får med seg bevisene som har kommet frem.

 

Å lese hva enkelte mener det er betyr ikke det samme som at folk har rett. Nei, det er ikke Victor. Stemmen er ikke hans. Men det er heller ikke Ulrikke eller Carew. 

Anonymkode: fef51...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at artistene er valgt ut for bortimot 2 år siden. Har tatt 1,5 år å lage kostymene, som er spesiallaget til hver enkelt. Derfor er jeg i tvil om Ulrikke og Ingeborg Walter f.eks. De var ikke kjendiser for 2 år siden vel? 

Anonymkode: 2cb39...d02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke glem at artistene er valgt ut for bortimot 2 år siden. Har tatt 1,5 år å lage kostymene, som er spesiallaget til hver enkelt. Derfor er jeg i tvil om Ulrikke og Ingeborg Walter f.eks. De var ikke kjendiser for 2 år siden vel? 

Anonymkode: 2cb39...d02

Nettopp. Og det samme med Herman Dahl, og kanskje forsøvidt han Victor Sotberg og

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke glem at artistene er valgt ut for bortimot 2 år siden. Har tatt 1,5 år å lage kostymene, som er spesiallaget til hver enkelt. Derfor er jeg i tvil om Ulrikke og Ingeborg Walter f.eks. De var ikke kjendiser for 2 år siden vel? 

Anonymkode: 2cb39...d02

NRK visste jo at Ulrikke kom til å være med på MGP og Ingeborg på Stjernekamp. Det kan hende at de har tatt sjansen på at de vil bli mer kjente... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 7.33):

Ravnen:

hvis man ut ifra hintene antar at det er en idrettsutøver så kan man også gå ut ifra at personen har deltatt på flere åpningsseremonier og at det utsagnet mest sannsynlig er sant. Da har altså vedkommende tatt sølv i asia, hvilket feks Tiril Eckhof og Marit Bjørgen gjorde i pyengchang. Begge to passer til veldig mange av hintene, uten at jeg orker å analysere hver og en akkurat nå😆 Men tipper foreløpig på en av de. 

Anonymkode: d7fda...afa

Det er jo åpenbart ikke Tiril, hun var jo i Finland hele helgen. 

Ingen av disse kan være en aktiv vintersportsutøver, de er jo opptatte, og ville ikke finne på å putte enda en krevende ting inn midt i sesongen. 

Bjørgen kan det forsåvidt være. Ble litt mistenksom da hun hadde 'glemt' å melde seg inn i antidopingssystemet og derfor ikke kan gå renn før om flere måneder. Hmm... hun glemmer vel ikke slikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Trollet hørtes litt ut som Ulrikke. Men tenkte også hun Lisa Brårud.  (stavemåte).? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (På 24.11.2020 den 11.37):

 

Nei. Jeg hadde kun hørt om halvparten av disse folka som er med. Akkurat som i "kjendis"-Farmen.

 

De som er avslørt til nå er Susann Goksør, Trygve Slagsvold Vedum, Mia Gundersen og Inger Lise Rypdal. Hvis man ikke vet hvem disse er så er man enten veldig ung, eller har aldri åpnet en avis... 

(Edit: glemte en)

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...