Lillrex Skrevet 3. november 2023 #821 Del Skrevet 3. november 2023 Så utrolig leit ❤️ Føler med deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2023 #822 Del Skrevet 3. november 2023 Åå kjære deg så utrolig trist 💔 Det er hjerterått og bare nesten få det man ønsker seg så høyt. Har all forståelse for hvordan du har det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 20. november 2023 Forfatter #823 Del Skrevet 20. november 2023 PP5, 2 DPO (fordi klokka er over 12) Da var jeg tilbake her igjen. Jeg tok det ekstremt tungt at det ikke gikk allikevel forrige gang. Jeg var helt knust og har vært veldig lei meg etterpå. Fristet egentlig å stoppe med hele prøvingen. Men kan jo ikke det. Så da var det bare å gå i gang med EL tester igjen. Og det syns jeg er skikkelig tungt.. og skulle begynne på igjen med EL tester, aksjer og hele greia som hører med. Syns vi hadde fortjent litt flaks denne gangen. Jeg blir så redd for at vi kommer til å prøve i mange mnd, 1 år eller enda lenger før det går. Jeg tror ikke jeg takler å prøve i mange mnd til ☹️ Men nå er jeg hvertfall 2 DPO. Og jeg har igjen blitt (bittelitt) syk. Kan håpe at det fører med seg noe bra denne gangen også🤣 og at det da sitter. Det er alt jeg ønsker meg akkurat nå😭 kommer til å teste om en uke tenker jeg. Da er jeg 9 DPO. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 21. november 2023 #824 Del Skrevet 21. november 2023 Ord blir litt tomme i en sånn setting. Men sender deg en digital klem og varme tanker. Det er veldig leit at du måtte oppleve dette ❤️ Håper terminspiren melder sin ankomst tidligere enn fryktet 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. november 2023 #825 Del Skrevet 21. november 2023 Forstår så veldig godt hvordan du har det ❤️ Når man er prøver og mensen kommer så rakner liksom alt. Alt håpet man hadde! Og som du også opplevde - noen ganger er det ekstra sterkt. Føles veldig tungt å begynne på start igjen. Men så vet vi at det er det som må til At man bare må prøve igjen og igjen, og plutselig sitter den. Kanskje ofte når man minst venter det. Eneste som er sikkert er at man ikke må gi opp. Ønsker deg masse lykke til i denne pp'en! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 26. november 2023 Forfatter #826 Del Skrevet 26. november 2023 7/8 DPO Jeg er usikker på om EL var lørdag eller søndag, så skriver derfor 7/8. Testen var på sitt sterkeste lørdag ettermiddag og søndag morgen var det negativ og mye svakere igjen. Men det spiller forsåvidt ingen rolle 🤪 Men jeg har veldig mye mensmurringer. Har ho hatt det før, men er veldig mye akkurat som sist mnd. Sist mnd hadde jeg også stikkinger i puppene typ 1 gang hver dag ca de siste dagene før jeg skulle hatt mensen. Det har jeg også hatt nå. Men kroppen min har gitt meg «symptomer» før uten at det betyr noe. Men jeg er på nattevakt og har tatt med meg en test, så jeg tenkte jeg skulle få tatt den i morgen tidlig hvis jeg klarer p holde meg. Skal prøve og ikke gå på do etter halv 1. Og ikke drikke noe etter kl 12😊 krysser sååå fingrene for at det går denne gangen 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 27. november 2023 #827 Del Skrevet 27. november 2023 Krysser alt jeg har for at det går denne gangen 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #828 Del Skrevet 27. november 2023 8/9 DPO usikker på om jeg ser noe eller ikke på testen jeg tok. Men jeg holdt meg bare 5 timer og det er enda tidlig, så jeg får ta en ny test i morgen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #829 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg tok en ny test nå og jeg ser en strek!!😮😮😮😮 veldig svak, men samtidig trenger jeg ikke myse for å se den. Får ikke ordentlig bilde av den denne gangen heller. Legger ved bilde og håper egentlig at noen av dere ser et eller annet hvertfall så jeg ikke er helt strekgal😅 tydeligvis stor forskjell fra i dag tidlig 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #830 Del Skrevet 27. november 2023 Et bilde til av testen. Altså, tenk om 😭😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. november 2023 #831 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg ser også noe! Syns virkelig du fortjener å bli gravid nå med en liten spire som holder 🤞 Mange opplever jo å bli gravid rett etter en SA/kjemisk (jeg har selv opplevd det to ganger) så det må jo være noe i det at man er "mer" fruktbar da! At kroppen er veldig klar for å bli gravid. Så håååååper for deg nå altså. Blir noen nervepirrende dager fremover! Men vi må jo tolke, vanskelig å la være 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #832 Del Skrevet 27. november 2023 @Amatariel så spennende at du har blott gravid to ganger etter SA/kjemisk 😊 Håper det er tilfelle med meg også 😊 syks det er dårlig gjort om det ikke går veien for meg denne mnd heller når det er en tydelig (men svak) strek på testen i dag. Ja, det er umulig å la være 🙊 jeg er såå spent på testen i morgen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 27. november 2023 #833 Del Skrevet 27. november 2023 Ååh, jeg håper dette er en spire altså ❤️🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #834 Del Skrevet 27. november 2023 Lillrex skrev (16 minutter siden): Ååh, jeg håper dette er en spire altså ❤️🤞 Det håper jeg også 😭 men hvor har blitt av dagboka di? Jeg finner den ikke ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 27. november 2023 #835 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) Lily92 skrev (2 timer siden): Det håper jeg også 😭 men hvor har blitt av dagboka di? Jeg finner den ikke ☹️ Jeg slutta å bruke den, så har slettet den 😇😊 Men hyggelig at du vil følge med da ❤️❤️ Når blir neste test? 🤞🤞 Endret 27. november 2023 av Lillrex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #836 Del Skrevet 27. november 2023 @Lillrex Åja, så dumt☹️ du får oppdatere meg på melding om det skjer noe spennende da😀 jeg venter til i morgen. Har tenkt til å drikke brus når Sønnen min legger seg. Orker ikke holde meg og ikke drikke noe. Så venter til i morgen. Men jeg har en god følelse denne mnd. Håper bare streken er litt sterkere i morgen og at det er babystrek og ikke skyggestrek 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 27. november 2023 #837 Del Skrevet 27. november 2023 Lily92 skrev (1 minutt siden): @Lillrex Åja, så dumt☹️ du får oppdatere meg på melding om det skjer noe spennende da😀 jeg venter til i morgen. Har tenkt til å drikke brus når Sønnen min legger seg. Orker ikke holde meg og ikke drikke noe. Så venter til i morgen. Men jeg har en god følelse denne mnd. Håper bare streken er litt sterkere i morgen og at det er babystrek og ikke skyggestrek 😊 Håper sånn på babystrek for deg altså 🥰❤️ Blir veldig spennende å se testen imorgen 🤞 Og nyt litt brus, det hørtes veldig deilig ut 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #838 Del Skrevet 27. november 2023 Tror dere jeg klarte å la være og ta en test i kveld? Nei 😂 det ble akkurat det samme som tidligere i dag. Men til å ha holdt meg i 3 timer og drukket litt brus, så syns jeg ikke det er verst at det var en svak strek der. Spent på testen i morgen tidlig 🙊 kveldens test👇🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 28. november 2023 Forfatter #839 Del Skrevet 28. november 2023 PP5, 9/10 DPO streken eren del sterkere i dag 😭🥹 og den er rosa. Men blir redd for at den er sterkere kun pga mer konsentrert urin og at det skal ende som sist. Så nervepirrende ☹️ vurderer å prøve med på en digital. Har spart på urinen. Tror dere det er for tidlig? Testen på formiddagen i går og testen i dag👇🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 28. november 2023 Forfatter #840 Del Skrevet 28. november 2023 Tok en digital og det stod ikke gravid. Får prøve igjen i morgen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå