Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herre min hatt, krangler dere virkelig om Trollet er Cess eller Ulrikke? 😂

Hadde isåfall vært hysterisk morsomt hvis det faktisk viste seg å være Else Kåss Furuseth. Der passer jo mange av hintene. Ikke minst dette med kjærligheten 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken detektiv skrev (11 minutter siden):

Herre min hatt, krangler dere virkelig om Trollet er Cess eller Ulrikke? 😂

Hadde isåfall vært hysterisk morsomt hvis det faktisk viste seg å være Else Kåss Furuseth. Der passer jo mange av hintene. Ikke minst dette med kjærligheten 😉

Hvem tror du det er?

Anonymkode: 27170...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken detektiv skrev (17 minutter siden):

Herre min hatt, krangler dere virkelig om Trollet er Cess eller Ulrikke? 😂

Hadde isåfall vært hysterisk morsomt hvis det faktisk viste seg å være Else Kåss Furuseth. Der passer jo mange av hintene. Ikke minst dette med kjærligheten 😉

Hadde vært veldig gøy om trollet var Else da 😄 Jeg syns det høres ut som Ulrikke eller Ingeborg Walther. Cess har jeg aldri hørt synge og jeg husker ikke hvordan snakkestemmen hennes er. Har ikke sett henne på TV så mange ganger må jeg innrømme 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvem tror du det er?

Anonymkode: 27170...3f0

Jeg følte meg først veldig sikker på Maria H Mittet. Alle hint passet, selv det med kjærligheten. (Ref til teksten i Hold on, be strong). Men hun er på juleturne for tiden.

Akkurat nå tror jeg mest på Ulrikke, men hvis det stemmer at hun hadde lagt ut story med direktesendt SVD i bakgrunnen, blir jeg litt i tvil. Cess... Nja, sier ikke at det ikke kan være henne. Men er ikke helt overbevist 

Uansett er dette bare på gøy og jeg gleder meg til å se hvem som er under maskene. Spiller ingen rolle om jeg har rett eller ei, selv om det hadde vært gøy å tippe riktig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer litt om de som ikke mener Ulrikke er trollet er de samme som ikke mente Inger Lise Rypdal var enhjørningen og Mia Gundersen ikke kunne være puddelen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (14 minutter siden):

Hadde vært veldig gøy om trollet var Else da 😄 Jeg syns det høres ut som Ulrikke eller Ingeborg Walther. Cess har jeg aldri hørt synge og jeg husker ikke hvordan snakkestemmen hennes er. Har ikke sett henne på TV så mange ganger må jeg innrømme 🙈

Ja det hadde vært gøy 😄

Har vært litt inne på Ingeborg jeg også. Og Lisa Børud. Og Ulrikke. Men ikke funnet noen som virkelig passer hintene helt 100 % enda 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Trollet synger utrolig bra, MEN, hvis man hører ordentlig så har hun ikke fullstendig kontroll på de høyeste tonene. Så tviler på det er ulrikke. Ikke bare pga det, men pga alt annet også, er overbevist om at det er cess

Anonymkode: 27170...3f0

Ehhh, Inger Lise Rypdal, som er en etablert artist sa at det var tungt å synge inni maska. Trollet har et svært hode som sikkert ikke er så lett, så at man ikke synger helt rent trenger ikke bety at det ikke er en god artist inni der.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Maria Stavang synge tro? Tenkte på Trollet. Driver med komedie og youtube, standup på Latter osv. Skulle på turne med showet Nesten voksen. Trollet vil ikke bli voksen. Vil leke. Hun jobber/har jobbet i barnehage ved siden av karrieren. Vil ikke låse seg til en ting. Har gjort stort nummer av å aldri ha hatt kjæreste (men har nettopp blitt sammen med komikeren Magnus Devold). Kan hun synge? 

Anonymkode: 2cb39...d02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Marsh said:

Bare lurer litt om de som ikke mener Ulrikke er trollet er de samme som ikke mente Inger Lise Rypdal var enhjørningen og Mia Gundersen ikke kunne være puddelen?

