Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

cerruti skrev (16 minutter siden):

Ja, og tenkte at noen hadde lest her inne 😂😂

Hva var deres mening?

Anonymkode: 212d5...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke glem at artistene er valgt ut for bortimot 2 år siden. Har tatt 1,5 år å lage kostymene, som er spesiallaget til hver enkelt. Derfor er jeg i tvil om Ulrikke og Ingeborg Walter f.eks. De var ikke kjendiser for 2 år siden vel? 

Anonymkode: 2cb39...d02

Ulrikke var med på stjernekamp for 2 år siden, etter å ha vært med på MGP og Idol før det igjen, så hun har vært kjent en stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (13 minutter siden):

Ulrikke var med på stjernekamp for 2 år siden, etter å ha vært med på MGP og Idol før det igjen, så hun har vært kjent en stund.

Men hun er ikke et veldig stort navn sammenlignet med de som har vært til nå... veldig marginal gruppe som visste hvem hun var på det tidspunktet. En 4. plass i MGP gir ikke akkurat kjendisstatus. Hun er knapt kjent nok nå til å bli castet tror jeg.

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia Gundersen synger ikke pent. Grusomt å høre på 😮 

Anonymkode: aaea2...d63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men har noen lest i Dagbladet om hva disse stemmeskspertene mener?

Anonymkode: 212d5...7df

 

Den første sangpedagogen sier:

Elgen: Skråsikker på Markus Bailey.

Trollet: Ulrikke Brandstorp, men hun er ikke helt sikker. Hun er innom at det kan være Walther eller Børud.

Vikingen: Hun tror det er Herman Dahl. Hun er ikke sikker.

Ravnen: Her er hun mest usikker, men hun tror det er Anne Rimmen.

 

Hanne Krogh uttaler seg, men er ikke sikker på noen ting og har lite å bidra med.

 

Sangpedagog nummer to sier:

Elgen: Markus Bailey.

Trollet: Ulrikke Brandstorp, Ingeborg Wather eller Tomine Harket.

Vikingen: Cengiz Al. Hun mener å avsløre ham på måten han snakker på.

Ravnen: Anne Rimmen, men hun er usikker. Definitivt ikke noen skolert sanger.

 

Det er forresten ikke bare her inne majoriteten er sikre på at det er Bailey, Rimmen, Brandstorp og Dahl, så jeg tenker ikke at de må ha lest her. Det samme skjer på andre diskusjonsplattformer. Alle disse har vært nevnt i programmet flere ganger nå, så det er ikke lenger vanskelig å ressonere seg frem til at det er dem uten å ha lest noe sted.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (55 minutter siden):

 

Den første sangpedagogen sier:

Elgen: Skråsikker på Markus Bailey.

Trollet: Ulrikke Brandstorp, men hun er ikke helt sikker. Hun er innom at det kan være Walther eller Børud.

Vikingen: Hun tror det er Herman Dahl. Hun er ikke sikker.

Ravnen: Her er hun mest usikker, men hun tror det er Anne Rimmen.

 

Hanne Krogh uttaler seg, men er ikke sikker på noen ting og har lite å bidra med.

 

Sangpedagog nummer to sier:

Elgen: Markus Bailey.

Trollet: Ulrikke Brandstorp, Ingeborg Wather eller Tomine Harket.

Vikingen: Cengiz Al. Hun mener å avsløre ham på måten han snakker på.

Ravnen: Anne Rimmen, men hun er usikker. Definitivt ikke noen skolert sanger.

 

Det er forresten ikke bare her inne majoriteten er sikre på at det er Bailey, Rimmen, Brandstorp og Dahl, så jeg tenker ikke at de må ha lest her. Det samme skjer på andre diskusjonsplattformer. Alle disse har vært nevnt i programmet flere ganger nå, så det er ikke lenger vanskelig å ressonere seg frem til at det er dem uten å ha lest noe sted.

 

 

Har Anne Rimmen blitt nevnt av noen av dommerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Iowa said:

Har Anne Rimmen blitt nevnt av noen av dommerne?

Nei, jeg husket feil. De andre som er riktige har blitt nevnt.

