Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

CD 11, pp 13.

Tiden etter mensen kom har vært kjip. Jeg føler vi var såå nærme ved å klare det sist ☹️ 
Mannen fikk svar på prøven sin i dag. Etter 5 uker 🙄 antall sædceller var normalt, men de hadde sett at sædcellene klumper seg sammen. Så han må ha time hos en gynekolog. Jeg kjenner jeg mister motet helt. Orker faktisk ikke mer av den ventetiden på en graviditet snart 😭😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner sååå godt at du er lei! Det er virkelig din tur nå :troest:
Sædceller som klumper seg sammen kan jeg ikke noe om, hva kan gjøres med det? Det er kanskje bare en medisin som må til eller? I alle fall veldig bra at antallet sædceller er normalt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatarielja, syns det er min tur snart ☹️🤣 aner ikke. Aner ikke hva slags betydning det har eller hvorfor det er sånn. Han må ta ny prøve også må de se på i mikroskop. Håper det er en enkel sak å fikse 😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stor klem :klem:Samtidig som jeg krysser fingrene for at det er din tur nå! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15, PP 13.

Selvsagt fikk jeg positiv EL-test nå🙄 mannen er borte til torsdag. Sist var testene positive i 2 dager, så håper virkelig på positiv test i morgen også så jeg ikke har EL før torsdag. Typisk at kroppen bestemmer seg for tidlig EL når det ikke passer.

Ellers syns jeg det er veldig kjipt å gå inn her for tiden. Alle her inne er gravide og hver oppdatering her inne er jo nesten gravidoppdatering... håper virkelig det blir min tur snart nå😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå typisk at mannen er bortreist! Men satser helt klart på at EL-testen blir positiv en liten stund nå slik at egget ikke slipper før tidligst torsdag 🤞 Men skulle det slippe i morgen uansett så vil det absolutt være en sjanse det også.

Skjønner veldig godt at du drukner i graviditeter :( Jeg følte det nøyaktig likt for to måneder siden. Tror jeg nevnte det også... at absolutt alle jeg startet å følge som prøvere nå var gravide. Og mange etter meg også. Så kjenner til den følelsen :troest: Men hold ut! Det skal bli din tur også!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare å konkludere med at EL er i dag og at vi da ikke rekker noen aksjer denne måneden 😭😭 jeg er så lei meg☹️

F688E92A-498E-4784-A8B4-7F6172C6178D.jpeg

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei så urettferdig! Skikkelig teit at det skulle bli sånn :( Skulle ikke vært lov i disse koronatider å reise noensteder som helst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

CD 10, PP 13.

Hadde egentlig ikke tenkt til å oppdatere denne syklusen fordi vi kun fikk lagt inn aksjer dagen etter EL. Men jeg har faktisk ikke begynt å spotte enda. Og på testen jeg tok i dag syns jeg at jeg ser en super svak strek. den er så svak at det er vanskelig å få den på bilder. Tenk om da 😭 legger ved bilde selv om det ikke syns noe særlig.. håper ikke det ender med kjemisk som sist hvis det er noe.

9F565B7E-0BF2-4B39-8831-86FF19A51498.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt så mye på deg!! Men ikke ville mast, for jeg vet hvordan det er når det stanger mot en selv og man føler alle andre er gravide... Så glaaaad for oppdatering nå! :klemmer: I alle fall når den er så spennende! Null spotting på 10 dpo er vel kjempebra for deg!?

Er denne testen fra morgenrurin? All erfaring tilsier at hvis man forsøker igjen senere på dagen med så konsentrert urin som mulig, så vil streken kunne være mer tydelig. Ååå så spennende. Jeg vil så gjerne 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatarielså koselig at du har tenkt på meg 😭 ja, jeg begynne som regel med spotting 9 eller 10 DPO. Kan jo fortsatt begynne da☹️

Denne er fra morgenurin ja. Men hadde allerede tissa to ganger i natt. Fikk ikke sove, så da går jeg jo ekstra på do når jeg ligger våken. Blir spennende å se i morgen. Men er godt mulig jeg bare innbiller meg at det er noe svakt der også🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (1 time siden):

Denne er fra morgenurin ja. Men hadde allerede tissa to ganger i natt. Fikk ikke sove, så da går jeg jo ekstra på do når jeg ligger våken. Blir spennende å se i morgen. Men er godt mulig jeg bare innbiller meg at det er noe svakt der også🙈

Blir veldig veldig spennende ja 🤞 Men følg med på urinen din i morgen tidlig. Er den veldig lys anbefaler jeg å forsøke på dagens andre urin. Alle mine tester mellom 10-10 dpo ble sterkere/lettere å se senere på dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg :goodbye: Lest meg gjennom hele og ventet på en oppdatering! Håper sånn at det er deres tur nå! 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 11, PP 13.

Tror egentlig ikke det er noe på testen jeg tok i dag. Nå har jeg holdt meg hele natta. Tipper bare spotting er forsinket 😅 den kommer nok som vanlig 🙈 

E323D48C-6243-484D-A571-4E0DD1DF4ECA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm nei, jeg gir ikke opp håpet... Jeg så heller ingenting på morgenurin. Først senere på dagen kunne jeg skimte noe. Krysser for deg! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Hm nei, jeg gir ikke opp håpet... Jeg så heller ingenting på morgenurin. Først senere på dagen kunne jeg skimte noe. Krysser for deg! 🤞

Kanskje jeg skulle tatt en senere i dag. Nå har jeg spist frokost og drukket, så urinen vil være utvannet🙈 men kan prøve og ikke drikke noe på 3-4 timer:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble egentlig ikke noe klokere av tester jeg tok kl 13. Ser egentlig ikke noe. Hvis jeg ikke har begynt å spotte i morgen tidlig, får jeg ta en ny test da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sullamitt skrev (13 minutter siden):

Jeg synes jeg ser en veldig svak strek egentlig🤷🏼‍♀️🤞🏻

syns du?:) får håpe du har rett! Blir spennende å teste i morgen 😊 og ikke minst se om spotting begynner i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...