Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

maskertbruker skrev (1 time siden):

Har du en link å vise til? Jeg har hørt gjennom det som finnes av syngingen til Cess på YouTube. Har fremdeles til gode å høre bevis på at hun kan synge på det nivået. Stemmen ligner heller ikke.

Har fulgt henne noen år på insta, og sett en del show, så det er mer at jeg kjenner igjen stemmen hennes. Jeg digger henne, sånn generelt.

Hun har sunget mye i story på insta, mest tull, men man hører at hun har kontroll på stemmen og er også god til å imitere.

Jeg tror hun med vilje har prøvd å legge sangen nært Ulrikke sin versjon for å forvirre.

Jeg har vært helt sikker fra første episode, da hadde de litt for lite stemmeforvrengning på under kommentarene etter fremføring.

Jeg skal innrømme at jeg ble litt i tvil etter sangen forrige uke, men har hørt på nytt og hører hun ikke treffer riktig noen ganger.

Jeg har lurt på siden mai hvorfor hun plutselig gikk fra å være kjempeaktiv på insta, til bare å bli helt stille. Har tenkt at det kanskje har blitt slutt mellom henne og B eller noe. Men så kom Maskorama og jeg skjønte det.

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

maskertbruker skrev (1 time siden):

Har du en link å vise til? Jeg har hørt gjennom det som finnes av syngingen til Cess på YouTube. Har fremdeles til gode å høre bevis på at hun kan synge på det nivået. Stemmen ligner heller ikke.

For ikke å snakke om hvorfor i all verden skulle Ulrikke synge en sang hun vet finnes der ute slik at folk kan sammenligne? 

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fulgt Victor Sotberg på instagram så tror jeg det kan vere han som er Vikingen.
Barna har sett endel av han på flipp klipp og nevnte lørdag det kunne vere han. Han er en NRK profil. Han er Harry Potter fan. Har også deltatt til å dirigere Harry Potter. Kledde seg ut som Harry Potter i Skal vi danse når han var med der. (Siden dere nevner tryllestav).

Han skreiv og på lørdag at han heier på Tix i P3 gull. Kan det forklare at han kledde seg ut som Tix i Viking kostyme?
Også sang han 'you got a friend in me`den uka det var blime kampanje. 

Han er kanskje litt mer kjent enn Herman Dal. Så derfor holder jeg en knapp på han.

Anonymkode: 2a9c8...b38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Meowe said:

Hør på denne og si at det ikke er Lisa Børud som er trollet:

 

 

 

Det er ikke Trollet. Stemmen ligner ikke, og Trollet synger bedre. Trollet er Ulrikke.

Men du er inne på en morsom tanke. Lisa rud, haha.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (9 minutter siden):

 

Det er ikke Trollet. Stemmen ligner ikke, og Trollet synger bedre. Trollet er Ulrikke.

Men du er inne på en morsom tanke. Lisa rud, haha.

 

Du kommer til å få så sjokk når trollet tar av seg maska ass 😂😂

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du kommer til å få så sjokk når trollet tar av seg maska ass 😂😂

Anonymkode: 9a415...b84

Nei. Men jeg håper du har rett, for det er kjedelig å aldri bli overrasket av dette programmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter å ha fulgt Victor Sotberg på instagram så tror jeg det kan vere han som er Vikingen.
Barna har sett endel av han på flipp klipp og nevnte lørdag det kunne vere han. Han er en NRK profil. Han er Harry Potter fan. Har også deltatt til å dirigere Harry Potter. Kledde seg ut som Harry Potter i Skal vi danse når han var med der. (Siden dere nevner tryllestav).

Han skreiv og på lørdag at han heier på Tix i P3 gull. Kan det forklare at han kledde seg ut som Tix i Viking kostyme?
Også sang han 'you got a friend in me`den uka det var blime kampanje. 

Han er kanskje litt mer kjent enn Herman Dal. Så derfor holder jeg en knapp på han.

Anonymkode: 2a9c8...b38

Jeg spurte ungene om de trodde det kunne være Victor, og de var enige. Mange av hintene passer på han. Streamet ut til mange millioner eller hva det var. Bli med dansen har jo tatt helt av i andre land og. Og sikkert mange som har streamet den. Pluss alle som har streamet kanalen hans på YouTube. 

Anonymkode: 520e5...47a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De papirmennene som Trollet holder opp i første episode ligner veldig på plan fadder logoen. Cess spilte i plan kamp mot håndballjentene, og det var stor stas for henne i alle fall.

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen fremdeles skulle være i tvil om at Vikingen er Herman Dahl:

Herman Dahls 10 favorittlåter på Spotify: https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn

«Vi Er Perfekt Men Verden Er Ikke Det» var på listen lenge før det ble annonsert at Vikingen skulle synge den. «You've Got a Friend in Me» står også der. Som vi ser er han også Bieber-fan.

