Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Fremhevede innlegg

Gjest Sozzenn
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men 30 kg for mye.

Anonymkode: b0eec...ce4

Feil. Mia Gundersen har rast ned i vekt etter hun ble skilt. Har til og med stått i avisen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper trollet er Ulrikke Brandstorp. 
Vikingen Joachim Haraldsen. 
Elgen Marcus Bailey. 

De andre aner jeg ikke. 

Skrevet

Den eneste jeg er hundre prosent sikker på er fukleskremselet, det var lett å høre på stemmen at det var Trygve Slagsvold Vedum. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjetter ingen det samme som Nicolay Ramm på Trollet? Jeg tror nemlig selv at det var et veldig godt forslag. Heidi Ruud Ellingsen har god sangstemme og høres nok akkurat slik ut med litt autotune. 

Anonymkode: ec22d...134

Heidi er fra selveste Narvik, og trollet snakka ikke Narvikdialekt😜

Anonymkode: 42ab5...a22

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Sozzenn skrev:

Feil. Mia Gundersen har rast ned i vekt etter hun ble skilt. Har til og med stått i avisen. 

SÅ tynn er hun ikke blitt. Puddelen var så tynn og smal at jeg tror det er snakk om en (homofil) mann. Erlend Elias er et godt forslag. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror fugleskremselet er Mads Hansen.

Anonymkode: 16848...006

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heidi er fra selveste Narvik, og trollet snakka ikke Narvikdialekt😜

Jeg tror de fleste har måttet snakke østlandsk for å ikke bli avslørt, utenom puddelen. Med puddelen tror jeg de har prøvd å forvirre på en annen måte, med at vi skal tro det er dame, men så er det mann.

Skrevet
47 minutter siden, Sozzenn skrev:

Puddelen er jo selvfølgelig Mia Gundersen!!! Tenk på Mia Gundersen og hør puddelen synge igjen. Jeg er 100% sikker på at dette etter jeg så en kommentar på facebook.

Legger kommentaren inn her jeg.

Puddelen er eg 100% sikker på at er Mia Gundersen. Alt stemmer på Mia Gundersen. Og hun hadde vært lett å gjenkjenne på dialekten så derfor ble hun nordlending istedet sikkert. Alle hintene passer:

1) Det ligger et prideflagg der fordi hun er veldig opptatt av homofiles rettigheter og opptredd på flere pride arrangement.

2) Det ligger flagg fra flere steder i verden på gulvet i introen. Mia har reist mange steder i verden og har i tillegg adopterte sønnen.

3) Hun sier "Jeg har fått underholde og blitt underholdt på alle mulige måter".. Hun er dommer i norske talenter ;)

4) Merk dere at i introen har puddelen en pose med Marianne drops på fanget. Ser dere nøye etter har hullet i posen gjort slik at det nå står Mariann på posen istedetfor Marianne.. og hva er det Mia egentlig heter?? Jo..Hun heter Mariann ;)

5) Hun ble kjent allerede som barn. Noe puddelen hinter til i introen når hun snakker.

Så er jo Mia Gundersen i en diva. Hun er også en hundeelsker. Så hva passer vel ikke bedre enn et puddelkostyme. Dollarsmykket hun har rundt halsen kan kanskje hinte om at hun var med i programmet "i lomma på silje" hvor det kom fram at hun bruker mye penger.

Hun var også med i offshore så der får man svaret på dette med at hun har underholdt både til havs og på land.

Jeg vedder alle pengene mine på at puddelen er Mia Gundersen. Så sikker er jeg etter jeg så den kommentaren.

Tror du kan ha rett👍 Klarer ikke helt å plassere den nordnorske dialekten...og egentlig så er det ikke så langt mellom stavangerdialekt og nordnorsk. Tar du bort «skarre-R», så er det forbausende likt🤡 Erstatter du EG med Æ, så e du plutselig nordlænding😂 Mange hint som stemmer!!

Skrevet

Kan puddelen være hun idol dama som er i den irriterende postkodelotterireklamen? Husker ikke navnet. Men kan jo være dialekten hennes passer? Og ho er lita og tynn...

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Snabeltann skrev:

Kan puddelen være hun idol dama som er i den irriterende postkodelotterireklamen? Husker ikke navnet. Men kan jo være dialekten hennes passer? Og ho er lita og tynn...

Jorun Stiansen

Endret av Fame
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mollie skrev:

Tipper trollet er Ulrikke Brandstorp
Vikingen Joachim Haraldsen. 
Elgen Marcus Bailey. 

De andre aner jeg ikke. 

Jeg også ville tippet Ulrikke Brandstorp, men hun la jo ut bilder på Insta av seg på hyttetur. Går det an å fake det? 🤔

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste har måttet snakke østlandsk for å ikke bli avslørt, utenom puddelen. Med puddelen tror jeg de har prøvd å forvirre på en annen måte, med at vi skal tro det er dame, men så er det mann.

