Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Jeeeei - hurra med leilighetssalg!! danser.gif.eca32e53bfab0f43ca1644c144b15867.gif

Ja nå syns jeg virkelig det er vår tur!!! Krysser fingrene for at vi begge ser noe svakt spennende på en test på lørdag 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 DPO, PP9.

Litt usikker på om jeg har begynt å spotte.. blir så lei meg hvis jeg begynner med spotting nå. Da er det jo over denne gangen og 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å spotte såpass tidlig..?? Kommer det mye/over tid? Kan jo håpe det er en festeblødning 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, håper det ikke er spotting ❤️ Kan jo være noe annet slik Amatariel sier, kanskje festeblødning? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Pleier du å spotte såpass tidlig..?? Kommer det mye/over tid? Kan jo håpe det er en festeblødning 🤞

Nei, egentlig ikke. Eller har begynt med spotting 5 dager før en gang tror jeg. Men da har jeg sett klart at det er spotting. Men nå var det liksom ikke en blødning eller brunt, men nå var det litt blodrester i utfloden på en måte. Krysser virkelig fingrene for at det var festeblødning🤞🏻😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (1 time siden):

Ånei, håper det ikke er spotting ❤️ Kan jo være noe annet slik Amatariel sier, kanskje festeblødning? 🤞

Nei, håper ikke jeg heller 😩 satser virkelig på det kan være det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med salg!! Må være en veldig deilig følelse! ❤️ 

Krysser fingrene for at det var festblødning, og ikke begynnende mens.. 🤞🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (1 time siden):

Gratulerer med salg!! Må være en veldig deilig følelse! ❤️ 

Krysser fingrene for at det var festblødning, og ikke begynnende mens.. 🤞🤞 

Takk😊 veldig deilig!👏🏻 Håper jeg og:) er livredd hver gang jeg skal på do nå 😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nattevakt i natt, så er så usikker på om jeg skal teste i morgen tidlig eller om jeg skal vente til utpå dagen når jeg våkner. Jeg kommer jo til å drikke litt i natt😅 har mye murringer og det har jeg hatt før, men ikke så nærme IKM tror jeg. Men kroppen min lurer meg alltid, så den gjør nok det nå og🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet til utpå dagen når du våkner.. Tester du når du kommer hjem og den er neg, så har du fortsatt et håp om at det skyldes utvannet urin. Da ville jeg heller ventet til jeg våknet, for mer troverdig svar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig overtalt skrev (1 time siden):

Jeg ville ventet til utpå dagen når du våkner.. Tester du når du kommer hjem og den er neg, så har du fortsatt et håp om at det skyldes utvannet urin. Da ville jeg heller ventet til jeg våknet, for mer troverdig svar

Det er helt sant! Tror jeg gjør som du sier😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO.

Tok en test nå, men tror den er blenda. Jeg syns jeg ser noe ekstremt svakt, men jeg Tore kanskje bare jeg har streksyn🧐  man har mye stikkinger akkurat som ved eggløsning noen ganger. Tror jeg venter til mandag med å ta ny test eventuelt. Spennende å se om jeg begynner med spotting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men at du tror du skimter noe ekstremt gir jo håp da. Selv om jeg kjenner til dette med streksynet!

Heier og krysser alt jeg har for en tydelig strek på mandag! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jammen satt mange ganger med lommelykt på strimlene for å sjekke etter strek så kjenner til streksyn🤣 Krysser fingrene for neste testing🤞🏼🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO.

tror muligens jeg har begynt å spotte 😩 var på do og når jeg tørka meg var det lyserosa på papiret 😭 Jeg hadde faktisk begynt å tenke at jeg kanskje kunne være gravid. Har fortsatt mye stikkinger rundt livmor, men tipper det er kjørt nå☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...