Gå til innhold

Dere som ikke liker skinny jeans...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

«Mom jeans is a slang term for high-waisted women's jeans that were originally fashionable in the late 1980s and early 1990s. In the late 1990s and 2000s they were mainly worn by middle-aged American women and considered unhip by trendy younger women»

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mom_jeans

 

Anonymkode: 3c78d...dad

Liker at du snakker om mom-jeans og har ab-kode ...dad 😁

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har venner som bor over hele Norge og så har jeg kontoer på sosiale medier, så jeg vet at disse buksene er populære, noe som ikke er rart, da de er kule, behagelig og kan kombineres med det meste :) 

Anonymkode: de924...09d

Er det buksene til Five Unit du mener?

Anonymkode: a4a77...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dritkule, litt for mye sleng for min del men fine var de. 

Anonymkode: 47aa5...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 18.12, AnonymBruker skrev:

1. Det ser ubalansert ut. Jeg ser ikke så mye skinny jeans blant unge, slanke jenter lenger, de som bruker det er middelaldrende damer som gjerne er litt overvektige eller har eplefasong. Og de parer det med tunikaer og andre vide topper. Dette gir en ekstremt "top-heavy" look som er uflatterende.

2/3. Liker straight leg jeans som er slanke, men ikke pinnstramme. Eller en moderat boyfriend fasong. Med høyt liv. Denne er flatterende på de fleste.

image.thumb.png.4a18fb79b6e03cdb59bbf3bc03310a07.png

Anonymkode: 17075...313

Dette ser så harry ut...

Anonymkode: 16fe4...751

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok hvilke bukser skal vi kjerringer over 42 med eplefasong gå med? Sleng gjerne ut noen bilder av hva som er fashionabelt, takk 🙂

Anonymkode: 47aa5...0a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dritkule, litt for mye sleng for min del men fine var de. 

Anonymkode: 47aa5...0a7

Ja, de er veldig feminine på :) så teller på knappene om jeg skal la meg friste. Hadde de i flere farger en gang i tiden (flere merker) og jeg var så glad i dem. 

Anonymkode: 05ac9...5ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har forskjellige kropper og jeg viste bilder som jeg kan kjenner meg igjen i, men her har du slacks på noen som ikke er så tynne. Ser like fint ut ☺️

image.png.b7dedea9d274e7489cc82f0c020c97a3.png

image.png.f433ab1cb93bfb0a714648eb0d78ce43.png

image.thumb.png.728227a05f6bcca081714e019fe63944.png

image.thumb.png.f91a658dc7aec3ddab96dab5f6e33691.png

Anonymkode: de924...09d

Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt fine slacks? ☺️

Anonymkode: 59e25...6cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Viernes skrev:

Liker at du snakker om mom-jeans og har ab-kode ...dad 😁

Hahaha 😆 Også bittelitt skummelt 😳

Anonymkode: 3c78d...dad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er veldig feminine på :) så teller på knappene om jeg skal la meg friste. Hadde de i flere farger en gang i tiden (flere merker) og jeg var så glad i dem. 

Anonymkode: 05ac9...5ec

Kjør på, så de hadde de på zalando. Selv går jeg for en levis straight fit 👍

Anonymkode: 47aa5...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Post bilder hvilke bukser du synes er pent, da. Siden vi åpenbart har ulik klesstil vil jeg sikkert synes at buksene du liker er grelle. 

Anonymkode: de924...09d

Som jeg skrev; alle bukser er bedre enn slacks😉

Men jeg synes jeans er det fineste i alle slags fasonger🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Blir tatt mer seriøst hvis man kler seg mer formelt. 

