Gå til innhold

Dere som ikke liker skinny jeans...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mottok disse idag fra Zara. Syns de er fine.  De er ganske smale over hoftene, også går de utover nedover beina uten at de er ekstremt baggy. For min del må de ikke være så vide, men vanskelig å finne en bukse som har alle detaljer jeg vil ha. 

Zara

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner ikke nødvendigvis føler for å være «hot» til enhver tid. 

Anonymkode: 58b36...9bc

Nettopp! 

Anonymkode: 1ee47...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Bukser med bootcut er fint å kombinere med pumps, ser veldig elegant ut. 

image.png.0674cdefb5006a7a03ccbcdd41837b63.png

 image.png.8feb86c7e0e918121a11c26ab30bc0d7.png

Men slacks kommer alltid til å være favoritten:

image.thumb.png.86995cff0c0dd4a9afd68cee338c73d1.png

image.png.0f753aa275fdb2e1dcfaa9971da41b43.png

image.thumb.png.985110d15d3903f57e9f6b82b4037a0e.png

image.png.2aa9d4df0abb3c89a74cf7f901d9ac5e.png

Anonymkode: de924...09d

Hva i all verden har skjedd med beina til hun i det øverst bildet? Hun kan umulig ha så lange bein.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg som mann så må jeg si at jeg foretrekker at kvinner går i skinny jeans. Skjønner ikke hvorfor det er på vei ut av motebildet, det er jo så hot! Spesielt de highwaist modellene som har vært populære de siste årene er fantastiske når damer har på🙂

Anonymkode: 1e512...a05

Fordi kvinner ikke kler seg fordi dere mannfolk skal synes de er "hote". Kvinner kler seg i klær som de finner behagelige og fine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner ikke nødvendigvis føler for å være «hot» til enhver tid. 

Anonymkode: 58b36...9bc

Men det har jo med motebildet å gjøre også, ikke bare at man vil kle seg sexy. De fleste kvinner har gått i skinny jeans i mange år nå. Tror det er like mye for å følge moten som å være "hot"

Anonymkode: 1e512...a05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Honey Dew skrev:

Fordi kvinner ikke kler seg fordi dere mannfolk skal synes de er "hote". Kvinner kler seg i klær som de finner behagelige og fine.

Nei, se kler seg i klær som er mote. Ikke kom og fortell meg at 90% av dagens kvinner har presset seg inn i åletrange jeans i en årrekke fordi det er behagelig å ha på

Anonymkode: 1e512...a05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår heller ikke denne tråden helt. Var på Monki i dag og to av de som jobbet der hadde på seg skinny. Føler at det blir litt hauset opp her...

Anonymkode: f82ca...d35

Ja hauset opp av de som kler seg i "siste skrik" til enhver tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Apocalypte skrev:

Ja hauset opp av de som kler seg i "siste skrik" til enhver tid. 

haha du skulle bare visst! Havparten av argumentasjonen går nettopp på å se hva som er pent, uten å skjele til mote. Fikk du ikke med deg det?

Anonymkode: e7e52...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uenig med at skinny jeans eller ikke bare er en generasjonsgreie. Ser mange 40-åringer i andre type buksesnitt, og mange unge i skinny jeans ennå. Men hos unge så forbinder jeg det med visse befolkningsgrupper. Feks denne gjengen med Opioidmisbrukere fra West Virginia, i serien UXA på Nrk. 

jeans.png

Anonymkode: 95066...9d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, se kler seg i klær som er mote. Ikke kom og fortell meg at 90% av dagens kvinner har presset seg inn i åletrange jeans i en årrekke fordi det er behagelig å ha på

Anonymkode: 1e512...a05

Nå må du gi deg! Jeg liker baggy klær, men bruker også skinny jeans i blant og det er IKKE for at menn skal syns at jeg er hot, og skinny jeans er ikke nødvendigvis ubehagelige å ha på seg, spørs hvilket stoff det er (men det gjelder jo alle bukser), bare å kjedelig å ta av siden de er så stramme rundt leggene. Syns det er ubehagelig om menn skal objektivisere kvinner - kan forstå hvis noen kler seg veldig utfordrende, men skinny jeans er ikke utfordrende.

