Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Marsh skrev (3 timer siden):

Hvilke hint stemmer ikke med Ulrikke?

Hun savner en real folkefest- Eurovision

Hun er dansetroll, konkurransetroll

Perfeksjonist og kritisk til seg selv

Våkentid er jobbetid

Stjerna på genseren kan henvise til stjernekamp

Var i svømmehallen hver uke med mammaen sin som hun har et veldig godt forhold til

Kjøpte en gang 200 bokser makrell i tomat

Leken, laget korona TV

Finnes det kjærlighet for sånne som meg- Spiller Liesel i Sound of Music

Binder seg ikke til en sjanger- Hun har vært med på stjernekamp, spiller i musikal, er med på MGP

Lever for applaus

4 tallet: Hun ble nr 4 første gang i MGP, var med i 4. delfinale i årets MGP, har nr 44 i Kompani Lauritzen

Har selv uttalt at venner og kjærlighet har hun ikke hatt tid til. 

Kan snakke i timesvis uten noen i rommet

Og, sist men ikke minst: Stemmen, man hører jo at det er henne.

Blir meget overrasket om det viser seg å være noen andre, og skulle det være Cess så burde hun virkelig slutte som komiker og bli artist....

 

Hun har også vært med i 4 stjerners middag. Der har du også en stjerne 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvis det er henne så har hun mistet både særpreget, kraften og kontrollen på de høye tonene. Kostymet er selvsagt en faktor, men at det skal ha såå mye å si? 

Anonymkode: d7fda...afa

De synger ikke live inne maskene. Kun live når de blir avslørt.

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilke sanger de skal synge i dag? Og er det en eller to som må ta av masken?

Anonymkode: 4ddcd...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

De synger ikke live inne maskene. Kun live når de blir avslørt.

Anonymkode: 9a415...b84

Hæ? Da forsvinner jo halve underholdningen:(

Anonymkode: 3be7f...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

De synger ikke live inne maskene. Kun live når de blir avslørt.

Anonymkode: 9a415...b84

Ifølge VG synger de live:

Produsent Strømstad sier det var overraskende lett å skaffe deltagere.

– Generelt opplever de maskerte en frihet i at ansiktet for en gangs skyld ikke står i sentrum, sier han.

Og for seerne som lurer på om deltagerne faktisk synger live bak maskene, så kan det opplyses at de gjør det.

– Det er ekstremt krevende, så de fortjener all honnør. Både sikt, varme og til en viss grad luft er en utfordring, og noe vi bruker mye tid på når vi lager kostymene, sier Strømstad.

Anonymkode: 3be7f...786

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maskertbruker skrev (23 timer siden):

Enig i at mange av hintene kan passe til Cess, men de passer like godt til Ulrikke. Det har kommet veldig mange hint nå, og alle hintene passer ikke helt tydelig til noen av dem. Det er ikke alt som er hint engang, og ting kan tolkes på flere måter. Slik har det vært med alle deltakerne.

Trollet er Ulrikke.

Stemmekontroll og sangprestasjoner: 90% peker mot Ulrikke. Sjansen for at en komiker som aldri har vist at hun kan synge SÅ bra faktisk kan det, er ikke stor.

Stemmen: 100% Ulrikke. Det er hennes stemme. Jeg er like sikker som når jeg hører folk jeg kjenner snakke, og slipper å snu meg og se dem for å kunne være sikker på hvem det er.

Jeg har forresten ikke noen ønsker om hvem deltakerne er. Jeg vil bare finne riktige svar, og det har jeg gjort.

Der tok du jammen meg feil! Litt dumt å være så skråsikker og «disse» andre brukere som er uenig meg deg. Ta deg en bolle. 

Anonymkode: 8d84f...17c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 timer siden):

At noen IKKE hører Ulrikke er helt forunderlig for meg.

Nå VET vi at det ikke er ulrikke, så du tok feeeeeil og vi har rett. Ædda bædda buse 😂

Anonymkode: 2d32b...a2c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå VET vi at det ikke er ulrikke, så du tok feeeeeil og vi har rett. Ædda bædda buse 😂

Anonymkode: 2d32b...a2c

Kan være henne likevel. At hun skal synge både som troll og i duett. Mulig hun lurer oss alle trill rundt. Så ædda bædda buse, trenger ikke truse! 😂

Anonymkode: a6c3c...76b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en samboer som sier at det faktisk kan være at Ulrikke fremdeles kan være trollet selv om hun skal synge sammen med vikingen, men dette er jo direkte og de kostymene er jo ikke bare å kaste på seg 😅 

Anonymkode: 04c48...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg en samboer som sier at det faktisk kan være at Ulrikke fremdeles kan være trollet selv om hun skal synge sammen med vikingen, men dette er jo direkte og de kostymene er jo ikke bare å kaste på seg 😅 

Anonymkode: 04c48...f9e

De har sagt at det tar 15-20 minutter å ta på kostymet, så kan gå hvis de skal synge langt nok fra hverandre. Flere som skal sitte med stoppeklokke😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det blir iallefall for dumt å spekulere i om Ulrikke er trollet, OG skal synge duett uten maske. Da er man litt for desperat etter å ha rett 😂

Jeg tror fortsatt at det er Cess, men er absolutt åpen for å diskutere andre GODE forslag. Er bare sååå lei denne Ulrikke greia.

