Gå til innhold

Dere som ikke liker skinny jeans...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp et par Jegging Jane (svart og mørk blå) for de er rett og slett så innmari deilig og jeg kler de godt. Føler meg litt rampete 😂

Anonymkode: 05ac9...5ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. Alle gikk med mom-jeans på 90-tallet. Men det var noen som ikke sluttet med det da motetoget rullet videre, og DE ga dem merkelappen momjeans. Objektivt sett er ikke momjeans mindre kledelig enn skinny jeans. Folk blir lurt av fenomenet mote og klarer ikke å skille mellom mote og kledelig. Skinny jeans kommer til å skifte plass med momjeans i dette hot eller not-bildet.

Anonymkode: e7e52...fdf

Jeg bodde i USA på slutten av åttitallet og starten av nittitallet (var tenåring da). Tror jeg har litt bedre oversikt over dette enn deg 🙂 Moms gikk med disse buksene, det var ikke slik at de kuppet noe som først hadde vært trendy hos yngre.

Anonymkode: 2549c...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig merkelig. Jeg bor i Oslo og her er det veldig vanlig blant tenåringer og folk i tyveårene å gå med slacks. Får meg til å lure på hvor du bor egentlig. Jeg tror du er mye eldre egentlig, så rart å påstå at noe som er populært blant en aldersgruppe ikke er det og samtidig hevde at man selv tilhører den aldersgruppen. 

Anonymkode: de924...09d

Generelt tror jeg unge i Oslo kler seg «penere» enn ungdom mange andre steder i landet.

Anonymkode: 2549c...0c1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt skinny jeans, og var vel i midten av tyveårene når det ble trendy.
Jeg foretrekker slim fit bootcut med normal waist, for det er det som fremhever hoftene mine og samtidig forlenger mine korte ben og skjuler litt magen de dagene jeg føler meg oppblåst.
Har alltid syntes det har vært grusomt stygt med skinny jeans og joggesko hvor sokker synes, og bare ankler har jeg aldri likt gå med... Bootcut kan fint skjule sokkene,  og jeg har iallefall aldri klart finne skinny jeans som sitter slik at sokkene ikke blir synlig... 
Jeg har tynne ankler, så de flese skoletter ser veldig vide ute over skinny jeans, og det er vanskelig finne skoletter som jeg synes sitter fint over skoletter som ikke koster mye.

Men har aldri vært opptatt av det som er trendy, jeg vil ha klær som passer min stil og min kroppsform. Jeg er opptatt av at klærne skal sitte som jeg vil på meg selv, og at de skal være tilpasset min økonomi.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

image.thumb.png.4a18fb79b6e03cdb59bbf3bc03310a07.png

Anonymkode: 17075...313

Når jeg ser på dette bildet blir jeg blendet av de forferdelige skoene! Apropo dette med proporsjoner og balangse i kroppen, angående å finne bukser som gjør kroppen finere. Absolutt ingen kler Converse sko. De har en grusom fasong som virkelig er uflatterende for beina. Så det er mitt tips.. ikke kombiner noe som helst med converse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, skinny jeans kler noen veldig godt. Jeg er veldig slank og har slanke legger, så jeg syns hvertfall selv at jeg ser fin ut med skinny jeans, men det er ikke like fint på de som har tykke legger. Er veldig glad i slacks og syns det kler de fleste, og det er fint å kombinere det med en feminin overdel, ser både avslappet og fint ut. 

image.png.06f3864950d00157699102bb22389c4d.png

image.png.c6c1a3cf9092c794b7d13aaed9f02b85.png

image.png.b20baea16d115fe3c3fc332f9d1d58f9.png

Anonymkode: de924...09d

Her var det mye fint- hvor er buksene fra ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig merkelig. Jeg bor i Oslo og her er det veldig vanlig blant tenåringer og folk i tyveårene å gå med slacks. Får meg til å lure på hvor du bor egentlig. Jeg tror du er mye eldre egentlig, så rart å påstå at noe som er populært blant en aldersgruppe ikke er det og samtidig hevde at man selv tilhører den aldersgruppen. 

Anonymkode: de924...09d

Jeg bor i en annen storby og er født i 1990 ;) Mye av mote er stygt så om du er motebevist og dette er på moten i Oslo så...

Anonymkode: 177ef...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ludovica- skrev:

Når jeg ser på dette bildet blir jeg blendet av de forferdelige skoene! Apropo dette med proporsjoner og balangse i kroppen, angående å finne bukser som gjør kroppen finere. Absolutt ingen kler Converse sko. De har en grusom fasong som virkelig er uflatterende for beina. Så det er mitt tips.. ikke kombiner noe som helst med converse.

Hehe enig, men den forferdelige slappe måten å stå på med narkoknekk i knærne gjør det enda verre. 

Anonymkode: f9adb...f81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ludovica- skrev:

Når jeg ser på dette bildet blir jeg blendet av de forferdelige skoene! Apropo dette med proporsjoner og balangse i kroppen, angående å finne bukser som gjør kroppen finere. Absolutt ingen kler Converse sko. De har en grusom fasong som virkelig er uflatterende for beina. Så det er mitt tips.. ikke kombiner noe som helst med converse.

De converse skoene som ikke er så høye over beina men stopper under anklene ser mye bedre ut synes jeg. Liker IKKE de høye

Anonymkode: 0b846...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bodde i USA på slutten av åttitallet og starten av nittitallet (var tenåring da). Tror jeg har litt bedre oversikt over dette enn deg 🙂 Moms gikk med disse buksene, det var ikke slik at de kuppet noe som først hadde vært trendy hos yngre.

Anonymkode: 2549c...0c1

«Mom jeans is a slang term for high-waisted women's jeans that were originally fashionable in the late 1980s and early 1990s. In the late 1990s and 2000s they were mainly worn by middle-aged American women and considered unhip by trendy younger women»

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mom_jeans

 

Anonymkode: 3c78d...dad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bodde i USA på slutten av åttitallet og starten av nittitallet (var tenåring da). Tror jeg har litt bedre oversikt over dette enn deg 🙂 Moms gikk med disse buksene, det var ikke slik at de kuppet noe som først hadde vært trendy hos yngre.

Anonymkode: 2549c...0c1

jeg er var 20 i 89, så jeg påberoper meg å ha akkurat like mye peiling som deg på dette, din løk.

Anonymkode: e7e52...fdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

Det finnes masse slacks som er litt korte i beina og som passer til sneakers, ser mer avslappet og casual ut. Det finnes heller ikke bare én type slacks. 

image.png.558c4307f09eba3cdb99c17d3b7fecd1.png

image.thumb.png.58e5ab60b03f54794d98b8b97a521023.png

Liker godt slike slacks: 

image.png.454b19b79cc479021fdaacbaef8f8554.png

 

Anonymkode: de924...09d

Ser fortsatt like kjedelig ut, alle bukser og da mener jeg alle busker (bortsett fra haremsbukser da, men that goes with out saying) ser bedre ut en slacks.

Endret av frogger
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Mom jeans is a slang term for high-waisted women's jeans that were originally fashionable in the late 1980s and early 1990s. In the late 1990s and 2000s they were mainly worn by middle-aged American women and considered unhip by trendy younger women»

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mom_jeans

 

Anonymkode: 3c78d...dad

nemlig

Anonymkode: e7e52...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som synes skinny jeans er så ubehagelig, hvike bukser går dere med?

Disse her er utrolig behagelige, faktisk mer behaglig en de fleste tights jeg har

https://www.tights.no/butikk/weightless-caressa-high-waist-stretch-jeans-dark-blue/?attribute_pa_lengde=28&attribute_pa_storrelse=xs&gclid=Cj0KCQjw8fr7BRDSARIsAK0Qqr7r51aPlLpsVnQrOQ82FiYTCRkcUEvN3o2YE2HBCR-W_72HOiMuZeIaAjrcEALw_wcB 

Anonymkode: b4a25...b7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bodde i USA på slutten av åttitallet og starten av nittitallet (var tenåring da). Tror jeg har litt bedre oversikt over dette enn deg 🙂 Moms gikk med disse buksene, det var ikke slik at de kuppet noe som først hadde vært trendy hos yngre.

Anonymkode: 2549c...0c1

Men nå har vel ikke akkurat USA noen sinne vært foran med hva som er mote i Europa.

Anonymkode: de7d3...4af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hvorfor kan man ikke det? (så sant det ikke er noen dresscode, men da har jo ikke alder noe å si)

Anonymkode: 4e201...b35

Blir tatt mer seriøst hvis man kler seg mer formelt. 

Anonymkode: 29730...4bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok... Er det mulig å slutte å hisse seg opp over hvem som er yngst og mest trendy? Eventuelt hvem som er eldst og har best hukommelse?

ORDEN I SALEN, snakk om bukser. 

Anonymkode: f82ca...d35

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frogger skrev:

Ser fortsatt like kjedelig ut, alle bukser og da mener jeg alle busker (bortsett fra haremsbukser da, men that goes with out saying) ser bedre ut en slacks.

Post bilder hvilke bukser du synes er pent, da. Siden vi åpenbart har ulik klesstil vil jeg sikkert synes at buksene du liker er grelle. 

Anonymkode: de924...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en annen storby og er født i 1990 ;) Mye av mote er stygt så om du er motebevist og dette er på moten i Oslo så...

Anonymkode: 177ef...a83

At du synes det er stygt betyr ikke så mye for andre enn deg selv!

Anonymkode: de924...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Generelt tror jeg unge i Oslo kler seg «penere» enn ungdom mange andre steder i landet.

Anonymkode: 2549c...0c1

Jeg har venner som bor over hele Norge og så har jeg kontoer på sosiale medier, så jeg vet at disse buksene er populære, noe som ikke er rart, da de er kule, behagelig og kan kombineres med det meste :) 

Anonymkode: de924...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...