Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

7. november begynner et nytt program på NRK. Kjendiser skal kle seg ut og fremføre et musikalt nummer. Et panel bestående av Jan Thomas, Silje Nordnes, Marion Ravn og Nicolay Ramm skal sammen med seerne gjette på hvem som skjuler seg bak maskene. 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/41qgPR/silje-nordnes-fronter-nytt-nrk-show-med-jan-thomas-nicolay-ramm-og-marion-ravn

Kommer dere til å se programmet? 

Jeg er så lei så lei av kjendiser og reality, men samtidig er jeg glad i musikaler. Skal nok se første episode hvertfall. 

Anonymkode: 389ec...34f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Går ikke an å sette på tv utan han derre Jan Thomas er med. Fy fan jeg er lei den der helsikes selvopptatte fyren.

Anonymkode: 5aeb5...97e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det vil jeg se på. Følger med på alt det Jan Thomas gjør på TV ❤️.

Anonymkode: 5b177...a42

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marsipanmor

Håper på kjendiser som ikke kan synge!:-)) Elsker kostymer og det som er litt "mye", så når jeg leser at kjendisene skal ha på enhjørning- og puddelkostyme og sånn, blir jeg kjempespent og gira😂😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
AnonymBruker

Skeptisk! Spesielt når jeg ser programlederen. Hun kunne gjort litt utav seg med sminke og hår om ikke annet. Og latt være med slike grimaser. 

Anonymkode: 64796...418

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jaaaaa!! Jeg skal se! Jeg har kikket litt på den amerikanske versjonen på YouTube, og jeg tror dette blir veldig gøy! Ser de har laget fantastiske kostymer til den norske versjonen. Håper de har funnet noen spennende personer og gjort det litt vanskelig. For, til forskjell fra den amerikanske versjonen, så blir det lettere å kjenne igjen norske kjendiser påtalemåte og historier. Dette er folk vi har hørt utallige ganger på tv. Jeg håper også at de har klart å grave frem gamle sangstjerner som har blitt litt glemt, eller idrettskjendiser vi ikke visste kunne synge. 

Jeg gleder meg! 

Anonymkode: 66126...274

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skeptisk! Spesielt når jeg ser programlederen. Hun kunne gjort litt utav seg med sminke og hår om ikke annet. Og latt være med slike grimaser. 

Anonymkode: 64796...418

Saklig. 

Anonymkode: be58c...450

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nina84

Var ekstremt negativ i starten, men lest litt mer om det nå, og ser det er mye bedre enn jeg trodde. Trodde det kun var artister, men ser det er generelt kjendiser. Sesong 1 og 2 i USA hadde kun med "kjendiser" , men for noen navn de fikk til sesong 3!?! Normalt ville det nok vært lite kjendiser i første sesong i Norge, men kan fort være corona gir programmet en pangstart. Hørt litt rykter, og virker som de satser litt. Skal ikke si mer 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lady Lovelylocks

I dag begynner det. Jeg gleder meg og håper det blir moro 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissStiles

Er spent på dette programmet. Jeg skal se på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er klar!! 

Anonymkode: 66126...274

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jukkapalme

Jeg ser også på. Spennende konsept! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nå har JT dominert media såpass mye at jeg orker ikke å verken se eller høre mer av denne fyren, om han sexliv, dårlig tilslørte sjekkingen av hver mann på to ben, om penisen sin eller andre sin osv :sarkasme:

Anonymkode: ef623...23c

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ræva lyd eller er det tv-en min?

Anonymkode: 17329...049

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, Frosendiva skrev:

Er det meg eller er det litt kleint?

Er deg.

Anonymkode: 95dc1...296

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Gleder meg til å se det etter Skal vi danse!

Anonymkode: 6d600...31d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Forslag til elgen? 

Anonymkode: bdfe4...8d2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Men sa de ikke at det var en bergenser? Han første altså. Også gjetter de Solli og Tix?

Anonymkode: 6fe73...1a2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har ingen forslag til elgen, men synes fugleskremselet lignet på Alex Rosen

Anonymkode: 95dc1...296

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...