Ellers beklager jeg at jeg tok feil av at de ikke sang live, det hørte jeg i kantina på jobb(NRK) som tydeligvis var en dårlig kilde 😉

Anonymkode: 9a415...b84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, det blir iallefall for dumt å spekulere i om Ulrikke er trollet, OG skal synge duett uten maske. Da er man litt for desperat etter å ha rett 😂

Jeg tror fortsatt at det er Cess, men er absolutt åpen for å diskutere andre GODE forslag. Er bare sååå lei denne Ulrikke greia.

Ellers beklager jeg at jeg tok feil av at de ikke sang live, det hørte jeg i kantina på jobb(NRK) som tydeligvis var en dårlig kilde 😉

Anonymkode: 9a415...b84

Null problem, jeg måtte bare sjekke selv 🙃

Anonymkode: 3be7f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående rekkefølge de synger i så ser man det inne på maskoramanettsidene. Trollet er først ut i dag, så ravn, Viking og elg.

Anonymkode: 9a415...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louiah skrev (Akkurat nå):

De har sagt at det tar 15-20 minutter å ta på kostymet, så kan gå hvis de skal synge langt nok fra hverandre. Flere som skal sitte med stoppeklokke😂

Kanskje det blir mer prating mellom sangene enn vanlig i kveld? 😂

Jeg tror ikke det er Ulrikke, nettopp fordi det blir for enkelt og innlysende. Ulrikke har jo sunget i rampelyset i de siste årene, stemmen hennes er ganske ferskt i minnet vårt. Det skal jo ikke være så enkelt, dette programmet? 

Tror heller ikke det er Lisa Børud, husker sangstemmen hennes også, og den ligner ikke. Det kunne kanskje vært Ingebord med måten trollet beveger seg, hun er jo ganske energisk i den fysiske væremåten sin. Men holder en knapp på at det er noen andre, om så Cess eller noen jeg ikke har tenkt på enda. 

Anonymkode: 04c48...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobbermedbarn skrev (48 minutter siden):

Da var det ikke trollet Ulrikke da...Trodde det jeg også... Lisa Børud? Evt Nikoline? Spennende å se....

https://www.dagbladet.no/kjendis/klar-for-maskorama-duett/73145403

 

 

Endelig kan dere som har pusha så hardt på at det er ulrikke, roe dere ned et par hakk.

Det er så tydelig at det er Cess, at det å fortsette å spekulere er veldig unødvendig. Nei, det er ikke ingeborg eller Lisa, kom igjen da. Stemmen deres ligner jo ikke engang! Det er 100% sikkert Cess.

Anonymkode: f56df...55b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Endelig kan dere som har pusha så hardt på at det er ulrikke, roe dere ned et par hakk.

Det er så tydelig at det er Cess, at det å fortsette å spekulere er veldig unødvendig. Nei, det er ikke ingeborg eller Lisa, kom igjen da. Stemmen deres ligner jo ikke engang! Det er 100% sikkert Cess.

Anonymkode: f56df...55b

100% enig. Har sagt Cess fra dag en, og deilig at endelig alle som har vært så påstelig på Ulrikke får slengt denne i trynet.

Nei, en musiker er allerede avslørt med Inger Lise Rypdal, så tror ikke det er flere sangere med, så Ingeborg er utelukket. Trollet er Cess, passer godt med både høyde, stemme, og hintet om at latter er den beste medisin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt det kan være Ingeborg, da jeg synest både måten Trollet snakker på - tonefall, pustemåte og sangstemme er veldig likt Ingeborg. Hun er en ganske god sanger, men er ikke helt klokkeren på de høye tonene - noe gjør jeg til at jeg synest stemmen minner mer om Ingeborg enn Ulrikke. Det er også mange av hintene som passer Ingeborg, som ikke passer til f.eks. Cess, blant annet dette med at flere i familien har stått på scenen - Ingeborg er fra en musikalsk familie også har vel søsteren stått på scenen. Ingeborg har dessuten deltatt både i The Voice, Stjernekamp og Beat for beat og er et "konkurransetroll".

Men jeg har begynt å tenke mer og mer på hintene som peker mot Cess, og de visuelle hintene passer henne/komiker bra. I tillegg til hintene om "jubelbrøl" og den ene påstanden om medisin - kan henvise til latter/komikeryrket. Jeg har aldri hørt Cess synge, men dersom det faktisk er hun som befinner seg bak masken, så blir jeg imponert, for da har hun et godt skjult talent :) 

Tallet 4 kan stå for antall bokstaver i navnet Cess.

Jaja, håper vi blir litt klokere i kveld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nå VET vi at det ikke er ulrikke, så du tok feeeeeil og vi har rett. Ædda bædda buse 😂

Anonymkode: 2d32b...a2c

BS. Ho blir med på duett for å lure folk til å tro at det ikke er ho. Damer skifter klær fortere enn svint, vet du vel 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...