Lily92 Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #541 Del Skrevet 15. oktober 2021 Annabel skrev (18 minutter siden): Oi wow! Altså er dette den siste syklusen din før planlagt IVF-oppstart om jeg forstår riktig? Shit, så utrolig spennende og sååå koselig😍 Det er siste syklusen før vi har time til videokonsultasjon ja😮 vet ikke om vi hadde fått starte opp med en gang. Men er sykt at det har gått og at jeg per nå er gravid 😭 må ta digital før jeg sier det til mannen tror jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. oktober 2021 #542 Del Skrevet 15. oktober 2021 Sånn så min test ut når jeg testet også, og nå sitter jeg med en baby på fanget😄 Så jeg vil bare si GRATULERER!❤️ Du er gravid❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #543 Del Skrevet 15. oktober 2021 Da var det ikke tvil 😭😭 på dagens andre urin til tross for at det bare et to timer siden dobesøk🙈 skal overraske mannen etterpå 🥰😭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #544 Del Skrevet 15. oktober 2021 Noldi skrev (13 minutter siden): Sånn så min test ut når jeg testet også, og nå sitter jeg med en baby på fanget😄 Så jeg vil bare si GRATULERER!❤️ Du er gravid❤️ Tusen takk❤️ Helt sykt! Forstår det ikke 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 15. oktober 2021 #545 Del Skrevet 15. oktober 2021 Hurra! Gratulerer 🎀🎀 Så kjekt at du ikke måtte vente til i morgen med å få positivt på digital da! Kan tro mannen blir veldig glad ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #546 Del Skrevet 15. oktober 2021 Godis skrev (2 minutter siden): Hurra! Gratulerer 🎀🎀 Så kjekt at du ikke måtte vente til i morgen med å få positivt på digital da! Kan tro mannen blir veldig glad ✨ Tusen takk😀 ja, veldig glad for det!😊 vi har fri i dag begge to, så fikk overrasket han i stad. Han fikk tårer i øynene og ble veldig glad 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. oktober 2021 #547 Del Skrevet 15. oktober 2021 GÅSEHUD! 😭 Endelig! Så magisk å se den stimmelen der først med TO streker, og selvfølgelig den digitale. Gratulerer så mye kjære deg. Så velfortjent nå 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #548 Del Skrevet 15. oktober 2021 Amatariel skrev (46 minutter siden): GÅSEHUD! 😭 Endelig! Så magisk å se den stimmelen der først med TO streker, og selvfølgelig den digitale. Gratulerer så mye kjære deg. Så velfortjent nå 💕 Tusen takk!🥰 tenk at du har støttet meg så mye i disse månedene! Setter så stor pris på det!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #549 Del Skrevet 16. oktober 2021 Testen fortsetter å øke 😍 jeg har skikkelig smerter som er som menssmerter. Måtte Google og ser at det er normalt fordi livmoren utvider seg😊 men fy så plagsomt det er 🙈 noen som har hatt det? Når ga det seg?🤣 må si jeg føler meg veldig heldig. Har lært at det ikke er en selvfølge å bli gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 16. oktober 2021 #550 Del Skrevet 16. oktober 2021 Åå gratulerer så mye!! Dette fortjener du så mye ❤️❤️ jeg kjente også godt til de mensensmertene du beskriver ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. oktober 2021 #551 Del Skrevet 16. oktober 2021 Menssmerter kjente jeg helt til uke 9 ja. SÅ sikker ved hvert dobesøk at nå var det blod der! Utrolig psykisk utmattende, men graviditeten gikk bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 16. oktober 2021 #552 Del Skrevet 16. oktober 2021 Åh, så fantastiske nyheter! Endelig var det din tur ❤️❤️❤️ Gratulerer SÅ mye 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #553 Del Skrevet 16. oktober 2021 Lillra skrev (1 time siden): Åå gratulerer så mye!! Dette fortjener du så mye ❤️❤️ jeg kjente også godt til de mensensmertene du beskriver ❤️ Tusen takk❤️ Så bra, det er godt å høre!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #554 Del Skrevet 16. oktober 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Menssmerter kjente jeg helt til uke 9 ja. SÅ sikker ved hvert dobesøk at nå var det blod der! Utrolig psykisk utmattende, men graviditeten gikk bra da Okei, godt du også gjorde det😊 huff ja.. testene øker veldig, så er egentlig ikke redd for at jeg skal få mensen, men syns det er ganske vondt med de smertene ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #555 Del Skrevet 16. oktober 2021 Sai skrev (1 time siden): Åh, så fantastiske nyheter! Endelig var det din tur ❤️❤️❤️ Gratulerer SÅ mye 🥰 Tusen takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 16. oktober 2021 #556 Del Skrevet 16. oktober 2021 Gratulerer!! 🤩🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 17. oktober 2021 Forfatter #557 Del Skrevet 17. oktober 2021 Lianne skrev (7 timer siden): Gratulerer!! 🤩🥰 Tusen takk🥰😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter #558 Del Skrevet 19. oktober 2021 4+1 sykt rart å skrive graviduker og ikke syklusdager eller DPO-dager 😝 men føles så innmari godt 🥰 testene fortsetter å øke heldigvis og jeg tenker kanskje jeg skal slutte med strimmeltester nå. Har bare et par igjen uansett. Tenkte kanskje jeg skulle ta en ny digital i morgen for å se om jeg får 2-3. Er det for tidlig tru? Jeg har bare den digitale testen igjen, så må inn å bestille meg et par til 😊 testen i dag ble litt rar nederst, men regner ikke med det har noe å si. Den var lik som i går og kanskje litt sterkere også. Når fikk dere 2-3 på den digitale? Ellers var jeg på shopping og lunsj med min beste venninne i dag. Hun venter baby i April, så veldig gøy at det bare blir et par måneder forskjell 😊 jeg har visst om at hun har vært gravid helt fra starten, så jeg fortalte hun at jeg er gravid også i dag. Hun ble veldig rørt og tårene rant litt. Så koselig at hun ble så glad på mine vegne 😊 Ellers har jeg ingen symptomer, bortsett fra de «mensensmertene» 😊 får nyte det så lenge det varer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. oktober 2021 #559 Del Skrevet 19. oktober 2021 Ååh, gratulerer så mye med å kunne skrive graviduker! Endelig satt den 🙌🙌🙌 Då hyggelig at det ikke blir så lenge mellom barnet ditt og venninnen din sin, hyggelig å ha noen å skravle med under svangerskapet og småbarnstiden 🥰❤ Jeg måtte sjekke litt tilbake og ser at jeg ventet med å teste til jeg gikk 3+, dette gjorde jeg på uke 5+0, så vil tro den kanskje hadde vist 2-3 hvis jeg hadde testet i uke 4+2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter #560 Del Skrevet 19. oktober 2021 Atticmess skrev (2 minutter siden): Ååh, gratulerer så mye med å kunne skrive graviduker! Endelig satt den 🙌🙌🙌 Då hyggelig at det ikke blir så lenge mellom barnet ditt og venninnen din sin, hyggelig å ha noen å skravle med under svangerskapet og småbarnstiden 🥰❤ Jeg måtte sjekke litt tilbake og ser at jeg ventet med å teste til jeg gikk 3+, dette gjorde jeg på uke 5+0, så vil tro den kanskje hadde vist 2-3 hvis jeg hadde testet i uke 4+2. Tusen takk😊 ja, endelig! Okei, jeg prøver i morgen, også får jeg ta en ny til helga om den fortsatt viser 1-2 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå