AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #121 Skrevet 17. oktober 2020 kan du spå meg ang. tips som kan hjelpe meg? og om kjærligheten i nærmeste fremtid? takk singel, kvinne 25 Anonymkode: 929fb...fb4
Anonymtulle Skrevet 17. oktober 2020 #122 Skrevet 17. oktober 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne, 36 år, Vannmann. Kan du gi meg noen råd angående min nåværende flamme? Takk på forhånd 🌼 Anonymkode: 37f30...aa6 Jeg får opp "utfordrende informasjon" og "sannhet overlevert på en taktløs måte". Du vil sannsynligvis motta ny informasjon som forsinker eller utfordrer deg. Meldingen kan komme fra en som går rett på sak uten å vise hensyn, men ta det ikke personlig. Det er budskapet, ikke budbringeren, som er viktig. Kontrakt, avtale, rettslige anliggende, konstruktiv kritikk eller sladder. Og tallet 9. Endret 17. oktober 2020 av Anonymtulle
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #123 Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: kan du spå meg ang. tips som kan hjelpe meg? og om kjærligheten i nærmeste fremtid? takk singel, kvinne 25 Anonymkode: 929fb...fb4 * generelle tips, eks. i forhold til utdanning/karriere Anonymkode: 929fb...fb4
ahk Skrevet 17. oktober 2020 #124 Skrevet 17. oktober 2020 6 minutter siden, Anonymtulle skrev: "Livserfaring" heter kortet du fikk, det er et kort fra den store arkanaen. Du fikk dette kortet fordi en nylig inntruffet hendelse har vært en oppvekker for deg til å gjøre forandringer i livet ditt. Dette kan ha kommet til deg som en åpenbaring, eller være noe du har visst lenge, men utsatt å gjøre noe med. Nå innser du at handling er nødvendig. Bre ut vingene dine og la deg motivere av disse nye innsiktene, og gå til handling. Frigjørelse. Å plutselig se sannheten. Tiden løper ut. Tusen takk! Jeg skjønner ikke helt hva det kan være enda, men jeg står i flere ulike situasjoner nå, så blir spennende å se. Takk😊
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #125 Skrevet 17. oktober 2020 På 15.10.2020 den 0.10, Anonymtulle skrev: Du har fått et kort fra den store arkana som heter "Balanse." Dette kortet er en advarsel mot å ta impulsive avgjørelser akkurat nå. Ta heller moderasjonens og balansens vei i denne situasjonen. Hei igjen, TS😊 Jeg har tenkt en del på akkurat dette du skrev, som jeg har sitért over her. Jeg er egentlig ikke så impulsiv, men lurer veldig på hva dette kan dreie seg om. Gjelder det bare generelt, eller kan det gjelde noe konkret? Jeg har f.eks snart en legeavtale hos spesialist for å fjerne en føflekk i ansiktet, men klarer ikke bestemme meg, vil så gjerne få den fjernet, men er redd arret blir stygt. Kan det være dette jeg ikke skal si ja til impulsivt, i tilfelle jeg vil angre? Ellers er det ikke noen mulige impulsive handlinger jeg ser for meg i denne stille koronatiden🤔 Klarer du forresten å se noe om hvordan min neste kjæreste er som person? Er veldig nysgjerrig på dette med kjærlighet😄 Anonymkode: ddf90...bf3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #126 Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, Anonymtulle skrev: Jeg får opp "utfordrende informasjon" og "sannhet overlevert på en taktløs måte". Du vil sannsynligvis motta ny informasjon som forsinker eller utfordrer deg. Meldingen kan komme fra en som går rett på sak uten å vise hensyn, men ta det ikke personlig. Det er budskapet, ikke budbringeren, som er viktig. Kontrakt, avtale, rettslige anliggende, konstruktiv kritikk eller sladder. Tusen takk 🙂 Interessant, og litt forvirrende. Er det denne karen som er budbringeren? Jeg har nettopp gitt han informasjon som kan være utfordrene da, så hmm.. Eller kanskje noen vet noe om oss som jeg ikke vet? Anonymkode: 37f30...aa6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #127 Skrevet 17. oktober 2020 Kan du spå meg om kjærligheten? kvinne, singel Anonymkode: 05393...394
Anonymtulle Skrevet 17. oktober 2020 #128 Skrevet 17. oktober 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 962d9...477 Du fikk straks to ekstrabeskjeder, jeg går rett på sak: Den første beskjeden er at du er iferd med å gå glipp av en mulighet. Du må være åpen for nye muligheter nå. Det ligger utilfredshet og kjedsomhet i dette, misnøye, apati og dagdrømming. Det kan virke som at du har gått deg litt bort i deg selv, og derfor ikke ser muligheten som ligger rett foran deg nå. Beskjeden er: Slutt å dagdrømmer, åpne øynene og se muligheten din! Beskjed nr to handler om penger. Du vil motta arv, gaver eller lån. Det kan ligge nye karrieremuligheter i dette, og en belønning i form av tid eller innsats. Så fikk du et kort fra den store arkanaen som heter "Drømmeren". Nå er det viktig å forplikte deg til drømmene dine, og ha tillit til at du klarer å sette dem ut i live. Du burde legge en detaljert plan, og eventuelt søke råd og veiledning fra en mentor når du går fra planlegging over til handling. Ta sjanser, og vis din uavhengighet. Endret 17. oktober 2020 av Anonymtulle 1
