Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

maskertbruker skrev (3 timer siden):

Hvis noen fremdeles skulle være i tvil om at Vikingen er Herman Dahl:

Herman Dahls 10 favorittlåter på Spotify: https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn

«Vi Er Perfekt Men Verden Er Ikke Det» var på listen lenge før det ble annonsert at Vikingen skulle synge den. «You've Got a Friend in Me» står også der. Som vi ser er han også Bieber-fan.

(Jeg har postet det samme før, men det er det visst mange som ikke har fått med seg)

Du gjentar jo bare det folk allerede har sagt før.. 

Anonymkode: fef51...a65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter å ha fulgt Victor Sotberg på instagram så tror jeg det kan vere han som er Vikingen.
Barna har sett endel av han på flipp klipp og nevnte lørdag det kunne vere han. Han er en NRK profil. Han er Harry Potter fan. Har også deltatt til å dirigere Harry Potter. Kledde seg ut som Harry Potter i Skal vi danse når han var med der. (Siden dere nevner tryllestav).

Han skreiv og på lørdag at han heier på Tix i P3 gull. Kan det forklare at han kledde seg ut som Tix i Viking kostyme?
Også sang han 'you got a friend in me`den uka det var blime kampanje. 

Han er kanskje litt mer kjent enn Herman Dal. Så derfor holder jeg en knapp på han.

Anonymkode: 2a9c8...b38

Ligner ikke litt engang.

Anonymkode: fef51...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (8 timer siden):

Har du en link å vise til? Jeg har hørt gjennom det som finnes av syngingen til Cess på YouTube. Har fremdeles til gode å høre bevis på at hun kan synge på det nivået. Stemmen ligner heller ikke.

Jeg skjønte det var cess i første episode før hun sang til og med. Og det bare fordi jeg har sett henne masse på brille. Hun har en sånn klang av og til når hun snakker, synger liksom på siste ord i en setning. Og stemmen er kliss lik! Gleder meg så sykt til hun skal ta av maska så alle de som påstår det er ulrikke kan spise hatten sin 😂 for trollet ER cess, 100%

Anonymkode: 2d32b...a2c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg skjønte det var cess i første episode før hun sang til og med. Og det bare fordi jeg har sett henne masse på brille. Hun har en sånn klang av og til når hun snakker, synger liksom på siste ord i en setning. Og stemmen er kliss lik! Gleder meg så sykt til hun skal ta av maska så alle de som påstår det er ulrikke kan spise hatten sin 😂 for trollet ER cess, 100%

Anonymkode: 2d32b...a2c

Enig, man hører det sykt godt på snakkestemmen i den første episoden. Masse sånn «luft» i stemmen og slutten på setninger. Og i den sangen i første episode der hun går kjempehøyt opp er det et ørlite snev av «tullesangstemmen» hennes. Hintene kan godt passe til henne også, hun har jobbet seg opp fra gulvet på latter, og spilte håndball som ung,jobber for å gjøre folk i godt humør, har ikke låst seg i en retning (stand up, sceneshow, musikk, sketsj...), 

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 time siden):

For de som ikke tror det er Ulrikke i trollet, ta på headset, skru opp lyden og hør på den siste sangen som hun sang på lørdag. Hvordan man ikke klarer å høre at det er henne, er meg en gåte. Pluss alle hintene som peker mot henne. Når man ser hvor opplagte hintene på de andre som er avslørt har vært, så er vel ikke dette noe unntak, og det er vel ikke så mange andre som savner en real folkefest, og det er vel ikke så mange andre større folkefester enn MGP. Ulrikke har en dypere klang i stemmen enn Ingeborg Walther, noe som også kom veldig godt frem i sang nr 2 på lørdag. Har også sett nå at trollet ofte har på seg magetopper, noe Ulrikke også bruker mye av.

Når jeg gjør det så hører jeg bare Cess jeg 😂

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig, man hører det sykt godt på snakkestemmen i den første episoden. Masse sånn «luft» i stemmen og slutten på setninger. Og i den sangen i første episode der hun går kjempehøyt opp er det et ørlite snev av «tullesangstemmen» hennes. Hintene kan godt passe til henne også, hun har jobbet seg opp fra gulvet på latter, og spilte håndball som ung,jobber for å gjøre folk i godt humør, har ikke låst seg i en retning (stand up, sceneshow, musikk, sketsj...), 

Anonymkode: 27170...3f0

OG ikke minst, hun har brukt uttrykket hashtag bukcetlist i et intervju en gang,

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når jeg gjør det så hører jeg bare Cess jeg 😂

Anonymkode: 9a415...b84

Samme her. Ingen tvil! Man hører det så godt innimellom når det kommer snev av det litt tullete, selv om synginga er dritbra og ikke tullete, men hun har noen sånne karakteristiske knekk i stemmen innimellom

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du gjentar jo bare det folk allerede har sagt før.. 

Anonymkode: fef51...a65

Jeg gjentok meg selv, som sagt, siden folk fremdeles drar frem navn på andre youtubere som passer dårligere med hintene. Det er Herman, og det er helt opplagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowe skrev (7 timer siden):

Nei, nå har jeg bytta... 

Jeg tror ikke trollet lenger er Ulrikke, men Lisa Børud.

Søk på henne på YouTube og hør på stemmen. I tillegg stemmer hintene...
Lodd med nr 4 på: Hun ble nr 4 i Stjernekamp
Du kan ha sett noen fra min familie stå på en scene før: Hele Børud familien men kanskje Ole Børud i spissen.
Hun giftet seg i år, og savner kanskje derfor en real folkefest siden det blei litt annerledes bryllup med tanke på corona?
Konkurransetroll: Stjernekamp, Grand Prix og nå Maskorama....

