Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Little Diva skrev:

Haha! Ja. Lurer på hvem det er.

Tenkte på Cess som Lykketrollet også, men da er hun dyktig å synge! 😀

Ja, men Cess er en ganske god sanger. Videoen hintet også mye til at kjærlighetslivet har måttet vente, og selv om Cess har kjæreste nå så har hun i mange år tullet mye med sin tilværelse som singel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror puddelen er Kari Bremnes. 

Anonymkode: 2cb39...d02

Kaaaari bræmnææææs er ikke finnmarking, hun er nordlending. 

Anonymkode: a6c3c...76b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sessan_ skrev:

Ja, men Cess er en ganske god sanger. Videoen hintet også mye til at kjærlighetslivet har måttet vente, og selv om Cess har kjæreste nå så har hun i mange år tullet mye med sin tilværelse som singel. 

Helt enig. Hun er en rå skuespiller og komiker som kan synge. Men at hun var såå god visste jeg ikke. La også merke til godteskåla, selvironi kanskje? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Little Diva skrev:

Helt enig. Hun er en rå skuespiller og komiker som kan synge. Men at hun var såå god visste jeg ikke. La også merke til godteskåla, selvironi kanskje? 😁

Ja. Jeg fikk i hvert fall veldig følelsen av at det er en komiker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ravnen er Anette Sagen, hopperen. Tror det var hint at hun var filmet i holmenkollen. Kroppen passer, og bevegelsene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vikingen er Asgeir Borgemoen. I innledningen var det et bilde av Shrek, og han hadde stemmen i den norske utgaven. Dessuten sa han noe om maske, og han var programleder i et oppussingsprogram. 

Puddelen gjettet jeg lenge på Trine Lise Olsen, men kom til å tenke på at det KAN være Agnethe Johnsen(?). 

Jeg holder med Jan Thomas i at enhjørningen kan være Märtha Louise, men det blir kanskje for opplagt. 

De andre er jeg blank på. Det var skikkelig vanskelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte dette programmet mer enn jeg trudde jeg kom til å gjøre, er 20. Veldig spennanes med gjetting, stilige kostymer og liker de i panelet og programlederen allerede! (Har ikke sett mye til de fra før)

Anonymkode: da325...8ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snabeltann skrev:

Tror Ravnen er Anette Sagen, hopperen. Tror det var hint at hun var filmet i holmenkollen. Kroppen passer, og bevegelsene. 

Jeg tenkte også på Anette Sagen, men samtidig tolket jeg hint i videoen som at dette er en OL-utøver (noe om «når ilden tennes»), og Anette Sagen har aldri deltatt i OL. Tenker også at Holmenkollen kanskje blir litt vel obvious. 

En OL-utøver som bor i Holmenkollen er Marit Bjørgen. Men jeg oppfattet også hintene som at ravnen hadde bodd over hele verden, og det gjelder vel ikke Bjørgen? Men kanskje de mente reist over hele verden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror elgen er Markus Bailey og trollet er Sigrid Bonde Tusvik. 

Anonymkode: 2ef9d...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kopi av The Masked singer med andre ord. 

Anonymkode: 812cd...17a

Ja, det er ingen hemmelighet. Det er ikke en kopi en gang, det er i hovedsak samme program. Dette konseptet har blitt solgt til hele verden, blant annet til NRK. På samme måte som Stjernekamp, som er utviklet av NRK, er solgt til over 30 land. Dette er veldig vanlig med store programkonsepter.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var både kleint og såå gøy på en gang 😂

1) Hører de ikke noe på stemmen til de som synger? I hvilken verden hørtes Puddelen ut som Sophie Elise eller Elgen ut som Tix 😅 Det var fler der jeg tenkte det samme men kommer ikke på det nå.

2) Tror dere alle er fra Østlandet, altså at det er de som snakker i opptakene før de synger? Eller er det noen andre som prater..Siden Jan Thomas gjetter Stian Blipp og Marit Bjørgen på folk som snakker østlending..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke med meg starten av programmet, men kan elgen være Stordalen?

Anonymkode: c3f15...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen er en sportsjournalist i nrk, kommer ikke på hva hun heter! 😕

Anonymkode: 5b0aa...1b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg er sikre på at vikingen er Herman Dahl. Vinneren av Maestro. Han skrev «Hei, Alle sammen» på lappen, det starter han alle YouTube-videoene sine med. Og med shrek, ostepop og brunost i introen i tillegg. 

Anonymkode: 3bbfd...724

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ravnen er en sportsjournalist i nrk, kommer ikke på hva hun heter! 😕

Anonymkode: 5b0aa...1b0

Tenker du på Rimmen? 

Anonymkode: 59206...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sofie Elise er fra Harstad. Puddelen er finnmarking.

Anonymkode: a1c3b...040

Hvis det er finnmarking så tipper jeg på Fred Buljo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke med meg starten av programmet, men kan elgen være Stordalen?

Anonymkode: c3f15...4fd

Elgen tror jeg er Markus Bailey, han ble servert Baileys i hintene😊

Anonymkode: 1dfc7...e65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over alle de forskjellige detaljene/hintene folk får med seg fra introene. Får meg til å få lyst til å se alt på nytt. 🧐🤯🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...