Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det 💐 Ang forelskelse/gjenoppblomstring tidligere forhold- tror du faktisk fikk opp mine mimre tanker, akkurat i kveld, om en tidligere elsker for mange år tilbake. Tenkt veldig mye på vedkommende akkurat i kveld. Ellers er jeg i et veldig etablert forhold.. 

Bokstaven s kan stemme med forbokstaven på veien der jeg bor. Mulig litt for mye avhengig av partneren.. Nok han som er sjelevenn.

Hadde vært herlig om det lysner, har flere utfordrende" situasjoner, men lite tro på det, da flere ting er "fastlåst"

Men, takk 😊

Anonymkode: 6ac31...d32

Så bra, jeg tror det lysner. Det stod helt tydelig slutten på en strevsom periode, og slutten på noe som kan minne om en depresjon. Håper det stemmer for deg fremover, ønsker deg lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Ja det er det eneste kortet fra den store arkanaen som dukket opp i kveld, og det er jo utelukkende positivt dette😊

Lurer på hva som ligger bak bokstaven F og dyrehage 😄

Anonymkode: 1bbd2...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Så bra, jeg tror det lysner. Det stod helt tydelig slutten på en strevsom periode, og slutten på noe som kan minne om en depresjon. Håper det stemmer for deg fremover, ønsker deg lykke til 😊

Du traff på noe der 👏🏼 Takk! 

Anonymkode: 6ac31...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh kan du spå meg også!! Elsker sånt! Her jeg sitter på nattevakt 😂

Kvinne 24, fiskene

Anonymkode: ca696...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 22, tyren.

noen som kan spå meg?

Anonymkode: 7db94...eec

Et lykkelig hjemmeliv og en vellykket gjennomføring av et prosjekt. Du har navigert deg trygt gjennom noen viktige hindringer i livet, og kan være stolt av å ha kommet deg dit du er nå. Det er givende på hjemmefronten. Kanskje kommer noen til å gifte seg? Eller flytte sammen med en partner. Fred og harmoni er etablert, og du søker nå forpliktelse og stabilitet. 

En milepæl i din karriere. Forlovelse, bryllup eller bryllupsreise. 

Helt tydelig navnet Tina dukker opp. Sammen med tallet 4.

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh kan du spå meg også!! Elsker sånt! Her jeg sitter på nattevakt 😂

Kvinne 24, fiskene

Anonymkode: ca696...99b

Fokus, fokus, fokus - og full fart fremover! Du er i en lederposisjon, og skal bruke tid på oppgaven foran deg. Du inspirerer andre med din entusiasme, og vil få råd fra en kreativ person.

Den fødte leder, muligens grunder virksomhet. Stor karisma, sjarm og teft. Teatralsk. Å tale foran en gruppe. Å utgjøre en forskjell.

Bokstaven A, tallet 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonymtulle skrev:

Noe har skjedd som gjør deg trist - dyp tristhet. Det kan være en nåværende situasjon, eller noe fra fortiden som ulmer og fortsetter å plage deg. Stol på at tristheten vil passere, at det blir bedre tider. Du må ta deg til til å leges. Du må gi slipp på smertefulle minner og gå tappert fremover. Og senere vil du forstå at denne hendelsen som gjør deg så trist, vil ha en hensikt i livet ditt.

Tilgivelse er en mektig helbreder. Husk å også tilgi deg selv, for valg du skulle ønske at du hadde gjort annerledes. Du gjorde ditt beste den gangen - tillat deg å gå videre. 

Misforståelser. Ensomhet. Relasjonsbekymringer. Og smertefulle avsløringer.

Og tallet 9. Og et navn som begynner på A. 

Takk for svar:) Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil med livet, kjenner på en slags misnøye med det meste egentlig. Har sluttet i jobben nylig da jeg følte jeg ikke orker mer og for å få meg et spark bak til å gjøre noe annet, men litt usikker på hva egentlig. Går nå på skole, kan du se hvordan  det vil gå? Hva bør jeg gjøre fremover? Eller kan du se noen annen jobb på meg? Jeg angrer vel på alt jeg ikke gjorde da jeg var ung igrunn..... og det er jo litt trist å tenke på.... Med denne A, hva kan du si? :) Går det bra med han? Lurer han noen gang på hvordan det går med meg? 

