Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

PP4, 1 DPO.

Altså, så godt å gå inn i DPO land😀👏🏻 spesielt når jeg er så fornøyd med aksjene. Ble aksjer fredag, søndag og mandag og EL tirsdag 😊 så 4,2 og 1 dag før EL. Så da er det bare å vente. 

Ellers har jeg jo blitt syk igjen 🙄 det går korona i barnehagen til sønnen vår nå og alle ansatte på hans avdeling har hatt det. Så sikkert det jeg har også. Føler meg virkelig ikke i form😅 hardt å ta vare på disse små når man er syk selv 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du/dere ikke blir så hardt rammet :trøst: Hardt både når de små er syke, men i alle fall når man er syk selv (og liksom skal ta vare på en krabat).

Og lykke til i dpo-land! :heiajente:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med korona, masse god bedring ❤️ Og godt at dere rakk å komme til dpoland før sykdommen kom, da får dere forhåpentligvis mer ro til å fokusere på å bli friske ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP4, 6 DPO.

Formen min kommer seg sakte men sikkert. Jeg er såå surklete og har vært tett i pusten. Den dumme koronaen altså🙄 fordelen er at vi blir ferdig med det. Regner med vi hadde fått det i vinter uansett. I morgen er det begravelse, noe jeg gruer meg veldig til. Blir nesten kvalm av å tenke på det. Blir godt å bli ferdig med det. 

Ellers har vi jo kommer til 6 DPO allerede😱 så vi nærmer oss testing🙊 tenker at jeg skal ta en test på torsdag. Da er jeg 9 DPO. Kommer garantert til å ha lyst til å teste på onsdag, men det skal jeg ikke 😅 jeg har murringer som vanlig. Er veldig sulten også, men det er jo alt for tidlig med symptomer nå😅 det starta i går 5 DPO (muligens 6 DPO), så det er jo så tidlig at det ikke har sammenheng med en eventuell graviditet. Vi får bare vente å se😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende 🤗
Og funfact fra meg - jeg har to ganger blitt gravid der jeg har vært helt nedsyltet i forkjølelse/influensa fra EL og utover dpo-dagene. Så kanskje det er litt "lykke" i det for deg også ;)

Skjønner du gruer deg til begravelsen :trøst: Håper den blir verdig og fin, og kan føles greit å legge bak seg etterpå når den er overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel oi, så rart og gøy at du har blitt gravid to ganger når du har vært syk 🙊 sist jeg ble gravid hadde jeg jo tatt koronavaksine vettu🙊 så kan jo håpe at det gir meg en fordel🤞🏻 jeg har tatt bittelitt hostesaft også😝 tenk om vi kunne sluppet å prøve så lenge som sist 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig med blenda test ❤️ Håper for deg at det fortsatt bare er tidlig, men føler veldig med deg. De er vonde de der blenda testene.. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO.

Testen er dessverre blenda i dag også. Så da er det bare å vente på mensen igjen 🙄 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som testen er tørka, syns jeg jo at jeg ser noe. Men det er nok bare en dum skyggestrek som jeg pleier å få😅

IMG_5775.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på den som har tørka, men så vanskelig å si om det er fordi tiden har gått ut 🙈 10DPO er jo tidlig det og, så kan jo være det vil bli noe mer strek imorgen eventuelt 🤔🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillrex skrev (4 minutter siden):

Jeg ser også på den som har tørka, men så vanskelig å si om det er fordi tiden har gått ut 🙈 10DPO er jo tidlig det og, så kan jo være det vil bli noe mer strek imorgen eventuelt 🤔🤞

Ja, jeg er egentlig overbevist at det er skyggestrek og er som du sier, fordi tiden har gått ut. Må i lyset når jeg ser nøye på den, syns jeg den ser svaaak rosa ut. Men den er så svak at jeg må myse. Så jeg tror dessverre det er skyggestrek igjen ☹️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis vi hadde sluppet en lang prøving denne gangen😭 ganske sikker på at det er skyggestrek, men jeg skal leve på den trua om deg kaaaan være noe helt til jeg sikkert får en blenda test i morgen. Bør begynne med spotting i dag eller i morgen egentlig også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi lever helt klart på trua! Det må vi! 🤞 Rarere ting har skjedd i prøveverden, så her kan alt skje! 10 dpo er fortsatt tidlig. Bare spennende at det kanskje er noe å skimte.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jo vært helt herlig om du slipper en lang prøveperiode denne gangen, håper med deg om at det er mer en skygge ❤️❤️🤞🤞 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP4, 11 DPO

Jeg er på jobb og tok en ny test i halv 7 tiden. Hadde da holdt meg hele natta. Syns det er en sterkere strek der i dag. Men blir redd for at det bare er lyset jeg sitter i som tuller med meg. Skal prøve å få tatt bilde av den når jeg kommer hjem, så dere får si hva dere synes. Om streken fortsatt er der når jeg kommer hjem da😅🙊 men blir redd for at det bare er en bittelitt sterkere skyggestrek. Eller for alt jeg vet at den er lik når jeg sammenlikner testene 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste bildet er testen fra i går øverst og den fra i dag nederst. Nederste bilde er testen i dag alene. Syns bedre i virkeligheten. Må ikke myse for å se noe på dagens test. Men er sikkert bare skyggestrek igjen.. 

IMG_5800.jpeg

IMG_5803.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...