Gå til innhold

Dere som ikke liker skinny jeans...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har forskjellige kropper og jeg viste bilder som jeg kan kjenner meg igjen i, men her har du slacks på noen som ikke er så tynne. Ser like fint ut ☺️

image.png.b7dedea9d274e7489cc82f0c020c97a3.png

image.png.f433ab1cb93bfb0a714648eb0d78ce43.png

image.thumb.png.728227a05f6bcca081714e019fe63944.png

image.thumb.png.f91a658dc7aec3ddab96dab5f6e33691.png

Anonymkode: de924...09d

Takk for bryet! :) Må innrømme at jeg syntes de var finere på de tynnere... Men absolutt fine bukser uansett.

Anonymkode: f82ca...d35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har forskjellige kropper og jeg viste bilder som jeg kan kjenner meg igjen i, men her har du slacks på noen som ikke er så tynne. Ser like fint ut ☺️

image.png.b7dedea9d274e7489cc82f0c020c97a3.png

image.png.f433ab1cb93bfb0a714648eb0d78ce43.png

image.thumb.png.728227a05f6bcca081714e019fe63944.png

image.thumb.png.f91a658dc7aec3ddab96dab5f6e33691.png

Anonymkode: de924...09d

Sånne type bukser forbinder jeg med eldre damer. Det er fint og stilig på dem men på yngre kvinner synes ikke jeg det er så flatterende dessverre. Til tema så liker jeg skinny jeans og driter i om det er på moten eller ikke :) Det er den buksen som er penest på meg.

Anonymkode: 177ef...a83

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for bryet! :) Må innrømme at jeg syntes de var finere på de tynnere... Men absolutt fine bukser uansett.

Anonymkode: f82ca...d35

Når jeg har lagt på meg går jeg utelukkende med slacks, for skinny jeans fremhever fettet (fælt å si det, men sånn er det). Liker baggy bukser, føler meg mindre og mer feminin enn med jeans. Ellers kjøper jeg jeans på Monki, syns de pleier å ha kule jeans. 

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker skinny jeans! Jeg er skinny, så det er en av få modeller som sitter fint på meg og fremhever mine noe minimale former😂 Men det må være high waist. Opplever positiv oppmerksomhet på det, kontra andre jeans-modeller.

Anonymkode: 3f5ef...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne type bukser forbinder jeg med eldre damer. Det er fint og stilig på dem men på yngre kvinner synes ikke jeg det er så flatterende dessverre. Til tema så liker jeg skinny jeans og driter i om det er på moten eller ikke :) Det er den buksen som er penest på meg.

Anonymkode: 177ef...a83

Du kan kombinere de buksene med mye, de passer nesten til alt. Det er vanskeligere å kle seg elegant med jeans, det krever mer innsats, pluss at du ser automatisk større ut. Disse som er normalvektige på disse bildene med slacks ville sett mye større ut med jeans. 

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har lagt på meg går jeg utelukkende med slacks, for skinny jeans fremhever fettet (fælt å si det, men sånn er det). Liker baggy bukser, føler meg mindre og mer feminin enn med jeans. Ellers kjøper jeg jeans på Monki, syns de pleier å ha kule jeans. 

Anonymkode: de924...09d

Skjønner. Skal kikke litt :) Har gått med skinny jeans siden... 2008 eller noe sånt. Merker at jeg er lei av det, og ikke minst av hvor ubehagelige de er. Drømmen er jeans som er behagelige, men som ikke gir stygg flat rumpe. Folk må gjerne skrike ut hvis de har tips!

Anonymkode: f82ca...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Skal kikke litt :) Har gått med skinny jeans siden... 2008 eller noe sånt. Merker at jeg er lei av det, og ikke minst av hvor ubehagelige de er. Drømmen er jeans som er behagelige, men som ikke gir stygg flat rumpe. Folk må gjerne skrike ut hvis de har tips!

Anonymkode: f82ca...d35

Ja, de er mye mindre behagelig enn andre type bukser - man legger ikke nødvendigvis merke til det, det er først når du tar på deg behageligere bukser at du merker forskjellen. Det er kjedelig å ta av seg skinny bukser ettersom de er så stramme rundt leggene😅

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man se etter i en bukse for fin rumpe? Er det små lommer? 

Anonymkode: 2f065...935

Store og litt lave lommer, kanten nederst på rumpa må være helst litt under rumpekanten.  Slike bukser får du ikke tak i idag foruten om noen få.  Nudie Lin har slike lommer.  Ingen kler bittesmå lommer med mindre du er 10 år og ikke har hofter.

Nudie Jeans - LIN - Jeans Skinny Fit - authentic repair

Nudie Jeans - LIN - Jeans Skinny Fit - worn black

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske noen av bildene deres viste mer formfulle kropper. Jeg mener ikke overvektige, bare ikke typiske modellbein uten NOE fett eller muskler. Blir vanskelig for meg (og sikkert flere andre) å se for seg. Jeg har muskler i legger og større lår enn alle disse bildene, men er slank. Vet at disse buksene vil sitte annerledes på meg da, og skulle gjerne sett det for meg. Men nå var forresten spørsmålet om jeans.

Anonymkode: f82ca...d35

Alle bildene her er kraftig fotoshoppet.  Bemerkelsesverdig lange bein du. 

image.png.0674cdefb5006a7a03ccbcdd41837b63.png

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Apocalypte skrev:

Alle bildene her er kraftig fotoshoppet.  Bemerkelsesverdig lange bein du. 

image.png.0674cdefb5006a7a03ccbcdd41837b63.png

Kan fint stemme at bildene er redigert, men bena dine ser lengre ut med lange bukser med bootcut i kombinasjon med pumps. Det er derfor det ser elegant ut. 