(Jeg har postet det samme før, men det er det visst mange som ikke har fått med seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter å ha fulgt Victor Sotberg på instagram så tror jeg det kan vere han som er Vikingen.
Barna har sett endel av han på flipp klipp og nevnte lørdag det kunne vere han. Han er en NRK profil. Han er Harry Potter fan. Har også deltatt til å dirigere Harry Potter. Kledde seg ut som Harry Potter i Skal vi danse når han var med der. (Siden dere nevner tryllestav).

Han skreiv og på lørdag at han heier på Tix i P3 gull. Kan det forklare at han kledde seg ut som Tix i Viking kostyme?
Også sang han 'you got a friend in me`den uka det var blime kampanje. 

Han er kanskje litt mer kjent enn Herman Dal. Så derfor holder jeg en knapp på han.

Anonymkode: 2a9c8...b38

Jeg har blitt sittende å Google en del for å prøve å finne ut av hintene rundt vikingen. De konkrete hintene kan passe ganske godt med Viktor, men får ikke de visuelle hintene til å stemme. Men de kan jo være der for å villede eller så er det jeg som ikke kan nok om han. 

Men så er det denne spillelisten 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (23 minutter siden):

Hvis noen fremdeles skulle være i tvil om at Vikingen er Herman Dahl:

Herman Dahls 10 favorittlåter på Spotify: https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn

«Vi Er Perfekt Men Verden Er Ikke Det» var på listen lenge før det ble annonsert at Vikingen skulle synge den. «You've Got a Friend in Me» står også der. Som vi ser er han også Bieber-fan.

(Jeg har postet det samme før, men det er det visst mange som ikke har fått med seg)

Hvorfor skulle vikingen da si til slutt: "De virker ganske sikre på nasjonalitet og verdensdel"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Finlay said:

Hvorfor skulle vikingen da si til slutt: "De virker ganske sikre på nasjonalitet og verdensdel"? 

Alt de sier etter å ha sunget er spilt inn på forhånd, og er bare ulike varianter av "kanskje er de inne på noe, kanskje ikke". Det er ikke noe man kan legge vekt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å høre hvordan Herman Dahl legger trykk på R-ene sine av og til. Sånn gjør også vikingen. Tryllestaven han slår med bruker han som en dirigentstav, og han dirigerte til en Harry Potter sang i Maestro

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (2 timer siden):

 

Det er ikke Trollet. Stemmen ligner ikke, og Trollet synger bedre. Trollet er Ulrikke.

Men du er inne på en morsom tanke. Lisa rud, haha.

 

Stemmen ligner faktisk veldig, syns jeg. Har ikke hørt noe på Lisa Børud etter at Maskorama begynte, så jeg husket ikke at stemmen hennes var helt slik, men etter å ha sett det YT-klippet tror jeg hun er trollet. Jeg har trodd Ulrikke frem til akkurat nå. Hun sliter med å synge samtidig som hun danser, så hun kan synge en del bedre enn det høres ut som i YT-videoen. Trollet har stått ganske stille. 

Anonymkode: ec22d...134

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 hours ago, AnonymBruker said:

Man blir ikke automatisk artist bare fordi man har en fin stemme, det går jo på interesse. Jeg kjenner flere som kan synge som trollet. Ingen av dem er artister av den grunn. 

Anonymkode: d7fda...afa

Og jeg kjenner flere som går raskere på ski enn Northug. Ingen av dem har interesse av å delta i OL og sånt. Går jo på interesse! 🤣

Anonymkode: fccc3...932

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer og mer overbevist om at trollet er cess nå. Hørte på første episode igjen og den stemmen er ikke til å ta feil av, hører det godt når hun snakker også!

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Og jeg kjenner flere som går raskere på ski enn Northug. Ingen av dem har interesse av å delta i OL og sånt. Går jo på interesse! 🤣

Anonymkode: fccc3...932

Ski handler om mye mer enn å bare være rask, så det er jo ikke sammenlignbart. Han som har verdensrekorden på 100 meter langrenn er ukjent og hadde aldri hatt en sjans i World Cupen. 

Anonymkode: ec22d...134

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke tror det er Ulrikke i trollet, ta på headset, skru opp lyden og hør på den siste sangen som hun sang på lørdag. Hvordan man ikke klarer å høre at det er henne, er meg en gåte. Pluss alle hintene som peker mot henne. Når man ser hvor opplagte hintene på de andre som er avslørt har vært, så er vel ikke dette noe unntak, og det er vel ikke så mange andre som savner en real folkefest, og det er vel ikke så mange andre større folkefester enn MGP. Ulrikke har en dypere klang i stemmen enn Ingeborg Walther, noe som også kom veldig godt frem i sang nr 2 på lørdag. Har også sett nå at trollet ofte har på seg magetopper, noe Ulrikke også bruker mye av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...