Jeg føler meg helt sikker på at det er Ulrikke, og jeg har hatt rett på alle hittil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kan Maria Stavang synge tro? Tenkte på Trollet. Driver med komedie og youtube, standup på Latter osv. Skulle på turne med showet Nesten voksen. Trollet vil ikke bli voksen. Vil leke. Hun jobber/har jobbet i barnehage ved siden av karrieren. Vil ikke låse seg til en ting. Har gjort stort nummer av å aldri ha hatt kjæreste (men har nettopp blitt sammen med komikeren Magnus Devold). Kan hun synge? 

Anonymkode: 2cb39...d02

Fant ut at hun har gitt ut en russelåt, og at hun har danset salsa (dansetroll) 

Anonymkode: 2cb39...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (9 timer siden):

Bare lurer litt om de som ikke mener Ulrikke er trollet er de samme som ikke mente Inger Lise Rypdal var enhjørningen og Mia Gundersen ikke kunne være puddelen?

Jeg har gjettet riktig på alle bortsettfra Gaupa til nå. Og tror det er Cess😅 

Tror vi bare kan konkludere med at trollet blir vi ikke enige om før neste helg  😉

Håper vi får se ravnen i kveld.

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (9 timer siden):

Ehhh, Inger Lise Rypdal, som er en etablert artist sa at det var tungt å synge inni maska. Trollet har et svært hode som sikkert ikke er så lett, så at man ikke synger helt rent trenger ikke bety at det ikke er en god artist inni der.

De synger vel ikke live, men mulig de har hatt på kostymet når de har spilt inn på forhånd også, for ikke å avsløre seg for alle i produksjonen.

Anonymkode: d7e7c...48a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Syns det er mer festlig med de som hardnakket påstår det er ulrikke når ingen av hintene stemmer med henne🤣😄

Anonymkode: 27170...3f0

Hvilke hint stemmer ikke med Ulrikke?

Hun savner en real folkefest- Eurovision

Hun er dansetroll, konkurransetroll

Perfeksjonist og kritisk til seg selv

Våkentid er jobbetid

Stjerna på genseren kan henvise til stjernekamp

Var i svømmehallen hver uke med mammaen sin som hun har et veldig godt forhold til

Kjøpte en gang 200 bokser makrell i tomat

Leken, laget korona TV

Finnes det kjærlighet for sånne som meg- Spiller Liesel i Sound of Music

Binder seg ikke til en sjanger- Hun har vært med på stjernekamp, spiller i musikal, er med på MGP

Lever for applaus

4 tallet: Hun ble nr 4 første gang i MGP, var med i 4. delfinale i årets MGP, har nr 44 i Kompani Lauritzen

Har selv uttalt at venner og kjærlighet har hun ikke hatt tid til. 

Kan snakke i timesvis uten noen i rommet

Og, sist men ikke minst: Stemmen, man hører jo at det er henne.

Blir meget overrasket om det viser seg å være noen andre, og skulle det være Cess så burde hun virkelig slutte som komiker og bli artist....

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsh skrev (5 minutter siden):

Hvilke hint stemmer ikke med Ulrikke?

Hun savner en real folkefest- Eurovision

Hun er dansetroll, konkurransetroll

Perfeksjonist og kritisk til seg selv

Våkentid er jobbetid

Stjerna på genseren kan henvise til stjernekamp

Var i svømmehallen hver uke med mammaen sin som hun har et veldig godt forhold til

Kjøpte en gang 200 bokser makrell i tomat

Leken, laget korona TV

Finnes det kjærlighet for sånne som meg- Spiller Liesel i Sound of Music

Binder seg ikke til en sjanger- Hun har vært med på stjernekamp, spiller i musikal, er med på MGP

Lever for applaus

4 tallet: Hun ble nr 4 første gang i MGP, var med i 4. delfinale i årets MGP, har nr 44 i Kompani Lauritzen

Har selv uttalt at venner og kjærlighet har hun ikke hatt tid til. 

Kan snakke i timesvis uten noen i rommet

Og, sist men ikke minst: Stemmen, man hører jo at det er henne.