TS

Anonymkode: 253f9...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:) Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil med livet, kjenner på en slags misnøye med det meste egentlig. Har sluttet i jobben nylig da jeg følte jeg ikke orker mer og for å få meg et spark bak til å gjøre noe annet, men litt usikker på hva egentlig. Går nå på skole, kan du se hvordan  det vil gå? Hva bør jeg gjøre fremover? Eller kan du se noen annen jobb på meg? Jeg angrer vel på alt jeg ikke gjorde da jeg var ung igrunn..... og det er jo litt trist å tenke på.... Med denne A, hva kan du si? :) Går det bra med han? Lurer han noen gang på hvordan det går med meg? 

TS

Anonymkode: 253f9...3a5

Jeg trakk et kort for deg med skole/jobb situasjonen i tankene, og da fikk du et kort fra den store arkanaen som heter "Frigjøring." Dette kortet betyr at det er på tide å gå videre, fordi dette prosjektet eller denne fasen i livet ditt er fullført. Det gagner deg ikke å bli værende i denne situasjonen, men du burde heller riste av deg alt det gamle og ønske det nye velkommen! Kanskje får du en befriende følelse av dette, eller kanskje føler du deg litt trist. Uansett er det på tide å forlate det du har vokst fra. Vær snill med deg selv under denne overgangsfasen, og husk at det ikke er nødvendig å haste videre. Ta tiden til hjelp, og søk støtte fra venner og familie.

Uungåelige positive forandringer. Se frykten i øynene.

Når det gjelder denne A, så trakk jeg et kort på eventuelle beskjeder omkring ham. Jeg fikk en beskrivelse av ham: Et stort kreativt talent, eller en beskytter av kunst. Ømhjertet, tålmodig, empatisk, sjenerøs, varsom. Han navigerer gjennom den fysiske verden på en vellykket måte, og er opptatt av kjærlighet til familie og hjem. Det står videre at du kan stole på dine følelser og instinkter om andre. Du vet intuitivt hva du skal gjøre i neste omgang, og selv om ikke alt er perfekt, så har du en følelse av fred og ro. Husk å gi kjærlighet til deg selv også, slik du gir til de rundt deg. Emosjonell tematikk eller relasjoner til andre utvikler seg til nye nivåer nå.

Videre har jeg en ekstra beskjed: Du skal aktivt verne om noe du har skapt eller tjent. Ikke gi opp. Du har all den styrke og utholdenhet som behøves for å verne om dette. Vær modig, og tro på din rett til å forsvare ditt eget. Styrk din besluttsomhet og ikke gi opp. 

Vær forberedt. Fysisk styrke. Følelser av paranoia. Tretthet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonymtulle skrev:

Noe har skjedd som gjør deg trist - dyp tristhet. Det kan være en nåværende situasjon, eller noe fra fortiden som ulmer og fortsetter å plage deg. Stol på at tristheten vil passere, at det blir bedre tider. Du må ta deg til til å leges. Du må gi slipp på smertefulle minner og gå tappert fremover. Og senere vil du forstå at denne hendelsen som gjør deg så trist, vil ha en hensikt i livet ditt.

Tilgivelse er en mektig helbreder. Husk å også tilgi deg selv, for valg du skulle ønske at du hadde gjort annerledes. Du gjorde ditt beste den gangen - tillat deg å gå videre. 

Misforståelser. Ensomhet. Relasjonsbekymringer. Og smertefulle avsløringer.

Og tallet 9. Og et navn som begynner på A. 

Har du lyst å spå meg også? 😊

Anonymkode: ddf90...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du lyst å spå meg også? 😊

Anonymkode: ddf90...bf3

Du har fått et kort fra den store arkana som heter "Balanse." Dette kortet er en advarsel mot å ta impulsive avgjørelser akkurat nå. Ta heller moderasjonens og balansens vei i denne situasjonen. Du må revurdere dine planer og endre tilnærmingsmetode. Hvis du tidligere har handlet impulsivt, kan du nå helbrede dette og gjøre det godt igjen.

Samarbeid med andre. Medfølelse og vennlighet er nøkkelen. Tilgivelse bringer også helbredelse, noe som åpner for nye begynnelser. Hold moderat tempo, ha selvbeherskelse. Finn balanse mellom handling og kontemplasjon. Vent til tiden er inne.

Tallet 3, bokstaven B, fargen rød. Og jeg ser en bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonymtulle skrev:

Et lykkelig hjemmeliv og en vellykket gjennomføring av et prosjekt. Du har navigert deg trygt gjennom noen viktige hindringer i livet, og kan være stolt av å ha kommet deg dit du er nå. Det er givende på hjemmefronten. Kanskje kommer noen til å gifte seg? Eller flytte sammen med en partner. Fred og harmoni er etablert, og du søker nå forpliktelse og stabilitet. 

En milepæl i din karriere. Forlovelse, bryllup eller bryllupsreise. 

Helt tydelig navnet Tina dukker opp. Sammen med tallet 4.

Mhm.

kan du spå fortiden?

Anonymkode: 7db94...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mhm.

kan du spå fortiden?

Anonymkode: 7db94...eec

Ok. Noe konkret du tenker på, et tema for eksempel, eller bare generelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Du har fått et kort fra den store arkana som heter "Balanse." Dette kortet er en advarsel mot å ta impulsive avgjørelser akkurat nå. Ta heller moderasjonens og balansens vei i denne situasjonen. Du må revurdere dine planer og endre tilnærmingsmetode. Hvis du tidligere har handlet impulsivt, kan du nå helbrede dette og gjøre det godt igjen.

Samarbeid med andre. Medfølelse og vennlighet er nøkkelen. Tilgivelse bringer også helbredelse, noe som åpner for nye begynnelser. Hold moderat tempo, ha selvbeherskelse. Finn balanse mellom handling og kontemplasjon. Vent til tiden er inne.

Tallet 3, bokstaven B, fargen rød. Og jeg ser en bil. 

Tusen takk😊 Sånt som dette er så spennende! Det første du skrev føler jeg nesten kan linkes til en helt konkret situasjon, noe praktisk som jeg må gjøre, og som jeg ikke må ta for raske avgjørelser rundt eller være for spontan rundt? Kan det stemme? Eller går dette mer på valg rundt min egen livssituasjon? 
 

Jeg har lenge slitt mye med både fysiske problemer og derav også depresjon og angst, kan du se noe om hvordan fremtiden blir rundt dette? Og om jeg finner kjærligheten?

Det siste du skrev var veldig interessant! Jeg har nylig hørt dette med tilgivelse fra et par andre kanter også, fra en klarsynt jeg kjenner, og også fra en jeg kjenner som la kort på meg. Derfor var det veldig spesielt at det kom opp igjen! 
 

Lurte veldig på det du ser om en bil, er det en rød bil, eller har ikke rødfargen noe med bilen å gjøre? Jeg har en bil, men vil det skje noe galt med den? Noe jeg må være obs på? 
 

Veldig interessant dette! Du er dyktig!

Anonymkode: ddf90...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonymtulle skrev:

Fokus, fokus, fokus - og full fart fremover! Du er i en lederposisjon, og skal bruke tid på oppgaven foran deg. Du inspirerer andre med din entusiasme, og vil få råd fra en kreativ person.

Den fødte leder, muligens grunder virksomhet. Stor karisma, sjarm og teft. Teatralsk. Å tale foran en gruppe. Å utgjøre en forskjell.

Bokstaven A, tallet 12.

Hmm denne stemte dessverre ikke helt hos meg 😕 

Er nok ikke den fødte leder, trives veldig godt blant "mengden" og å ha noen som tar styringen. Å tale foran en gruppe er nok mer skrekk og gru for meg 🤔 Bokstaven A gir meg nok heller ikke mye. Ikke 12 heller egentlig. Kanskje du vil utdype? 😃 Er veldig åpen. 

Anonymkode: ca696...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Ok. Noe konkret du tenker på, et tema for eksempel, eller bare generelt? 

generelt

Ville også si tusen takk for at du tok deg tid til å spå det andre. :) Vanskelig å si noe om det stemmer eller ikke foreløpig.

Anonymkode: 7db94...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk😊 Sånt som dette er så spennende! Det første du skrev føler jeg nesten kan linkes til en helt konkret situasjon, noe praktisk som jeg må gjøre, og som jeg ikke må ta for raske avgjørelser rundt eller være for spontan rundt? Kan det stemme? Eller går dette mer på valg rundt min egen livssituasjon? 
 

Jeg har lenge slitt mye med både fysiske problemer og derav også depresjon og angst, kan du se noe om hvordan fremtiden blir rundt dette? Og om jeg finner kjærligheten?

Det siste du skrev var veldig interessant! Jeg har nylig hørt dette med tilgivelse fra et par andre kanter også, fra en klarsynt jeg kjenner, og også fra en jeg kjenner som la kort på meg. Derfor var det veldig spesielt at det kom opp igjen! 
 

Lurte veldig på det du ser om en bil, er det en rød bil, eller har ikke rødfargen noe med bilen å gjøre? Jeg har en bil, men vil det skje noe galt med den? Noe jeg må være obs på? 
 

Veldig interessant dette! Du er dyktig!

Anonymkode: ddf90...bf3

Takk, syns det er moro å formidle det som kommer inn, og øve opp sansene etter litt distansering en tid fra dette fra min side. Artig med tilbakemelding på om det treffer også, syns jeg.

Angående dette med angst og depresjon, så får jeg opp at det har vært en fastlåst situasjon, hvor du har vært ute av stand til å handle, og latet lenge som at det ikke var noe problem. Du har tvilt på deg selv, og overanalysert situasjonen. Det er mulig at det ikke bare har handlet om deg - men kan ha vært en fastlåst situasjon mellom to parter. Du må tro på din egen visdom og gå videre. Du må åpne ditt hjerte for dem rundt deg, og ta imot pålitelige og oppriktige råd. Det kommer opp "veldedighetsarbeid" - har du drevet med det, eller ligger det i fremtiden?

Videre har du en veldig pålitelig person rundt deg. Du kan stole fullt og fast på denne personens råd, fordi denne kan se sannheten bak enhver situasjon. En person med rolig autoritet, som er klok og medfølende.

Jeg tenkte på deg, fremtiden og kjærlighet, og da fikk du kortet "Skjebnehjulet" fra den store arkanaen. Dette kortet betyr at det blir plutselig fremdrift i en situasjon, gamle blokkeringer fjernes og alt går raskt fremover nå. En ulykke med lykkelig utfall - skjebnens ironi - skjebnen - lykken står deg bi.

Jeg vil si det er en rød bil, kanskje noen du skal møte eller møter snart. Jeg tror det har med denne skjebnen å gjøre. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

generelt

Ville også si tusen takk for at du tok deg tid til å spå det andre. :) Vanskelig å si noe om det stemmer eller ikke foreløpig.

Anonymkode: 7db94...eec

Ok, generelt om fortiden: Jeg får opp at du har lykkes med prosjekter du har drevet med, og du har på noen måter realisert deg selv. Likevel har det tidvis vært for mye arbeid, og du har slitt med noen stressrelaterte helseproblemer. Du har måttet ta imot hjelp fra andre for å balansere dette, og du har måttet sette ned tempoet til et mer behagelig arbeidstempo. Jeg får opp tvangsmessig adferd faktisk, i forbindelse med de stressrelaterte helseproblemene. Det var mørkt før lysets frembrudd, men jeg tror du er på et bedre sted nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Ok, generelt om fortiden: Jeg får opp at du har lykkes med prosjekter du har drevet med, og du har på noen måter realisert deg selv. Likevel har det tidvis vært for mye arbeid, og du har slitt med noen stressrelaterte helseproblemer. Du har måttet ta imot hjelp fra andre for å balansere dette, og du har måttet sette ned tempoet til et mer behagelig arbeidstempo. Jeg får opp tvangsmessig adferd faktisk, i forbindelse med de stressrelaterte helseproblemene. Det var mørkt før lysets frembrudd, men jeg tror du er på et bedre sted nå? 

Dette stemte godt. :) Vet ikke helt hvor jeg "er" nå, men ja, stemmer det andre.

 

Anonymkode: 7db94...eec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...