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kombinere de buksene med mye, de passer nesten til alt. Det er vanskeligere å kle seg elegant med jeans, det krever mer innsats, pluss at du ser automatisk større ut. Disse som er normalvektige på disse bildene med slacks ville sett mye større ut med jeans. 

Anonymkode: de924...09d

Jeg har ingen problemer med å kle meg elegant med skinny jeans. Hvor gammel er du er du? Tror dette har mye å si på stil og hva man foretrekker. Selv er jeg 29.

Anonymkode: 177ef...a83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan fint stemme at bildene er redigert, men bena dine ser lengre ut med lange bukser med bootcut i kombinasjon med pumps. Det er derfor det ser elegant ut. 

Anonymkode: de924...09d

Ingen har så lange bein, alle modellene ser ut som tegneseriefigurer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Apocalypte skrev:

Store og litt lave lommer, kanten nederst på rumpa må være helst litt under rumpekanten.  Slike bukser får du ikke tak i idag foruten om noen få.  Nudie Lin har slike lommer.  Ingen kler bittesmå lommer med mindre du er 10 år og ikke har hofter.

Nudie Jeans - LIN - Jeans Skinny Fit - authentic repair

Nudie Jeans - LIN - Jeans Skinny Fit - worn black

Store og lave lommer forbinder jeg med lowcut jeans/hoftebukser som var populære i begynnelsen 2000-tallet. Jeg syns de ser gammeldags ut. Små lommer ser finere ut i mine øyne, men folk har forskjellig smak. At man ikke finner jeans med store lommer som sitter lavt indikerer at det ikke er så populært og noe litt eldre damer bruker.

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problemer med å kle meg elegant med skinny jeans. Hvor gammel er du er du? Tror dette har mye å si på stil og hva man foretrekker. Selv er jeg 29.

Anonymkode: 177ef...a83

Er 26 år. Jeg går også med jeans og liker å kombinere det med dressjakker, men jeans er ikke spesielt klassiske og elegante, men i kombinasjon med såkalte klassiske plagg kan det se fint ut - men det er altså ikke på grunn av jeansen. 

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Store og lave lommer forbinder jeg med lowcut jeans/hoftebukser som var populære i begynnelsen 2000-tallet. Jeg syns de ser gammeldags ut. Små lommer ser finere ut i mine øyne, men folk har forskjellig smak. At man ikke finner jeans med store lommer som sitter lavt indikerer at det ikke er så populært og noe litt eldre damer bruker.

Anonymkode: de924...09d

Ingen kler små lommer....og lommene har alt å si på hvordan buksa ser ut på en rumpe..men de som går slik skjønner det kanskje selv om noen år når de ser bilder av de store og lange rumpene sine.  Moten er ikke alltid  kledelig.   Blir litt som med den sinnsyke brynmoten som er nå med mega opplimte bryn eller megevolum påsatte vipper.  Ikke så kledelig, men mange skal ha det for det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er 26 år. Jeg går også med jeans og liker å kombinere det med dressjakker, men jeans er ikke spesielt klassiske og elegante, men i kombinasjon med såkalte klassiske plagg kan det se fint ut - men det er altså ikke på grunn av jeansen. 

Anonymkode: de924...09d

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Store og lave lommer forbinder jeg med lowcut jeans/hoftebukser som var populære i begynnelsen 2000-tallet. Jeg syns de ser gammeldags ut. Små lommer ser finere ut i mine øyne, men folk har forskjellig smak. At man ikke finner jeans med store lommer som sitter lavt indikerer at det ikke er så populært og noe litt eldre damer bruker.

Anonymkode: de924...09d

Og du sier dette er gammeldags? Slik stil du beskriver er det jeg forbinder med eldre damer på 60+. Hadde du ikke sagt alderen din og kun ut i fra klesstilen du har hadde jeg trodd at du var 60-70 år!

Anonymkode: 177ef...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skinny jeans passer på de som har kroppsfasongen til det. På de som har litt ekstra fett på lår/legger (ikke nødvendigvis overvektig) ser buksene stort ut som pølseskinn på. Synes ikke det blir noe pent, og tenker da at boot cut passer bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Og du sier dette er gammeldags? Slik stil du beskriver er det jeg forbinder med eldre damer på 60+. Hadde du ikke sagt alderen din og kun ut i fra klesstilen du har hadde jeg trodd at du var 60-70 år!

Anonymkode: 177ef...a83

Ser ikke en eneste jente på min alder (og yngre) som går med slike store og lave lommer, ser bare at moren min og damer på hennes alder gjør det. Og de slacksene går veldig mange med, ser det overalt - så litt rart at du er i 20-årene og ikke har sett hvor mange som går med de. Liker å tro at jeg er kul, er iallefall motebevisst😄

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke en eneste jente på min alder (og yngre) som går med slike store og lave lommer, ser bare at moren min og damer på hennes alder gjør det. Og de slacksene går veldig mange med, ser det overalt - så litt rart at du er i 20-årene og ikke har sett hvor mange som går med de. Liker å tro at jeg er kul, er iallefall motebevisst😄

Anonymkode: de924...09d

Man trenger ikke å følge moten fordi man skal være kul. Det er mye som har vært på moten jeg ikke synes er noe fint. Hvis slike bukser du bruker er på moten nå så er det en mote jeg styrer unna. Det er ikke all mote tenåringer går med jeg liker heller. Vil se ut som at jeg faktisk er 29 år, ikke 19 eller 69.

Anonymkode: 177ef...a83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans kommer aldri til å dø ut. Mange andre fine også, men moten nå-altså finnes det noe mer uformelig for kroppen enn de? De gjør jo ingenting bra for formene. 

Anonymkode: 3d58b...a15

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...