Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

❤️ håpet er å bli mor en dag - prøver å puste med magen og la det skje om det skjer. Dette var utrolig spennende! Tusen takk for at du tok deg tid! 

Anonymkode: b65d1...528

Bare hygggelig😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Jeg ser en som forventer det verste, selvoppfyllende profetier og søvnløse netter. Det er viktig at du tenker positivt nå, siden dine egne negative, tvangsmessige tanker er roten til det du frykter. Tankespinn fører til stressrelaterte sykdommer. Du skal vite at økonomien bedrer seg snart, du vil få nyheter om økonomiske anliggende som bedrer situasjonen og det er lyse tider i vente.

Du får en sterk beskjed om å tilgi noen, eller motta en tilgivelse. Tilgivelse er en viktig helbreder, gi eller ta imot denne. 

Dette stemmer egentlig skremmende godt, jobber med å ta tak i de negative tankene mine, men det er ikke så lett.

Ser du noe om familielivet?

Anonymkode: 56c34...784

Skrevet
7 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Det var helt tydelig. Jeg tok et kort til på dette nå, og fikk straks en ekstrabeskjed om at du skal bruke din egenart og oppfinnsomhet i møte med dette. Jeg får opp lidenskapelige ildkort omkring dette. Det vil komme en ny mulighet til deg nå snart, og du burde omfavne denne anstrengelse av hele ditt hjerte. Blend folk med din egenart og din oppfinnsomhet. Du får en sterk beskjed om å ha tro på deg selv - forankre deg solid i deg selv og ha ståltro på hvem du er og hva du kan utrette.

Så får jeg opp at du er iferd med å gå glipp av en mulighet. Vurder situasjonen din på nytt, for løsningen ligger rett foran nesen din. Positive krefter er heldigvis iferd med å hjelpe deg. Vær våken for muligheten, og hjelpen du blir gitt. Du kan bli distrahert av noen eller noe, og føle deg følelsesmessig fanget. Prøv å fri deg fra disse følelsene så du ser muligheten din. 

Takk for at du giddet å spå meg❤️ Spennende at du traff så godt. 

Anonymkode: 16cf5...80a

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer egentlig skremmende godt, jobber med å ta tak i de negative tankene mine, men det er ikke så lett.

Ser du noe om familielivet?

Anonymkode: 56c34...784

Jeg får opp dette med at ting blir/har blitt annerledes enn du hadde håpet. Du må huske på at det er noe positivt i alle situasjoner, og ha tillit til at alt skjer av en grunn. Det er tydelig at du har grunn til å sørge. Og det er sunt å sørge, og sette av tid til helbredelse. Men på ett tidspunkt må du bestemme deg for å snu tankene dine, og begynne å fokusere på det positive som finnes i enhver situasjon. Det er faktisk slik at jo mer selvtillit du har, jo mer suksess vil du oppleve. 

Du må rekke ut en hånd til familien. Du er bedre forberedt enn du tror, og dine livserfaringer har trent deg for dette øyeblikket. Det er ikke nødvendig å prate eller lese mer, du kan gå igjennom den døren som er åpen for deg nå. 

Endret av Anonymtulle
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du giddet å spå meg❤️ Spennende at du traff så godt. 

Anonymkode: 16cf5...80a

Bare hyggelig, håper rådene kan komme til nytte og hjelpe❤️

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Anonymtulle skrev:

Det pleier å stemme ganske bra, litt etter hvor bra jeg selv greier å "koble meg på" også😊 Men ikke noe å bli redd for, og det blir du vel ikke heller, siden du er rimelig fryktløs etter hva jeg kunne lese... 👍

Tusen takk for at du orket❤️ 

Anonymkode: 9afdd...cf7

Skrevet
4 timer siden, Anonymtulle skrev:

1) Du er lojal, dedikert og pålitelig, en person som gjør en utmerket jobb over tid. Du elsker naturen og dyr, og er muligens vegetarianer. Flittig, hensynsfull og vennlig. 

2) Det er nå på tide å forlate planleggingsstadiet, og få ting gjort. Hedre dine løfter og forpliktelser ved å overholde dem. Vær grundig og ivareta detaljene, og fokuser intenst på å få ting gjort. 

3) Jeg ser også en skytsengel rundt deg. En som sørger for at du får fornyet motivasjon, og eventuelt også bringer deg velstand.

Hei og takk!

Du skal få tilbakemelding 🙂

1) Ja, jeg er lojal, dedikert og pålitelig. Det stemmer nok for mange, men det stemmer for meg. Om jeg gjør en utmerket jobb over tid vet jeg ikke, men jeg gjør som regel en god jobb når jeg først går inn for noe, så ... ja. Fortsatt noe som stemmer for mange 😅

Ja, jeg er veldig glad i dyr og natur, men på en "naturfaglig" måte. Jeg er hensynsfull og vennlig, men dessverre ikke særlig flittig.

2) Vanskelig å si om dette stemmer eller ikke...

3) Det hadde vært fint, men enn så lenge har jeg ikke sett snurten av noen skytsengel, og ikke noe velstand 🙂 Kan du si noe mer om denne skytsengelen?

Takk for svar!

Kan du si noe om ... kjærlighet og familie?

Anonymkode: ae7c9...a94

Skrevet

Hei! 😃

Om du har lyst og tid, kvinne 33 her, jeg er kreps.

Lurer på om prosjektet jeg driver med (begynner med på mandag) ser bra ut, og om en mann jeg har et øye til da, om du ser noe på han 😄 Eller bare sånn generelt. 

Anonymkode: e0fe0...929

Skrevet
16 timer siden, Anonymtulle skrev:

Jeg trakk et kort med tanke på jobb og karriere, og da fikk du et stort kort, fra den store arkanaen, som heter "Månen". Dette kortet forteller deg at det er din egen frykt som holder deg tilbake. Du skal vite at denne frykten ikke har rot i virkeligheten, og du har et lys inni deg som skinner veldig sterkt. Ikke hold det skjult lenger, våkn opp til sannheten om at du er ment for store ting.

Helt konkret skal du vente på det perfekte tidspunktet, fordi det foregår ting i kulissene som vil påvirke situasjonen. Du får en klar oppfordring om å velge en vei som handler om å samarbeide med andre, og det vil være behov for medfølelse og gode samarbeidsevner og forståelse for andre. Det er nye begynnelser som ligger i kortene for deg, og du skal vente til tiden er inne. 

Tusen takk for svar! Sånn i all beskjedenhet så har jeg følt litt på det du skriver selv. Jeg går å venter på noe, uten å vite hva det er. Men jeg føler det er noe stort.

Jeg skal oppdatere deg når noe skjer! ☺️ 

Jeg legger litt tarotkort selv, men jeg er helt i startfasen og sliter litt med å tolke kortene helhetlig i et legg, og sammenhengen mellom de forskjellige kortene og plasseringene. 

Skrevet
17 timer siden, Anonymtulle skrev:

Det pleier å stemme ganske bra, litt etter hvor bra jeg selv greier å "koble meg på" også😊 Men ikke noe å bli redd for, og det blir du vel ikke heller, siden du er rimelig fryktløs etter hva jeg kunne lese... 👍

Hvordan kom du på tallet 6? Hvis jeg får lov å spørre? Det er faktisk sykt. Jeg har hatt noe med det tallet å gjøre i en del år... 

Skrevet
På 15.10.2020 den 2.09, Anonymtulle skrev:

Organisasjon og logikk. Struktur og disiplin. Ledelse. 

Kortet "Keiseren" fra den store arkanaen betyr at selv om dine drømmer er innen rekkevidde, trenger de å styres og organiseres for å kunne manifestere skikkelig. Legg en detaljert plan, og ta vennlig men bestemt kontroll over situasjonen din. Føl at du har myndighet til å ta en lederrolle i karrieren din eller prosjekter du jobber med. Tro på din evne til å være en diplomatisk leder. Vær strukturert, slik at du blir mer effektiv.

Ønsket om å lykkes. Stabilitet. Ta kloke valg. Trygghet. Offentlige etater. Rettslig håndhevelse. Respekt for loven. Farsrollen.

Tallet 2 og bokstaven G. 

Tusen takk! Jeg har mange baller i luften, og føler det går ut over utdannelsen. Tok permisjon fra et lederansvar jeg har for et ganske stort prosjekt, men jeg vurderer å ta opp tråden nå, og de ønsker meg tilbake.
Har faktisk vært en del problemer med barnefar, og mange mener jeg gå inn for aleneansvaret, men for barnet og far sin del får han ta større og større ansvar, da jeg ser han viser stor vilje til bedring, og ønsker sårt å være der for sitt barn, og det er så viktig for begge to. 

Hvis du er her enda. Ser du noe kjærlighet i bilder?😇

Anonymkode: b5d92...280

Skrevet

Kan du spå meg også? Kvinne 28, væren :) skrev i feil tråd i stad, var denne jeg skulle skrive i. Takk på forhånd! 

Anonymkode: 962d9...477

Skrevet
På 16.10.2020 den 5.08, AnonymBruker skrev:

Kan du si noe om ... kjærlighet og familie?

Jeg får kortet "rettferdighet", som forteller at du er iferd med å ta en avgjørelse. Dette kortet forteller at det er viktig at avgjørelsen bringer rettferdighet til alle som er involvert. Stå opp for det du tror på, og gjør det du vet er riktig. Stå imot urettferdighet, og gi eller ta imot en unnskyldning. 

Skrevet
På 16.10.2020 den 16.54, Gray skrev:

Tusen takk for svar! Sånn i all beskjedenhet så har jeg følt litt på det du skriver selv. Jeg går å venter på noe, uten å vite hva det er. Men jeg føler det er noe stort.

Jeg skal oppdatere deg når noe skjer! ☺️ 

Jeg legger litt tarotkort selv, men jeg er helt i startfasen og sliter litt med å tolke kortene helhetlig i et legg, og sammenhengen mellom de forskjellige kortene og plasseringene. 

Ja gjør det😊 Det er spennende med tarot. Jeg har ikke gjort dette på en stund nå, så merker at jeg må ta opp igjen tråden på å "koble meg på" og se sammenhengene. Det er fint å bruke en meditativ tilstand når du begynner, og så skrive ned det som bare kommer av tanker omkring kortene. Dine første tanker er stort sett alltid de riktige, det er min erfaring👍 

Skrevet
På 16.10.2020 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Hvordan kom du på tallet 6? Hvis jeg får lov å spørre? Det er faktisk sykt. Jeg har hatt noe med det tallet å gjøre i en del år... 

Det bare kom, helt tydelig. Ditt tall, tenkte jeg, siden alle har et tall sånn som jeg ser det. Det kan ligge en beskjed i det, det kan være en dato eller en person som er koblet til dette tallet. Helt konkret i dette tilfellet tror jeg det er knyttet til din egne synske evner, og eventuelt at en ny person kommer inn i livet ditt. En som er født i et vanntegn, som er mild, snill, kunstnerisk og noen ganger stille. Det kan være av romantisk art, eller et platonisk vennskapsforhold. Det er en introvert person jeg ser. 

Skrevet

Kan du spå meg også? Kvinne 33 år, kreps😊

Skrevet

Kvinne, 36 år, Vannmann. Kan du gi meg noen råd angående min nåværende flamme? 

Takk på forhånd 🌼

Anonymkode: 37f30...aa6

Skrevet
På 16.10.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Jeg har mange baller i luften, og føler det går ut over utdannelsen. Tok permisjon fra et lederansvar jeg har for et ganske stort prosjekt, men jeg vurderer å ta opp tråden nå, og de ønsker meg tilbake.
Har faktisk vært en del problemer med barnefar, og mange mener jeg gå inn for aleneansvaret, men for barnet og far sin del får han ta større og større ansvar, da jeg ser han viser stor vilje til bedring, og ønsker sårt å være der for sitt barn, og det er så viktig for begge to. 

Hvis du er her enda. Ser du noe kjærlighet i bilder?😇

Anonymkode: b5d92...280

Jeg la et nytt kort på deg, og du fikk et lidenskapelig ildkort. Dette kortet bærer nyheter om et nytt, spennende prosjekt, hvor du skal bruke din egenart og oppfinnsomhet. Du burde omfavne denne anstrengelse av hele ditt hjerte. Det kan virke som en utfordring - men vit at du er klar for den! Tro på deg selv. 

Når det gjelder kjærlighet, så ser jeg en som er utadvent, kreativ og lidenskapelig opptatt av livet. En som søker nye erfaringer, og som kan få ting til å skje. En som er optimistisk, selvsikker og modig. Kanskje til og med litt skøyeraktig😊

Skrevet
Akkurat nå, ahk skrev:

Kan du spå meg også? Kvinne 33 år, kreps😊

"Livserfaring" heter kortet du fikk, det er et kort fra den store arkanaen. Du fikk dette kortet fordi en nylig inntruffet hendelse har vært en oppvekker for deg til å gjøre forandringer i livet ditt. Dette kan ha kommet til deg som en åpenbaring, eller være noe du har visst lenge, men utsatt å gjøre noe med. Nå innser du at handling er nødvendig. Bre ut vingene dine og la deg motivere av disse nye innsiktene, og gå til handling. 

Frigjørelse. Å plutselig se sannheten. Tiden løper ut. 

Skrevet
På 16.10.2020 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også? Kvinne 28, væren :) skrev i feil tråd i stad, var denne jeg skulle skrive i. Takk på forhånd! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...