Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig morsomt program! Jeg er enig med flere av forslagene her, men tror derimot trollet er Carina Dahl! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet er jo cess. 100 % veldig lett å høre på stemmen. Også når hun snakker litt sånn tullete så har hun et spesielt toneleie, var samme i introen. De som har sett mye på brille vet 😛

Anonymkode: 2d32b...a2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Jeg tror jeg skjønner  hvorfor  dette ikke fenget  meg . Jeg hører dårlig så masker funker ikke for meg .  Pluss jeg vet ikke hvem halvparten  av  folka  som dere nevner er.  Så da forsvinner mye av det som er gøy  men flotte  kostymer var det. Skal  nok prøve en episode til . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Frosendiva skrev:

Jeg tror jeg skjønner  hvorfor  dette ikke fenget  meg . Jeg hører dårlig så masker funker ikke for meg .  Pluss jeg vet ikke hvem halvparten  av  folka  som dere nevner er.  Så da forsvinner mye av det som er gøy  men flotte  kostymer var det. Skal  nok prøve en episode til . 

Jeg digger dette programmet, men er enig i det sistnevnte du sier. Jeg er redd for at jeg ikke skal ha hørt om folkene når de tar av seg maskene. Samboer og jeg ble så skuffa da vi så program 1, fordi vi aldri hadde hørt om hun som var gaupa😂

Anonymkode: a8bf1...b77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg digger dette programmet, men er enig i det sistnevnte du sier. Jeg er redd for at jeg ikke skal ha hørt om folkene når de tar av seg maskene. Samboer og jeg ble så skuffa da vi så program 1, fordi vi aldri hadde hørt om hun som var gaupa😂

Anonymkode: a8bf1...b77

Da må dere være veldig unge. For alle over 30 som følger med litt (og yngre om man har vært interessert i håndball) er hun et veldig kjent fjes.

Anonymkode: cfc7e...1a1

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet noe om det røde flagget med en svart figur som ravnen viftet med? Et lands flagg? Kommunevåpen? En logo? Jeg finner ikke noe som ligner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Kitcat skrev:

Noen som vet noe om det røde flagget med en svart figur som ravnen viftet med? Et lands flagg? Kommunevåpen? En logo? Jeg finner ikke noe som ligner....

Kan det være at det som er på flagget ikke betyr så mye, men at det er symbol på at hun har vært flaggbærer i OL?
Det har Liv Grete Skjelbreid Poiree.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at veldig mange av hintene til ravnene passer m Liv-Grete, men er hun så god på dialekter at hun klarer å legge bort sin sånn? 


Nå har jeg hørt sangen igjen og syns stemmen likner Marte Stokstad. Men ingen av hintene passer vel henne?
(En del passer som noen sier søsteren Anne Rimmen....men er det hennes stemme?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puddelen, Maria Haukås Mittet? 🙈
Fugleskremselet, Halvor Bakke? 🙈

Anonymkode: 7a1e4...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må dere være veldig unge. For alle over 30 som følger med litt (og yngre om man har vært interessert i håndball) er hun et veldig kjent fjes.

Anonymkode: cfc7e...1a1

Ja, du har ikke feil der,🙈 men håper allikevel at det er noen vi unge kan kjenne igjen. 

Anonymkode: a8bf1...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig nysgjerrig på enhjørningen. Lurer på hvem det er. Må være noe med kongehuset 🤔  så jeg tenker Martha , Mette Marit eller Maud Angelica 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Lolland78 skrev:

Er veldig nysgjerrig på enhjørningen. Lurer på hvem det er. Må være noe med kongehuset 🤔  så jeg tenker Martha , Mette Marit eller Maud Angelica 

Tror aldri noen av disse hadde stilt opp på dette programmet 😱 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele programmet er et ekkelt konsept rappet fra utlandet. 

Anonymkode: 5aeb5...97e

Dette har vi diskutert tidligere i tråden. Programkonseptet er solgt til mange land. Dette er vanlig innen tv-bransjen, og programmer utviklet i Norge selges på samme måte til utlandet. Ingenting unormalt med det.

Endret av Sessan_
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror fugleskremselet er Slagsvold Vedum. Syns det hørtes ut som stemmen hans da den var forvrengt, kan ikke mye om han, men syns hintene passet, og i klippet etter han var ferdig med å synge, syns jeg det var en veldig tilgjort "hahaha" latter, gjerne for å kamuflere den han har til vanlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Puddelen, Maria Haukås Mittet? 🙈
Fugleskremselet, Halvor Bakke? 🙈

Anonymkode: 7a1e4...c5c

Tippet det samme 😊

Anonymkode: 73d4a...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur:

Elgen - Markus Bailey

Enhjørning - Martha Louise

Fugleskremsel - Trygve Slagsvold Vedum

Puddelen - Mia Gundersen

Ravnen - eneste jeg er usikker på

Trollet - Ulrikke Brandstorp

Vikingen - Herman Dahl

Anonymkode: 39a33...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sessan_ skrev:

Dette har vi diskutert tidligere i tråden. Programkonseptet er solgt til mange land. Dette er vanlig innen tv-bransjen, og programmer utviklet i Norge selges på samme måte til utlandet. Ingenting unormalt med det.

Nei, men unormalt dårlig konsept.

Anonymkode: 5aeb5...97e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...