Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.

mammahjarte

Anbefalte innlegg

On 10/31/2020 at 6:59 PM, mammahjarte said:

5DPO 

Trøtt og blåst opp. 

så spennende! Nå er du ca halvveis til du kan teste 🙂.

2 DPO her, og tiden går så sakte. 3 DPO om 15 min🤭

Endret av juicyfruity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 hours ago, juicyfruity said:

herregud, så spennende! Nå er du ca halvveis til du kan teste 🙂.

2 DPO her, og tiden går så sakte. 3 DPO om 15 min🤭

6DPO i dag. Ja det går sakte, men plutselig så er testdagen der :)

Ingen spesielle symptomer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8DPO ingen symptomer. Trur ikkje det gjekk denna runden, føler meg på ingen måte gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Amatariel said:

Ikke gi opp håpet. Ofte skjer det noe når man tror det som minst :klem:

Takk :)

Trøster meg med at det er ikkje sikkert at denna graviditeten har dei samme symptoma som siste og at det kun er pp2. Viktig å prøva væra litt tolmodig, vi klarer det nok til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, mammahjarte said:

Takk :)

Trøster meg med at det er ikkje sikkert at denna graviditeten har dei samme symptoma som siste og at det kun er pp2. Viktig å prøva væra litt tolmodig, vi klarer det nok til slutt :)

Skal du teste i morgen? 9DPO? 🍀🍀🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, juicyfruity said:

Skal du teste i morgen? 9DPO? 🍀🍀🍀

Testet nå faktisk.

Ser ein liten strek 😮

Den er kjempe kjempe kjempe kjempe svak.

zLSnbOL.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh spennende!! Jeg klarer ikke se noe, men det skal godt gjøres så tidlig igjennom både kamera og min skjerm. Krysser fingrene for at det er noe klarere der imorgen..!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ser noe som ligner en svak svak strek jeg og🥳😍😍🍀🍀🍀🍀🍀🍀kjempespennende! 

Endret av juicyfruity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO

Hadde ikkje fleire clear blue tidlig, så tok ein babyplan-strimle med morgonurin. Såg ingenting på den. Prøver igjen i morgon. Sist testa eg positivt 11DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mammahjarte skrev:

9DPO

Hadde ikkje fleire clear blue tidlig, så tok ein babyplan-strimle med morgonurin. Såg ingenting på den. Prøver igjen i morgon. Sist testa eg positivt 11DPO.

Fortsatt mye håp igjen med andre ord! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, Amatariel said:

Fortsatt mye håp igjen med andre ord! 🤞

Ja håper det :)

Eg er 10 DPO i dag. Babyplan tidlig var negativ. Har ikkje fleire clear blue, kun ein digital med høgare sensitivitet (15).

lurer på om babyplan testene er like dårlige som one step testane. Dei slo ikkje ut før 21 DPO, mens Clear Blue Digital og First Response slo ut 11DPO sist, dvs one step fanga ikkje opp graviditeten før seint. Dersom babyplan er likt konsept så bør eg sikkert teste med noko anna. First Response er ekstremt dyrt. Har brukt masse penger på testar, prøver å ikkje sløse.

11DPO i morgon.

I dag har eg symptomer på kommende mens. Kvalme, murring, trykk, ømme bryster. Trøtt.. Og kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at one step-testene er dårlige, slår ut sent ja. Men ikke den erfaringen med babyplan! Der har jeg fått utslag tidlig,ofte 9 dpo og i sommer 11 dpo. Hetl enig i at First Response er de beste testene!! Men dyre ja. Jeg tar en sånn i det øyeblikket jeg får en svak strek fra babyplan som gir meg håp/tvil, og da bekrefter FR :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Amatariel said:

Min erfaring er at one step-testene er dårlige, slår ut sent ja. Men ikke den erfaringen med babyplan! Der har jeg fått utslag tidlig,ofte 9 dpo og i sommer 11 dpo. Hetl enig i at First Response er de beste testene!! Men dyre ja. Jeg tar en sånn i det øyeblikket jeg får en svak strek fra babyplan som gir meg håp/tvil, og da bekrefter FR :)

Ok det er bra. Eg har kjøpt ein del babyplan strimler, så bra dei virker :)

Eg har begynt å få symptomer på mensen. Oh well.

Slenger meg sikkert snart på IKM desember... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11DPO. Negative tester.

Følest som om mensen kjem når som helst. Fått kviser... murring, kvalm, full av energi i dag. Men nøe støl og lite matlyst.

3 dager til IKM 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for sent før mensen kommer ❤️ Det er jo mange ting som kan påvirke testene, noen av dem er ikke så følsomme som pakken sier, du kan ha utvannet urin, hcg kan produseres litt ulikt hos ulike kvinner (og til og med fra svangerskap til svangerskap) osv. Men forstår at det er kjedelig og at man ikke vil få falske forhåpninger heller.. 
Stor klem i allefall<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...