Anonymtulle Skrevet 17. oktober 2020 #129 Skrevet 17. oktober 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: * generelle tips, eks. i forhold til utdanning/karriere Anonymkode: 929fb...fb4 Ting blir annerledes enn du hadde håpet. Pass på å ikke fokusere for mye på det negative, for det finnes noe positivt i alle situasjoner. Ha tillit til at alt skjer av en grunn. Snart blir det likevel grunn for feiring! Et bryllup, eller kunngjøring av fødsel. Gjenforeninger er også sannsynlig. Ellers arbeider du for hardt, og må lære deg å slappe mer av. Inviter til en fest, dra på en fest, eller ta ferie. Lykke, hell og en god avslutning. Felleskap og gjestfrihet. Tallet 4. Og fikk opp navnet Siri. Endret 17. oktober 2020 av Anonymtulle
Anonymtulle Skrevet 17. oktober 2020 #130 Skrevet 17. oktober 2020 10 minutter siden, ahk skrev: Tusen takk! Jeg skjønner ikke helt hva det kan være enda, men jeg står i flere ulike situasjoner nå, så blir spennende å se. Takk😊 Bare hyggelig😊
Anonymtulle Skrevet 17. oktober 2020 #131 Skrevet 17. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen, TS😊 Jeg har tenkt en del på akkurat dette du skrev, som jeg har sitért over her. Jeg er egentlig ikke så impulsiv, men lurer veldig på hva dette kan dreie seg om. Gjelder det bare generelt, eller kan det gjelde noe konkret? Jeg har f.eks snart en legeavtale hos spesialist for å fjerne en føflekk i ansiktet, men klarer ikke bestemme meg, vil så gjerne få den fjernet, men er redd arret blir stygt. Kan det være dette jeg ikke skal si ja til impulsivt, i tilfelle jeg vil angre? Ellers er det ikke noen mulige impulsive handlinger jeg ser for meg i denne stille koronatiden🤔 Klarer du forresten å se noe om hvordan min neste kjæreste er som person? Er veldig nysgjerrig på dette med kjærlighet😄 Anonymkode: ddf90...bf3 Ja, jeg får en helt tydelig beskrivelse av en person: En som har en magnetisk personlighet og som elsker livet. En lidenskapelig, utadvendt person. En med stor selvtillit og overraskende talenter og ferdigheter. Attraktiv og varm. Intelligent, vanskelig å vippe av pinnen. Stol på deg selv, og slutt å undervurdere deg selv, får jeg klar beskjed om. Du har undervurdert deg selv kraftig, men nå skal du vite at du fortjener alt det som livet kan by på. Du kan oppnå alt du ønsker å foreta deg, du må begynne å tro på det selv. Så får du en ekstrabeskjed, og det er at det nå er slutt på en vanskelig periode. Fra nå av kommer alt til å gå så mye bedre! Omfavn denne endringen og gled deg over denne perioden i livet ditt som kommer nå.
Anonymtulle Skrevet 17. oktober 2020 #132 Skrevet 17. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk 🙂 Interessant, og litt forvirrende. Er det denne karen som er budbringeren? Jeg har nettopp gitt han informasjon som kan være utfordrene da, så hmm.. Eller kanskje noen vet noe om oss som jeg ikke vet? Anonymkode: 37f30...aa6 Skal vi se om det blir noe tydeligere nå... Jeg trakk et nytt kort på deg, og da får jeg opp at det handler om et forhold med økende grad av nærhet, og tilgivelse. Det vil være en positiv løsning på en konflikt. Det er ikke nå du skal forlate et forhold. Tilgivelse vil bli gitt. Jeg får opp forlovelse og tvillingsjeler, og forholdet utvikler seg til et nytt stadie. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #133 Skrevet 17. oktober 2020 13 minutter siden, Anonymtulle skrev: Du fikk straks to ekstrabeskjeder, jeg går rett på sak: Den første beskjeden er at du er iferd med å gå glipp av en mulighet. Du må være åpen for nye muligheter nå. Det ligger utilfredshet og kjedsomhet i dette, misnøye, apati og dagdrømming. Det kan virke som at du har gått deg litt bort i deg selv, og derfor ikke ser muligheten som ligger rett foran deg nå. Beskjeden er: Slutt å dagdrømmer, åpne øynene og se muligheten din! Beskjed nr to handler om penger. Du vil motta arv, gaver eller lån. Det kan ligge nye karrieremuligheter i dette, og en belønning i form av tid eller innsats. Så fikk du et kort fra den store arkanaen som heter "Drømmeren". Nå er det viktig å forplikte deg til drømmene dine, og ha tillit til at du klarer å sette dem ut i live. Du burde legge en detaljert plan, og eventuelt søke råd og veiledning fra en mentor når du går fra planlegging over til handling. Ta sjanser, og vis din uavhengighet. Tusen takk for at du tok deg tid! Dette betyr mye for meg:) stemmer også veldig bra med hvilken retning livet mitt tar, så jeg skal for en gangs skyld slutte å dagdrømme og faktisk realisere! Klarer du å se noe mer for meg? Noe innen kjærlighet eller andre aspekter av livet? Er spesielt noe som er viktig hos meg som jeg lurer på om du får opp? Anonymkode: 962d9...477
