Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Leste et sted at disse deltagerne ble booket til å være med for nesten to år siden. Er det ikke da litt rart hvis det er ulrikke, Herman Dahl, Ingeborg walther etc, som har blitt kjente nå det siste halve året ish?

Anonymkode: 27170...3f0

Jeg synes det uansett er rart at noen av de er med jeg, med tanke på hvor store kjendiser de som hittil har blitt røpt er. Ulrikke har vel vært med på det meste av sanggreier de siste par årene, må hun være med på dette også liksom🙊 Hadde vært så mye gøyere hvis det var noen helt uventa, kanskje noen som man ikke visste at kunne synge.

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det uansett er rart at noen av de er med jeg, med tanke på hvor store kjendiser de som hittil har blitt røpt er. Ulrikke har vel vært med på det meste av sanggreier de siste par årene, må hun være med på dette også liksom🙊 Hadde vært så mye gøyere hvis det var noen helt uventa, kanskje noen som man ikke visste at kunne synge.

Anonymkode: d7fda...afa

Ja enig, føler ikke de er «store nok».. og har jo dessuten ikke blitt ordenltig / mer kjente før nå i det siste,.? Så rart å booke de for to år siden liksom..hadde vært mer naturlig nå...?

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Et hint jeg har oversett fra Trollet er at man kan ha sett flere i hennes familie på scenen før. Eneste jeg vet om Cess’ familie er kjæresten og bestefaren. Men finner ingenting om Ulrikkes familie? 

Anonymkode: d7fda...afa

Det var to løgner og en sannhet, så kan være løgn fra ulrikke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er meg som leter etter ting som passer det jeg tror, men i Party Rock Anthem som Elgen sang i går følte jeg at det ble lagt ekstra vekt på linja "Half-black, half-white, domino" . Dette kan i så fall være nok et hint som peker mot Markus Bailey. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (Akkurat nå):

Det var to løgner og en sannhet, så kan være løgn fra ulrikke

Åja, husker ikke hvor hintene kommer fra jeg, så bare at det står i HI på hint-tråden

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KristineS skrev (33 minutter siden):

Mulig det bare er meg som leter etter ting som passer det jeg tror, men i Party Rock Anthem som Elgen sang i går følte jeg at det ble lagt ekstra vekt på linja "Half-black, half-white, domino" . Dette kan i så fall være nok et hint som peker mot Markus Bailey. 

John Carew har jo også mørkhudet far og hvit mor. (Men jeg har også mer troa på Markus Bailey som elg!)

Anonymkode: 290b7...321

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alle skjønner da i hvert fall nå at ravnen er Anne Rimmen. Den vesle tvilen som var ble feid til side da hun sa at hun har vunnet en pris, stemt frem av folket. Anne Rimmen vant folkets pris på Gullruten i 2011.

Anonymkode: ce451...44b

Kan også være Helene Olafsen som vant skal vi danse

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Showet er særdeles amputert pga corona. I vanlige tider med publikum og hurlumhei, så hadde nok konseptet fungert enda bedre. 

Kanskje bærer det litt preg av at det starter første uka etter stjernekamp. 

Så er det jo òg sånn at vi har vel ikke akkurat de største legende-kjendisene å ta av heller 😃

Anonymkode: 1d652...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (40 minutter siden):

Jeg har jo skrevet der at det er under to løgner og en sannhet.

Så ikke det😂

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man blir ikke automatisk artist bare fordi man har en fin stemme, det går jo på interesse. Jeg kjenner flere som kan synge som trollet. Ingen av dem er artister av den grunn. 

Anonymkode: d7fda...afa

 

Tror det er mer sannsynlig at du ikke hører helt forskjell på de som kan synge helt ok og de som virkelig har talent.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (11 minutter siden):

 

Tror det er mer sannsynlig at du ikke hører helt forskjell på de som kan synge helt ok og de som virkelig har talent.

Herregud😂 Du mener absolutt alle som kan synge her i landet allerede er artister? 

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud😂 Du mener absolutt alle som kan synge * her i landet allerede er artister? 

Anonymkode: d7fda...afa

*som trollet

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Hanne sørvåg som trollet da?

Stemmer med kjærligheten ihvertfall.

Anonymkode: 9dc83...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med Hanne sørvåg som trollet da?

Stemmer med kjærligheten ihvertfall.

Anonymkode: 9dc83...84d

Det eneste forslaget hittil som stemmer med blikket også

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Herregud😂 Du mener absolutt alle som kan synge som trollet her i landet allerede er artister? 

Anonymkode: d7fda...afa

Det er bare usannsynlig at noen kan synge så bra uten å ha brukt det til noe. For å synge så bra som Trollet/Ulrikke trenger man store mengder av to ting: talent og øving. Det holder ikke med bare en av delene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med Hanne sørvåg som trollet da?

Stemmer med kjærligheten ihvertfall.

Anonymkode: 9dc83...84d

Synes stemmen ligner mer også. Nesten så jeg må revurdere cess og heller vurdere Sørvaag!

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (1 minutt siden):

Det er bare usannsynlig at noen kan synge så bra uten å ha brukt det til noe. For å synge så bra som Trollet/Ulrikke trenger man store mengder av to ting: talent og øving. Det holder ikke med bare en av delene.

Alle verdens talentkonkurranser er vel bevis på at det finnes uoppdagede talenter som kun har sunget med hårbørsten. Man kan også synge og øve mye, uten at man må «bruke» det til noe. 

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

John Carew har jo også mørkhudet far og hvit mor. (Men jeg har også mer troa på Markus Bailey som elg!)

Anonymkode: 290b7...321

Elgen kan fint være Kash King

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...