Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.

mammahjarte

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Amatariel said:

Helt klart strek her. Spørsmålet blir hvordan urinkonsentrasjonen er.... men snart bør streken bli sterkere. Kanskje prøve en ny digital i morgen?

Ja er på liten reise, tok med ein digital. Tenkte ta den om streken blir sterkare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Amatariel said:

Uff så utrolig kjedelig å få opp håpet slik :(

Ja ser ikkje heilt for meg at detta går bra. Er jo 13DPO nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, 89jenta said:

:klem:

🧡

14DPO, blenda test. Men ingen 🩸😂

Trur eg kjøpte sånn 100 sprøyter da.

Har bestillt EL testar, meir graviditetestar. 

Vist det hadde vore svangerskap utenfor livmor ville eg tro testane framleis var svake og ikkje blenda. Så tenkjer detta sikkert går bra.

litt usikker kva PP eg skal ta det på. Må sjå litt i boka mi. 

IMG_20211007_223528214.jpg

IMG_20211007_223414830.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammahjarte skrev (2 minutter siden):

🧡

14DPO, blenda test. Men ingen 🩸😂

Trur eg kjøpte sånn 100 sprøyter da.

Har bestillt EL testar, meir graviditetestar. 

Vist det hadde vore svangerskap utenfor livmor ville eg tro testane framleis var svake og ikkje blenda. Så tenkjer detta sikkert går bra.

litt usikker kva PP eg skal ta det på. Må sjå litt i boka mi. 

IMG_20211007_223528214.jpg

IMG_20211007_223414830.jpg

Hva skal du med alle disse sprøytene? 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Patriotpaula said:

Hva skal du med alle disse sprøytene? 🤭

Vi inseminerer heima 🙂

Dvs vi har sex på ein litt anna måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ håper enda du får en plutselig sterk strek og at alt er bra. 

hvis mensen kommer ønsker jeg deg masse lykke til neste prøveperiode 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oversikt. Eller ehm, diger oversikt.. 

September 2020: PP1

Oktober 2020: PP2

November 2020: pp3 - kjemisk - fæl menustrasjon som varte DOBBELT så lenge som vanlig.

Desember 2020: Pause (mest pga det mentale)

Januar 2021: Pause (avklaring av kul i bryst)

Februar 2021: I gang med PP4

Mars 2021: PP5

April 2021: PP6

Mai 2021: PP7 Gravid

Juni: Gravid

Juli: Gravid

August: Gravid, mista 11.august i uke 14. Missed abortion. Risikosvangerskap, hematomer i livmoren og rundt fostersekken. Store blødninger over tid. Avslag på henvisning om utredning kort tid etterpå. Begynte på jerntilskott.

September: Ekstrem menustrasjon. Pause frå prøving. Venta ein syklus. 

Oktober 2021 PP8: Kjemisk graviditet og mega vond menustrasjon. CD36, er nok litt i ulage etter MA.

Det blir då PP9 i november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir snart 34 år, har nå brukt over eit år. To kjemiske, ein MA. Snart over i PP9.

Føler eigentlig ein levandefødt baby er sikkelig fjernt unna akkurat nå. Nå begynner eg for alvor å faktisk lura på kor lang denna reisen blir. 

Strek er strek er sikkelig dust utrykk forresten. 

Håper eg blir gravid fort, begynner å bli litt mindre tolmodig faktisk. Sjølv om det kanskje ikkje er så legit liksom, finnest alltid folk som har det verre. Folk som har prøvd i gjerne fem år utan "premie"

Problemet er eigentlig ikkje å bli gravid slik eg ser det. Men kanskje det er eit problem å halda på svangerskap, men eigentleg ikkje det heller. Trur eigentlig eg kan bli gravid på vår måte igjen, og trur eigentlig eg kan gå ut eit nytt svangerskap igjen frå start til slutt. Det er ikkje sånn at eg ikkje kan klara det igjen, eg har klart å laga eit barn. Virker litt urealistisk at det bare var flaks.

Det eg er usikker på er kor mange, SA,MA og kjemiske graviditeter eg kjem til å ha i forkant. Usikker på tidsaspektet. 

Føler meg demotivert... Men motivert samtidig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt naturlig å kjenne på disse tankene og følelsene når en har gått gjennom det du har,og at det blir demotiverende. 

