Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Palma skrev:

Jeg er rimelig sikker på at trollet er Hanne Sørvaag. 

De spilte Dolly parton musikk under hintet og hun synger og hyller Dolly Parton. 

+ hun kan synge lyst og høyt og høyden var riktig også.  

Aha, det kan stemme! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Kanskje Trollet var Lisa Børud? 🤔

Var ikke trollet en som likte å feste? Jeg tipper lb er avholds

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BrukonymAner skrev:

Jan Bøhler og Ulrikke er bankers. Marianne Auli og Markus Bailey relativt sikre pga hintene. Hørtes også ut som Aleksander Walmann og Inger Lise Rypdal er med. 

Jan Bøhler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minister-mio skrev:

Jan Bøhler?

Fugleskremselet vil jeg tro. 

Anonymkode: f4156...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fugleskremselet vil jeg tro. 

Anonymkode: f4156...6cd

Å. Syntes ikke det ligner. Men mulig jeg har hengt meg opp i at det er vedum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elgen er Marcus Baily. Han er høy, kan danse og har god sangstemme. Pluss det ble skjenket bailys i et glass i introen. 

Anonymkode: 2140e...ad4

Jeg tror ikke det var det. Elgen hadde knallblå øyne og en kostyme som glitret enormt. Masse bling. Men det er en mann med stemme og rytme iallfall. Så holder en knapp på en yngre person enn Hjelmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Little Diva skrev:

Jeg tror ikke det var det. Elgen hadde knallblå øyne og en kostyme som glitret enormt. Masse bling. Men det er en mann med stemme og rytme iallfall. Så holder en knapp på en yngre person enn Hjelmeland.

Fordi elgen har blå øyne så betyr det ikke at personen har det 😂

Anonymkode: acf8d...ee8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sozzenn skrev:

Mine forslag:

Elgen: Markus Bailey. Han sitter med et glass bailey i hånden, har møtt erna solberg på et grømt arrangement +++. Den føler jeg meg 95% sikker på.

Fugleskremselet: Trygve slagsvold Vedum. Stemmen høres ut som han og hintene virker å være i retning politiker. Han bor i tillegg på gård og elsker dyr.

Enhjørningen: Første som slo meg var Martha Louise men ser ikke for meg at hun er med på et sånt program..

Ravnen må være en idrettsutøver men aner ikke hvem..

Vikingen kan være Herman Dahl. Høres litt sånn ut hvertfall..

Puddelen var vrien.. Ser det ligger et prideflagg på gulvet i introen rett ved bena hennes og vedkommende spiser Marianne drops.. Kari Bremnes kanskje? Svigerinnen hennes heter jo Marianne Bremnes og hun var ordfører i Harstad.. evt så er det jo Marianne Bremnes selv men tviler.. Sier Kari Bremnes! Samtidig kan prideflagget tyde på at det kanskje er en homofil mann? Eller en lesbisk dame da :)

gaupen fikk vi jo svaret på hvem var.

Også trollet da.. Hvis det ikke er Ulrikke Brandstorp så spiser jeg luen min. Alt tydet på henne.

 

Enig om Elgen, Fugleskremselet og Vikingen😊

Tror Trollet er Ingeborg Walter. Stemmen ligner og siden hun heter Walter og Walters Mandler er sjokolde, som det var bilde av i hintene. Pluss at hun har spilt hovedrollen i musikalen «Trolle».

Tror at Puddelen er Erlend Elias. Han er nordlending, i hintene var regnbueflagget og han er homofil. Marianne-dropsene, han danset med Marianne i Skal vi danse.

Et fattig gjett på Ravnen fra meg er Anita Valen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BrukonymAner skrev:

Jan Bøhler og Ulrikke er bankers. Marianne Auli og Markus Bailey relativt sikre pga hintene. Hørtes også ut som Aleksander Walmann og Inger Lise Rypdal er med. 

Hvem skal Jan Bøhler være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BrukonymAner skrev:

Jan Bøhler og Ulrikke er bankers. Marianne Auli og Markus Bailey relativt sikre pga hintene. Hørtes også ut som Aleksander Walmann og Inger Lise Rypdal er med. 

Enig... Marianne Auli har vokst opp med hester, og det kan være klovnebildene Skeidar kjøper som det hinter til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Jeg er 100% på at elgen er Markus Bailey. Der stemmer alle hintene på han. 

Jeg er også 100% sikker på at puddelen er Mia Gundersen. Der stemmer også alle hintene. Da er det ikke så rart hun snakker nordlandsk for hun hadde blitt avslørt på sekundet med egen dialekt. 

Fugleskremsel er Vedum eller Jan Bøhler.

Resten er jeg så mye fram og tilbake på at jeg snart klikker. Spesielt ravnen og enhjørningen var vrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sozzenn
3 minutter siden, Marrrita skrev:

Enig om Elgen, Fugleskremselet og Vikingen😊

Tror Trollet er Ingeborg Walter. Stemmen ligner og siden hun heter Walter og Walters Mandler er sjokolde, som det var bilde av i hintene. Pluss at hun har spilt hovedrollen i musikalen «Trolle».

Tror at Puddelen er Erlend Elias. Han er nordlending, i hintene var regnbueflagget og han er homofil. Marianne-dropsene, han danset med Marianne i Skal vi danse.

Et fattig gjett på Ravnen fra meg er Anita Valen.

Erlend Elias satt hjemme å så på programmet selv. Han la ut på snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marrrita skrev:

Hvem skal Jan Bøhler være?

Fugleskremselet. Han har jo byttet parti... og stemmen var ganske lik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sozzenn skrev:

Erlend Elias satt hjemme å så på programmet selv. Han la ut på snapchat.

Åja, hm. Uten at det kan være mulig at det var staget? De kan sikkert gå langt for å få det til å se ut som de ikke var der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Marrrita skrev:

Åja, hm. Uten at det kan være mulig at det var staget? De kan sikkert gå langt for å få det til å se ut som de ikke var der.

Men hvis man ser sang-delen på nytt og hører på stemmen, så føler ihvertfall jeg at det er ganske åpenbart at det ikke er Erlend Elias. Han har en veldig spesiell og nasal stemme, som jeg ikke gjenkjenner i syngingen. Og syngingen er åpenbart en dame. Hørte på den igjen med innstilling om at det egentlig er en mann som synger, men det mener jeg det umulig kan være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi elgen har blå øyne så betyr det ikke at personen har det 😂

Anonymkode: acf8d...ee8

Selvfølgelig ikke. Men dersom kostymene har særtrekk til de som bærer de og hint, så  kan man vel ikke se bort fra det🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn
2 minutter siden, Mynona skrev:

Vet ikke hvem Ingeborg Walter og Herman Dahl er jeg...? 

Søk på youtube på de begge. Herman Dahl er ukjent for meg og men ser hvorfor folk tror det er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...