Endret av maskertbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iowa skrev (10 minutter siden):

Har Anne Rimmen blitt nevnt av noen av dommerne?

Nei de har bare gjetta på idrettsutøvere

Anonymkode: 27170...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskertbruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg husket feil. De andre som er riktige har blitt nevnt.

Ikke enda tror jeg, men bare vent. Nicolay Ramm foreslår nok det på lørdag :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hun er ikke et veldig stort navn sammenlignet med de som har vært til nå... veldig marginal gruppe som visste hvem hun var på det tidspunktet. En 4. plass i MGP gir ikke akkurat kjendisstatus. Hun er knapt kjent nok nå til å bli castet tror jeg.

Anonymkode: 9a415...b84

Dette er et familieprogram hvor unge som gamle skal kunne være med å gjette. Derfor tror jeg at de har med både den eldre og yngre generasjon. Ulrikke er vel for øvrig mer kjent enn andre forslag som har kommet inn på trollet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (6 timer siden):

Ulrikke var med på stjernekamp for 2 år siden, etter å ha vært med på MGP og Idol før det igjen, så hun har vært kjent en stund.

Jeg hadde ikke hørt om henne før mgp i år. 

Anonymkode: 7f8cd...153

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsatt skulle være noen tvil om det er Ulrikke som er trollet, bør dere se denne 😄🤘 Denne sang Trollet i første program.

Hun er også gjest i en podcast som heter Foodies med Emilie Nereng (Voe). Når Emilie spør hva hun alltid har i kjøleskapet, svarer Ulrikke makrell i tomat. Som er et hint i siste program av Maskorama 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Frøken detektiv said:

Hvis det fortsatt skulle være noen tvil om det er Ulrikke som er trollet, bør dere se denne 😄🤘 Denne sang Trollet i første program.

Hun er også gjest i en podcast som heter Foodies med Emilie Nereng (Voe). Når Emilie spør hva hun alltid har i kjøleskapet, svarer Ulrikke makrell i tomat. Som er et hint i siste program av Maskorama 😁

 

Denne har vært nevnt mange ganger før. Synd at han fyren skråler så fælt at det er vanskelig å høre hvordan hun synger den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Marsipanmor said:

Kunne vi ikke bare bestemt oss for at vi sender trollet til Grand Prix neste år? Ikke som personen inni kostymet, men selve trollet:) 

Troll kommer jo fra Norge, så ingen kan vel reagere på det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (3 timer siden):

Dette er et familieprogram hvor unge som gamle skal kunne være med å gjette. Derfor tror jeg at de har med både den eldre og yngre generasjon. Ulrikke er vel for øvrig mer kjent enn andre forslag som har kommet inn på trollet.

Joa, Ulrikke er vel mest kjent etter Cess.

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

maskertbruker skrev (33 minutter siden):

 

Denne har vært nevnt mange ganger før. Synd at han fyren skråler så fælt at det er vanskelig å høre hvordan hun synger den.

Sorry, det har jeg ikke fått med meg. Kom over videoen tilfeldigvis på YouTube i går 😄

Ja enig i at han fyren gjør det litt vanskelig å høre Ulrikke, men syntes jeg kjenner igjen måten å synge den på i Trollets versjon. Og videoen er lagt ut for tre år siden. I tillegg er den nok øvet en del på siden den gang 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken detektiv skrev (55 minutter siden):

Hvis det fortsatt skulle være noen tvil om det er Ulrikke som er trollet, bør dere se denne 😄🤘 Denne sang Trollet i første program.

Hun er også gjest i en podcast som heter Foodies med Emilie Nereng (Voe). Når Emilie spør hva hun alltid har i kjøleskapet, svarer Ulrikke makrell i tomat. Som er et hint i siste program av Maskorama 😁

Det lille det går an å høre høres jo ikke likt ut som trollet i det hele tatt. Ulrikke synger mye mer «kraftig»

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det lille det går an å høre høres jo ikke likt ut som trollet i det hele tatt. Ulrikke synger mye mer «kraftig»

Anonymkode: 27170...3f0

Da er vi uenige og det er helt greit 😄

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...