Gå til innhold

Dere som ikke liker skinny jeans...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Weekday har mom jeans som heter "mika" som er litt smalere, som jeg syns er veldig fine: https://www.weekday.com/en_nok/denim/women-denim/product.mika-high-mom-jeans-blue.0827719007.html

Carlings selger også fine mom jeans fra NA-KD: https://carlings.com/no/p/na-kd-mom-jeans-bla-bukser-jeans-dame/7257104_F550

Ellers syns jeg levis har noen fantastiske jeans!

Anonymkode: de924...09d

Jeg har akkurat kjøpt to par av Weekdays Mika mom jeans, de er skikkelig fine! Og veldig behagelige. Det er første gang jeg har kjøpt noe annet enn skinny jeans og jeg er fornøyd. 

Anonymkode: 44840...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat kjøpt to par av Weekdays Mika mom jeans, de er skikkelig fine! Og veldig behagelige. Det er første gang jeg har kjøpt noe annet enn skinny jeans og jeg er fornøyd. 

Anonymkode: 44840...af9

De er veldig fine! Har et par av de, men vurderer å kjøpe de i en annen farge. Anbefaler også å sjekke ut mom jeans fra Levis. De er litt dyrere, men kjempefine de også. 

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg elsker skinny jeans og synes det ser best ut på min kropp. Har lange slanke bein så vil jo gjerne vise de frem. Synes ikke det er ubehagelig i det hele tatt. Kan ikke akkurat si at jeg opplever det som et problem at mange glor heller, men jeg går ikke akkurat inn for å se sexy ut bare fordi jeg velger sånne bukser. 

Men alle kler det jo ikke. Jeg ser for eksempel ikke bra ut i mer vide bukser, men andre kler det. Liker nok best bukser som ikke er så vide. 

I tillegg handler det vel om smak. Jeg liker ikke cullotte-bukser eller bootcut-bukser for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Veldig fornøyd med all responsen! Har prøvd utallige bukser de siste ukene, kjøpt noen og gått hjem, vist dem til kjæresten og blitt ledd av... Og innerst inne mislikt hver eneste bukse jeg har prøvd. Har prøvd straight og mom, hovedsakelig, og får det bare ikke til. Føler meg lubben, maskulin og rar i dem.

FOLKENS! Denne løse dvaske Lena fra Oslo S-stilen er ikke for meg. Det er avgjort.

I dag kjøpte jeg en nydelig skinny i mørk denim. Kommer til å gå med den i en uke 😄 Skinny kan være behagelige, og de er feminine og passer til nesten alt. Snakker ikke pølseskinn, men bukser som former seg etter kroppen, i stedet for å skjule den. Hater følelsen av å se større ut enn jeg er.

Anonymkode: 2f065...935

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2020 at 3:35 PM, AnonymBruker said:

Jeg har akkurat kjøpt to par av Weekdays Mika mom jeans, de er skikkelig fine! Og veldig behagelige. Det er første gang jeg har kjøpt noe annet enn skinny jeans og jeg er fornøyd. 

Anonymkode: 44840...af9

Nå ble jeg nysgjerrig på Mika Mom Jeans.

Hvordan er de i størrelsen? Store/små sammenlignet med andre Weekday-bukser?

Anonymkode: adcbf...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2020 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på Mika Mom Jeans.

Hvordan er de i størrelsen? Store/små sammenlignet med andre Weekday-bukser?

Anonymkode: adcbf...2f6

Jeg har ikke prøvd så mange weekday jeans, så det kan jeg ikke svare så godt på. Som med alle high rise jeans kommer størrelsen i livet an på akkurat hvor høyt de sitter. Jeg prøvde også på meg den som heter Mika extra high mom jeans (eller noe i den duren), og der måtte jeg ned to størrelser i livet i og med at de sitter høyere enn de vanlige Mika mom jeansene. 

Jeg måtte opp en størrelse fra størrelsen jeg trodde jeg trengte, men det betyr ikke automatisk at de er små i størrelsen. Lengden var akkurat som forventet. Liker at de har full lengde og ikke ankle length. 

Anonymkode: 44840...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forguder mom jeans. Har også en hudsykdom, som hater alt som sitter for tett. Og jeg er ikke noe opptatt av å sexy ut for andre, liker best å gå for meg selv og ikke tiltrekke meg oppmerksomhet for kroppen. Liker best comfort, og da blir det momjeans. Har gått i high waist lenge før det ble populært også - synes det er så mye mer behagelig enn low waist-bukser.

Anonymkode: 64de1...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forguder mom jeans. Har også en hudsykdom, som hater alt som sitter for tett. Og jeg er ikke noe opptatt av å sexy ut for andre, liker best å gå for meg selv og ikke tiltrekke meg oppmerksomhet for kroppen. Liker best comfort, og da blir det momjeans. Har gått i high waist lenge før det ble populært også - synes det er så mye mer behagelig enn low waist-bukser.

Anonymkode: 64de1...60c

Jeg skjønner ikke helt dette fokuset på å være sexy - det blir nevnt flere steder i tråden at folk "ikke går med trange bukser fordi det finnes viktigere ting enn å vise frem kroppen sin". 

Jeg har aldri i mitt liv gått ut døra i skinny, en løs genser og skinnjakke og joggesko og følt meg som noe sexsymbol. For meg er dette et veldig hverdagslig plagg, og det kan også nevnes at jeg alltid går med topper eller gensere som går over lårene, så jeg viser egentlig ikke frem så mye mer enn legg- og knefasongen :P Hadde skjønt svarene her hvis det var snakk om en veldig utfordrende kjole, men skinny jeans? De fleste av oss kombinerer den med annet enn magetopper.

Anonymkode: f82ca...d35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke prøvd så mange weekday jeans, så det kan jeg ikke svare så godt på. Som med alle high rise jeans kommer størrelsen i livet an på akkurat hvor høyt de sitter. Jeg prøvde også på meg den som heter Mika extra high mom jeans (eller noe i den duren), og der måtte jeg ned to størrelser i livet i og med at de sitter høyere enn de vanlige Mika mom jeansene. 

Jeg måtte opp en størrelse fra størrelsen jeg trodde jeg trengte, men det betyr ikke automatisk at de er små i størrelsen. Lengden var akkurat som forventet. Liker at de har full lengde og ikke ankle length. 

Anonymkode: 44840...af9

Takk for svar! Da får jeg vel rett og slett stikke ut og prøve en dag, da.

Anonymkode: adcbf...2f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...