Blir meget overrasket om det viser seg å være noen andre, og skulle det være Cess så burde hun virkelig slutte som komiker og bli artist....

 

Jobben hennes er ikke ikke å få oss i godt humør

Kan like gjerne være "prøver å lage den beste medisin" og ikke snakke i timesvis uten noen i rommet

Ikke spesielt kjent for å være leken eller barnslig, annet enn én greie på insta, hvor du må være en av de typ 15 000 følgerne hennes som hun hadde før Maskorama for å å vite om. Ellers er hun mer kjent for å være seriøs og jobbe jobbe jobbe, knallhardt. Ikke leke og tulle

Ikke drevet med ballsidrett eller dyr

Ikke kjent for å være godtemums

Jeg syns virkelig stjernekamp, mgp og Musikal er samme sjanger, hun synger.

Å stå på en scene og synge er ikke nytt for henne eller noe hun ville syns var skummelt å gjøre.

Hun er 25 år, og foreløpig vært i TO seriøse forhold. Bare fordi hun har hatt et opphold på 3 år betyr ikke det at hun aldri finner kjærligheten akkurat.

Ikke dansetroll nei, når danser hun annet enn litt småbevegelser når hun synger?

Konkurransetroll-Ja, hun har meldt seg på alt av sangkonkurranser for å prøve å slå igjennom. Uten hell. ( At Cess ble med i Maskorama har gjort Ulrikke mer kjent enn noen gang 😂)

 

Sist, men ikke minst: stemmen, du HØRER at det IKKE er henne. At noen hører Ulrikke er for meg veldig forunderlig

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jobben hennes er ikke ikke å få oss i godt humør

Kan like gjerne være "prøver å lage den beste medisin" og ikke snakke i timesvis uten noen i rommet

Ikke spesielt kjent for å være leken eller barnslig, annet enn én greie på insta, hvor du må være en av de typ 15 000 følgerne hennes som hun hadde før Maskorama for å å vite om. Ellers er hun mer kjent for å være seriøs og jobbe jobbe jobbe, knallhardt. Ikke leke og tulle

Ikke drevet med ballsidrett eller dyr

Ikke kjent for å være godtemums

Jeg syns virkelig stjernekamp, mgp og Musikal er samme sjanger, hun synger.

Å stå på en scene og synge er ikke nytt for henne eller noe hun ville syns var skummelt å gjøre.

Hun er 25 år, og foreløpig vært i TO seriøse forhold. Bare fordi hun har hatt et opphold på 3 år betyr ikke det at hun aldri finner kjærligheten akkurat.

Ikke dansetroll nei, når danser hun annet enn litt småbevegelser når hun synger?

Konkurransetroll-Ja, hun har meldt seg på alt av sangkonkurranser for å prøve å slå igjennom. Uten hell. ( At Cess ble med i Maskorama har gjort Ulrikke mer kjent enn noen gang 😂)

 

Sist, men ikke minst: stemmen, du HØRER at det IKKE er henne. At noen hører Ulrikke er for meg veldig forunderlig

Anonymkode: 9a415...b84

At noen IKKE hører Ulrikke er helt forunderlig for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (12 timer siden):

Bare lurer litt om de som ikke mener Ulrikke er trollet er de samme som ikke mente Inger Lise Rypdal var enhjørningen og Mia Gundersen ikke kunne være puddelen?

Jeg tror ikke det er Ulrikke, men tippet Inger Lise, Mia og Trygve. 

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La oss IKKE stemme på trollet i dag da, så slipper vi å krangle mer om hvem det er 😅

Anonymkode: d7e7c...48a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

La oss IKKE stemme på trollet i dag da, så slipper vi å krangle mer om hvem det er 😅

Anonymkode: d7e7c...48a

Da blir jo ikke maskorama noe gøy lenger🙊

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

At noen IKKE hører Ulrikke er helt forunderlig for meg.

Hvis det er henne så har hun mistet både særpreget, kraften og kontrollen på de høye tonene. Kostymet er selvsagt en faktor, men at det skal ha såå mye å si? 

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...