Anonymkode: de924...09d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå må du gi deg! Jeg liker baggy klær, men bruker også skinny jeans i blant og det er IKKE for at menn skal syns at jeg er hot, og skinny jeans er ikke nødvendigvis ubehagelige å ha på seg, spørs hvilket stoff det er (men det gjelder jo alle bukser), bare å kjedelig å ta av siden de er så stramme rundt leggene. Syns det er ubehagelig om menn skal objektivisere kvinner - kan forstå hvis noen kler seg veldig utfordrende, men skinny jeans er ikke utfordrende.

Anonymkode: de924...09d

Amen!

Anonymkode: 4e201...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt uenig med at skinny jeans eller ikke bare er en generasjonsgreie. Ser mange 40-åringer i andre type buksesnitt, og mange unge i skinny jeans ennå. Men hos unge så forbinder jeg det med visse befolkningsgrupper. Feks denne gjengen med Opioidmisbrukere fra West Virginia, i serien UXA på Nrk. 

jeans.png

Anonymkode: 95066...9d0

Haha, den var drøy

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Apocalypte skrev:

Ja halve Norge er herved opioidmisbrukere.  😅

Synes den var ganske morsom, faktisk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Flamegirl skrev:

Synes den var ganske morsom, faktisk!

Synes også den var artig. Jeg går for øvrig med skinny jeans på privaten, og jeg er jurist. Lite opium her i gården. 

Anonymkode: 58b36...9bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes også den var artig. Jeg går for øvrig med skinny jeans på privaten, og jeg er jurist. Lite opium her i gården. 

Anonymkode: 58b36...9bc

Ikke så mye på meg heller. Helgen er selvfølgelig et unntak, men jeg har garderoben FULL av skinny jeans, så hva kan man forvente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, se kler seg i klær som er mote. Ikke kom og fortell meg at 90% av dagens kvinner har presset seg inn i åletrange jeans i en årrekke fordi det er behagelig å ha på

Anonymkode: 1e512...a05

Jeg har flere skinnyjeans som er behagelige, spesielt de som er lyse i stoffet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg! Jeg liker baggy klær, men bruker også skinny jeans i blant og det er IKKE for at menn skal syns at jeg er hot, og skinny jeans er ikke nødvendigvis ubehagelige å ha på seg, spørs hvilket stoff det er (men det gjelder jo alle bukser), bare å kjedelig å ta av siden de er så stramme rundt leggene. Syns det er ubehagelig om menn skal objektivisere kvinner - kan forstå hvis noen kler seg veldig utfordrende, men skinny jeans er ikke utfordrende.

Anonymkode: de924...09d

Altså: Hvis man velger å gå i bukser som sitter som et pølseskinn på kroppen, så må man nesten regne med at menn ser på deg og synes det er attraktivt. Har ikke noe med objektivisering å gjøre, men at vi liker å se en dame i ettersittende klær. Du synes jo sikkert noen menn kler seg finere enn andre du og

Anonymkode: 1e512...a05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er normalt slank, str s/m, er skinn jeans virkelig ikke noe ubehagelig å gå med. Om jeg gjør det for å virke sexy? Nei, egentlig ikke. Føler jeg meg provosert av å bli sett på? Nei, absolutt ikke. 

Tenker at mange av de som har et hatforhold til skinn jeans, egentlig ikke har kropp til å gå i det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hotwife skrev:

For meg som er normalt slank, str s/m, er skinn jeans virkelig ikke noe ubehagelig å gå med. Om jeg gjør det for å virke sexy? Nei, egentlig ikke. Føler jeg meg provosert av å bli sett på? Nei, absolutt ikke. 

Tenker at mange av de som har et hatforhold til skinn jeans, egentlig ikke har kropp til å gå i det. 

Tja jeg er ganske slank. Syns fortsett det er ubehagelig fordi jeg ikke liker følelsen av klær som sitter helt inntil kroppen. Handler ikke nødvendigvis om vekt eller bmi altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...