Jepp, ganske sikker på Lisa Børud.

Men hun har jo ikke slitt med kjærligheten... Noe trollet har hintet veldig til. 

Anonymkode: 7ceb3...996

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (1 time siden):

Jeg gjentok meg selv, som sagt, siden folk fremdeles drar frem navn på andre youtubere som passer dårligere med hintene. Det er Herman, og det er helt opplagt.

Så da må plutselig hele gjengen vere enige om at det er Herman? 🙃

Anonymkode: 2a9c8...b38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/29/2020 at 9:49 PM, AnonymBruker said:

Showet er særdeles amputert pga corona. I vanlige tider med publikum og hurlumhei, så hadde nok konseptet fungert enda bedre. 

Kanskje bærer det litt preg av at det starter første uka etter stjernekamp. 

Så er det jo òg sånn at vi har vel ikke akkurat de største legende-kjendisene å ta av heller 😃

Anonymkode: 1d652...719

Nesten trist at jeg ikke kan være enig med deg, men du skal ikke lenger enn til The Masked Singer i USA som er i sesong 4 nå under korona, for å få bedre show med 50- i publikum, eller The Voice USA uten noe publikum i det hele tatt, kun masse skjermer fra folk på Teams. Handler bare om at noen lager bra TV, og andre ikke. Noen ganger er det trist, men sant.

Anonymkode: 40c7e...da3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster ved på bålet og sier at jeg tror vikingen er Victor Solberg. Han er mer kjent enn Herman Dahl. Harry Potter referansen kan man se fra skal vi danse feks, og han har snakket mye om støtte og trygghet hjemmefra osv, YouTube er jo hvertfall relevant. 

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kaster ved på bålet og sier at jeg tror vikingen er Victor Solberg. Han er mer kjent enn Herman Dahl. Harry Potter referansen kan man se fra skal vi danse feks, og han har snakket mye om støtte og trygghet hjemmefra osv, YouTube er jo hvertfall relevant. 

Anonymkode: 27170...3f0

Og synes en del fakter ligner på han. 

Anonymkode: 27170...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hun har jo ikke slitt med kjærligheten... Noe trollet har hintet veldig til. 

Anonymkode: 7ceb3...996

Sant....

Så nå tror jeg det er Ulrikke igjen!!!

også fordi det var et visuelle hint av en boks med makrell i tomat på lørdag. Og Ulrikke sa i podcasten «artistmat» at hun alltid måtte ha makrell i tomat i kjøleskapet. Og at hun en gang hadde kjøpt 200 bokser med makrell fordi de kosta 10 kroner PR stk.

Så nå er jeg tilbake på Ulrikke... 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia
Meowe skrev (38 minutter siden):

Sant....

Så nå tror jeg det er Ulrikke igjen!!!

også fordi det var et visuelle hint av en boks med makrell i tomat på lørdag. Og Ulrikke sa i podcasten «artistmat» at hun alltid måtte ha makrell i tomat i kjøleskapet. Og at hun en gang hadde kjøpt 200 bokser med makrell fordi de kosta 10 kroner PR stk.

Så nå er jeg tilbake på Ulrikke... 🙈

https://www.vg.no/rampelys/i/8gJEG/sommershow-med-cess-roenning-fin-fint-og-originalt her er Cess og makrell-hint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og synes en del fakter ligner på han. 

Anonymkode: 27170...3f0

Et hint var brunost. Han sendte opp brunost med gassballonger en gang. 

Anonymkode: 2a9c8...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trollet bærer en sølvcap i lørdagens show. Lurte litt på om den kunne være et hint..

(Først tenkte jeg Sandra Lyng, men slo det raskt fra meg).

Cess har flere karakterer som kan passe når hun rapper :filer:

Men blir så påvirka av dere her inne at jeg vingler som et uvær 😂

Anonymkode: 1d652...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg hører og ser cess i alt Trollet gjør  så skjønner jeg ikke helt den makrell i tomat og knekkebrød altså. Hun tuller jo enormt mye om hvor elendig kosthold hun har. Hvor mye smågodt hun spiser osv...

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Selv om jeg hører og ser cess i alt Trollet gjør  så skjønner jeg ikke helt den makrell i tomat og knekkebrød altså. Hun tuller jo enormt mye om hvor elendig kosthold hun har. Hvor mye smågodt hun spiser osv...

Anonymkode: 9a415...b84

Ja, men nå er jo en stor pose med smågodt ganske sentral i den første videoen til trollet og..

men hva den makrellen er,,.tja..et hint om kollektiv? Haha studentmat..kollektivet? Blir ganske søkt da

men ellers passer jo hintene bra til cess. Og spesielt det med hashtag bucket list er jo helt spot no da!,

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Et hint var brunost. Han sendte opp brunost med gassballonger en gang. 

Anonymkode: 2a9c8...b38

Vet ikke helt hvordan shrek og tog story og sånn passer, men ellers passer det jo, han ble mobbet som liten (holdt seg mye hjemme?) og hadde masse støtte i familien. Fant støtte i gaming... har etterhvert holdt på lenge på yoturbe før han ble mer kjent (de som kan høre gresshoppene har hørt meg lenge), lager han festlige toner som har blitt streamet til mange da? Vil tro det. Han jobber jo hardt for mye..

synes jeg ser en del fakter hos han som ligner, han slår mye ut med armene i en sånn «hvem  et» positur 😜

Anonymkode: 27170...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...