Amatariel Skrevet 12. januar 2021 #201 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei uff Lily92, dette var virkelig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 12. januar 2021 #202 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei, så dumt.. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 12. januar 2021 #203 Del Skrevet 12. januar 2021 Neei.. 😕 Så kjedelig å høre! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #204 Del Skrevet 14. januar 2021 14 DPO, PP8 Jeg skal ha mensen i dag, men har fortsatt ikke fått den 🤔 pleier alltid å få det natt til den dagen jeg skal ha den, eller på morran. Fikk negativ test i dag, så den kommer vel🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 14. januar 2021 #205 Del Skrevet 14. januar 2021 Veldig kjipt med negativ test, men fraværet av mensen gir jo et lite håp likevel 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #206 Del Skrevet 14. januar 2021 Godis skrev (5 minutter siden): Veldig kjipt med negativ test, men fraværet av mensen gir jo et lite håp likevel 🤞 Ja, det gir et lite håp. Men da burde jeg jo fått positiv test nå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #207 Del Skrevet 15. januar 2021 Mensen kom i natt, så da er vi over i PP9 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. januar 2021 #208 Del Skrevet 15. januar 2021 Er det ikke typisk at når man rekker å få et lite håp pga. sen mens, DA kommer den 😖 Stor klem til deg! Ønsker deg all lykke denne pp'en. Virkelig din tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 15. januar 2021 #209 Del Skrevet 15. januar 2021 Klem 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 16. januar 2021 #210 Del Skrevet 16. januar 2021 Kjipt med mensen! Håper pp9 blir deres tur ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #211 Del Skrevet 17. januar 2021 CD 3, PP9. Tiden snegler seg avgårde.. Til tross for at vi har sinnsykt mye å gjøre for tiden. Med husbygging, leilighetssalg, flytting og jobb. Skal på jobbintervju på torsdag også, det blir spennende🤞🏻 Ellers har jeg gått til innkjøp av hostesaft 🙈 hørt det fungerer på mange, så skader hvertfall ikke å prøve 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. januar 2021 #212 Del Skrevet 17. januar 2021 Oioi mye som skjer på din kant ja! Masse lykke til med jobbintervjuet! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 17. januar 2021 #213 Del Skrevet 17. januar 2021 Masse lykke til med jobbintervjuet! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #214 Del Skrevet 22. januar 2021 CD 8, PP9. jobbintervjuet i går gikk greit, men jeg har bestemt meg for og ikke ta jobben dersom jeg får den. Jeg er vernepleier og det er en sykepleier stilling med veldig mye sykepleier oppgaver. I tillegg føler jeg at jeg ikke takler ny jobb nå med alt annet som skjer. Er så sinnsykt mye å gjøre i forhold til husbygging og i tillegg leilighetssalg og snart flytting. Og i tillegg prosjekt baby. Jeg har begynt og ta hostesaft, så spent på OL det kan ha en virkning. Jeg leste om et par som hadde prøvd i 3 år, også fikk hun beskjed om at hun hadde for tykt EL-slim, så hun prøvde hostesaft og da ble hun gravid. Samme med de 2 neste barna hennes:) skader hvertfall ikke å prøve tenker jeg🤷🏼♀️ Hvis det ikke går denne gangen har vi bestemt oss for å bestille time hos volvat for en sjekk av oss begge. Jeg har bare lyst til å vite om alt er greit. Det føles så sinnsykt vondt og sårt at det ikke går. Det er flere som spør om når vi skal ha barn og om vi har lyst på barn og sånn. I tillegg tar noen det for gitt at vi har barn om et par år. Vi snakka om at vi kanskje vil feire jul i det nye huset om et par år (vi har alltid feiret hos foreldre) og da er flere sånn «og da har dere sikkert en liten en». Får bare lyst til å skrike ut at vi prøver og at det ikke går! Dette ble et langt innlegg, så takk til dere som gadd å lese alt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2021 #215 Del Skrevet 22. januar 2021 Så bra jobbintervjuet gikk bra, selv om du fant ut at det ikke ble det riktige for deg. Uansett en erfaring med i banken. Greit med en plan for forløpet videre, så lurt å bestille time hos Volvat. I beste fall kan du avlyse den Utrolig irriterende å få slike spørsmål ja... har vært igjennom det et par runder selv. Maange som maser, graver og spør. Ler og spøker, mens det bare koker inni meg. Kan ikke gjøre annet enn å bite tennene sammen. En gang var det en perifer venninne som gnålte som om dette, og til spørsmålet hennes om når vi skulle ha barn så glefset jeg til slutt vet ikke, vi prøver men får det ikke til. Da ble det brått slutt på gnålet, for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 22. januar 2021 #216 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Sikkert fornuftig å vente med å bytte jobb, høres ut som om dere har nok å styre med 😊 Kjenner meg igjen, er selv nettopp ferdig med PP8, og skal påen igjen med PP9.. Synd det tar så lang tid for noen av oss... Kjenner igjen følelsene du beskriver, så altfor godt.. Syns det er dumt når folk spør og graver, skjønner ikke hvorfor folk forventer at de skal få vite om når/hvis/hvor mange osv. Endret 22. januar 2021 av Atticmess 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #217 Del Skrevet 27. januar 2021 CD 13, PP9 Endelig har jeg begynt å ta eggløsningstester igjen. Det har ikke vært sengekos i det siste fordi vi har hatt så mye å gjøre og vært så slitne begge to. Men forhåpentligvis blir det aksjer i dag 🤞🏻 Ellers fikk jeg en veldig dårlig beskjed i dag. Pappa har ondartet svulst i leveren. Han har følt seg veldig dårlig i det siste. Så det er jo derfor 😭 jeg har en søster, men pappa er ikke hennes biologiske far, så det er bare jeg som kan videreføre hans gener. Derfor ble det plutselig ekstra viktig for meg å bli gravid snart i tilfelle... skal ikke tenke i de banene enda, men realistisk sett vet jo at det dårlige prognoser for leverkreft. Huff, håper bare alt går bra!😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar 2021 #218 Del Skrevet 27. januar 2021 Nei uff så trist med pappaen din Skjønner det er en veldig tung beskjed å få. Man vil jo ha foreldrene sine rundt seg hele tiden! Håper han får en behandling som gjør ting mye lettere. Ellers lykke til med jakten på EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 27. januar 2021 #219 Del Skrevet 27. januar 2021 Åååh, så leit å høre! 😔 Håper det går så bra som det kan gå, Lily92, og at du snart får sett en positiv test. Ta vare! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 27. januar 2021 #220 Del Skrevet 27. januar 2021 Så vond beskjed å få. Forstår deg godt når du sier du kjenner et ønske om å videreføre gener ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå