Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, neon_sun said:

Fugleskremselet er han i Knutsen og ludviksen tror jeg. Han med brillene, Gustav Lorentzen? 

Han har vært død i ti år..

Anonymkode: ee31b...2a9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært død i ti år..

Anonymkode: ee31b...2a9

Herregud, det måtte jeg faktisk ta bort. Trodde det var han andre og Google det faktisk først, men så det ikke stemte, så da trodde jeg det var jeg som rotet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet må være Ulrikke, det høres ut som henne når hun synger og alle hintene passer

- Trollet sover eller jobber, Ulrikke har sagt mange ganger at hun lever under mottoet "våkentid er arbeidstid"

- Trollet har grønt hår, Ulrikke har hatt blått

- Konkurransetroll, hun har deltatt på idol, the voice, mgp og stjernekamp og hun har vel sagt at hun har konkurranseinnstinkt også

- Savner en folkefest, referanse til ESC som ble avlyst

-Smykke med love rundt halsen, hun ga nettopp ut singelen "what would you do for love"

- Jakten på kjærligheten kan være referanse til at hun har deltatt på allsang på grensen der Katrine Moholt er programleder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk ravnekostyme, litt av en jobb som ligger bak 😀😮👏🏻

Endret av Little Diva
Autokorrekt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan puddelen være Anneli Marian Drecker?  Hun har lagd sanger til Grand Prix. Vært med i flere grupper og solo. Er med rundt bordet på hver gang vi møtes. Hun er fra Tromsø. 

Anonymkode: 5103b...581

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, aragog skrev:

Trollet må være Ulrikke, det høres ut som henne når hun synger og alle hintene passer

 

Jeg trodde og det, men hun har jo filmet fra hyttetur på snap hele helgen. Det kan jo være gamle klipp, men i det ene klippet sa hun til og med at "Jeg hører at mange tror jeg har vært ett troll i kveld, men det er ikke meg: Jeg blir gjerne med neste sesong nrk". Det ville jo være direkte løyn isåfall om trollet er henne.....så jeg tror ikke det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2020 den 21.18, AnonymBruker skrev:

Skeptisk! Spesielt når jeg ser programlederen. Hun kunne gjort litt utav seg med sminke og hår om ikke annet. Og latt være med slike grimaser. 

Anonymkode: 64796...418

Kudos til henne for naturlighet!! 👏🏻
Ikke alle har lyst å se ut som ei sminkedokke, heller ikke på tv.

Hvis du trenger sminke i livet ditt, anbefaler jeg deg å søke opp «Ru Pauls dragrace» 🤓

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SpeilEggos skrev:

Kudos til henne for naturlighet!! 👏🏻
Ikke alle har lyst å se ut som ei sminkedokke, heller ikke på tv.

Hvis du trenger sminke i livet ditt, anbefaler jeg deg å søke opp «Ru Pauls dragrace» 🤓

Synes Silje klarte seg bra, med eller uten sminke. Heier på henne!!

Anonymkode: 16848...006

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig gøy. Her hjemme ble vi hakket mer engasjerte enn som sunt er, så vi har spolet frem og tilbake, sjekket hint, googlet og tippet. Er ganske sikker på at vi vet hvem de fleste er, aller mest på grunn av hintene. Har litt problemer med Ravnen og Puddelen. Her fikk vi liksom ikke hintene, kropp og stemme til å passe så godt sammen at vi klarte å lande helt på noen.

Artig å lese hva folk har bitt seg merke i her i tråden også. Ser det kommer forslag på noen som jeg tenker er interessante og så kommer det forslag som jeg mener er helt bort i natta, da hintene ikke stemmer.
Irriterte meg litt over at det ikke virket som om detektivene i panelet la merke til hintene mange ganger. De kom jo med gjettinger som ikke passet inn i det hele tatt. Men jeg tror det faktisk er litt av konseptet, at de skal forvirre oss.
Gleder meg til nye hint neste uke!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Trollet er Katarina Flatland. Hun er legestudent, har hatt konkurranseprogram på tv2 i sommer, og har vært programleder i Jakten på Kjærligheten.

Egentlig så tror jeg hun er Kathrine Moholt, men det er tydeligvis ikke mulig, så jeg må vel bare gi meg på den...

Anonymkode: 1568f...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på dette på nrk nett tv, og kunne heldigvis spole forbi prating og frem til syngingen. Dette synes jeg var kjedelig, men veldig fine kostymer.

Anonymkode: fc8ed...d5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Trollet er Katarina Flatland. Hun er legestudent, har hatt konkurranseprogram på tv2 i sommer, og har vært programleder i Jakten på Kjærligheten.

Egentlig så tror jeg hun er Kathrine Moholt, men det er tydeligvis ikke mulig, så jeg må vel bare gi meg på den...

Anonymkode: 1568f...2cf

Hun var på hytten sin i helgen, så heller tvilsomt.

Anonymkode: 16848...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Kristina S. skrev:

Hva kom dere frem til da @Angelheart2?  :)

 

He he, jeg slapp ikke unna den, nei. 
Tror Elgen er Markus Bailey, fugleskremselet er Trygve Slagsvold Vedum, Enhjørningen... alle hintene stemmer på Märtha Louise, men får ikke stemmen til å passe, så denne er vi litt uenige om i heimen, Trollet trodde vi var Ulrikke B, men har endret til Julie Bergan, Vikingen trodde vi kanskje var Dennis Vareide, men kan helle litt mer mot Herman Dahl etter hvert. Vi er i alle fall helt sikre på at dette er en person som appellerer mer til de yngre, som en you-tuber. 

Hintene vi har plukket opp på Ravnen sier at dette er en idrettsutøver som har deltatt i flere OL, tatt medaljer, men har nå lagt opp. Vi tror også ravnen har flere i familien som har tatt medaljer, men kanskje i andre idretter enn ravnen selv. Trodde først det var Heidi Løke, men fikk ikke alle hintene til å stemme helt, i tillegg så falt det helt bort da Susann Goksør var gaupa, for jeg tror ikke det er to håndballspillere med. Er det noen som så hvilket flagg hun veivet med i introen? Et rødt flagg med bilde av en svart fugl, tror jeg (det var ikke det albanske flagget...)....tipper det er et hint.
Puddelen er jeg helt blank på. Er enig i at flere av hintene + stemmen kan ligne på Jenny Jensen, men kroppen på puddelen stemmer overhodet ikke med Jenny. Dessuten hadde Jenny Jensen mye dårligere engelskuttale i den engelsk låta ho stilte med i MGP.
Så irriterende at vi ikke få avslørt alle på en gang! (Eller, nei... da hadde det jo ikke vært så spennende, da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om ravnen kan være Christina Vukicevic Demidov. 

Anonymkode: f4156...6cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om ravnen kan være Christina Vukicevic Demidov. 

Anonymkode: f4156...6cd

Oj, kjempebra forslag!

Anonymkode: ec22d...134

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puddelen må våre Anneli Drecker fra Bel Canto. Heter Marian til mellomnavn (dropsposen), debuterte som barn i filmen Søsken på guds jord (antall hundeår), vært dommer i Idol (latt seg underholde), sittet rundt et bord (Hver gang vi møtes), reist verden rundt med Bel Canto (og med AHA?). Og kroppen passer. Eneste jeg ikke finner ut av, er dette med å ha undeholdt til sjøs. 

Anonymkode: 2cb39...d02

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...