Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan noen forklare hvordan det fungerer med hvem som må avsløre hvem de er bak masken? 😬 Jeg skjønte ikke helt. At noen seere har gjettet riktig? Det må jo i så fall ha vært flere enn Susann som ble gjettet riktig?

Anonymkode: 0e3b0...31d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare hvordan det fungerer med hvem som må avsløre hvem de er bak masken? 😬 Jeg skjønte ikke helt. At noen seere har gjettet riktig? Det må jo i så fall ha vært flere enn Susann som ble gjettet riktig?

Anonymkode: 0e3b0...31d

Folk stemmer på favorittene sine på NRK.no, og den som har fått færrest stemmer må ta av masken og avsløre hvem de er.

Anonymkode: 17329...049

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

15 timer siden, Kristina S. skrev:

Var det sånn det var, våget ikke å spørre. Trodde at hvis dommerne gjettet riktig på en av dem, måtte vedkommende ta av seg masken, og hvis de gjetter riktig på flere så må flere ta av seg masken. Hva er funksjonen til dommerne da? Og hva er vitsen med å gjette riktig, hvis de ikke tar av seg masken? 

Tror ikke de er dommere. De er mer der som hjelp, for å finne ut hvem det er tror jeg.

Endret av *Emma*
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk stemmer på favorittene sine på NRK.no, og den som har fått færrest stemmer må ta av masken og avsløre hvem de er.

Anonymkode: 17329...049

Takk!

Anonymkode: 0e3b0...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jan Bøhler og Ulrikke er bankers. Marianne Auli og Markus Bailey relativt sikre pga hintene. Hørtes også ut som Aleksander Walmann og Inger Lise Rypdal er med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være Aune Sand som er elgen.

Fikk en følelse av det da han så på det glasset.

Anonymkode: 04632...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kristina S. skrev:

Var det sånn det var, våget ikke å spørre. Trodde at hvis dommerne gjettet riktig på en av dem, måtte vedkommende ta av seg masken, og hvis de gjetter riktig på flere så må flere ta av seg masken. Hva er funksjonen til dommerne da? Og hva er vitsen med å gjette riktig, hvis de ikke tar av seg masken? 

De kalles ikke dommere heller, men detektiver 😊

Jeg trodde ikke jeg ville like programmet, men det var jo gøy! Har sett halve, blir resten i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Kristina S. skrev:

Håper noen kan sy opp buksa til programlederen, så hun slipper å snuble i den.

Enig. Det så ut som om hun var en liten jente som hadde kledd seg ut i pappas avlagte dress. Den var altfor stor til henne. 

Anonymkode: ec839...2cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BrukonymAner skrev:

Jan Bøhler og Ulrikke er bankers. Marianne Auli og Markus Bailey relativt sikre pga hintene. Hørtes også ut som Aleksander Walmann og Inger Lise Rypdal er med. 

Hvem var Jan bøhler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har JT dominert media såpass mye at jeg orker ikke å verken se eller høre mer av denne fyren, om han sexliv, dårlig tilslørte sjekkingen av hver mann på to ben, om penisen sin eller andre sin osv :sarkasme:

Anonymkode: ef623...23c

Hvorfor i all verden leser du om han/ ser på program der han er med da?  Jeg ser av og til et bilde av ham mens jeg sitter og surfer på nett, men ettersom jeg ikke er noe interessert så klikker jeg meg ikke inn. Samme med tv-program, ser det ikke interessant ut så velger jeg noe annet og tenker ikke mer på det.  Jeg så forresten på Top Model sammen med datteren min for en del år siden og da var JT en av programlederne, det er det eneste programmet jeg har sett ham i 😄

Anonymkode: 76897...5bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at trollet er Hanne Sørvaag. 

De spilte Dolly parton musikk under hintet og hun synger og hyller Dolly Parton. 

+ hun kan synge lyst og høyt og høyden var riktig også.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...