Silje sa jo også at det kunne være løspupper. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg husker ikke hvem som var hvem av kostymene, men jeg tror den som sang Justin Bieber var enten Alan Walker, Kygo eller Matoma. 

Ravnen sa at flere i familien var glad i glitrende ting (medaljer), det var OL ringer osv. Synes en som foreslå Anne Rimmen var godt forslag, ellers tenkte jeg på en skisytter, er det ikke en av de kvinnene som har en bror som også driver med skiskyting? Eller langrenn? 

Elgen så ung ut i kroppen/bevegelsene. Markus Baylie(?) tror jeg, som mange andre skriver.

Enhjørningen var så veldig Märtha-hint. At det ble litt for opplagt. Også tror jeg liksom ikke hun vil delta på noe sånt. Men likevel så tror jeg det. Og hvis det er det så hadde det vært skikkelig kult :ler:  

Jeg tenkte på Morten Ramm på en av de og, men husker ikke hvem. 

Endret av Mynona
Skrevet
15 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg også ville tippet Ulrikke Brandstorp, men hun la jo ut bilder på Insta av seg på hyttetur. Går det an å fake det? 🤔

Tja kanskje? 🤔

Men det er sikkert ikke henne da nei.... 

Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Jeg tror sangen Jovial som Fugleskremselet sang var et hint også. Tror det er en person som mange liker fordi han er jovial og jordnær. Derfor tror jeg ikke Mads Hansen, for han er det mange som misliker. Mer på Trygve Slagsvold Vedum da. Eller Torbjørn Røe Isaksen.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg tror sangen Jovial som Fugleskremselet sang var et hint også. Tror det er en person som mange liker fordi han er jovial og jordnær. Derfor tror jeg ikke Mads Hansen, for han er det mange som misliker. Mer på Trygve Slagsvold Vedum da. Eller Torbjørn Røe Isaksen.

Aldri i livet om det er Torbjørn Røe Isaksen! Han stod stiv som en stokk i den stortingsdansen, han hadde aldri blitt med på å synge og danse på en scene.

Anonymkode: 9d632...093

• Liker 9
Skrevet
40 minutter siden, Mynona skrev:

En politiker iallefall. Et av hintene var med kameler å gjøre - å svelge kameler. Tror også det er Trygve Slagsvold Vedum. Klinten fra hveten, han er jo bonde også.

Anonymkode: 043e0...2d8

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Sozzenn skrev:

Puddelen er jo selvfølgelig Mia Gundersen!!! Tenk på Mia Gundersen og hør puddelen synge igjen. Jeg er 100% sikker på at dette etter jeg så en kommentar på facebook.

Legger kommentaren inn her jeg.

Puddelen er eg 100% sikker på at er Mia Gundersen. Alt stemmer på Mia Gundersen. Og hun hadde vært lett å gjenkjenne på dialekten så derfor ble hun nordlending istedet sikkert. Alle hintene passer:

1) Det ligger et prideflagg der fordi hun er veldig opptatt av homofiles rettigheter og opptredd på flere pride arrangement.

2) Det ligger flagg fra flere steder i verden på gulvet i introen. Mia har reist mange steder i verden og har i tillegg adopterte sønnen.

3) Hun sier "Jeg har fått underholde og blitt underholdt på alle mulige måter".. Hun er dommer i norske talenter ;)

4) Merk dere at i introen har puddelen en pose med Marianne drops på fanget. Ser dere nøye etter har hullet i posen gjort slik at det nå står Mariann på posen istedetfor Marianne.. og hva er det Mia egentlig heter?? Jo..Hun heter Mariann ;)

5) Hun ble kjent allerede som barn. Noe puddelen hinter til i introen når hun snakker.

Så er jo Mia Gundersen i en diva. Hun er også en hundeelsker. Så hva passer vel ikke bedre enn et puddelkostyme. Dollarsmykket hun har rundt halsen kan kanskje hinte om at hun var med i programmet "i lomma på silje" hvor det kom fram at hun bruker mye penger.

Hun var også med i offshore så der får man svaret på dette med at hun har underholdt både til havs og på land.

Jeg vedder alle pengene mine på at puddelen er Mia Gundersen. Så sikker er jeg etter jeg så den kommentaren.

Takk!!! Nå kan jeg endelig sove 😂 Stemmer på en prikk!

Anonymkode: 39a33...2cf

• Liker 2
Skrevet

Ingen som tror trollet kan være Ida Fladen? 
Syns det kunne høres ut som henne! Og med tanke på at hun nevnte at hun måtte legge jakten på kjærligheten på hylla😅 Hun hadde jo nettopp et datingprogram

Anonymkode: 9eb4d...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...