Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelpes, så dårlig Ulrikke sang...kanskje hun gjorde det med vilje? Falskt som fy, og hun sprakk flere ganger.

Anonymkode: 761bb...eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes, så dårlig Ulrikke sang...kanskje hun gjorde det med vilje? Falskt som fy, og hun sprakk flere ganger.

Anonymkode: 761bb...eda

Garantert for å ikke avsløre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Mine forslag:

Elgen: Markus Bailey. Han sitter med et glass bailey i hånden, har møtt erna solberg på et grømt arrangement +++. Den føler jeg meg 95% sikker på.

Fugleskremselet: Trygve slagsvold Vedum. Stemmen høres ut som han og hintene virker å være i retning politiker. Han bor i tillegg på gård og elsker dyr.

Enhjørningen: Første som slo meg var Martha Louise men ser ikke for meg at hun er med på et sånt program..

Ravnen må være en idrettsutøver men aner ikke hvem..

Vikingen kan være Herman Dahl. Høres litt sånn ut hvertfall..

Puddelen var vrien.. Ser det ligger et prideflagg på gulvet i introen rett ved bena hennes og vedkommende spiser Marianne drops.. Kari Bremnes kanskje? Svigerinnen hennes heter jo Marianne Bremnes og hun var ordfører i Harstad.. evt så er det jo Marianne Bremnes selv men tviler.. Sier Kari Bremnes! Samtidig kan prideflagget tyde på at det kanskje er en homofil mann? Eller en lesbisk dame da :)

gaupen fikk vi jo svaret på hvem var.

Også trollet da.. Hvis det ikke er Ulrikke Brandstorp så spiser jeg luen min. Alt tydet på henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Utifra Ulrikke Brandstorp sin instastory å bedømme så er hun ikke trollet. Hun skriver rett ut at det ikke er henne og tagger NRK og sier hun gjerne er med  neste gang.

Med mindre hun og fyren som legger ut storyene lyger og legger ut gamle videoer så er det ikke henne.

Da må det jo være cess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Kom på en ting til. 

Erlend Elias danset jo med Marianne i skal vi danse. Derfor Marianne dropsene i introen? Prideflagget i introen fordi han er homofil.

Sikkert et bomskudd det og 😆

Godnatt 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elgen er nok Markus Bailey, enhjørningen kan være Martha Louise eller Marianne Auli,

trollet tror jeg er Unni Wilhelmsen, puddelen hørtes ut som Tomboy: Torhild Sivertsen,

fugleskremselet høres ut som Jan Bøhler

Vikingen kan være Alexander Rybak. 

Morsomt program, da!

Anonymkode: 5103b...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puddelen spiste Marianne-drops.... Tomboy - Torhild Sivertsen sang sammen med Marianne Antonsen. 

Anonymkode: 5103b...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha gøy å gjette. Så mange fine teorier her, jeg syntes det var kjempevanskelig. Hang meg også opp i marianne-drops men har ikke klart å skjønne det.

og enhjørningen, der var det jo både hest og bilde av kongeparet,,. Så jeg tenkte Martha, men føler det ble for opplagt?

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha gøy å gjette. Så mange fine teorier her, jeg syntes det var kjempevanskelig. Hang meg også opp i marianne-drops men har ikke klart å skjønne det.

og enhjørningen, der var det jo både hest og bilde av kongeparet,,. Så jeg tenkte Martha, men føler det ble for opplagt?

Anonymkode: 27170...3f0

Ja, pluss at hun drev med noen sånne typisk kongelige vinke-bevegelse, og det med at noen mente hun hadde en skrue løs (engle-greia). Men blir VELDIG overrasket om det er henne, selv om alle hintene tilsier det 😃

Anonymkode: d7e7c...48a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andreas wahl

Anonymkode: 518d9...627

Han var jo opptatt på SVD på samme sendetidspunkt...

Anonymkode: ac1f0...b59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet må være Ingeborg Walther fra Stjernekamp😊

Anonymkode: ac1f0...b59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kopi av The Masked singer med andre ord. 

Anonymkode: 812cd...17a

Det er det vel ingen som har forsøkt å legge skjul på heller?

Anonymkode: ac1f0...b59

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puddelen tenker jeg er en mann. Personen i det kostymet var veldig tynn og smal, ikke en figur man ofte ser på kvinner. Jeg tenker Erlend Elias er et godt forslag. Han har gått masse ned i vekt i det siste.

Forresten: Jan Thomas er jo heeeelt ute med gjetningene sine! Jeg syns også det er vanskelig å gjette, men hans forslag er jo helt fjerne. Nicolai Ramm er den som har best resonnement og som jeg har vært mest enig med.

Anonymkode: ec22d...134

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ravnen er Anne Rimmen. Har ikke hun vært kommentator under OL og i Holmenkollen? Er sammen med Ailo Gaup som flyr høyt med motorsykkelen sin, og har barn som flyr lavt🤪 Gaup har vel vunnet masse medaljer i ulikt metall?? Vet ikke om hun har bosatt seg i skogen....

Anonymkode: 42ab5...a22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Märtha kunne ikke bli avbildet som en de gjettet en gang. Så lite vil hun ha med programmet å gjøre. Mulig hintene pekte litt mot henne med vilje, men Marianne Aulie er en god kandidat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, minister-mio said:

Märtha kunne ikke bli avbildet som en de gjettet en gang. Så lite vil hun ha med programmet å gjøre. Mulig hintene pekte litt mot henne med vilje, men Marianne Aulie er en god kandidat.

Det var en til de ikke viste bilde av, husker ikke hvem. Var ikke bare det at de ikke raskt nok klarte å finne et bilde de hadde lov til å bruke? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elgen har vi gjettet er Bjarte Hjelmeland.

Fugleskremsel Lars Monsen

Viking kan være han Viktor som var med i Newton og Skal vi danse? Eventuelt Alan Walker/Kygo.

 

Trollet er nok ikke Linni, men mye lik i personlighet. Kanskje Ulrikke som noen andre skrev her inne. 

 

 

 

 

Anonymkode: aff41...6e6

Elgen er en nordlending. Et "dæsken" unnslapp før teknikerne fikk slått av mikrofonen etter sangen.

Anonymkode: b0eec...ce4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trollet er sangeren Ulrikke. Fugleskremselet er en politiker. Ellers har jeg ikke peiling

Anonymkode: e528f...0a5

Fugleskremselet er Eyvind Hellstrøm

Anonymkode: b0eec...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...