Håper virkelig du ikke må gjenngå det igjen, og at vips så sitter det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/12/2021 at 4:46 PM, stAre said:

helt naturlig å kjenne på disse tankene og følelsene når en har gått gjennom det du har,og at det blir demotiverende. 

Håper virkelig du ikke må gjenngå det igjen, og at vips så sitter det ❤️

Ja eg og ❤️ Takk.

CD5 PP9

Eg har enkelte syklusar tidlig eggløsning, sånn type på dag 8-9. Så lurer eigentlig på om eg skal begynna, men så har eg berre sånn tre strimler igjen og fleire på vei i posten. Tenkte testa om ettermiddagen i morgon kanskje, er sånn ca ferdig å blø. Denna menustrasjonen var sikkelig heftig og smertefull. Kom meg på jobb alle dagar, synest ikkje paracet er spesielt effektivt men det hjelper litt, betre enn å ikkje ta det. Synest det er interessant at dei to kjemiske har vore så annleis med tanke på mensen. Sjølv om det er kjipt å ikkje ha komet lengre i denna prosessen så har eg forsåvidt lært ein god del om fertilitet. Har funnet ein privat praktiserande lege som eg vurderer å ta kontakt med etter nyttår, per nå så greie eg faktisk ikkje kome meg ut av bygda uansett, alt for mykje som skjer.

Ellers så har eg hovudet fullt av andre ting, og livet er ganske stressande til tider. Eg har rykket opp på jobb og har tredobbelt så mykje ansvar. Veldig kjekt, veldig hektisk. Eg synest det er fint når det er litt fart i livet, einaste er at eg veit ikkje om det er så bra for fertiliteten. Samtidig tenkjer eg det sikkert går greitt fordi det blir født barn i krigsherja land, på gaza stripa også. Det finnest masse folk som stresser enormt som har barn. Det er litt vanskelig å berre ta ulønnet permisjon i 9 månader også, det lar seg ikkje gjera. Eg har det livet eg har og må stressa mindre, prøva ta vare på meg sjølv med dei faktorane som er.

Og kor vitalt er eigentlig eit svangerskap om man får SA av å halda 2 åringen sin? Då var det sikkert ikkje liv laga uansett.

83 kilo per nå, og stiger nedover. Synest eg har vore flink å ta tak i det kroppslige. Er mye sunnare og friskare, det er eit godt utgangspunkt. Tanken er at eg ikkje skal bruka veldig mykje ressurser på PP9 men likevel ikkje ta pause. Får legga inn litt aksjer før EL, og rundt om kring når EL er. Så ser vi kva som skjer.

Skal prøva ta det litt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD9 hatt mye EL smerter, EL slim og småblødninger. Oppblåst også, føler ting er litt i krøll. Har og symptom på UVI, festlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD10 EL test vart svakare.. Men har ikkje fått direkte positiv EL test heller, ikkje sånn tydelig positiv strimle. Mannen reiser vekk i fire dager, sååå spørst om vi rekker det. 

Trur eigentlig eg har hatt EL faktisk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørst om det gjekk pga aktivitetsnivå, er over i DPO land. 3DPO. Hatt smertet i mageregionen og enorme mengder slim..  detaljer... Det er teoretisk mulig at eg blir gravid sjølv om fleire aksjer hadde vore betre.

Vurderer fertilitetsmonitor framfor EL testar.

Endret av mammahjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (58 minutter siden):

Spørst om det gjekk pga aktivitetsnivå, er over i DPO land. 3DPO. Hatt smertet i mageregionen og enorme mengder slim..  detaljer... Det er teoretisk mulig at eg blir gravid sjølv om fleire aksjer hadde vore betre.

Vurderer fertilitetsmonitor framfor EL testar.

Har en CB fertilitetsmonitor jeg skal selge, brukt kun to sykluser. ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest eg ser noko. Men synest og den ser meir grå ut. Ultrasvak, har ømme bryster. 

Er det mulig å ha EL to gonger per syklus? 

IMG_20211031_204546663~2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (3 timer siden):

Synest eg ser noko. Men synest og den ser meir grå ut. Ultrasvak, har ømme bryster. 

Er det mulig å ha EL to gonger per syklus? 

IMG_20211031_204546663~2.jpg

Nei, det er ikke mulig å ha EL mer enn en gang per syklus, men kroppen kan prøve på EL flere ganger før den faktisk klarer å slippe egget. Spennende! Håper du tester igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...