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #134 Skrevet 17. oktober 2020 Kan du spå meg også🙏🏼 Tvilling kvinne på 45. Anonymkode: 0b6fa...a4e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #135 Skrevet 17. oktober 2020 Vil du også spå meg? Kvinne, 27 år, kreps Anonymkode: 0e5f2...47f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #136 Skrevet 17. oktober 2020 2 minutter siden, Anonymtulle said: Ting blir annerledes enn du hadde håpet. Pass på å ikke fokusere for mye på det negative, for det finnes noe positivt i alle situasjoner. Ha tillit til at alt skjer av en grunn. Et bryllup, eller kunngjøring av fødsel. Gjenforeninger er også sannsynlig. Ellers arbeider du for hardt, og må lære deg å slappe mer av. Inviter til en fest, dra på en fest, eller ta ferie. Lykke, hell og en god avslutning. Felleskap og gjestfrihet. Tallet 4. Og fikk opp navnet Siri. Takk! har noen spørsmål: Når du skriver at ting blir annerledes enn du hadde håpet, og ha tillit til at alt skjer av en grunn - Gjelder dette for karrieren? Betyr det at ting ikke blir helt positivt? Har allerede sett for meg en karriere vei og er innstilt på den Kan du spå meg ang kjærligheten også? takk i såfall singel Anonymkode: 929fb...fb4
Anonymtulle Skrevet 17. oktober 2020 #137 Skrevet 17. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du spå meg om kjærligheten? kvinne, singel Anonymkode: 05393...394 Du vil ha utmerket hell, men det er viktig å åpne ditt hjerte for dem rundt deg. Hvis du tidligere har vært tilbakeholden med å åpne deg, er rådet nå å gå mer helhjertet inn i forhold og tørre å satse hjertet ditt. Jeg ser en mann som er klok og medfølende, med et rikt indre liv. Han har en rolig autoritet, og kan se sannheten bak enhver situasjon. Han bidrar med løsninger som er både smarte og oppriktige. Han er troverdig, kultivert, pålitelig, respektert og dyktig. Veldig følelsesmessig stabil - han skal du satse på. Åpne hjertet ditt for ham. Så ser jeg veldedightsarbeid, og megling. Kultiverte interesser som kunst og musikk. Du finner ham rundt disse emnene.
ahk Skrevet 17. oktober 2020 #138 Skrevet 17. oktober 2020 15 minutter siden, Anonymtulle skrev: Bare hyggelig😊 Si ifra hvis du kommer over mer😀 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #139 Skrevet 17. oktober 2020 Kan du spå meg også? Kvinne 35, kreps😊 Anonymkode: 927c6...d0c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #140 Skrevet 17. oktober 2020 5 minutter siden, Anonymtulle skrev: Ja, jeg får en helt tydelig beskrivelse av en person: En som har en magnetisk personlighet og som elsker livet. En lidenskapelig, utadvendt person. En med stor selvtillit og overraskende talenter og ferdigheter. Attraktiv og varm. Intelligent, vanskelig å vippe av pinnen. Stol på deg selv, og slutt å undervurdere deg selv, får jeg klar beskjed om. Du har undervurdert deg selv kraftig, men nå skal du vite at du fortjener alt det som livet kan by på. Du kan oppnå alt du ønsker å foreta deg, du må begynne å tro på det selv. Så får du en ekstrabeskjed, og det er at det nå er slutt på en vanskelig periode. Fra nå av kommer alt til å gå så mye bedre! Omfavn denne endringen og gled deg over denne perioden i livet ditt som kommer nå. Nå sitter jeg her og gråter fordi ordene dine rører meg så enormt❤️ Det stemmer nok at jeg ikke har hatt de høyeste tanker om meg selv, på flere sider av livet. Og jeg har hatt mange vanskelige år, av flere årsaker. Derfor var det helt utrolig rørende å lese disse ordene! Både om hvordan den neste partneren min er, og at det nå er slutt på en vanskelig periode. Jeg begynte å lure på om jeg satt fast i alt dette vanskelige, men dette velger jeg å stole på og tro på av hele mitt hjerte! Tusen takk❤️ Det er helt utrolig hva du ser! ❤️ Et siste tema: Jeg tenker fortsatt på eksen min hver eneste dag, og lurer veldig på hvordan han har det og hva han tenker om meg. Skulle ønske vi fortsatt kunne ha en vennskapelig tone, men det virker ikke som han ønsker kontakt. Har han i det minste gode tanker om forholdet vi hadde, eller er han bitter eller noe sånt? Anonymkode: ddf90...bf3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå