Niny Skrevet 24. november 2020 Forfatter #121 Del Skrevet 24. november 2020 7 DPO Våknet småkvalm idag og føler meg smått uvel idag. Menssmerter svakt sterkere enn jeg pleier å ha mens jeg blør. Pleier stort sett å ha veldig svake murringer, så uvant at de er sterkere enn det nå. Så igår at jeg har 4 stk g-tester fra normal liggende hjemme. Mulig jeg prøver alt fra torsdag, 9dpo, dersom disse symptomene vedvarer. Tenk så spennende at jeg kanskje alt er gravid i uke 3 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. november 2020 #122 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Niny skrev (14 timer siden): Får vel heller gjøre som du sier. Vente til positiv strimmel, så ta en digital med uker, for så å vise denne som faktisk sier Gravid 😅 Ja det er det eneste som fungerer nå! Og knapt det, haha 😅 Da jeg tok den positive digitale i sommer sa han mye hææ, er det sant!? Så menn må virkelig se det sort på hvitt. Koselig at dere har et vennepar dere nå kan snakke med og om disse babyprøvetingene! Jeg har faktisk en søster som også prøver, og det er veeeldig fint. Vi sender litt snap av EL-tester og sånt, og når hun spør så svarer jeg Men jeg føler likevel ikke at jeg kan snakke med henne om alt, for jeg prøver tross alt på min fjerde, og hun på sin første. Litt sårt for henne at måned på måned går uten klaff. Det er det jo for meg også, men jeg får likevel dårlig samvittighet over å klage når jeg har barn fra før. Heldigvis er hun ung, så hun har myyye tid, men det er jo ikke noe jeg gnir inn heller for vet hvor sterkt ønsket er her og nå. Endret 24. november 2020 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 24. november 2020 Forfatter #123 Del Skrevet 24. november 2020 Dagen idag på jobb har igrunn vært litt fæl så langt. Kvalmen har blitt sterkere og jeg har så vondt i livmoren 😣 Kjøpte til og med en cola her isted for kvalmen var så sterk. Det har lettet litt nå, men symptomene er så sterke at enten er jeg gravid, ellers så brygger jeg på noe/noe er galt. Og jeg har tatt influensa vaksinen allerede pga sterk astma, så tror ikke at jeg brygger på noe 🤷🏻♀️ Kan vanlig 25 ml test slå ut på 8dpo med så sterke symptomer? Kjente svake stikkinger innimellom alt 4 DPO, så egget kan jo ha festet seg tidlig? Lurer på om jeg må ta en strimmel imorgen allerede 🙈 Har nå bestilt 1 clearblue tidlig test og 2 clearblue digital med uker på, men de kommer sikkert ikke før torsdag eller fredag, regner jeg med 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. november 2020 #124 Del Skrevet 24. november 2020 Uff, høres ikke så godt ut med kvalme og smerter! Slike ting kommer ikke så tidlig i en graviditet, så selv om du kjenner på dette nå så tviler jeg litt på at det er noe som vil 'slå ut' på en g-test, om du forstår. 8 dpo i morgen er i tidligste laget å teste... men det 'skader' jo ikke. I verste fall er det bare for tidlig. Jeg hadde nok forsøkt å holde ut til 9 dpo før jeg tok en strimmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 24. november 2020 Forfatter #125 Del Skrevet 24. november 2020 Amatariel skrev (23 minutter siden): Uff, høres ikke så godt ut med kvalme og smerter! Må legge til at jeg har veldig lav smerteterskel i utgangspunktet. Det jeg mener er menssmerter er kanskje bare en øm murring for andre 🤷🏻♀️ Om jeg ser bort ifra tempingen og teller fra første dag i forrige mens, så er jeg jo i teorien allerede 4+4 idag.. Dette vet jeg jo at ikke stemmer, da temperaturen og kroppslige symptomer sier jeg er 7 DPO idag.. Men du har vel rett. Får vente til fredag med en av strimlene jeg har. Så får jeg kanskje clearblue tidligtesten i posten innen fredag eller ila. fredagen. Planen i utgangspunktet var jo testing lørdag om jeg ikke spotter på fredag, eller at tempen dropper.. Men kroppen blander seg inn og sier meg imot 😂😂 Skal ikke være lett 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 24. november 2020 #126 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Mannen min ville være med på alt i starten fra eggløsningstester til gynekologtimer og graviditetstester. Men nå som det har gått endel tid med flere opp og nedturer, gjennomfører jeg alle testene alene og forteller han senere om dem. Drar også alene til gynekologtimene mtp. at han skal slippe å ta seg fri fra jobb for mindre viktige ting. Vi snakker jo fremdeles om graviditet og han virker engasjert, men tror alle de små prosessene ble litt mindre spennende å ta del i. Jeg syntes for øvrig det er deilig at jeg kan teste på egenhånd, fordi jeg kan reagere som jeg vil uten noe press og summe meg før jeg forteller noe. Når jeg sliter med ting som sterke mensensmerter, abortsmerter eller bare livmorutviklingssmerter underveis i graviditeten så hender det at jeg føler meg litt alene likevel. Føler at han prøver å bry seg, men jeg sitter også endel alene feks i badekaret med smertene mine og til syvende og sist er mye av byrden min. Kanskje noen kjenner seg igjen i det jeg skriver ❤️ Håper du er gravid. Ikke lenge til testing! Klem Endret 24. november 2020 av babycodex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. november 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 25. november 2020 8 DPO!! Dagene går unna! Tenk jeg er allerede 8 dager etter eggløsning! Våknet idag også til svak kvalme og lett murring. Kjente at begge disse ble forsterket om jeg lå på magen eller sitter med noe som legger press mot magen. Tempen min gikk litt oppover idag og jeg kjenner jeg greier nesten ikke vente til testing! Veldig spent på om jeg bestemmer meg for å teste imorgen eller fredag, eller om jeg greier å holde meg heeeeeelt til lørdag. 