Gå til innhold

Håper og prøver på en mini-Spice

Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godis skrev (4 timer siden):

Åh, så synd.. Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Hvilken dato venter du mensen? 

Den har vært mellom 11 og 14 dager. Venter mensen 23. desember!

Fremdeles lite/ingen pms-symptomer og det gjør meg så nysgjerrig og spent. Testene jeg tar er RFSU test ofte, og skal i utgangspunktet ikke tas før IKM, eller gir ikke nødvendigvis noe svar før IKM. Og det er jo fremdeles noen dager til, da. 

vet ikke om jeg bare skal kaste alt håpet ut, eller niholde på det og så bli skuffet om et par dager :(  Det er bare så uvant å føle seg som et menneske når det er tre dager igjen til mensen, så jeg innbiller meg at noe er på gang pga det 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! Jeg ville ikke gitt opp håpet, og særlig ikke ettersom du bruker rfsu test ofte som ikke er tidligtester 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (3 timer siden):

vet ikke om jeg bare skal kaste alt håpet ut, eller niholde på det og så bli skuffet om et par dager :(  Det er bare så uvant å føle seg som et menneske når det er tre dager igjen til mensen, så jeg innbiller meg at noe er på gang pga det 🤪

Samme følelsene her! Du og jeg har samme IKM-dato... jeg syns kontrasten mellom å få mensen eller positiv test - spesielt på lillejulaften - er ENORM. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (26 minutter siden):

Samme følelsene her! Du og jeg har samme IKM-dato... jeg syns kontrasten mellom å få mensen eller positiv test - spesielt på lillejulaften - er ENORM. 

Jaaaa! Blir du dårlig når du får mensen?

Og jeg skal tilbringe juledagene med familien, hvorav flere er gravide og/eller har barn.  dette blir vanskelig uansett resultat, egentlig 😩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&Spice skrev (32 minutter siden):

Blir du dårlig når du får mensen?

Ikke fysisk, men det tærer veldig på psykisk nemlig.gif.a30e285a645a8f60676a8f258b791494.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (12 timer siden):

Ikke fysisk, men det tærer veldig på psykisk nemlig.gif.a30e285a645a8f60676a8f258b791494.gif

Det skjønner jeg veldig godt! ❤️

negativ test i dag og, 12 dpo... begynner å miste trua, selv om jeg har få pms-symptomer :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet i dag, er på besøk hos familie. Men har uansett menssmerter og pms-symptomer, så trua er vel tilnærmet 0 uansett. 

Neste EL er nyttårshelgen, så vi skal gå inn i det nye året med et pang 😂🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (23 timer siden):

:klem: Tunge tider dette nå.... hadde vi bare kunne fått en svaaaak strek da! :( 

Ikke sant :( Blæh! Skal liksom gå rundt og være glad i fanilieselskaper denne uken, men ikke lett. Flere av søstrene mine er gravide og har barn, så er ekstra sårt når de snakker om barna/graviditetene og jeg sitter der med absolutt ingenting å komme til bordet med. 

Blir egentlig veldig kjipt å være i selskap når det er sånn, har aller mest lyst til å reise hjem og bare sitte inne og sture. (Kanskje ikke optimalt det heller men 🤪)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (3 timer siden):

Neste EL er nyttårshelgen, så vi skal gå inn i det nye året med et pang 😂🎉

Åå så herlig!! Det er jo en god trøst i det minste, når det først ikke klaffer nå... Jeg må vente helt til 13.januar før neste EL (ut fra foreløpige beregninger)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (30 minutter siden):

Åå så herlig!! Det er jo en god trøst i det minste, når det først ikke klaffer nå... Jeg må vente helt til 13.januar før neste EL (ut fra foreløpige beregninger)

Kjedelig med lange sykluser, blir enda lengre ventetid :( 

krysser fingrene for oss ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godis skrev (21 minutter siden):

Håper menssmertene skyldes en hyggelig overraskelse i magen🥰

Godt vi er en som håper! Jeg er hellig overbevist om at jeg vpkner med mensen i morgen :( 

men... herlighet, hva hvis jeg ikke gjør det?! Jeg kommer til å våkne sååå tidlig i morgen, som et barn på julaften 😂 jeg er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet akkurat hvor vanskelig det er nå, men håper du klarer å døyve smerten med at mensen kom med god stemning, mat, drikke og julekos. Ønsker deg alt godt :hug:

swexmas.gif.13fbaf50689a7281b6e6623cbccea011.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...