Anonymkode: 29730...4bb

Nja på steder uten formell dresscode, så synes jeg det kan virke mot sin hensikt og dresse seg opp mer formelt enn de andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse var kjempekule😍

Anonymkode: 4e201...b35

Mm jeg har de i blå med hull og uten hull (de siste var ikke på nettsiden nå). Veldig flatterende på syns jeg. Hvertfall på min kropp :P Liker at de er løse uten å ha veldig sleng, eller være ekstremt baggy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute og gått tur og vært på byen og studert folk og fe i helgen, og her kommer fasiten:

Både slacks, skinnyjeans, momjeans, dadjeans og ingen jeans kan se både helt fantastisk og helt jævlig ut, det kommer bare an på personen og helheten (eller mangelen på sådan) i stilen.

Anonymkode: adcbf...2f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.10.2020 den 1.04, AnonymBruker skrev:

1. Hvorfor ikke? Gi en ordentlig forklaring!

2. Hva synes dere er den perfekte jeansen?

3. Synes dere mom jeans er flatterende?

 

Jeg vokste opp på nittitallet da slengbukser ble kult igjen. Har vært gjennom mange jeanstrender, og liker overhodet ikke den som er in nå. Løse 80-tallsbukser som ikke viser noen former. De eneste jeansene mine er skinny, og ofte high waist. Men jeg ser at jeg nå skiller meg litt ut i bybildet - alle går jo med mom jeans. Så leser jeg her, og ser såå mange kommentarer om hvor fælt det er med skinny jeans. Og jeg skjønner ikke hvorfor? Jeg er lav og slank, ikke tynn, og føler meg klumpete i de buksene som er in nå.

Anonymkode: f82ca...d35

Enig med deg. Elsker skinn jeans. Er de som sitter finest på. 80 talls buksene er kjempestygge. Var slike bukser som var kjerringbukser da jeg var ungdom... Men idag så er klærne nesten like på ung butikkene og kjerringbutikkene. Fins ingenting fint mer

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 1.23, AnonymBruker skrev:

1. Skinny jeans ser ut som pølseskinn på alle. Uansett hvor slank personen er synes jeg man ser småtjukk ut i skinny jeans. Fordelen er at de passer nedi støvletter og slikt.

2. Elsker bootcut. Synes lårene ser så mye smalere ut da, siden buksa svinge rut igjen. Mens med skinny jeans blir lårene så sykt mye tykkere enn anklene. 

3. Mom jeans er noe av det styggeste som finnes i mine øyne. Ikke det minste fint på noen! Det ser ut som man har stappet magen nedi buksa.

Anonymkode: 7331b...f40

Bootcut får derimot leggene til å se tykke ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Bootcut får derimot leggene til å se tykke ut

bootcut får lårene til å se smalere ut, og balanserer hele profilen.

Anonymkode: e7e52...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 13.53, AnonymBruker skrev:

+1 på straight leg / slimfit.

Har også gått i skinny jeans i alskens år, men innser nå at det ikke har vært heeeelt heldig på meg. Får de litt bulkete muskuløse leggene som er nevnt over. Og som også nevnt over; men det har nesten vært det eneste å oppdrive, så jeg har liksom bare kjørt på.

Den veldig posete trenden som er nå funker ikke helt på meg, men rette jeans har jeg alltid vært glad i. Pleide å handle på herreavdelingen før (Levi's 511 i herremodell var lenge en skjult hemmelighet og perle - ser veldig bra ut på damer). Ellers er det jo den eviggrønne 501-en.

Meeeen til trådstarten: glad at det er blitt vanligere med straight leg og nå som skinnyjeanstrenden har begynt å dø ut. Synes selv det er det som ser absolutt best ut. Helst uten noen form for elastan eller annet stretch-materiale.

Eksempel: https://www.monki.com/en_nok/clothing/jeans/high-waisted-jeans/product.kimomo-vintage-blue-jeans-blue.0642696001.html

885188769_Skjermbilde2020-10-10kl_13_52_36.thumb.png.da05be2c1ae431a155e7295ddbb78518.png

Anonymkode: adcbf...2f6

Hun ser ut som et barn i den buksa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...