Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan det være så enkelt at  Elg er elgen?

Var inne på samme tanken at det kan være Sissel Kyrkjebø som er ravnen

Anonymkode: 3b9df...9ce

Nei, det er kanskje for enkelt at elgen er "Elg".....

Og kanskje sangstemmen til ravnen ikke er så bra som jeg først syntes........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Nei alt for beskjeden. Jeg er nesten sikker på at det stemmer med slagsvold vedum

Var veldig likt måten Hellstrøm beveger seg på i andre program.

Anonymkode: b0eec...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var veldig likt måten Hellstrøm beveger seg på i andre program.

Anonymkode: b0eec...ce4

Er ikke hellstrøm høy? Jeg syntes det så ut som en lav fyr var inni fugleskremselet. Og han ordla seg diplomatisk som en politiker, ikke sånn selvsikker som Hellstrøm er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjetter ingen det samme som Nicolay Ramm på Trollet? Jeg tror nemlig selv at det var et veldig godt forslag. Heidi Ruud Ellingsen har god sangstemme og høres nok akkurat slik ut med litt autotune. 

Anonymkode: ec22d...134

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Låtene er spilt inn på forhånd. Det er svært mye en kan gjøre i studio med dem.

En hørte det lett på sangen til Goksør som var hysteisk mye verre da hun sang den live etter at hun var avslørt.

Anonymkode: b0eec...ce4

Joda, men det er jo ikke meningen at sangstemmen skal korrigeres for mye heller. Den skal jo brukes (sammen med hintene) til å resonnere seg frem til svaret. Å autotune stemmen fra «tonedøv» til «over snittet akseptabel synging» har ikke noe for seg. Da faller jo endel av poenget med programmet bort. Trollet sang bra. Faktisk så bra at noen her tror det er Ulrikke (som riktignok i så fall toner ned syngingen sin endel). Jeg tror ikke det er Ulrikke, men jeg tror det er noen med en viss sangstemme. Jeg har hørt Else synge, og mener både at det er for dårlig til at det kan korrigeres til det man hørte i går, samt at så stor korrigering vil fjerne endel av poenget med programmet. Men det er min mening og mitt resonnement. Så er det selvfølgelig lov å være uenig i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sessan_ skrev:

Joda, men det er jo ikke meningen at sangstemmen skal korrigeres for mye heller. Den skal jo brukes (sammen med hintene) til å resonnere seg frem til svaret. Å autotune stemmen fra «tonedøv» til «over snittet akseptabel synging» har ikke noe for seg. Da faller jo endel av poenget med programmet bort. Trollet sang bra. Faktisk så bra at noen her tror det er Ulrikke (som riktignok i så fall toner ned syngingen sin endel). Jeg tror ikke det er Ulrikke, men jeg tror det er noen med en viss sangstemme. Jeg har hørt Else synge, og mener både at det er for dårlig til at det kan korrigeres til det man hørte i går, samt at så stor korrigering vil fjerne endel av poenget med programmet. Men det er min mening og mitt resonnement. Så er det selvfølgelig lov å være uenig i det.

Det er irrelevant, all den tid disse ikke er kjent for å synge fra før. Ingen har noensinne hørt Slagsvold Vedum synge, f.eks. Dermed har man heller ingen sammenligningsgrunnlag.

Anonymkode: b0eec...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Fugleskremselet er Olaf Tufte. Ingen tvil! 

Stemmer det med introen?

Anonymkode: b0eec...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det med introen?

Anonymkode: b0eec...ce4

Det jeg vet om ham er at han bor på gård og har dyr, og det har Fugleskremselet også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sally-Go-Round skrev:

Det jeg vet om ham er at han bor på gård og har dyr, og det har Fugleskremselet også 🙂

Men har han fått pes fra både høyre og venstre...?

Anonymkode: b0eec...ce4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har han fått pes fra både høyre og venstre...?

Anonymkode: b0eec...ce4

Den er verre, men han har jo hatt konkurrenter både til venstre og Høyre for seg 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har han fått pes fra både høyre og venstre...?

Anonymkode: b0eec...ce4

Synes dette stemmer bedre og bedre med Per Sandberg. Han selger øl (kan lages av hvete) Han har fått pes fra alle kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puddelen er Mia Gundersen - stemmen er helt lik. Hør på detaljene under sangen. Dialekten er bare tilgjort, kan ikke snakke med stavangerdialekt uten å bli gjenkjent.

Anonymkode: 2140e...ad4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elgen er Marcus Baily. Han er høy, kan danse og har god sangstemme. Pluss det ble skjenket bailys i et glass i introen. 

Anonymkode: 2140e...ad4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Puddelen er Mia Gundersen - stemmen er helt lik. Hør på detaljene under sangen. Dialekten er bare tilgjort, kan ikke snakke med stavangerdialekt uten å bli gjenkjent.

Anonymkode: 2140e...ad4

Men 30 kg for mye.

Anonymkode: b0eec...ce4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elgen er Marcus Baily. Han er høy, kan danse og har god sangstemme. Pluss det ble skjenket bailys i et glass i introen. 

Anonymkode: 2140e...ad4

Enig! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Puddelen er Mia Gundersen - stemmen er helt lik. Hør på detaljene under sangen. Dialekten er bare tilgjort, kan ikke snakke med stavangerdialekt uten å bli gjenkjent.

Anonymkode: 2140e...ad4

Samme tenkte jeg. Skinte igjennom på slutten av setningene når hun sang. Men synes pyddelen var for tynn og med for små pupper til å stemme for henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tror fugleskremselet er Harald Rønneberg? Syns stemmen hørtes helt likt ut bare han prøvde å skjule det🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Puddelen er jo selvfølgelig Mia Gundersen!!! Tenk på Mia Gundersen og hør puddelen synge igjen. Jeg er 100% sikker på at dette etter jeg så en kommentar på facebook.

Legger kommentaren inn her jeg.

Puddelen er eg 100% sikker på at er Mia Gundersen. Alt stemmer på Mia Gundersen. Og hun hadde vært lett å gjenkjenne på dialekten så derfor ble hun nordlending istedet sikkert. Alle hintene passer:

1) Det ligger et prideflagg der fordi hun er veldig opptatt av homofiles rettigheter og opptredd på flere pride arrangement.

2) Det ligger flagg fra flere steder i verden på gulvet i introen. Mia har reist mange steder i verden og har i tillegg adopterte sønnen.

3) Hun sier "Jeg har fått underholde og blitt underholdt på alle mulige måter".. Hun er dommer i norske talenter ;)

4) Merk dere at i introen har puddelen en pose med Marianne drops på fanget. Ser dere nøye etter har hullet i posen gjort slik at det nå står Mariann på posen istedetfor Marianne.. og hva er det Mia egentlig heter?? Jo..Hun heter Mariann ;)

5) Hun ble kjent allerede som barn. Noe puddelen hinter til i introen når hun snakker.

Så er jo Mia Gundersen i en diva. Hun er også en hundeelsker. Så hva passer vel ikke bedre enn et puddelkostyme. Dollarsmykket hun har rundt halsen kan kanskje hinte om at hun var med i programmet "i lomma på silje" hvor det kom fram at hun bruker mye penger.

Hun var også med i offshore så der får man svaret på dette med at hun har underholdt både til havs og på land.

Jeg vedder alle pengene mine på at puddelen er Mia Gundersen. Så sikker er jeg etter jeg så den kommentaren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...