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 25. november 2020 #128 Del Skrevet 25. november 2020 Ååå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. november 2020 #129 Del Skrevet 25. november 2020 Nå er det ganske bra med gravidboom her inne, så jeg har veldig troen på deg!! Jeg ville nok testet på fredag om jeg var deg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 #130 Del Skrevet 25. november 2020 Dette blir veldig spennende! Kjenner at jeg har veldig trua!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. november 2020 Forfatter #131 Del Skrevet 25. november 2020 Lillra skrev (1 time siden): Dette blir veldig spennende! Kjenner at jeg har veldig trua!! ❤️ Håper at vi begge får bekreftet 100% en graviditet innen helgen! 💖🤞👶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 #132 Del Skrevet 25. november 2020 2 minutter siden, Niny said: Håper at vi begge får bekreftet 100% en graviditet innen helgen! 💖🤞👶🏻 Det håper jeg og!!❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 25. november 2020 #133 Del Skrevet 25. november 2020 Så utrolig spennende! Krysser fingrer for strek! 🤩💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. november 2020 Forfatter #134 Del Skrevet 26. november 2020 (endret) 9 DPO Tempen gikk litt ned igjen idag. Men idag er fjerde dagen med kvalme. Brukte 1 time på å få ned frokosten i dagtidlig, og hatt lite til ingen matlyst på grunn av kvalmen. Halsbrann når kvalmen har vært på det værste, og endel murringer rundt livmor idag og siste dagene.. Sist PP så falt tempen dagen før mens, og begynte å spotte den dagen. Føler nå at det står og faller på morgendagens temp. Faller den mer, er nok løpet kjørt.. Stiger den igjen, er jeg overbevist at jeg er gravid.. Skal i teorien spotte imorgen og få mens på lørdag. Testene jeg har bestilt har enda ikke kommet, så blir en enkel stripe fra Normal imorgen også. Ser de er på vei, så kommer nok imorgen. Tok en i dagtidlig. I ene vinkelen skimter jeg noe svakt. Forsvant når den tørket. De andre vinklene var det ikke noe der, så kameraet viser naturlig nok blenda. Tenker at det blir som først planlagt da igrunn. Dersom jeg ikke spotter imorgen (og tempen ikke faller mer), så kjører jeg clearblue early på lørdag, da 11 dpo. Bestilte samtidig 2 stk digital med uke, så tenkte å ta disse for stigning, ikke for å se om jeg faktisk er gravid 🙈 Hva man tenker og hva man gjør skal jeg ikke sitter her og si idag at blir det samme 😂😂 Endret 26. november 2020 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 27. november 2020 Forfatter #135 Del Skrevet 27. november 2020 10 DPO Dere! Jeg tror jeg er gravid altså! Igår greide jeg å myse på meg en strek i den ene vinkelen, men ikke de andre. Idag synes jeg den streken var enda litt sterkere! 😳🤞 Så det i flere vinkler også idag! 🙈 Er fortsatt veldig skyggeaktig for det er så svakt. Kameraet ser det ikke, og jeg er enda usikker på om jeg innbiller meg... Men fy søren så kvalm jeg er idag. Våknet kvalm, og fikk en stor klump i halsgropen som presser på når jeg begynte å bevege meg. Tror de andre testene kommer i posten idag. Da tar jeg clearblue early imorgen. Kanskje jeg får en halvsterk strek på den 🤞🤞🥰 Temperaturen falt på denne dagen forrige måned. Da var jeg også begynt å spotte når jeg stod opp.. Idag, derimot, gikk temperaturen opp igjen og det var ingen tegn til spotting 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 27. november 2020 #136 Del Skrevet 27. november 2020 Supre nyheter og supre symptomer!😍 Krysser fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 27. november 2020 #137 Del Skrevet 27. november 2020 Så fantastisk spennende og koselig 🥰 Åå som jeg håper du ser rett 🤞🌷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 27. november 2020 #138 Del Skrevet 27. november 2020 Ååå så spennende!!! ❤️ Håper at du får en litt sterkere strek i morgen! Gleder meg utrolig mye til å se!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 27. november 2020 #139 Del Skrevet 27. november 2020 Så utrolig spennende!! Håper på tydeligere strek imorgen 😍👌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 27. november 2020 #140 Del Skrevet 27. november 2020 Åå så spennende! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå